mantec Elküldve Augusztus6, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2012 T J0hnny! T edző! A feladat a "GM Dexos 2" kifejezés elsajátítása. A viszkozitás értékek használata még korai. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Augusztus7, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2012 T J0hnny! T edző! A feladat a "GM Dexos 2" kifejezés elsajátítása. A viszkozitás értékek használata még korai. Én tudom használni...dolgozó lány jó benne a rántott hús! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsac-s Elküldve Augusztus8, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2012 Köszönöm az olajjal kapcsolatos tanácsokat! Lenne még kérdésem, a pollenszűrőt hogyan kell kicserélni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve Augusztus9, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus9, 2012 T corsac-s! Összeszerelési útmutatás. Köszönjük a Mann-Hummel-nek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsac-s Elküldve Augusztus10, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus10, 2012 Danke schön! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joker87 Elküldve Augusztus13, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2012 Sziasztok! Műszaki jellegű kérdésem volna hozzátok! Elkoptak a tárcsafékek, jó hangosan nyikorog. Tárcsával együtt kell cserélnem a betétet. Sajnos nem ismerem a különböző gyártókat, nem tudok róluk véleményeket. Ezért titeket kérdezlek, hogy mi a legjobb ár/érték arányú féktárcsa/betét páros, amit érdemes megvenni. Van e értelme bontóból venni, ha igen, mikre kell leginkább odafigyelnem (hogy nehogy átba..anak)? Továbbá kell-e ez esetben a hátsó dobfékek pofájával foglalkoznom? (A kézifék megfogja a kocsit, nem gurul el) Segítségeteket előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus13, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2012 Sziasztok! Műszaki jellegű kérdésem volna hozzátok! Elkoptak a tárcsafékek, jó hangosan nyikorog. Tárcsával együtt kell cserélnem a betétet. Sajnos nem ismerem a különböző gyártókat, nem tudok róluk véleményeket. Ezért titeket kérdezlek, hogy mi a legjobb ár/érték arányú féktárcsa/betét páros, amit érdemes megvenni. Van e értelme bontóból venni, ha igen, mikre kell leginkább odafigyelnem (hogy nehogy átba..anak)? Továbbá kell-e ez esetben a hátsó dobfékek pofájával foglalkoznom? (A kézifék megfogja a kocsit, nem gurul el) Segítségeteket előre is köszönöm. ne mááá bontott féket nem kéne erőltetni ;) ha új akkor: gyári ,bosch,ate,ferrodo ,textar,brembo ezek közül válogass ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus13, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2012 ne mááá bontott féket nem kéne erőltetni ;) Alapesetben valóban nem, de ha volna egy komplett garnitúra 308-as féked barátságból amiben garantáltan nincs több 10e km-nél, akkor azért szóljál mielőtt kidobod... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus13, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2012 Alapesetben valóban nem, de ha volna egy komplett garnitúra 308-as féked barátságból amiben garantáltan nincs több 10e km-nél, akkor azért szóljál mielőtt kidobod... ;) :D az nincs de van vaci új gyári hátsó léghűtéses 292-es +betét :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus13, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2012 Uhh... de nekem kéne nyereg is nyeregtartóval együtt... meg az első 280-as mellé ha feltenném hátra a 292-est, akkor finoman szólva túlfékezett lenne a hátulja. :blush: Ha elöl 308-as lenne akkor sima ügy lenne... Amúgy a Vectra egyáltalán 5x110-es osztókörű még? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus13, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2012 .. Amúgy a Vectra egyáltalán 5x110-es osztókörű még? pff nemtom :( szerintem igen ... csak ezen az első 314-es Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wastelife Elküldve Augusztus14, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2012 Sziasztok! Eléggé új vagyok a c corsa szerelésben, ezért kérdeznék itt a tapasztaltabbaktól! :) Ha manuális visszapillantóm van, gyárilag (1.2 twin) attól még bevan vezetve az elektromos, fűthető tükrök kábelezése? Megvan sérülve ugyanis az egyik és akkor már fejlesztve javítanék. Egyébként ajtókárpitot nehéz leszedni, könnyen törnek a bolhák vagy maga a kárpit? Nem szeretném ha zörögne javítás után, annyira tetszik hogy ilyen csendes belül :) Köszi, Dani Link to comment Megosztás: More sharing options...
Joker87 Elküldve Augusztus21, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus21, 2012 ne mááá bontott féket nem kéne erőltetni ;) ha új akkor: gyári ,bosch,ate,ferrodo ,textar,brembo ezek közül válogass ;) Köszönöm szépen a segítséged. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kneos Elküldve Augusztus22, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus22, 2012 Sziasztok! Még viszonylag friss Corsa C tulaj vagyok 1.0 motor van benne. És van egy "kis" dolog ami nem hagy nyugodni... Menet közben állandóan lehet hallani egy érdekes (sztem csapágy hangot) Van esetleg ötlete valakinek, hogy mi lehet az? Váltóban szoktak olajat cserélni? Köszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Augusztus23, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2012 Sziasztok! Még viszonylag friss Corsa C tulaj vagyok 1.0 motor van benne. És van egy "kis" dolog ami nem hagy nyugodni... Menet közben állandóan lehet hallani egy érdekes (sztem csapágy hangot) Van esetleg ötlete valakinek, hogy mi lehet az? Váltóban szoktak olajat cserélni? Köszi :) Kérdés, hogy honnan hallod, legelőször talán a hátsó kerékcsapágyak szoktak elszállni, lehet hogy nálad is az adja a hangot, próbáld meg beazonosítani mégis merről jön a hang. Olajcsere a váltóban a gyár szerint nem kell, mert élettartamos, magyarul szakadtáig bírja, igazából ez így is van, de tapasztalat, hogy érdemes lecserélni, azon az 5 ezer ft-on (kb.) nem érdemes spórolni, mert utána ég és föld a különbség a váltásnál főleg télen. 2x1 liter olaj kell hozzá meg típustól függően tömítés. De mindenki maga dönti el, el nem fogy, hacsak valami külső behatás miatt, esetleg tömítés eresztés miatt el nem fogy. Ja és egy jó tanács neked és másoknak is, bennfentes infók alapján (de szerintem ez avatottabbaknak magától értetődik) a gyárban adagolókkal töltik a váltóolajat a többi olajjal együtt, tehát nem unatkozó emberkék mérik ki literes pohárba hanem gép adagolja, na most mint tudjuk "ami el tud romlani az el is romlik" így néha nem kerül bele a megfelelő mennyiségű olaj a váltóba ami később gondot okozhat. A váltókon van egy nyílás ami keresztül egyszerűen lehet ellenőrizni a szintet, aknáról könnyebb, de felülről sem lehetetlen. Ez az újabb típusoknál is ugyanúgy fennáll. Tehát érdemes ránézni mert sok pénzt és fejvakarást spórolhattok meg vele. Egy példa rá, hogy újabb fajta astra-ban az 1.8 liter körüli előírt helyett 0.8 liter volt csak bent és 4 éves autóról beszélünk, tömítés szimering és egyebek ellenőrizve és hibátlanok, tehát az előbb leírtakról volt szó, és nem ez volt az egyetlen... Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Augusztus23, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2012 Sziasztok! Még viszonylag friss Corsa C tulaj vagyok 1.0 motor van benne. És van egy "kis" dolog ami nem hagy nyugodni... Menet közben állandóan lehet hallani egy érdekes (sztem csapágy hangot) Van esetleg ötlete valakinek, hogy mi lehet az? Váltóban szoktak olajat cserélni? Köszi :) Sok minden lehet, ahogy csapágy is. Tudtommal nem, ha csak nem darálod mint a diót ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsac-s Elküldve Augusztus23, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2012 Sok minden lehet, ahogy csapágy is. Tudtommal nem, ha csak nem darálod mint a diót ;) Ha morgó vagy búgó hangot hallasz akkor szerintem csapágy lesz. Ilyen gond a magyar utakon előfordul. :( De lehet hogy a féked szorul egy kicsit,akkor meg tüzesednek a felnik is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsac-s Elküldve Augusztus23, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2012 Szerintetek mekkora lehet a futásteljesítménye egy 1.2 eco tec motornak? Van valakinek mondjuk 250e km benne? Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Augusztus25, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus25, 2012 Szerintetek mekkora lehet a futásteljesítménye egy 1.2 eco tec motornak? Van valakinek mondjuk 250e km benne? Szerintem jóval többet is elmegy ha megfelelően gondozták (idő előtt olajcsere, vezműcsere, megfelelő vezetés stb...). Ha agyonpörgették akkor viszont már lehet felújításra szorul ilyenkor (hengerfejtömítés, szelepek stb..). Márpedig a kis motorokat pörgetik... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wastelife Elküldve Augusztus27, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2012 Sziasztok megint! Menet közben, ha aknafedélre, kis huplira rámegyek, bal előlről hallok egy ilyen fémes hangot, mintha fémpálcával megütnénk egy másik fémpálcát kb, tehát nem csapágy és nem is gömbfej hang, szerintem. Levettem a kereket, gumikalapáccsal ovatosan megütögettem az alkatrészeket és olyan mintha a féknyeregből jönne, legalábbis akkor hallani ha azt ütögetem, persze úgy h a féktárcsa porvédőjét lefogtam, hogy ne zörögjön. Valaki tapasztalt hasonlót, vagy tudni véli hogy mi lehet ez, mit nézzek még meg? Más téma, néha ingadozik az alapjárat, inkább csak olyan mintha egy pillanatra valami lefolytaná a motort, leesik az alapjárati fordulat, aztán visszaáll, ha leállítom a motort és újra beindítom akkor elmúlik a hiba. Egyébként pedig olyan 20-25 használatból 1szer csinálja ezt. Idős tulaj hajtotta 5 évig, amikor hozzám került olajat, szűrőket és gyertyákat cseréltem, minden alkatrészből bosch-t választottam, tehát nincs szétgyilkolva. 1.2 twinport, 95ös benzin, molnál, agipnál, shellnél változó hogy hol tankolok. Tudna valaki segíteni? Köszi! :unsure: Dani Link to comment Megosztás: More sharing options...
sgery Elküldve Augusztus29, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2012 Sziasztok megint! Menet közben, ha aknafedélre, kis huplira rámegyek, bal előlről hallok egy ilyen fémes hangot, mintha fémpálcával megütnénk egy másik fémpálcát kb, tehát nem csapágy és nem is gömbfej hang, szerintem. Levettem a kereket, gumikalapáccsal ovatosan megütögettem az alkatrészeket és olyan mintha a féknyeregből jönne, legalábbis akkor hallani ha azt ütögetem, persze úgy h a féktárcsa porvédőjét lefogtam, hogy ne zörögjön. Valaki tapasztalt hasonlót, vagy tudni véli hogy mi lehet ez, mit nézzek még meg? Más téma, néha ingadozik az alapjárat, inkább csak olyan mintha egy pillanatra valami lefolytaná a motort, leesik az alapjárati fordulat, aztán visszaáll, ha leállítom a motort és újra beindítom akkor elmúlik a hiba. Egyébként pedig olyan 20-25 használatból 1szer csinálja ezt. Idős tulaj hajtotta 5 évig, amikor hozzám került olajat, szűrőket és gyertyákat cseréltem, minden alkatrészből bosch-t választottam, tehát nincs szétgyilkolva. 1.2 twinport, 95ös benzin, molnál, agipnál, shellnél változó hogy hol tankolok. Tudna valaki segíteni? Köszi! :unsure: Dani Több minden lehet, de mindenképp vidd el szerelőhöz! Nekem mikor zörgött akkor a belső összekötő rúd volt eltörve és azért zörgött. Alapjárat ebben a motorban nemtom mitől lehet, nálam az egr szelep hibája miatt ingadozott néha. De lehet még alapjárati motor és még számtalan tényező hibája... Az idős tulaj szerintem sose jó hír. Ha nem húzta meg akkor szerencséd van. Továbbá nem tudom láttál-e már öreget elindulni / vezetni? Olyan magas fordulaton indulnak, csoda, hogy a kuplung nem füstöl el. Főleg ilyen kis motornál ami ráadásul benzines és pörgetni kell mint a disznó, hát ha öreg akkor ki is pörgeti. Az meg, hogy hol tankolsz igazából mindegy, főleg ilyen benzines motornál, megeszik ez mindent ha nem 85ösre van hígítva:) Meg a shell sem jelent semmit, elég sok rosszat hallottam róluk is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsac-s Elküldve Augusztus29, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2012 Több minden lehet, de mindenképp vidd el szerelőhöz! Nekem mikor zörgött akkor a belső összekötő rúd volt eltörve és azért zörgött. Alapjárat ebben a motorban nemtom mitől lehet, nálam az egr szelep hibája miatt ingadozott néha. De lehet még alapjárati motor és még számtalan tényező hibája... Az idős tulaj szerintem sose jó hír. Ha nem húzta meg akkor szerencséd van. Továbbá nem tudom láttál-e már öreget elindulni / vezetni? Olyan magas fordulaton indulnak, csoda, hogy a kuplung nem füstöl el. Főleg ilyen kis motornál ami ráadásul benzines és pörgetni kell mint a disznó, hát ha öreg akkor ki is pörgeti. Az meg, hogy hol tankolsz igazából mindegy, főleg ilyen benzines motornál, megeszik ez mindent ha nem 85ösre van hígítva:) Meg a shell sem jelent semmit, elég sok rosszat hallottam róluk is. Nekem mikor ingadozott az alapjárat a légtömegmérő hibája okozta, ki lett cserélve és azóta jó. Vidd el szerelőhöz computerre dobjátok fel, egyből kiadja hogy mi a kehe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsac-s Elküldve Augusztus29, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2012 Más kérdés. Létezik olyan szoftver ami megmutatja, hogy mondjuk leelenőrizném a váltóban az olajat és azt melyik csavarnál kell, vagy ilyesmiket? Amolyan műszaki könyv? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Wastelife Elküldve Augusztus29, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2012 Több minden lehet, de mindenképp vidd el szerelőhöz! Nekem mikor zörgött akkor a belső összekötő rúd volt eltörve és azért zörgött. Alapjárat ebben a motorban nemtom mitől lehet, nálam az egr szelep hibája miatt ingadozott néha. De lehet még alapjárati motor és még számtalan tényező hibája... Az idős tulaj szerintem sose jó hír. Ha nem húzta meg akkor szerencséd van. Továbbá nem tudom láttál-e már öreget elindulni / vezetni? Olyan magas fordulaton indulnak, csoda, hogy a kuplung nem füstöl el. Főleg ilyen kis motornál ami ráadásul benzines és pörgetni kell mint a disznó, hát ha öreg akkor ki is pörgeti. Az meg, hogy hol tankolsz igazából mindegy, főleg ilyen benzines motornál, megeszik ez mindent ha nem 85ösre van hígítva:) Meg a shell sem jelent semmit, elég sok rosszat hallottam róluk is. Köszi a reakciót! A belső összekötő cseréje milyen összeg volt? Pénteken valószínű elmegyek szervízbe. Szerencsére nagypapámé volt aki 45 évig kamionozott, szóval tudott vezetni, nem pörgette. Egyébként olvasgattam a neten és egr szelepre gyanakszom, mindenesetre pénteken computer, majd megírom a fejleményeket, hogy okosodjunk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus29, 2012 Megoszt Elküldve Augusztus29, 2012 Más kérdés. Létezik olyan szoftver ami megmutatja, hogy mondjuk leelenőrizném a váltóban az olajat és azt melyik csavarnál kell, vagy ilyesmiket? Amolyan műszaki könyv? igen ,létezik :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts