Kacsero Elküldve Március3, 2008 Elküldve Március3, 2008 Sziasztok! Szereztem én elvileg egy c corsa kijelzőt (azért elvileg, mert nem tudom tényleg abból van-e). http://n2.vatera.hu/photos/55/92/a33_1_300.jpg Az a kérdésem van-e esetleg valakinek egy bekötési-, vagy kapcsolási rajza hozzá. Illetve az is érdekelne, hogy ez csak egy szimpla TID, vagy esetleg MID? Előre is köszi... Crime Hali! Igen, ez 1, C Corsába való TID/MID! ( én sem tudom, mi a kettő közti különbség :) ) Kapcsolási/bekötési rajzom nekem nincs... de én is cseréltem már, de az csak annyiból állt, hogy csati lehúz, csere, és visszadug... :D De Neked, minek kell a rajz?
Crime78 Elküldve Március3, 2008 Elküldve Március3, 2008 Hali! Igen, ez 1, C Corsába való TID/MID! ( én sem tudom, mi a kettő közti különbség :) ) Kapcsolási/bekötési rajzom nekem nincs... de én is cseréltem már, de az csak annyiból állt, hogy csati lehúz, csere, és visszadug... :P De Neked, minek kell a rajz? Mert nem C corsába megy... :D A csati is megvan, csak nem tudok róla lesni, mert "utángyártott", és hiába is ismerem hellyel közzel az opel színkódjait, most csak pisloghatok! :D Szóval ezért kellene a rajz. TID - Triple Info Display - Óra, dátum; Hőmérő; Rádió RDS stb MID - Multi Info Display - Fedélzeti comp. kijelző is a fentieken kívül Beizzítottam már, a TID funkciók mentek is, de én mindenre kíváncsi vagyok... :D
Kacsero Elküldve Március3, 2008 Elküldve Március3, 2008 Mert nem C corsába megy... :) A csati is megvan, csak nem tudok róla lesni, mert "utángyártott", és hiába is ismerem hellyel közzel az opel színkódjait, most csak pisloghatok! :D Szóval ezért kellene a rajz. TID - Triple Info Display - Óra, dátum; Hőmérő; Rádió RDS stb MID - Multi Info Display - Fedélzeti comp. kijelző is a fentieken kívül Beizzítottam már, a TID funkciók mentek is, de én mindenre kíváncsi vagyok... :D Oké, értelek... Akkor ami a C corsába van, az csak TID! :D
Crime78 Elküldve Március4, 2008 Elküldve Március4, 2008 Oké, értelek... Akkor ami a C corsába van, az csak TID! :) Rendben... Ettől függetlenül érdekel, hogy a hátulján lévő asszem 12 lábas csatiból az enyémnél miért van most használatban csak kb. 7 v. 8... Akinek esetleg van előre is köszi! Crime
Kacsero Elküldve Március7, 2008 Elküldve Március7, 2008 Na, a tegnapi eső betett a hátsó ablaktörlőmnek... :) ..... De nem adom fel... :D Paja Cartárs segytségével, sikerült szétszedni, megzsírozni, és újra rendesen műxik :D THX a segítséget :D
ROLÓ Elküldve Március9, 2008 Elküldve Március9, 2008 Segítséget szeretnék kérni: Bezenésítettem a Corsát ©,minden ok. de ha beindítom a motort sercegés van a csipogóknál, nem nagyon, de hallható. Nyilván vmi zavar, de nem tudtam rájönni mi az. Minden normálisan van szerelve, vezetékelve, minőségi anyagokból (táp, RCA, hangszórókábel), a fejegység a gyári csatin keresztül kapja a tápot. Ami még érdekes lehet, hogy a fordulatszám növelésével NEM nő a sercegés, állandó erősséggel jelen van. Találkozott már vki ilyen problémával, mi okozhatja?
oldscool Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 Valóban nincs GSi ből túlzottan sok, feltéve mert réteg autó. Józan észel kinek kéne kis autó 1.8as motorral. Ebből látszik hogy a mogyorodi opeltalin én votlam egyedül C gsi vel ... nem hinném hogy külföldről hoznák be azért annyira nem exkluzív nam mindegy :D
mackosajt Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 Valóban nincs GSi ből túlzottan sok, feltéve mert réteg autó. Józan észel kinek kéne kis autó 1.8as motorral. Ebből látszik hogy a mogyorodi opeltalin én votlam egyedül C gsi vel ... nem hinném hogy külföldről hoznák be azért annyira nem exkluzív nam mindegy :D megnyugtatlak, hogy nem lettél volna egyedül, ha a kecskemétiek közül GSiCsabi épp ráért volna. :D
warwolf Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 megnyugtatlak, hogy nem lettél volna egyedül, ha a kecskemétiek közül GSiCsabi épp ráért volna. :D Ha nem Hajóson rakja össze azt az XE Corsát! :D
Kacsero Elküldve Március17, 2008 Elküldve Március17, 2008 NA igen... valahol kicsit sajnálom is, hogy nem tudtam menni... :D de a hajósi szerelgetés is jó volt :D oldscool: De gyere el vadkertre a talira, és akkor nem leszek én sem egyedül C Gsi-vel :D :D
Goliath Elküldve Március24, 2008 Elküldve Március24, 2008 Sziasztok! Nem tudnátok ajánlani Bpesten egy jó szerelőt aki ért az 1.3 cdti motorhoz? Vagy dízelekhez? Köszi előőre is.
Lesko Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Vettünk egy 2004-es kis 1.0 Corsát. Minden rendben van vele, de két napja elkezdett világítani a műszerfalon a kis sárga motorblokk ikon. Sokmindent mondtak már,hogy mi lehet a baj, de jó lenne róla többet tudni. Az eddigi tippek szerint a lambda szonda mondta fel a szolgálatot. A dolog érdekessége,hogy akkor is világít a lámpa ha a szondát kikötöd, légszűrő is rendben már azt is átnéztem. Ha tud valaki valamit kérem ossza meg velem, nem szívesen vinném szervízbe, jó lenne inkább házilag megoldani a problémát. Köszi előre is. Lesko
ROLÓ Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Sziasztok! Egy kis segítség kellene. Vettünk egy 2004-es kis 1.0 Corsát. Minden rendben van vele, de két napja elkezdett világítani a műszerfalon a kis sárga motorblokk ikon. Sokmindent mondtak már,hogy mi lehet a baj, de jó lenne róla többet tudni. Az eddigi tippek szerint a lambda szonda mondta fel a szolgálatot. A dolog érdekessége,hogy akkor is világít a lámpa ha a szondát kikötöd, légszűrő is rendben már azt is átnéztem. Ha tud valaki valamit kérem ossza meg velem, nem szívesen vinném szervízbe, jó lenne inkább házilag megoldani a problémát. Köszi előre is. Lesko Első körben mindenképp egy hibakód kiolvasás TECH műszerrel, sajnos ez szervízt igényel. Ezután lehet okoskodni..... (tippek: lambda, AGR, levegőszenzor, trafóhíd és még sok minden.....)
Lesko Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 Olvastam valami olyasmit, hogy műszer nálkül is valamilyen lámpával is ki lehet olvasni a hibakódot (talán a felvillanásokat kell számolni...? :D ) Ennek van értelme vagy felejtsem el és mindenképpen a szervizes kiolvasással próbálkozzak. Ettől függetlenül találtam olyan leírásokat,hogy egy-egy alapos tisztítás bizonyos alkatrészeken (szívótorok, stb.) megoldotta a problémát. Az illető aki ezt írta sokat szenvedett az említett lámpa miatt és többször is cserélte a lambda szondát és persze mit ad isten feleslegesen.
ROLÓ Elküldve Április3, 2008 Elküldve Április3, 2008 és többször is cserélte a lambda szondát és persze mit ad isten feleslegesen. Ezért kell a kiolvasás, hogy ne nagyon nyúlj mellé.... Lehet a szívótorkot is tisztítani, mivel itt eléggé sok trutyi összegyűlhet az évek során, de ez inkább alapjárati rpm ingadozásokat szokott okozni. Házilag is ki lehet villogtatni hibakódot, de ehhez tudni kell a kódszámok jelentését. Tisztább dolog a TECH, ha meg van a hiba, próbálj kölcsönbe egy azonos alkatrészt, ha azzal ok. akkor nagy valószínűséggel az volt a baj.
caar Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne h az ajtóba szeretnék hangszórót cserélni de a panel nagyon nem akar lejönni:S Csavarokat kiszedtem körbe a gyorspatentok is lejönnek de az ablak tekerő , az ajtó nyitó illetve a panel felső része meg se moccan:( Szóval ha valaki szedte már szét megköszönném a segítségnyújtást!!????
corsika14 Elküldve Április8, 2008 Elküldve Április8, 2008 Sziasztok! Olyan kérdésem lenne h az ajtóba szeretnék hangszórót cserélni de a panel nagyon nem akar lejönni:S Csavarokat kiszedtem körbe a gyorspatentok is lejönnek de az ablak tekerő , az ajtó nyitó illetve a panel felső része meg se moccan:( Szóval ha valaki szedte már szét megköszönném a segítségnyújtást!!???? Ha tekerős az ablak akkor általában az úgy van feltéve, hogy a műanyag fogantyúban van egy omega alakú rögzítő lemezke. Ezt úgy lehet levenni hogy meghúzod magadfele a fogantyút és megnézed hofy melyik irányból nyitott az omega lemezke. Na abból az iránból kell az omega púpja felé kinyomni, erre 1 nagyon vékony csavarhúzó a legalkalmasabb.
caar Elküldve Április9, 2008 Elküldve Április9, 2008 Köszönöm a segítséget így mindjárt könnyebb volt a szétszedés:)
warwolf Elküldve Április10, 2008 Elküldve Április10, 2008 Egyik ismi panaszkodik, hogy városi használat mellett nem hajlandó elérni a műszer szerint a motorja az üzemi hőfokot még 7km megtétele után sem. A motor 1.3CDTi. Van v.kinek infója tippe ezzel kapcsolatban?Amúgy első tulaj, alig van km. a gépben, 2 éve vette.
Bkori Elküldve Április11, 2008 Elküldve Április11, 2008 Egyik ismi panaszkodik, hogy városi használat mellett nem hajlandó elérni a műszer szerint a motorja az üzemi hőfokot még 7km megtétele után sem. A motor 1.3CDTi. Van v.kinek infója tippe ezzel kapcsolatban?Amúgy első tulaj, alig van km. a gépben, 2 éve vette. Nekem is ilyen, de a szintén CDi Mergánk is ilyen...
Bkori Elküldve Április11, 2008 Elküldve Április11, 2008 Jah és hamár, akkor megkérdezhetnéd tőle, hogy városi meg vegyes használatban mennyit eszik neki. Nekem betolja a 7-et..:D
warwolf Elküldve Április11, 2008 Elküldve Április11, 2008 Jah és hamár, akkor megkérdezhetnéd tőle, hogy városi meg vegyes használatban mennyit eszik neki. Nekem betolja a 7-et..:D 6.5L..........de öreguras, kímélős... Viszont akkor a jelek szerint a kicsi diesel motor fajlagos hőleadása miatt jön meg nehezen a motorhőfok.
Bkori Elküldve Április12, 2008 Elküldve Április12, 2008 6.5L..........de öreguras, kímélős... Ettől féltem...mondjuk 5 literes fogyit is tudtam csinálni, de max 1600as fordulattal, gázpedált meg kb 10%-ot benyomva. 0-50 kb 1.5 perc. El tudod képzelni mi volt mögöttem? a kamionok anyáztak:) Egy tanknyit elmentem így, mégegyszer nem próbálnám meg, idegtépő volt.
mélykék76 Elküldve Április12, 2008 Elküldve Április12, 2008 ....Egy tanknyit elmentem így, mégegyszer nem próbálnám meg, idegtépő volt.... Nem az a tipusú ember vagy, aki így vezet :D :D
spenot Elküldve Április15, 2008 Elküldve Április15, 2008 Sziasztok! Érdekelne valakit egy OZ Racing Polaris 16-os kerék nyárigumival? A gumik 195/45 és 205/45-ösek! Egy nyarat futottak és a felni is gyönyörű állapotban van! Az ár 150e.
Recommended Posts