Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy akksicsere után a gyári rádióm kéri a kódot. De nem tudom, hová tettem. A rádió típusa: vdo cdr2005. Van valakinek valami ötlete?

10 próbálkozásom még van:D

köszi!

Elküldve

Vannak a neten kódfejtő programok (keres rá, Google a barátod) amibe csak a rádió szériaszámát kell beírni (ehhez természetese ki kell szerelni a rádiót) és kiadja a kódot, illetve márkaszervizben is megmondják párezer forintnyi pénzmag ellenében, de ehhez meg lehet kellene a Car-Pass, csak épp te pont azt vesztetted el.

Elküldve

Ööö... asszem összekevertem... minek is kéne a Car-Pass, hiszen ha az megvan akkor semmi gond, mert azon rajta van a rádió kód.

Ha minden igaz neked márkaszervizben alvázszám alapján fogják tudni megmondani a kódot, ehhez meg mindössze egy forgalmira lesz szükséged (a pénzen kívül természetesen) hogy igazolni tudd hogy az autó amihez a kódot kéred a sajátod, nem pedig a szomszédé.

De ezzel is csak akkor mész valamire ha még az eredeti rádió van benne amivel anno rendelték, és nem cserélték ki egy másik Opelből származóra.

Elküldve

Sziasztok!

Előre elnézést kérek, ha olyan témában írok, ami már van.

Szóval a kérdés az volna, hogy a C Corsám központi injektoros, vagy hengerenkénti? Szerintem központi, de várom a megerősítéseteket. Gázos átalakítást akarok végezni a kocsin, ezt az egyre magasodó benzin árat igen nehéz lesz később fizetni. Már lassan duplája a gáz árnak.

Ezen kívül van egy problémám a kocsival. Az index gyorsan villog, holott nincs kiégve egy izzó sem. Olyan a jelenség mint ami izzó kiégéskor van. Először index foglalatra gondoltam, de hátha Ti többet tudtok. Elakadásjelzéskor semmi gond sincs.

Üdv.

Elküldve

Sziasztok!

Előre elnézést kérek, ha olyan témában írok, ami már van.

Szóval a kérdés az volna, hogy a C Corsám központi injektoros, vagy hengerenkénti? Szerintem központi, de várom a megerősítéseteket. Gázos átalakítást akarok végezni a kocsin, ezt az egyre magasodó benzin árat igen nehéz lesz később fizetni. Már lassan duplája a gáz árnak.

Ezen kívül van egy problémám a kocsival. Az index gyorsan villog, holott nincs kiégve egy izzó sem. Olyan a jelenség mint ami izzó kiégéskor van. Először index foglalatra gondoltam, de hátha Ti többet tudtok. Elakadásjelzéskor semmi gond sincs.

Üdv.

c corsa -ba hengerkénti befecskendezés van, ha nem lett motor cserélve :)

az indexnél meglehet hogy a relé hülyült meg ... vagy nemtom :)

Elküldve

hengerenkénti befecskendezős.

általában a foglalattal van baj, az első fényszoró bele szokott szétégni, és ilyenkor csinál ilyet.

szedd ki, ha el van égve, akkor baj van....

Elküldve

általában a foglalattal van baj, az első fényszoró bele szokott szétégni, és ilyenkor csinál ilyet.

szedd ki, ha el van égve, akkor baj van....

valóban ... nem is olyan rég cseréltem egyet :blush:

Elküldve

c corsa -ba hengerkénti befecskendezés van, ha nem lett motor cserélve :)

az indexnél meglehet hogy a relé hülyült meg ... vagy nemtom :)

Köszönöm. Akkor az jó nagy szívás. Sok tízezerrel drágább, így el kell gondolkodni hogy megéri-e.

Igen a foglalattal volt már baj, akkor lehetséges megint ez az oka.

Köszönöm a segítségetek.

Elküldve

De ha már itt vagyunk, még egy kérdést felvetek. :)

Ingadozik az alapjárat, kivéve a ha hideg a motor, akkor egyenletes, de mikor már kellően meleg, akkor 1000 és 700 között ingadozik. A szervízben a légtömegmérőt gyanítják. Mivel nem biztos, ezért inkább infót gyüjtök. Nálatok volt-e már ilyen?

Elküldve

Sziasztok,

Kérdésem az lenne, hogy van egy 2005-ös évjáratú, 1.2-es Twinport motoros C Corsám.

Nemrég kezdte, hogy elejti az alapjáratot, mintha le akarna fulladni. De aztán visszaugrik alapra.

Csinálja hideg-meleg motornál egyaránt.

Nézték szervízben, kapott új motorvezérlő progit, meg megnéztek mindent, hogy a befelé menő levegő útja tiszta.

Azt mondták, hogy ha nem szűnik meg, hagyjam ott és darabokra szedik a motort. Erre nem volt eddig időm és kedvem sem.

Ötlet?

Köszönöm.

Elküldve

Sziasztok,

Kérdésem az lenne, hogy van egy 2005-ös évjáratú, 1.2-es Twinport motoros C Corsám.

Nemrég kezdte, hogy elejti az alapjáratot, mintha le akarna fulladni. De aztán visszaugrik alapra.

Csinálja hideg-meleg motornál egyaránt.

Nézték szervízben, kapott új motorvezérlő progit, meg megnéztek mindent, hogy a befelé menő levegő útja tiszta.

Azt mondták, hogy ha nem szűnik meg, hagyjam ott és darabokra szedik a motort. Erre nem volt eddig időm és kedvem sem.

Ötlet?

Köszönöm.

talán EGR ... de az nem nagyon dolgozik alapjáraton...

Elküldve

Sziasztok,

Kérdésem az lenne, hogy van egy 2005-ös évjáratú, 1.2-es Twinport motoros C Corsám.

Nemrég kezdte, hogy elejti az alapjáratot, mintha le akarna fulladni. De aztán visszaugrik alapra.

Csinálja hideg-meleg motornál egyaránt.

Nézték szervízben, kapott új motorvezérlő progit, meg megnéztek mindent, hogy a befelé menő levegő útja tiszta.

Azt mondták, hogy ha nem szűnik meg, hagyjam ott és darabokra szedik a motort. Erre nem volt eddig időm és kedvem sem.

Ötlet?

Köszönöm.

Okos szervíz lehet...

Jó lenne olyan kezébe adni a gépsast, akik értenek is hozzá.

Ugyan az Z12XE-n nincs klasszikus alapjárati motor, egy bypass szelep szerű léptetőmotor látja el ezt a szerepet(ha jól emléxem) de azt a részét szétszedném és kitakarítanám, mielőtt még valami szervízbarbár az egész motort darabokra szedni ilyen bagatel probléma miatt.

Hosszútávó, kiadós út lett mostanában a gépsassal megtéve?

Fogyasztásod rendben van?

CheckContorol nem világít?

Elküldve

Okos szervíz lehet...

Jó lenne olyan kezébe adni a gépsast, akik értenek is hozzá.

Ugyan az Z12XE-n nincs klasszikus alapjárati motor, egy bypass szelep szerű léptetőmotor látja el ezt a szerepet(ha jól emléxem) de azt a részét szétszedném és kitakarítanám, mielőtt még valami szervízbarbár az egész motort darabokra szedni ilyen bagatel probléma miatt.

Hosszútávó, kiadós út lett mostanában a gépsassal megtéve?

Fogyasztásod rendben van?

CheckContorol nem világít?

Szia,

Meg van pörgetve rendesen, azzal nincs baj. Ezt mondták a szervízben is elsőként, ami kb 20-30 km-ig meg is szüntette a gondot.

Fogyasztása 6.0L körüli vegyesen, lámpák nem világítanak. Csak zavaró, mivel "berázza" az egész kocsit, amikor 500-ra visszaesik a fordulat.

Köszi.

Elküldve

Ugyan az Z12XE-n nincs klasszikus alapjárati motor, egy bypass szelep szerű léptetőmotor látja el ezt a szerepet(ha jól emléxem) de azt a részét szétszedném és

bocs hogy élek főni :)

Z12XEP és nincs alapjárati motor :)

Elküldve

bocs hogy élek főni :)

Z12XEP és nincs alapjárati motor :)

Khmmm olvasd el mégegyszer mit írtam... ;)

Nincs benne "KLASSZIKUS" idle stepper. Igaz én is rossul emlékeztem, mert a Z12XEP-ben nem bypass módszerrel tartják meg az alapjáratot, hanem a "fő" pillangószelepet nyitják meg.

http://www.evilution.co.uk/547 ezt érdemes átfutni...

Elküldve

Khmmm olvasd el mégegyszer mit írtam... ;)

Nincs benne "KLASSZIKUS" idle stepper. Igaz én is rossul emlékeztem, mert a Z12XEP-ben nem bypass módszerrel tartják meg az alapjáratot, hanem a "fő" pillangószelepet nyitják meg.

http://www.evilution.co.uk/547 ezt érdemes átfutni...

jó van na :D

majd megiszunk valamit

de nem keveset :D :D

Elküldve

Sziasztok: lenne egy kérdésem, az összes C Corsa vezérműláncos kivitelű, vagy motorfüggő? Ki melyiket ajánlaná, mert töröm az agyamat, hogy másik futkosós kocsinak vennék egy ilyet. Olyan 10 éves jöhet szóba, mert az már nem olyan drága, meg a legújabbra nincs lóvé.

Köszi!!

Elküldve

Sziasztok: lenne egy kérdésem, az összes C Corsa vezérműláncos kivitelű, vagy motorfüggő? Ki melyiket ajánlaná, mert töröm az agyamat, hogy másik futkosós kocsinak vennék egy ilyet. Olyan 10 éves jöhet szóba, mert az már nem olyan drága, meg a legújabbra nincs lóvé.

1.0 ,1.2 , 1.4 (abból is a z14xep ) láncos

én 1.4 Twinport-ot ajánlanám.. (Z14XEP),habár ebből nincs 10éves :)

baromi jó motor ,és jól mozgatja azt a kasztnit

Elküldve

Ez igazából sztem attól függ hogy mire akarod használni, azaz mennyire fontos a teljesítmény. A Twinportoknak (amelyiknek a motorkód végén van egy P betű, lásd Z10XEP, Z12XEP, Z14XEP) van egy ismert típushibájuk, de ettől eltekintve azokkal is együtt lehet élni. Én most télen egy Z10XE-vel járok, ami 3 hengeres és 58 lóerős... :blush: Nem egy erőgép, de ha nagypapásan vezetsz (értsd: nem mész 100-110-nél gyorsabban) akkor vállalható, bár autópályára nem vinném ki.

Elküldve

Sziasztok !

Már órák óta olvasom a különböző műszaki problémákat, részben akadtam is hasonlóra.

Sajnos az itteni szerelők csak hápognak és tárogatnak, ezért kérdeznék egy szakértőt aki megmondja a tutit.

Corsa y17dt a motor.. nekem megállt menet közben és egyszerre felvillant a villáskulcsos sárga lámpa. 3 napja áll az autó. beindul majd 30-40 másodperc járás után leáll.

Én az adagoló vezérlésre gyanakszom. Elképzelhető ? Akartak velem üzemanyag szűrőt cseréltetni de nincs még benne 5000Km sem..

Az autóban 198eKm van... Semmi előjele nem volt. Az autó motortere felülről patyolat tiszta de alul most látok különböző folyásokat. az adagoló környékéről gázolaj nyomokat is. Az adagolót nem látom felülről sajnos aknám meg nincs. Ha lenne egy trailer egész nap hurcolhatnám az autót mert nincs hozzá értő ember a környéken. Ha tudnám mi a baja, akkor le tudom szereltetni a hibás alkatrészt. Tudom, így távlatokban hülyén hangzik, de tényleg ez a helyzet..

Az EDU hibáján kívül, mi jöhet még szóba estleg ?

A másik.. olajos a hűtővizem, viszont az olaj nem fogy.. a hűtővíz viszont igen.. 1000Km-en 1-2 dl mindíg hiányzik.. füst nincs semmi színben, hogy látnám azt hogy eszi a vizet.. Ötlet ?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.