Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni, hátha találkozott már valaki ezzel a hibával: "P0400 , kipufogógáz visszavezetés, hiba az alapbeállításban". C Corsa 1.7 DTI, 2002. évj. Konkrétan mi ez a hiba? Az EGR szelepet működtető vákuumnak "utat engedő" mágnesszelep hibájára utal? És ha igen, akkor mennyibe kerül egy ilyen mágnesszelep, (mert webáruházakban nem találom)?

Előre is kössz a segítséget!

Nekem ugyanez a hibakódom, csak 1.3 CDTI-nél és a műszer ismeretlen hibát jelez. :lol: Valaki találkozott már hasonlóval vagy ez is EGR lehet? :lol:

Elküldve

Üdv mindenkinek!

2006-os C corsámba szeretnék lassan gyertyákat cserélni.

Valami technikát tudna valaki javasolni, hogy hogyan szedjem ki a gyújtótrafókat?

Motórkód: Z12XEP twinportos

Elküldve
Nekem ugyanez a hibakódom, csak 1.3 CDTI-nél és a műszer ismeretlen hibát jelez. :rolleyes: Valaki találkozott már hasonlóval vagy ez is EGR lehet? <_<

EGR áramlás hibás működése

Elküldve
Köszi! Ezen javíthat az EGR takarítása vagy mindenképpen cserélni kell? :rolleyes:

Kipucolni sosem árt, de elképzelhető hogy az EGR vezérlés a hibás. Én néznék ott egy "EGR vezérlő mágnestekercset".

  • 2 weeks later...
Elküldve
Köszi! Ezen javíthat az EGR takarítása vagy mindenképpen cserélni kell? :rolleyes:

ha még az AGR müködik, akkor van rá egy AGR módositó program, ami segit rendesen müködni...

vagy kiiktatható... de azt csak az ügyesek tudják megcsinálni a megfelelő szervizben <_< ( nem csak magamra gondoltam, hanem azokra akik ismerk a trükköt )

Elküldve
ha még az AGR müködik, akkor van rá egy AGR módositó program, ami segit rendesen müködni...

vagy kiiktatható... de azt csak az ügyesek tudják megcsinálni a megfelelő szervizben -_- ( nem csak magamra gondoltam, hanem azokra akik ismerk a trükköt )

Hát a szerelőm szétszedte, pontosabban az EGR-t mozgató mechanizmushoz tudott hozzáférni (épp időhiányban szenvedtünk), előtte hibakódolt az autó, miután újra összerakta a dolgokat a hiba eltűnt. :D Előtte rángatott eléggé az autó bizonyos fordulatokon, ez nagyjából megszűnt (egyedül olyan 1500-as fordulatnál érezhető egy apró rántás ha visszarakom a lábam a gázra és gyorsítok, illetve 2000 környékén ha gázt adok akkor olyan fél-egy másodperc késlekedés után indul meg az autó), de szeretném teljesen kiiktatni. <_< Erre van valami gyógyír?

Ez a módosító program mit takar? Márkaszervizbe már nem merem már bevinni, a múltkor is félreprogramozták a porlasztóimat... :rolleyes:

  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok!

A kis corsám (2001-es, C corsa 1.2) 2 hibakódot dob ki:

P0560 - Valami feszültségprobléma

P1616 - Wrong Vehicle ID from Instrument Control Module C-40

Az immobilizer néha megbolondul, és nem hagyja hogy elíntítsam a kocsit, ilyenkor

ha kiveszem a kulcsot, és várok egy kicsit, újra engedi.

Mi lehet a hiba / mit kéne cserélni?

Elküldve

Ismét használt Corsát keresek egy ismerősömnek.

Sorra látom megint a sok szerencsétlent (köztük kereskedőt is) akik a nyomorult szervó visszajelzőt menetstabilizátornak látják.

Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy sok ember még olvasni sem tud!

Felhívom az egyiket, elég jónak tűnt, sajnos kereskedő volt, de mondom akkor már csak rákérdezek az ESP-re.

Persze, naná, van benne!

Mondom 1.2-es korzában?

Persze!

Mondom és ezt honnan veszi? :)

Hát kiírja indításkor!

Mondom olvasni tud?

Miért?

Mondjuk elég nagy köcsögség az opel részéről, hogy így jelöli a szervót, a sok szerencsétlen meg beszopja :)

(na, kidühöngtem magam, megyek dolgomra:))

Elküldve
Ismét használt Corsát keresek egy ismerősömnek.

Felhívom az egyiket, elég jónak tűnt, sajnos kereskedő volt, de mondom akkor már csak rákérdezek az ESP-re.

.........

Az enyémbe van ESP... igaz nem is 1.2-es :)

Most el is adó a gépsas... :)

  • 2 weeks later...
Elküldve
a gsi tükörnek két "rúdja " van ha jól tudom

Hát, szerintem részben nem jól tudod, mert gyárilag ilyen a tükör... a "két rudas" az már nem gyári... :huh:

Elküldve

a 2004-es modellévtől (2003. szeptember) volt a gsi-nek ilyen kétbotos tükre, amire gondoltok. addig a szériával azonos volt a tükör. ez volt a "ráncfelvarrás" egyik eleme.

corsa-gsi-ujtukorrel.JPG

Elküldve
Ismét használt Corsát keresek egy ismerősömnek.

Sorra látom megint a sok szerencsétlent (köztük kereskedőt is) akik a nyomorult szervó visszajelzőt menetstabilizátornak látják.

Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy sok ember még olvasni sem tud!

Felhívom az egyiket, elég jónak tűnt, sajnos kereskedő volt, de mondom akkor már csak rákérdezek az ESP-re.

Persze, naná, van benne!

Mondom 1.2-es korzában?

Persze!

Mondom és ezt honnan veszi? :lol:

Hát kiírja indításkor!

Mondom olvasni tud?

Miért?

Mondjuk elég nagy köcsögség az opel részéről, hogy így jelöli a szervót, a sok szerencsétlen meg beszopja :lol:

(na, kidühöngtem magam, megyek dolgomra:))

:huh: ezen jót mulattam.

szóval az a bizonyos szervó az nem ESP, hanem EPS :D

  • 2 weeks later...
Elküldve
sziasztok

Szerintetek ha 195/ 15"ös felniket teszek az 1.0 c corsámra az mennyit vesz vissza a teljesítményböl? A szervó bírná?

195/50R15-ösre gondoltál nem?

szerintem nem sokat vesz vissza a teljesítményből tekintettel arra, hogy a kerület nem változik

"A szervó bírná?"

mivel gyárilag is szereltek corsat 185/55r15 - ös gumival (egyébként ez váltómérete a 195/50R15-nek) és a szervó mindegyikben ugyan az, akkor erre egyértelműen igen a válasz. jómagam is ilyen kerék mérettel járok. (gyári alufelnin)

egy biztos: hamarabb tönkre vágja a futóművet (kutyacsont, kormánygömbfej, kormánymű, ez saját tapasztalatom)

175/65r14 es gyári méret a téli gumim, ezt komfortosabbnak érzem, de hogy néz ki :-)

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

A Corsa B topicból néztem át ide, mert segítséget(ill. tanácsot) szeretnék kérni tőletek. Apósomnak van egy 2003-as 1.2-es alap Corsája. Ha jól tudom, akkor a jobban felszerelt modellekben volt fedcomp. A kérdés az lenne, hogy ha beszereznénk egy bontott fedcompos műszeregységet, akkor azt simán(csak "rádugva") bele lehetne tenni, vagy valami mást is kell cserélni, ill. átalakítani?

Elküldve
Sziasztok!

A Corsa B topicból néztem át ide, mert segítséget(ill. tanácsot) szeretnék kérni tőletek. Apósomnak van egy 2003-as 1.2-es alap Corsája. Ha jól tudom, akkor a jobban felszerelt modellekben volt fedcomp. A kérdés az lenne, hogy ha beszereznénk egy bontott fedcompos műszeregységet, akkor azt simán(csak "rádugva") bele lehetne tenni, vagy valami mást is kell cserélni, ill. átalakítani?

Szerintem opel16v-nek írj pü-t ő foglalkozik ilyen BC.-kel is.Biztos tudja!

  • 1 month later...
Elküldve

Sziasztok!

A problémám az lenne, hogy így tél alkalmával megadta magát az aksi. Ezt kicseréltük. Az aksi csere óta folyamatosan világít a szervízlámpa. Ez mitől lehet?

Üdv: dumbass

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.