Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Iggen. De előtte békavesével kell kenegetni a kipuffcsonkot, és 5 hollószemet kell a légszűrőházba rakni a megfelelő varázsigék mormolása mellett... :)

le a kókányoló autószerelőkkel!

éjjenek a vajákos asszonyok :) :D :D :P

Ádám ezen a fasságon röhögök hosszu percek óta, nmindjárt belefulladok a tiramusumba :lol:: :lol: :lol: :D :lol:

Elküldve

ö izé az még talán ki lett hagyva az eddigiekből, hogy bárhol lehet tömítetlenség, mondjuk ha ennyi fogy akkor annak már komolynak kell lennie... meg lehet még maga a vízpumpa is...

Elküldve

:)

szerencséjük van, hogy nem a computer döglött meg.

nálunk meg a használtautós bikázott forditva, és ott computer csere lett ugy 200 E ért :)

ha jársz Budapesten, szólj, segitek.....

oké köszike! én biztosan kettétörtem volna a gerincét vagy valami hasonló. itt megelégedtem azzal hogy amikor beszétem a szalonvezteővel megemlítettem neki hogy milyen kafa szerelői vannak....

Elküldve

az alapján, hogy sötét foltok figyelnek a tartályban a folyadék tetején a hengerfejtömítésre gyanakodnék... ezért mondtam, hogy irány a szervíz.

uhuhu,

melyik mkereskedésben vagy?

ha nem akarsz nevet írni, jó lesz a dealer kódotok... :)

persze ha publikus

Elküldve
az alapján, hogy sötét foltok figyelnek a tartályban a folyadék tetején a hengerfejtömítésre gyanakodnék... ezért mondtam, hogy irány a szervíz.

uhuhu,

melyik mkereskedésben vagy?

ha nem akarsz nevet írni, jó lesz a dealer kódotok... :)

persze ha publikus

UN0700

illetve a dévú kód: H28

:)))

Opel Danubia a Budaörsi úton

Elküldve
UN0700

illetve a dévú kód: H28

:)))

Kálmánbá okés? :)

Bár már van úgy fél éve, hogy voltam ott. Gondolom még ottvan.

Régen többet jártam a ker.eket, most meg már szinte semmit.

Elküldve

Kálmánbá okés? :)

Bár már van úgy fél éve, hogy voltam ott. Gondolom még ottvan.

Régen többet jártam a ker.eket, most meg már szinte semmit.

:oops:

sajnos már kilépett.

és te :?: :?:

Elküldve
az alapján, hogy sötét foltok figyelnek a tartályban a folyadék tetején a hengerfejtömítésre gyanakodnék... ezért mondtam, hogy irány a szervíz.

uhuhu,

melyik mkereskedésben vagy?

ha nem akarsz nevet írni, jó lesz a dealer kódotok... :)

persze ha publikus

nem a folyadék tetején hanem a kiegyenlítő falán lerakódva. és nagyon apró, szerintem el is tűnt...

Elküldve

nem a folyadék tetején hanem a kiegyenlítő falán lerakódva. és nagyon apró, szerintem el is tűnt...

látod, akkor közösen megjavitottuk :)))))))))

Elküldve

Szia mindenki! Boldog új évet!

Kavics,

amit a rázásrol írtál, mit értesz alatta? Nekem is volt, ugy 110-től felfelé. De minden gondom megszünt mikor kicseréltem télire a gumikat!Pedig uj volt mindegyik, ráadásul continentál, mégis szálszakadás lehetett az egyikben.

A víz utántöltése szerintem nem normális ilyen gyakran. Nekem még egy decit se kellett utántölteni, pedig már 70.000 ezer kilométer van bent, és ráadásul még csak másfél éves, általában mindig 4000 felett van a fordulatszám mérő.

Nem sok jo tapasztalatom van eddig a szalonokrol. Mindig félek elvinni a kocsit hozzájuk.

Szerintetek ha ráz a hűtőventilátor, de érezhetően a kormányon is, az azért van, mert 1.2-es motor van bent??? Mert ezt mondták nekem. A hugomnak is van egy corsája, de az 1.0- es. És mivel nála nem rázott, ezért megkérdeztem a szalonban mi az oka nálam. A válasz pedig, erősebb motornál erősebb ventilátor van, ezért érezni. Na most akkor mi van, ha valaki az 1.8 as gsi-t veszi meg????? :?:

Egy más: Mennyire normális, ha az olaj beöntő nyíláson erősen fúj a levegő? Ekkora kartelgáza lenne???

Még a legelején olvastam, h sokaknak gondja van a váltoval. Ez most nekem is kijött, elég sokáig birta azért. Tudtok valahol jo, megbízható szervízt? Mert a hugomnak már 3 szor javították a váltóját, de még mindig nem az igazi. Ráadásul mikor szélvédőt cseréltek nálam, valahogy ugy tették be az ujjat, h 140 nél elkezd fügyülni.Ami elhalgat, ha erősen megnyomom a szélvédőt.(azt már hozzá sem teszem, hogy amikor visszadták, akkor vettem észre a ragasztócseppeket a kocsi oldalán, tetején..) Szoval ebben a műhelyben már erősen nem bízom.

Köszi! Üdv!

Elküldve

Nekem az 1.4nél nem ráz a venti miatt a kormány. Nem is tudom elképzelni hogy ez normális lehet. Ajánlom a Hűvösvölgyi úti Maxabot vagy a Danubiát. A szélvédővel meg visszamennék balhézni egy kicsit...

Elküldve
nem a folyadék tetején hanem a kiegyenlítő falán lerakódva. és nagyon apró, szerintem el is tűnt...

akkor én értettem félre, bocs

az még mindig áll, hogy szervízbe vele

ha viccőnék:

lehet, hogy őrölt bors :)

Elküldve
 

...Szerintetek ha ráz a hűtőventilátor, de érezhetően a kormányon is, az azért van, mert 1.2-es motor van bent???  Mert ezt mondták nekem. A hugomnak is van egy corsája, de az 1.0- es. És mivel nála nem rázott, ezért megkérdeztem a szalonban mi az oka nálam. A válasz pedig, erősebb motornál erősebb ventilátor van, ezért érezni...

mííívan??? :shock:

vidd el egy normális helyre az autót...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.