Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Valahol megértelek,de azért mert 1 szervízben "lehúztak", ezért még nem kellene elítélned az OPEL-t! :)

Ez csakis a szervíz szemétsége volt, ettől még a CORSA is jó autó... :)

Mondj vmi okosat erre:

Azt vettem észre, hogy a gép nem "robbanásszerűen" indul, hanem teker és utána indul a motor némi késéssel.

G astrámnál ez nem volt, itt egy picit többet forgat az indítás előtt...

Van aki azt mondja ez normális, az ECU önellenőrzést végez a motoron, meg más elektronika meg bla-bla....

Ez tényleg ilyen....??

Gyertya szerintem még gyári, meg a benya szűrő is, közel 70 ezer km, talán cserélni illene...?

A gép egyébként hibátlan, dinamikusabb mint a G volt, ez meglepő... :)

Köszi a segítséged

Elküldve
Mondj vmi okosat erre:

Azt vettem észre, hogy a gép nem "robbanásszerűen" indul, hanem teker és utána indul a motor némi késéssel.

G astrámnál ez nem volt, itt egy picit többet forgat az indítás előtt...

Van aki azt mondja ez normális, az ECU önellenőrzést végez a motoron, meg más elektronika meg bla-bla....

Ez tényleg ilyen....??

Gyertya szerintem még gyári, meg a benya szűrő is, közel 70 ezer km, talán cserélni illene...?

A gép egyébként hibátlan, dinamikusabb mint a G volt, ez meglepő... :)

Köszi a segítséged

Őőő, lehet, hogy hülyeséget mondok, de nekem A-Corsán (C14NZ) ha egyből indítózok, akkor szintén lassan indul be és többet teker. De, ha ráadom a gyújtást és várok kb. 1-2 másodpercet és csak utána indítózok, akkor könnyebben beindul. Az újabbaknál (Corsa C) lehet, hogy ECU ellenőrzés is van, de szerintem az üzemanyagszivattyúnak is el kell érnie a megfelelő nyomást.

Elküldve
Őőő, lehet, hogy hülyeséget mondok, de nekem A-Corsán (C14NZ) ha egyből indítózok, akkor szintén lassan indul be és többet teker. De, ha ráadom a gyújtást és várok kb. 1-2 másodpercet és csak utána indítózok, akkor könnyebben beindul. Az újabbaknál (Corsa C) lehet, hogy ECU ellenőrzés is van, de szerintem az üzemanyagszivattyúnak is el kell érnie a megfelelő nyomást.

A vekinél elvileg állandó nyomás alatt van a rendszer, és az indítózással indul az AC.Asszem japó gépeknél van állandóra kötve olykor az AC.

Elküldve

Üdv. mindenkinek!

Lehet, hogy butaságot kérdezek és az is lehet, hogy rossz topicban, de ha már eddig is ide írogattam akkor itt tennék fel egy kérdést. :)

Opel Magazin. Számomra nem igazán világos egy-két dolog. Idézek a kiadó oldaláról:

"Az Opel Magazint minden regisztrált hazai Opel tulajdonos díjmentesen megkapja! Három évnél idősebb Opel-gépkocsik, vagy más márkák tulajdonosai évenként megújítható előfizetéssel, illetve a nagyobb benzinkutaknál lapszámonként vásárolhatják meg."

Na most ez a két mondat, kissé ellentmond egymásnak! Én valóban kaptam negyedévenként ingyenesen, asszem 3 évig.

Másfél éve egy darabot sem kaptam!

Tehát a két mondat együtt értelmetlen, mert szerintem hiányos az első mondat! Ugyanis azt gondolom, hogy kimaradt az első mondatból a "három évig".

Jól gondolom? Vagy ez nem így van? Mert akkor nekem még most is kapnom kéne a kiadványt! Lehet, hogy a postán valaki rendszeresen lenyúlja??? :)

Bocs az értetlenkedésért, de ti kapjátok? Minden választ előre is köszönök!

U.i.: Természetesen a kocsit zsír újan vettem, szalonban és ezért azt gondolom regisztrált tulajdonos titulust kaptam az Opelnél. :)

Elküldve
Helló!

Nem valószínű, hogy az izzók mentek ki, mert van benne 4 db, és valszeg, az összes nem ég ki egyszerre... :)

Javasolnám, először is a biztosítékot megnézni... :D

Ha mégsem az a hibás, akkor ha gondolod elmondom, hogy kell szétszedni...

Köszi, hála istennek, sokkal prózaibb volt a dolog, letekerte a műszerfal fényerő szabályzóját, most boldog, én meg dühöngtem egy kicsit, hogy ez nem elsőre jutott eszembe

Kösz mindent!

Elküldve

Corsa C középkonzol (fűtésszab. egység), -hogyan lehet benne izzót cserélni, milyen és hány darab van benne?

Igazából a szétszedés menete érdekelne, ha vki csinált már ilyet és elmondaná mit -hogyan??

köszönettel.... :)

Elküldve
Köszi, hála istennek, sokkal prózaibb volt a dolog, letekerte a műszerfal fényerő szabályzóját, most boldog, én meg dühöngtem egy kicsit, hogy ez nem elsőre jutott eszembe

Kösz mindent!

Nincs mit, lényeg, hogy sikerült megoldani a bakit.. :)

Elküldve
Valahol megértelek,de azért mert 1 szervízben "lehúztak", ezért még nem kellene elítélned az OPEL-t! :)

Ez csakis a szervíz szemétsége volt, ettől még a CORSA is jó autó... :D

Nem csupán a szervíz eljárása háborított fel, hanem az is, hogy egy 3,5 éves kocsiban ami alig ment 29 ezer Km-t, tönkremegy a vezérlő computer. Hát milyen minőségről, megbízhatóságról beszélhetünk így ? :D

Elküldve
Üdv. mindenkinek!

Lehet, hogy butaságot kérdezek és az is lehet, hogy rossz topicban, de ha már eddig is ide írogattam akkor itt tennék fel egy kérdést. :D

Opel Magazin. Számomra nem igazán világos egy-két dolog. Idézek a kiadó oldaláról:

"Az Opel Magazint minden regisztrált hazai Opel tulajdonos díjmentesen megkapja! Három évnél idősebb Opel-gépkocsik, vagy más márkák tulajdonosai évenként megújítható előfizetéssel, illetve a nagyobb benzinkutaknál lapszámonként vásárolhatják meg."

Na most ez a két mondat, kissé ellentmond egymásnak! Én valóban kaptam negyedévenként ingyenesen, asszem 3 évig.

Másfél éve egy darabot sem kaptam!

Tehát a két mondat együtt értelmetlen, mert szerintem hiányos az első mondat! Ugyanis azt gondolom, hogy kimaradt az első mondatból a "három évig".

Jól gondolom? Vagy ez nem így van? Mert akkor nekem még most is kapnom kéne a kiadványt! Lehet, hogy a postán valaki rendszeresen lenyúlja??? :D

Bocs az értetlenkedésért, de ti kapjátok? Minden választ előre is köszönök!

U.i.: Természetesen a kocsit zsír újan vettem, szalonban és ezért azt gondolom regisztrált tulajdonos titulust kaptam az Opelnél. :)

Az enyém 3,5 éves és még kapom az Opel magazint.

Elküldve
Nem csupán a szervíz eljárása háborított fel, hanem az is, hogy egy 3,5 éves kocsiban ami alig ment 29 ezer Km-t, tönkremegy a vezérlő computer. Hát milyen minőségről, megbízhatóságról beszélhetünk így ? :)

Sajnos akkor Te megintcsak, azok táborába tartozol, akik kifogták a hibás autót...

Nekem ez a második Corsám, ezzel sincs semmi gondom, pedig ez már 6 éves lesz...és nem az első tulaj vagyok :D

Az előzőt újonnan vettem, és 4 éves koráig volt nálam, szintén semmi nagyobb gond nem volt vele,kivéve, hogy elrepedt a leömlő, de sajnos az meg öntvényhiba volt :D

Szóval, minden tipusú autóba ki lehet fogni a rosszat, és a jót is... tudom, hogy Neked ez bosszantó, és megértelek.

De sztem, azért jó autók az opelek, ennél vannak rosszabbak is, ebben az árkategóriában... :D

Elküldve
Az enyém 3,5 éves és még kapom az Opel magazint.

Hali! :D

Köszi a választ! Remélem azért mások is válaszolnak majd a #1304 postomra, olyanok akiknek 4 éves vagy több a kocsijuk.

Én nemtom mi lehet. :D

Lehet, hogy mégiscsak a postázásnál veszik nyoma a magazinnak? :)

Elküldve
Senki nem cserélt még a középkonzolnál világítást?

Érdekelne a menete, mielőtt feleslegesen bontanám meg mindenhol...... :)

Miért akarod szétbombázni? nem világít?

Amúgy még nem szedtem én sem szét...csak a műszerfalat :D

Elküldve
Nem csupán a szervíz eljárása háborított fel, hanem az is, hogy egy 3,5 éves kocsiban ami alig ment 29 ezer Km-t, tönkremegy a vezérlő computer. Hát milyen minőségről, megbízhatóságról beszélhetünk így ? :)

Na, ma bejött hozzánk a Te autód testvére...

3,5 éves, Z10XEP, 29900 km. ugyanez ami neked volt, comuter cserére szorul erősen...

Elküldve

Sziasztok!

1 hete vásároltam egy Corsa C-t (2002, Z14XE).

Egy problémám van vele: - Melegen nem indul be csak ha kicsit rápöccintek a gázra. Tehát indítózok, beindul, felpörög olyan 500-ig, majd dadog egyet-egyet és leáll.Viszont ha rábökök egy kicsit a gázpedálra akkor beáll az lapjáratra. Szerintem egyébként az alapjárat is alcsony kb 6-650 lehet.

mi lehet a gond?

Ja és csak meleg motornál csinállja, hideg rendesen indul felpörög 1000 fölé és lassan ahogy melegszik csökken a fordulat!

Elküldve

Sziasztok! NAgyon jó volna 1 kis segítség!Szülinapomra kaptam 1 ledes váltó gombot de az eredetit nem sikerült eltávolítanom sajan!ha valaki elmondaná h tudom megcsinálni nagyon megköszönném:)

Elküldve
Sziasztok! NAgyon jó volna 1 kis segítség!Szülinapomra kaptam 1 ledes váltó gombot de az eredetit nem sikerült eltávolítanom sajan!ha valaki elmondaná h tudom megcsinálni nagyon megköszönném:)

Jó nagy erővel le lehet húzni. Ennyi.

Elküldve

Na, a tegnapi eső betett a hátsó ablaktörlőmnek... :)

Valszeg, hogy homok, vagy valami ilyesmi került bele, mert úgy nyikorog, meg szorul, mint 1 száz éves herkenyű... :D

A szétszedée sem lesz egyszerű, mert természetesen torx csavarokkal van feltéve...

De nem adom fel... :D

Elküldve
Sziasztok! NAgyon jó volna 1 kis segítség!Szülinapomra kaptam 1 ledes váltó gombot de az eredetit nem sikerült eltávolítanom sajan!ha valaki elmondaná h tudom megcsinálni nagyon megköszönném:)

Hajszárítóval, hőlégfúvóval óvatosan melegítve könnyebb levenni.... :)

Elküldve

Sziasztok!

Szereztem én elvileg egy c corsa kijelzőt (azért elvileg, mert nem tudom tényleg abból van-e).

a33_1_300.jpg

Az a kérdésem van-e esetleg valakinek egy bekötési-, vagy kapcsolási rajza hozzá. Illetve az is érdekelne, hogy ez csak egy szimpla TID, vagy esetleg MID? Előre is köszi...

Crime

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.