Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Nem valami nagy itt a pörgés :S

260-as tácsám van elől, felmegy rá a 14-es lemezfelni? Most 16-os aluk vannak rajta de lassan akarok majd nézni valami téli szettet is...

Elküldve

Képet nem tudsz mutatni a gépről?

16-os alu nagy méretű felni szerintem ekkora gépre. Lehet ott is elveszik a dinamikája. GSi-re érdemes talán , de oda is elég a 15-ös.

Tudom vannak mellette érvek, szépen nézki, stb...

Elküldve

Itt a kép: http://www.carstyling.hu/car_shower.php?id=76191#!76191-9

Hát nagy nagy, de ezzel vettem, nagyon jól mutat rajta, osztrák autó volt 2011-ben hozták be. 15 alattit nem tennék rá, ha egyáltalán rámegy, arra meg 195/50 kéne szemben a mostani 195/45-elm komfortban se lennék beljebb sokkal...

Képet nem tudsz mutatni a gépről?

16-os alu nagy méretű felni szerintem ekkora gépre. Lehet ott is elveszik a dinamikája. GSi-re érdemes talán , de oda is elég a 15-ös.

Tudom vannak mellette érvek, szépen nézki, stb...

Elküldve

260-as tácsám van elől, felmegy rá a 14-es lemezfelni?

Hát ez jó kérdés... ilyen fékkel még nem volt dolgom, de azt tudom mondani hogy 256-osra (Calibra/Astra/Vectra) még felmegy a 14-es lemezfelni (alu nem mindegyik). Sztem próbálj szerezni egy kereket amit felpróbálhatsz, az a biztos.

Elküldve

Reménykedtem, hogy valaki tud válaszolni, a közelemben sincs véletlenül se egy opel lemezkerék se, illetve a pótkerekem, ami 15-ös...

Hát ez jó kérdés... ilyen fékkel még nem volt dolgom, de azt tudom mondani hogy 256-osra (Calibra/Astra/Vectra) még felmegy a 14-es lemezfelni (alu nem mindegyik). Sztem próbálj szerezni egy kereket amit felpróbálhatsz, az a biztos.

Elküldve

A Blizt Weekendre menjél el ott lesz a közeledben sok Opel, szerintem biztos találsz olyat akivel tudsz próbálgatni. (Audi :: 90 Quattro 20VT - nagyon komoly, tetsz!)

Elküldve

Hát emiatt nem fogok elmenni de köszi a tippet :)

Az 5 henger 20VT Quattro a szerelem, a jáccós, de nagyon megszerettem a kis Opelt is, hétköznapokra tökéletes nekem.

A Blizt Weekendre menjél el ott lesz a közeledben sok Opel, szerintem biztos találsz olyat akivel tudsz próbálgatni. (Audi :: 90 Quattro 20VT - nagyon komoly, tetsz!)

Elküldve

Sziasztok!

Vettem új váltó és kézifékszoknyát a vashoz, a régi eléggé megfáradt már.

Kérdezném, hogy a váltógomb hogy jön le, tekerős, vagy meg kell rántani felfelé?

Esetleg ha valaki cserélte már ezeket írhatna pár tippet.

Köszi Üdv

Bruni

Elküldve

Ha más nem válaszolna, mert én LÁMA vagyok ám:)

Asszem ez is csak rá van nyomva mint az Astrámon, ott csináltam. Van amikor nehezen jön le:)

A váltógombot tudomásom szerint csak le kell húzni, csavargatva,de nem menetes szóval kell erő is.

De a szoknyát nem lehet áthúzni rajta? Astra F-nél egy gyorskötöző tartja ott. Szerintem vedd le a keretett és emeld ki a szoknyát és less alá:)

Váltókart is kiemelheted:)

Elküldve

Amit vettem az gyorskötözős, végső soron ha leszedem a gyárit, akár levágom akkor áthúzható rajta a gomb leszedése nélkül is, sztem ez lesz. Akkor már csak a kézifék a kérdés de majd kitalálom azt is :D

Köszi

Elküldve

Sziasztok,

2005-ös C corsa hoz szeretnék valahonnan User és Service manualt leszedni, de még nem találtam.

Esetleg valaki tudja hol lelhetnék?

Köszi

Elküldve

Sziasztok,

2005-ös C corsa hoz szeretnék valahonnan User és Service manualt leszedni, de még nem találtam.

Esetleg valaki tudja hol lelhetnék?

Köszi

Ja, kifelejtettem, egy 1.3 CDTI hez kellene.

Elküldve

Sziasztok,

2005-ös C corsa hoz szeretnék valahonnan User és Service manualt leszedni, de még nem találtam.

Esetleg valaki tudja hol lelhetnék?

Köszi

Az opelclub.hu oldalán fent van valahol az tuti.

Sikerült lekapnom a járgányt, amit már vagy 3 hónapja nyüstölök. :)

combo3.jpg

combo2.jpg

combo1.jpg

Elküldve

Az opelclub.hu oldalán fent van valahol az tuti.

Sikerült lekapnom a járgányt, amit már vagy 3 hónapja nyüstölök. :)

combo3.jpg

combo2.jpg

combo1.jpg

Jól néz ki, bár azok a visszapillantók nem állnak jól neki.

Turbó problem megoldódott?

Elküldve

Jól néz ki, bár azok a visszapillantók nem állnak jól neki.

Turbó problem megoldódott?

Legalább mindent látni ezekből a nagy visszapillantókból. A b vectra tükrei nagyon picik voltak, alig láttad mi van benne... Én minden kocsira transit visszapillantót dobnék, abban minden látszik :D

A turbó már jó, az üzemanyag rendszer is, viszont még mindig kormol. Elvileg az egr szelep a hibás (néha az alapjárat is ingazodik a lámpánál). Vagy le lesz rögzítve és kikódolva vagy cseréltetem újra. Melyiket érdemes inkább?

Múltkor kikódoltuk de nagyon sok erő veszteség volt ezáltal (vagy25%) ill. picit a fogyasztás is nőtt. Lehet, hogy beragadt a sok piszoktól és nem ugrott vissza zárt állapotra kódolás után. Ezért most lehet vissza lesz tolva, hátha ez volt a gond.

De sajnos elég macerás helyen van (motor hátulján alul..) így én nem tudom szétkapni. (b vectrán 1-2perc után hozzáfért az ember)

Mit javasoltok?

Elküldve

Megérett az olajcserére a c-s Corsám, szerintetek milyen olajat tegyek bele? Most ép a Q8 ésa GM motorolaj közt vaccillálok. 10W-40

Vagy szerintetek?

Elküldve

Sziasztok!

Tud segiteni valaki hogy a húgom C corsajábol hogyan tudom kitörölni az InSp-t?

A G Astrás megoldás nem műkszik:)

Köszi a választ

Elküldve

T Mc.elek!

A 0W-30-as GM Dexos 2-t teljesítő motorolaj az milyen?

Elnézést kérek Elek nevében is, sajnos nem tudja fejből a táblázatot, az edzője és ő már dolgoznak a hibán.

Elküldve

Jól néz ki, bár azok a visszapillantók nem állnak jól neki.

Turbó problem megoldódott?

A visszapillantó gyári, nagyon jól lehet belőlük látni! ;)

Az 1.3 csodamotor nem olyan kaka, de vannak gyerekbetegségei.

Télen soha ne hagyd sebességben parkolás közben és 15EKm-ként cserélj olajat, ne hallgass a 30E-es csereperiódusra.

A hidegen hajtást pedig már nem kell mondanom talán, turbós autóról beszélünk...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.