tgabika76 Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Nekem OFF autónál leragadó EGR szelep produkált ugyanilyen tüneteket... Link to comment Megosztás: More sharing options...
cncwar Elküldve Május2, 2010 Megoszt Elküldve Május2, 2010 Sziasztok! Lenne két kérdésem, remélem tudtok segíteni. 2003. december 18. évjáratú 1.2-es C Corsám van, eddig 64000 km-et futott. Első indítás után néhány másodpercig furcsa a motor hangja, mintha nem lenne kenés, csörögne a vezérmű lánc. Aztán 2-3 mp után megszűnik, és minden OK. Csak akkor csinálja, ha min. 30-40 percig állt indítás előtt. Ma már egy kis lámpácska is világítani kezdett a műszerfalon, aminek narancssárga fénye van, kinézetre egy autó ikon, melyben egy függőleges villáskulcs helyezkedik el. Lehet, hogy nem függ össze az első problémával, nem tudom. Remélem tud valaki valamit írni ezekről a dolgokról. Üdv. mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Május3, 2010 Megoszt Elküldve Május3, 2010 Sziasztok! Lenne két kérdésem, remélem tudtok segíteni. 2003. december 18. évjáratú 1.2-es C Corsám van, eddig 64000 km-et futott. Első indítás után néhány másodpercig furcsa a motor hangja, mintha nem lenne kenés, csörögne a vezérmű lánc. Aztán 2-3 mp után megszűnik, és minden OK. Csak akkor csinálja, ha min. 30-40 percig állt indítás előtt. Ma már egy kis lámpácska is világítani kezdett a műszerfalon, aminek narancssárga fénye van, kinézetre egy autó ikon, melyben egy függőleges villáskulcs helyezkedik el. Lehet, hogy nem függ össze az első problémával, nem tudom. Remélem tud valaki valamit írni ezekről a dolgokról. Üdv. mindenkinek! Szia! Hát, az a kis lámpa ami felvillan, bizony azt jelenti, hogy szervíz igénye van a kocsinak... :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Janesz Elküldve Május14, 2010 Megoszt Elküldve Május14, 2010 Sziasztok! Nekem 2003as 1000es kis corsám van, akarnék benne cserélni benzin szűrőt, de nem vágom hogy hol van, valaki esetleg tudna ebben segíteni? Néztem már de én nem láttam sehol, lehet hogy nincs is (?), mert nem mindegyik gyártó rak be üzemanyagszűrőt. Ha valaki tud légyszi segítsen, előre is köszi szépen! Üdv: Janesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Május20, 2010 Megoszt Elküldve Május20, 2010 Sziasztok! Nekem 2003as 1000es kis corsám van, akarnék benne cserélni benzin szűrőt, de nem vágom hogy hol van, valaki esetleg tudna ebben segíteni? Néztem már de én nem láttam sehol, lehet hogy nincs is (?), mert nem mindegyik gyártó rak be üzemanyagszűrőt. Ha valaki tud légyszi segítsen, előre is köszi szépen! Üdv: Janesz Szia! De van benne... jobb oldalon, a hátsó kerék előtt találod. Ilyet keress: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lackó Kft. Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Heló mindenkinek! Már megint gonddal fordulnék hozzátok! Olyan gond van hogy nem alszik el a műszerfalon az aksi pilács, más néven töltő lámpa! Ennek mi oka lehet? Biztiket megnéztem mind jó, és aksi sarukat is megtakarítottam, de csak csinálja! Amúgy corsa c van-om van 1.3cdti 16v 05-ös model. Segítséget előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Június9, 2010 Megoszt Elküldve Június9, 2010 Heló mindenkinek! Már megint gonddal fordulnék hozzátok! Olyan gond van hogy nem alszik el a műszerfalon az aksi pilács, más néven töltő lámpa! Ennek mi oka lehet? Biztiket megnéztem mind jó, és aksi sarukat is megtakarítottam, de csak csinálja! Amúgy corsa c van-om van 1.3cdti 16v 05-ös model. Segítséget előre is köszönöm. Szerintem nem tölt a generátorod... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Ötlet: Z10XE-nél jól tudom hogy két lambdaszonda van, ugye? És ha igen, akkor a P0136 és a P0140-es hibakódok melyikre vonatkoznak? Asszem lassan aktuális lesz egy lambdacsere... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június10, 2010 Megoszt Elküldve Június10, 2010 Ötlet: Z10XE-nél jól tudom hogy két lambdaszonda van, ugye? És ha igen, akkor a P0136 és a P0140-es hibakódok melyikre vonatkoznak? Asszem lassan aktuális lesz egy lambdacsere... :rolleyes: A 136os a hátsó Link to comment Megosztás: More sharing options...
BoyGeorge Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Sziasztok 2004-es Corsa-val lenne problémám (z10xep). Beindítom a motort és kb. 2-4 sec.-ig nincs olajnyomás, ég a lámpa és csörög a motor. Ha leállítom és újraindítom akkor egyből elalszik a lámpa, csörgés sincs, csak kb. 2-3 óra állás után jelentkezik újra a probléma. Elvittem szervizbe, állítólag szétszedték az olajszűrőházat, mert abban állítólag van egy szelep, ami hibás lehet, hibát nem találtak (lehet átvágtak, mert nem vagyok benne biztos, hogy szét lehet szedni). A másik, ami aggaszt, hogy melegen, alapjáraton egyre többször csörög a motor (olajnyomás van), mintha dízeles lenne. Az volna a kérésem, hogy ha van ötletetek, írjátok meg kérlek! Lehet, hogy a vezérműlánc a rossz, illetve a feszítőpatron??? Kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Sziasztok 2004-es Corsa-val lenne problémám (z10xep). Beindítom a motort és kb. 2-4 sec.-ig nincs olajnyomás, ég a lámpa és csörög a motor. Ha leállítom és újraindítom akkor egyből elalszik a lámpa, csörgés sincs, csak kb. 2-3 óra állás után jelentkezik újra a probléma. Elvittem szervizbe, állítólag szétszedték az olajszűrőházat, mert abban állítólag van egy szelep, ami hibás lehet, hibát nem találtak (lehet átvágtak, mert nem vagyok benne biztos, hogy szét lehet szedni). A másik, ami aggaszt, hogy melegen, alapjáraton egyre többször csörög a motor (olajnyomás van), mintha dízeles lenne. Az volna a kérésem, hogy ha van ötletetek, írjátok meg kérlek! Lehet, hogy a vezérműlánc a rossz, illetve a feszítőpatron??? Kösz Menyi km van az autóba ? Szerintem ne használd így az autót ,hogy nincs olajnyomás. Az olajszűrőháznál nem tudok szelepről,mondjuk ez nem azt jelenti hogy nincs :rolleyes: Én a következő gondolok,visszacsapószelep vagy a túlnyomás szelep lehet felakadva, megszorulva, eltörve benne a rugó Link to comment Megosztás: More sharing options...
BoyGeorge Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 Menyi km van az autóba ? Szerintem ne használd így az autót ,hogy nincs olajnyomás. Az olajszűrőháznál nem tudok szelepről,mondjuk ez nem azt jelenti hogy nincs :rolleyes: Én a következő gondolok,visszacsapószelep vagy a túlnyomás szelep lehet felakadva, megszorulva, eltörve benne a rugó 95.000 Az első indításnál nincs olajnyomás, ha leállítom és újraindítom, mintha semmi baja nem volna. Menet közben nem villan fel a lámpa. Az alapjárati csattogás szerinted lehet a lánc? Az egyik szerelő magyarázott vmit az olajpumpáról, hogy ott is van vmi szűrő-szerű és esetleg ott a hiba... Szerinted??? Milyen áron mennek ezek a szelepek és cseréjük(nagyon szét kell borítani az autót)??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 95.000 Az első indításnál nincs olajnyomás, ha leállítom és újraindítom, mintha semmi baja nem volna. Menet közben nem villan fel a lámpa. Az alapjárati csattogás szerinted lehet a lánc? Az egyik szerelő magyarázott vmit az olajpumpáról, hogy ott is van vmi szűrő-szerű és esetleg ott a hiba... Szerinted??? Milyen áron mennek ezek a szelepek és cseréjük(nagyon szét kell borítani az autót)??? talán lehet a lánc a csattogás,vagy a feszítő. de asszem ez a moci is twinportos,azoknál meg normális a dieseles hang: igen a pumpánál közelébe van a túlnyomás és a visszacsapó szelep is. szerintem ott lehet a gond,de mérni kellene olajnyomást is. szerk: a visszacsapó kb7e és nem bonyolult kiszedni Link to comment Megosztás: More sharing options...
BoyGeorge Elküldve Június11, 2010 Megoszt Elküldve Június11, 2010 talán lehet a lánc a csattogás,vagy a feszítő. de asszem ez a moci is twinportos,azoknál meg normális a dieseles hang: igen a pumpánál közelébe van a túlnyomás és a visszacsapó szelep is. szerintem ott lehet a gond,de mérni kellene olajnyomást is. szerk: a visszacsapó kb7e és nem bonyolult kiszedni köszi kiszereléskor látszódik ezeken, hogy rosszak? mi a hivatalos neve ezeknek, hogyan tudok érdeklőni a boltban utánuk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 köszi kiszereléskor látszódik ezeken, hogy rosszak? mi a hivatalos neve ezeknek, hogyan tudok érdeklőni a boltban utánuk? Visszacsapó szelep,és túlnyomás szelep (ez több alkatrészből áll) Nem tudom,hogy bárdi,unix akármilyen autós boltban kapsz-e. Hacsak nem áll kapcsolatban valamilyen opel alkatrészekkel foglakozó céggel. Én ajánlom neked a csergő-t,vagy opelcentrum,vagy patacsi ,vagy akármi ...... A túlnyomás szelepnél talán ott látszik ha elvan törve a rúgó. De még mindig nembiztos ,hogy ez a baja a szekérnek,csak végig gondoltam hogy mi okozhat ilyen tünetet :rolleyes: Mivel pesti vagy én ajánlom neked Uhuhu (márkaszervíz),vagy Wessz (Törökbálint) nevű felhasználókat. Ők szerintem megtudják gyógyítani a szekeret. Link to comment Megosztás: More sharing options...
BoyGeorge Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 Visszacsapó szelep,és túlnyomás szelep (ez több alkatrészből áll) Nem tudom,hogy bárdi,unix akármilyen autós boltban kapsz-e. Hacsak nem áll kapcsolatban valamilyen opel alkatrészekkel foglakozó céggel. Én ajánlom neked a csergő-t,vagy opelcentrum,vagy patacsi ,vagy akármi ...... A túlnyomás szelepnél talán ott látszik ha elvan törve a rúgó. De még mindig nembiztos ,hogy ez a baja a szekérnek,csak végig gondoltam hogy mi okozhat ilyen tünetet :rolleyes: Mivel pesti vagy én ajánlom neked Uhuhu (márkaszervíz),vagy Wessz (Törökbálint) nevű felhasználókat. Ők szerintem megtudják gyógyítani a szekeret. köszi megkeresem. méretek olajnyomást is. annyit szeretnék még kérdezni, hogy a vezérműlánc, patron stb. cseréjéhez ki kell venni a motort? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június12, 2010 Megoszt Elküldve Június12, 2010 köszi megkeresem. méretek olajnyomást is. annyit szeretnék még kérdezni, hogy a vezérműlánc, patron stb. cseréjéhez ki kell venni a motort? Nem kell kiszedni,de szerintem jó az még ,de kitudja...,elég kevés a km. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
bus Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Sziasztok! Valaki meg tudná mondani 2002 c-comboba miért nem működik a gyári kijelző vdo dayton cd2304 mp3-al, a kormányvezérlés működik. Előző rádióm philips ccr 2006. Köszönöm! Üdv: Bus Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Elég kevés rádió van ami alapból tudja kezelni a gyári kijelzőt (csak néhány Kenwood meg talán épp VDO), ez tudná leírás szerint? Ha nem akkor kell venned hozzá egy adaptert, anélkül nem fog menni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bus Elküldve Június20, 2010 Megoszt Elküldve Június20, 2010 Elég kevés rádió van ami alapból tudja kezelni a gyári kijelzőt (csak néhány Kenwood meg talán épp VDO), ez tudná leírás szerint? Ha nem akkor kell venned hozzá egy adaptert, anélkül nem fog menni. Köszönöm a gyors választ! Igazság szerint tudja kezelni , bővebbet tudsz mondani az adapterről esetleg gyártó, típus. Még esetleg tudsz nekem adni listát azokról az mp3-as rádiókról amelyek vezérlik a gyári kijelzőt és kormányvezérlést. Köszönöm! Üdv! Link to comment Megosztás: More sharing options...
BoyGeorge Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Nem kell kiszedni,de szerintem jó az még ,de kitudja...,elég kevés a km. :D Hello mérettem olajnyomást, azzal minden ok. kicserélték az olajnyomás-kapcsolót... mondván, hogy az a hibás, hát nem tudom... elég passzív szerkezet, szerintem kalap sz...t sem fog érni. szerinted??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Június21, 2010 Megoszt Elküldve Június21, 2010 Hello mérettem olajnyomást, azzal minden ok. kicserélték az olajnyomás-kapcsolót... mondván, hogy az a hibás, hát nem tudom... elég passzív szerkezet, szerintem kalap sz...t sem fog érni. szerinted??? Szerintem is :D Az olaj nyomás kapcsoló nincs összefüggésben azzal ,hogy hidegen beindítod és X másodpercig nincs olajnyomás. ^_^ Link to comment Megosztás: More sharing options...
BADrian Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Sziasztok! Beléptem a klubba egy 1.2-es Corsa C-vel! Ő az első autóm, nagyon szeretem! 2002 decemberi. Annak ellenére, hogy használt (első tulajtól) még nem volt vele komolyabb gondom. Eddig... Mostanság ebben a rohadt esős időben jelentkezik a dolog: Menet közben egyszer csak elmegy a műszerfal, az összes mutató nullára, semmi visszajelző fény, se index, semmi. Aztán egyszer csak kigyullad a kézifék lámpa, aztán visszaáll minden, a kézifék pedig kialszik. ^_^ Volt, hogy 20km-en keresztül nem tudtam mennyivel megyek, van hogy csak egy pillanat. Kontakthibára gyanakodtam, kimértem minden biztosítékot. Rendben voltak. Egyszer kiégett a bal első és a bal hátsó lámpám, egyszerre!!! Később rájöttem, hogy az esős-párás időhöz köthető a dolog. Csak akkor csinálja! Egyik nap (szintén szakadó eső) a garázs előtt pár méterre ment el a műszerfal. Beálltam, leállítottam a motort. Gondoltam beindítom újra, gyújtáskor csak a bal oldali sárga és a felette levő piros fény égett (nem tudom már pontosan mik azok). A motor beindult, majd leállt. Többszöri próbálkozásra sem indult. Reggel indultam melóba, felhős de nem esős időben, pöccre indult a kocsi! :D Gondolom megszáradt éjjel a garázsban! :P Pénteken viszem szerelőhöz, de előtte gondoltam írok erre a fórumra hátha találkozott már valaki hasonló jelenséggel és megtudom mire számítsak. Köszi előre is a válaszokat... Üdv, Adrián Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laccci Elküldve Június22, 2010 Megoszt Elküldve Június22, 2010 Sziasztok! Beléptem a klubba egy 1.2-es Corsa C-vel! Ő az első autóm, nagyon szeretem! ... Üdv, Adrián ha elfogadsz egy tanácsot az autoszerelő mellé már keresel egy autovillamosági szakit is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Csalán Elküldve Június23, 2010 Megoszt Elküldve Június23, 2010 Sziasztok! Tagnapelőtt vezettem feleségem Corsáját, és megfigyeltem, hogy a hűtővíz hőmérséklete kb megáll 86-87 foknál. Az én Astrámban a 90 fok az alap, onnan vannak elhajlások, de a függőleges állás a normál. Tudtok segíteni, hogy ez egy egészséges Corsa esetében hogy van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts