Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa C - Általános -


tourist

Recommended Posts

sorstársak véleményeire, tapasztalataira lennék kiváncsi!

Van egy 1.2-es Easytronic váltós kis Corsám. 2001-es, használtan vásároltam egy éve. Sajnálatos módon a megvétel után kiderült róla, hogy vissza lett pörgetve a km órája.

Eddig semmi különösebb baj nem történt vele, azonban a héten meghalt a váltó elektronikája. 300 e pénzért csinálták meg.

A felmerült kérdések:

Mivel nem tudom mennyi a tényleges futott km-re az autónak, mennyi után "törvényszerű" a meghibásodása ennek a rendszernek?

kb. 2000 km-rel korábban, küldött egy "Insp" hibaüzenetet, ami ugye a kötelező 15000-es szervízt jelentette nála, de pont szervízbe kellett vinnem az inditómotor meghibásodása miatt, így mondtam hogy nézzék meg ezt is, de természetesen az ismert "inditókulcsos" módszerrel kiszedték belőle, én meg nyugodtan használtam a kisautót.

Most pedig azon gondolkodom, hogyha akkor átnézték volna az elektonikáját, lehet megúsztam volna ezt a 300 e forintos kiadást?

Link to comment
Megosztás:

sorstársak véleményeire, tapasztalataira lennék kiváncsi!

Van egy 1.2-es Easytronic váltós kis Corsám. 2001-es, használtan vásároltam egy éve. Sajnálatos módon a megvétel után kiderült róla, hogy vissza lett pörgetve a km órája.

Eddig semmi különösebb baj nem történt vele, azonban a héten meghalt a váltó elektronikája. 300 e pénzért csinálták meg.

A felmerült kérdések:

Mivel nem tudom mennyi a tényleges futott km-re az autónak, mennyi után "törvényszerű" a meghibásodása ennek a rendszernek?

kb. 2000 km-rel korábban, küldött egy "Insp" hibaüzenetet, ami ugye a kötelező 15000-es szervízt jelentette nála, de pont szervízbe kellett vinnem az inditómotor meghibásodása miatt, így mondtam hogy nézzék meg ezt is, de természetesen az ismert "inditókulcsos" módszerrel kiszedték belőle, én meg nyugodtan használtam a kisautót.

Most pedig azon gondolkodom, hogyha akkor átnézték volna az elektonikáját, lehet megúsztam volna ezt a 300 e forintos kiadást?

nem usztad volna meg...

ezek ilyenek. egyszercsak bemondja az unalmast...

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy tapasztalt-e valaki olyat az autójával mint én.

Egy 1.3 cdti Corsám van,néha amikor adott sebességnél pl:2000 a fordulaton „de kevesebbnél is és nagyobbnál is csinálja”megtartom a gázpedált és úgy megyek egy darabig utána ha valamilyen okból kiszeretnék gyorsítani megrándul az autó,és csak utána kezd gyorsulni. Remélem valaki tudja miért van ez. Válaszotokat előre is köszönöm!!!! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy tapasztalt-e valaki olyat az autójával mint én.

Egy 1.3 cdti Corsám van,néha amikor adott sebességnél pl:2000 a fordulaton „de kevesebbnél is és nagyobbnál is csinálja”megtartom a gázpedált és úgy megyek egy darabig utána ha valamilyen okból kiszeretnék gyorsítani megrándul az autó,és csak utána kezd gyorsulni. Remélem valaki tudja miért van ez. Válaszotokat előre is köszönöm!!!! :D

Elektromos pedál + Turbó..s.zerintem

Link to comment
Megosztás:

Elektromos pedál + Turbó..s.zerintem

Szeva!! A pedált megnézem,a turbó tuti jó.Egykét szaki azt mondja hogy az EGR szelepem nem jó.

Beszéltem már pár emberrel akinek ugyan ez a problémáj nekik vagy kicserélték,vagy levakitoták az EGR szelepet és ugyan azt csinálja mint előtte.Tehát az sem nagyon okozhatja.

A pedálos tipet nagyonszépen köszönöm!!!!!!!!!!!Megmérem hátha az a ludas!

Link to comment
Megosztás:

Szeva!! A pedált megnézem,a turbó tuti jó.Egykét szaki azt mondja hogy az EGR szelepem nem jó.

Beszéltem már pár emberrel akinek ugyan ez a problémáj nekik vagy kicserélték,vagy levakitoták az EGR szelepet és ugyan azt csinálja mint előtte.Tehát az sem nagyon okozhatja.

A pedálos tipet nagyonszépen köszönöm!!!!!!!!!!!Megmérem hátha az a ludas!

az AGR szelep lekokszosodása szokott ilyet okozni. kivednni agyhalállal egyenlő...

viszont kiprogramozható egy kis okossággal :D és akkor nem lesz többet gond vele.

de ha már kaka akkor a sima programozás nem segit, ki kell venni kipucolni, zárást ellenörizve visszaszerelni, és úgy ki ehet iktatni...

Link to comment
Megosztás:

Üdv mindenkinek.

Egy barátom most vett egy C Corsa-t.

Ki szeretné cserélni a gyári rádiós magnót egy Siemens VDO CDR500 cd lejátszóra, de ugye a kijelző csatlakozó nem kompatibilis a kettő között. Kérdésem az lenne hogy valaki csinált e már ilyen cserét? Ha igen hogyan?

Vagy valakinek nincs meg a Corsa kapcsolási rajza, ami alapján meg lehetne nézni mi hova megy.

Előre is köszönöm a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Helló,

Érdeklődnék, hogy véleményetek szerint érdemes-e beletenni a kisautóba a gyári méretű papír légszűrő helyére egy ugyanakkora méretű sport légszűrőt (nem direktszűrőt!)?

Miben "segíthet"?

1.2-es Corsa C-ről van szó.

Köszi,

A.

Link to comment
Megosztás:

Helló,

Érdeklődnék, hogy véleményetek szerint érdemes-e beletenni a kisautóba a gyári méretű papír légszűrő helyére egy ugyanakkora méretű sport légszűrőt (nem direktszűrőt!)?

Miben "segíthet"?

1.2-es Corsa C-ről van szó.

Köszi,

A.

Nyitottabb lesz a szívóoldal.Igazi jelentősége akkor lenne, ha a kipuff oldal is nyitottabb lenne.Így sztem nem biztos, hogy van értelme.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.