Davee Elküldve December30, 2012 Megoszt Elküldve December30, 2012 Ha megjelent a cikk kiírom ide a linket, onnan átveheted az egész anyagot az oldalra, persze az én aláírásommal :) De arra nincs időm és erőm, hogy újból megszerkesszem :( Rendben, látom amúgy is regisztrálva vagy az oldalon, hozzárendelem a te felhasználódhoz így olyan lesz mint ha te készítetted volna el. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Háromhengerezik a Corsám. Nagy a baj vagy csak ne igyak annyit? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve December31, 2012 Megoszt Elküldve December31, 2012 Háromhengerezik a Corsám. Nagy a baj vagy csak ne igyak annyit? :D Az egyik sztrájkol, már elhagyta a motorteret, szerintem ne várd vissza. :D B.Ú.É.K Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Háromhengerezik a Corsám. Nagy a baj vagy csak ne igyak annyit? :D neeeee :D :D :D én meg már agyaltam rajta :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Felkerült a cikk, itt olvashatjátok el: http://logout.hu/cikk/tablet_autoba_epitese/bevezetes.html Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Felkerült a cikk, itt olvashatjátok el: http://logout.hu/cik.../bevezetes.html ez nagyon jó lett :) :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 neeeee :D :D :D én meg már agyaltam rajta :) Akkor még agyalj rajta egy picit, hátha bekerül a 4. henger is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 neeeee :D :D :D én meg már agyaltam rajta :) Látod nem kell mindent megoldani... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január1, 2013 Megoszt Elküldve Január1, 2013 Látod nem kell mindent megoldani... :D fene azt a jó lelkem :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Felkerült a cikk, itt olvashatjátok el: http://logout.hu/cik.../bevezetes.html A cucc tudása adott, ezen nincs mit elismerni, maximum az eszközgyártók, szoftverfejlesztők érdemelnek jó pontokat. Az ötlet sem egyedi, hiszen vannak rá példák a neten, DE !!!! Ami viszont a - kivitelezést, kreativitást, időt, energiát, tapasztalat átadást - illeti maximális elismerésem. Ezt tényleg tudom értékelni. Megcsináltad. Komoly dolgot tettél az asztalra. :icon13: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImI888 Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 Sziasztok! S.O.S segítséget kérnék Tőletek. Holnap megyek megnézni/megvenni ezt az autót: http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/corsa_c/opel_corsa_c_1.2_16v_comfort-6477978 Ki mit lát rajta így kép alapján? Furcsaságok...stb. köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január2, 2013 Megoszt Elküldve Január2, 2013 elég jó vételnek látszik Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Sziasztok! S.O.S segítséget kérnék Tőletek. Holnap megyek megnézni/megvenni ezt az autót: http://www.hasznalta...comfort-6477978 Ki mit lát rajta így kép alapján? Furcsaságok...stb. köszi. Én mindig gyanúsnak tartom, ha csak egy oldala van fent a kocsinak. Láttam én már sok szép képet ami a helyszínen borzalom volt :/ Gondolom nem kell mondani, hogy ne csak 1 kocsit nézz meg. Figyelni meg a szokásosra.. Zárhíd, illesztések, festés, kipufogó, rozsda, olajfolyás, váltó, érdemes bemelegítés után indítózni (hogy rögtön indul-e) ill. adni neki egy erős rajtot, ott sok minden kijöhet 6e-res fordulatnál ha gond lenne. Ha megvetted jóáron beszerelhetek egy tabot :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Én mindig gyanúsnak tartom, ha csak egy oldala van fent a kocsinak. Láttam én már sok szép képet ami a helyszínen borzalom volt :/ Ha a bácsi a gazdája aki a képen benne ül, akkor meg is van a magyarázat: látszik hogy a kocsival csak a fotózás kedvéért álltak ki a garázsból, és így talán hihető a 44e km is. Persze mindez még nem garancia arra hogy a műszaki állapot is jó-e, az csak a helyszínen derül ki... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Ha a bácsi a gazdája aki a képen benne ül, akkor meg is van a magyarázat: látszik hogy a kocsival csak a fotózás kedvéért álltak ki a garázsból, és így talán hihető a 44e km is. Persze mindez még nem garancia arra hogy a műszaki állapot is jó-e, az csak a helyszínen derül ki... Ja az "öreg bácsi", amikor mentem Corsa-t nézni, igaz B-s volt de lényegtelen. Furcsa volt a képen is már, de élőben láttam jobban, a jobb hátsó oszlop meg volt rottyanva, hátul a csomagtartó ajtón egy hatalmas rohadásfolt letakarva egy Hungáriás matricával, karc az oldalán elmondása szerint "meghúzták a piacon". Mondom benézek, látom az óra mellett ott csücsül egy éjjeli lámpa kapcsoló, mondom mire szolgál ez, azt mondja elszállt a vízgomba ezzel kapcsolgatja (itt már fogtam a fejem). megrángattam a kerekeket, mondom csapágyat azért mégis... majdnem a kezemben maradt a kerék, agyastól, elől a nyúlványoknak konyec, az tornyok rohadtak. Elsoroltam neki mik a hibái, már ránézés után tudtam nekem itt semmi keresni valóm nincs, kíváncsiságból rákérdeztem mit engedne, azt mondta semmit, na ekkor mondtam neki, hogy viszlát... Tehát ennyit az öreg bácsikról. Jó ez a C Corsa tényleg jól néz ki, de lehet a túloldalon ott a "sötét oldal". :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Persze, a nyugdíjas öreg bácsika sem garancia semmire (végülis a nemdohányzó nyugdíjas vak svájci orvos is lehet kamikaze terrorista), de az tény hogy az idősebb generáció talán még jobban megbecsülte a körülötte levő tárgyakat (lévén hiánygazdaságban nevelkedett): az én nagyapám is minden vasárnap lemosta az autót, akkor is ha az előző mosás óta nem ment vele egy métert sem és végig garázsban állt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Január3, 2013 Megoszt Elküldve Január3, 2013 Viszont úgy égetik a kuplungot az öregek mint a csuda. Ennek örömére hidegen is pörög egy jót a motor a kiállásnál... A fiatalok legalább csak meleg motornál küldik tiltásig... :D A nők pedig parkolásnál húzzák meg itt-ott egy picit, tehát semmi sem tökéletes :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Igen, azért ez sokkal komplexebb dolog annál hogy így beskatulyázzuk az embertípusokat vezetési tudás alapján. A görögöknél pl. minden(!) autó meg volt húzva valahol, a vadonatúj is, tökmindegy hogy férfi vagy nő, öreg vagy fiatal a sofőrje (zéró közlekedési morál, billiárd űzése parkolás helyett/közben). Egyébiránt az öregek sem feltétlen bénáznak, titkos tipp a nyugdíjas hivatásos sofőr: ha valaki 30 évig kamion/taxi/buszsofőr volt korábban, attól nyugodtan lehet autót venni, összeszedett akkora rutint hogy sem saját hibás törése/horpadása, sem kuplungleégetése nem volt az tuti... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Nem pont corsa kérdés, de hátha tudtok válaszolni. Van egy transitom amin szokásosan elő-előjön a rozsa. Hogyan kezeljem? Csiszoljam, amíg van rozsda, aztán rozsdaátalakítót kenjek rá, aztán zsírtalanítás és valami alapozó spray végül fehér festék spray vagy zománc festék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
AtiZafi Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Nagyjából igen, a rozsda sokkal előrébb jár már a festék alatt, mint ahogy az látszik kívülről, így nagyobb foltot kell lecsiszolni. Durva drótkoronggal csináld, ne csiszolóval, mert az viszi a lemezt is. Létezik olyan, hogy a kért mennyiségű, minőségű és színkódú festéket betöltik palackba (spray). Ha kell egy, vagy két komponensűt is választhatsz (külön lakk), így tényleg autóra való festék kerülhet rá házilag. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImI888 Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 srácok.......azt mondjár a felnőtt emberek nem hisznek a mesében..., hát....most megcáfolom. Igen is hiszek a mesében és vannak még csodák! Ez az autó egy ilyen kis csoda. Egy autó amiben tényleg 44e km van. Minden papírja megvan. Több hónapi állás után másodikra indult. Végig garázsban 1 cm-es por a tetején. Eredeti 2003-as gumi. Az autón 1 db szimering, O gyűrű sem folyat. Fagyálló jó, ablakmosó nincs befagyva. Minden! működik az autón a rádió kivételével. (akkucsere miatt kódot kér, kód megvan.) Szóval most kap egy "nagy"szervízt, egy alapos pucolást, mosást. Sajnos a motort is mosatni kell, mert tiszta pókhálós :) A motorjának semmi hangja. A tulajdonos 85 év feletti. 4 éve szinte csak áll. Néha beindították és kerültek vele egyet. A két darab sérülésen kívül (amit előre mondtak is) pár apróbb karc van az autón viszont tele van pókszarral... :( Mindegy, holnapra ragyogni fog. Jövő héten eredetvizsga aztán átiratás. Képeket csinálok hétvégén, felrakom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bagaméri Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 srácok.......azt mondjár a felnőtt emberek nem hisznek a mesében..., hát....most megcáfolom. Igen is hiszek a mesében és vannak még csodák! Ez az autó egy ilyen kis csoda. Egy autó amiben tényleg 44e km van. Minden papírja megvan. Több hónapi állás után másodikra indult. Végig garázsban 1 cm-es por a tetején. Eredeti 2003-as gumi. Az autón 1 db szimering, O gyűrű sem folyat. Fagyálló jó, ablakmosó nincs befagyva. Minden! működik az autón a rádió kivételével. (akkucsere miatt kódot kér, kód megvan.) Szóval most kap egy "nagy"szervízt, egy alapos pucolást, mosást. Sajnos a motort is mosatni kell, mert tiszta pókhálós :) A motorjának semmi hangja. A tulajdonos 85 év feletti. 4 éve szinte csak áll. Néha beindították és kerültek vele egyet. A két darab sérülésen kívül (amit előre mondtak is) pár apróbb karc van az autón viszont tele van pókszarral... :( Mindegy, holnapra ragyogni fog. Jövő héten eredetvizsga aztán átiratás. Képeket csinálok hétvégén, felrakom. Valahogy én is így jártam, ma volt a kicsikocsi a szerelőbácsinál, olaj- és szűrők cseréje - hiába mondta a néni, hogy kb 1000 km-t ment az előző olajcsere óta, azért 2 év nagy idő -, illetve átnézés céljából. Amikor meglátta a km-órát, akkor megkérdezte (motorteret még nem látta), hogy komolyan 10100 km-t mutat-e. Mondtam igen. :) Mikor mentem érte, vakarta a fejét, és azt mondta: - Tesókám van egy új autód... - Gyuri bácsi, 10 éves... - Bakker, veszel egy cipőt, nem hordod, aztán 10 év múlva veszed ki a szekrényből, az még új cipő... Egyetlen történet hibádzik, a csomagtérajtóban lévő elektronika nem működik (pótféklámpa, ablaktörlő, ablakfűtés és csomagtérvilágítás). Valószínűleg szét van csúszva a kábelköteg csatlakozója valahol elől. Gondolom én, mivel hátul rendben van. :) Most azt vadászom, hogy hol lehet a csati, a biztosítékdoboz mögött a tűzfalnál, vagy a kormányoszlop alatt. Ha nem találom, akkor mehet a villanyászhoz. De egyébként rendben van, kezdem megszokni és megszeretni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ImI888 Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 Valahogy én is így jártam, ma volt a kicsikocsi a szerelőbácsinál, olaj- és szűrők cseréje - hiába mondta a néni, hogy kb 1000 km-t ment az előző olajcsere óta, azért 2 év nagy idő -, illetve átnézés céljából. Amikor meglátta a km-órát, akkor megkérdezte (motorteret még nem látta), hogy komolyan 10100 km-t mutat-e. Mondtam igen. :) Mikor mentem érte, vakarta a fejét, és azt mondta: - Tesókám van egy új autód... - Gyuri bácsi, 10 éves... - Bakker, veszel egy cipőt, nem hordod, aztán 10 év múlva veszed ki a szekrényből, az még új cipő... Egyetlen történet hibádzik, a csomagtérajtóban lévő elektronika nem működik (pótféklámpa, ablaktörlő, ablakfűtés és csomagtérvilágítás). Valószínűleg szét van csúszva a kábelköteg csatlakozója valahol elől. Gondolom én, mivel hátul rendben van. :) Most azt vadászom, hogy hol lehet a csati, a biztosítékdoboz mögött a tűzfalnál, vagy a kormányoszlop alatt. Ha nem találom, akkor mehet a villanyászhoz. De egyébként rendben van, kezdem megszokni és megszeretni... látom Te is siófoki vagy...én is...majd egy eszmecserére összefuthatunk... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Január4, 2013 Megoszt Elküldve Január4, 2013 srácok.......azt mondjár a felnőtt emberek nem hisznek a mesében..., hát....most megcáfolom. Igen is hiszek a mesében és vannak még csodák! Ez az autó egy ilyen kis csoda. Egy autó amiben tényleg 44e km van. Minden papírja megvan. Több hónapi állás után másodikra indult. Végig garázsban 1 cm-es por a tetején. Eredeti 2003-as gumi. Az autón 1 db szimering, O gyűrű sem folyat. Fagyálló jó, ablakmosó nincs befagyva. Minden! működik az autón a rádió kivételével. (akkucsere miatt kódot kér, kód megvan.) Szóval most kap egy "nagy"szervízt, egy alapos pucolást, mosást. Sajnos a motort is mosatni kell, mert tiszta pókhálós :) A motorjának semmi hangja. A tulajdonos 85 év feletti. 4 éve szinte csak áll. Néha beindították és kerültek vele egyet. A két darab sérülésen kívül (amit előre mondtak is) pár apróbb karc van az autón viszont tele van pókszarral... :( Mindegy, holnapra ragyogni fog. Jövő héten eredetvizsga aztán átiratás. Képeket csinálok hétvégén, felrakom. a motor tér mosását nem ajánlom törölgesd át , vagy fújasd ki de nem mosd magasnyomásúval vagy slaggal ... szerintem :) várjuk a képeket :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsac-s Elküldve Január5, 2013 Megoszt Elküldve Január5, 2013 Van ötletetek fogyasztás csökkentő megoldásokra? Van olyan chip tuning vagy valami ami beválhat? Van valakinek ezzel kapcsolatosan tapasztalata? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts