Quite Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 Mi az a karosszériavezérlő modul? G -nél nem hallottam ilyenről még soha... Nem egészen helytálló a hasonlat, de olyasmi mint a fedélzeti computer, csak kevesebb vezérlési lehetőséggel és képességgel rendelkezik. :lol: Ez vezérli a műszerfalat, a kapcsolók ezen keresztül hajtják végre a funkcióikat, pl. lámpa, relévezérlés stb. :huh: Ebben is fut egy szoftver, ami frissíthető. Már ha van friss. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 Megvan az új Corsa C autóm, egy G Astrát cseréltem le, de nem bánom. A Corsa most múlt 3 éves és gyönyörű állapotban van, 1.2 twinport. Mondjuk van benne közel 70 ezer, de gondolom ez nem sok egy ilyen autónál ill. motornál. Amit kicsit furcsálok az a motor hangja, szépen jár nagyon de van egy jellegzetes "varrógép hangja", láncos a kicsike. Hideg indításnál az astra felpörgött 1400-1500 rpm tartományba, majd fokozatosan esett a fordulat ahogy a motor melegedett, itt viszont ilyen pörgésről nincs szó, csak indul és kész, -ez így szokott?? Szeretnék benne olajat cserélni, milyet javasoltok? Meglepően dinamikus és jól gyorsul, kényelmes és csendes autó, eddig jó tapasztalatok vannak :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 Szerintem Metabond!Én azt tennék(teszek bele),amikor megveszem a köv. kocsit!Ha egyszer elviszik már a roncsot! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 Megvan az új Corsa C autóm, egy G Astrát cseréltem le, de nem bánom. A Corsa most múlt 3 éves és gyönyörű állapotban van, 1.2 twinport. Mondjuk van benne közel 70 ezer, de gondolom ez nem sok egy ilyen autónál ill. motornál. Amit kicsit furcsálok az a motor hangja, szépen jár nagyon de van egy jellegzetes "varrógép hangja", láncos a kicsike. Hideg indításnál az astra felpörgött 1400-1500 rpm tartományba, majd fokozatosan esett a fordulat ahogy a motor melegedett, itt viszont ilyen pörgésről nincs szó, csak indul és kész, -ez így szokott?? Szeretnék benne olajat cserélni, milyet javasoltok? Meglepően dinamikus és jól gyorsul, kényelmes és csendes autó, eddig jó tapasztalatok vannak :huh: 5w30 ast tegyél bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 5w30 ast tegyél bele. Nem lesz neki vékony?Mert "nem éppen" új gép... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 5w30 ast tegyél bele. Szervízkönyv szerint is 5W volt benne. A megtett km szerinted nem sok? (persze láttam én már fele ennyi km -el széthajtott motort..) A hangja ill az indítási fordulatszám szintén tipus specifikus? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 Kell vennem rá majd nyári gumikat, abban kérnék segístséget, hogy milyen méretű esetleg típusút vegyek, ami mind fogyasztásban, mind a tapadásban és zajosságban optimális? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 5w30 ast tegyél bele. Én nem tennék bele még 1X 5W30-at!!! :lol: Amikor az enyémbe is ilyet tettetek bele, sokkal nagyobb volt az olajfogyása, mint a 10W40-el! :huh: Roletti! Garatula az "új" Corsához, sok sikert, és balesetmentes közlekedést vele! :D Szerintem 10W40-es olajat tegyél bele, Metabond vagy CASTROL. nekem az volt az 1.0-ba is, és a mostaniban is... :D A 70 ezer km nem olyan sok, az enyémbe is annyi volt 3 éves korára, és nem volt vele gondom... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 Én nem tennék bele még 1X 5W30-at!!! :lol: Amikor az enyémbe is ilyet tettetek bele, sokkal nagyobb volt az olajfogyása, mint a 10W40-el! :huh: Roletti! Garatula az "új" Corsához, sok sikert, és balesetmentes közlekedést vele! :D Szerintem 10W40-es olajat tegyél bele, Metabond vagy CASTROL. nekem az volt az 1.0-ba is, és a mostaniban is... :D A 70 ezer km nem olyan sok, az enyémbe is annyi volt 3 éves korára, és nem volt vele gondom... :D Köszönöm! Eddig meglepően kellemes autónak tűnik, de a többi kérdésemre (motor, gumi) tudsz vmi okosságot?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Corsa Chez nem lézezik valami jevítási utmutató? Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Mi az a karosszériavezérlő modul? G -nél nem hallottam ilyenről még soha... Azt tudom, hogy a G-s Astravan nincs (tegnap tudtam meg az opel szervízben, amikor az ablaktörlő problémámról beszétünk), pl az ablaktörlöt is Ő vezérli, és lehet programozni Tech2-vel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Eddig meglepően kellemes autónak tűnik, de a többi kérdésemre (motor, gumi) tudsz vmi okosságot?? Hát, gumit+felnit, épp most adtam el, az előzőét... :huh: Nekem 15"-os alufelni volt fent, 195/50-es gumikkal, és nagyon jól nézett ki vele a gépezet. Goodyear Eagle GSD-3-as gumik voltak rajta, és nagyon jól fogták az utat... Ha tehetném, csakis ezt a gumit venném meg újra :lol: De kinek mi tetszik... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Nekem 15"-os alufelni volt fent, 195/50-es gumikkal, és nagyon jól nézett ki vele a gépezet. Goodyear Eagle GSD-3-as gumik voltak rajta, és nagyon jól fogták az utat... Azért azt tedd hozzá, hogy elég bicepsz autó volt ezzel a kombóval, nyomvályús úton! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kacsero Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Azért azt tedd hozzá, hogy elég bicepsz autó volt ezzel a kombóval, nyomvályús úton! :lol: :huh: Így van! Az 52-es elég nyomvályús, éshát szakadó esőben 100-al símán, minden gond nélkül tudtam közlekedni...de a kanyarokban is tették a dolgukat... nem nagyon csúszkáltam velük... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Én nem tennék bele még 1X 5W30-at!!! :lol: Amikor az enyémbe is ilyet tettetek bele, sokkal nagyobb volt az olajfogyása, mint a 10W40-el! :huh: Roletti! Garatula az "új" Corsához, sok sikert, és balesetmentes közlekedést vele! :P Szerintem 10W40-es olajat tegyél bele, Metabond vagy CASTROL. nekem az volt az 1.0-ba is, és a mostaniban is... :D A 70 ezer km nem olyan sok, az enyémbe is annyi volt 3 éves korára, és nem volt vele gondom... :P egyet ne felejtsél el: a tied 1.0 volt, és padlógázon jártál németországba meg vissza... az az 1.0 motora 70 ezer alatt kapott annyit mibntha 150 lenne benne egy egynyócasba. ugyanis az 1.0 azt városi autónak tervezték :D jó, jó tudom, te jártál vele városba is :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Szervízkönyv szerint is 5W volt benne. A megtett km szerinted nem sok? (persze láttam én már fele ennyi km -el széthajtott motort..) A hangja ill az indítási fordulatszám szintén tipus specifikus? a kerregés az a lánc hangja. egy darabig jó, de ha hangosan kerreg akkor megnyúlt a lánc, és csere. illetve a twinport szelepnek is van egy jellegzetes kerregő hangja... Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve Január10, 2008 Megoszt Elküldve Január10, 2008 Corsa Chez nem lézezik valami jevítási utmutató? haynes angol nyelven. marótinál kapható. szkennelt változatával nem találkoztam még. létezik biztos német is a csináld magad sorozatból Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 a kerregés az a lánc hangja. egy darabig jó, de ha hangosan kerreg akkor megnyúlt a lánc, és csere. illetve a twinport szelepnek is van egy jellegzetes kerregő hangja... Köszi kedves Uhuhu! Szerintem nem a lánc, hanem az a twinport szelep amit mondol (a szívótorok tetején fekete műa. borítással egy ovális vmi) ha jól sejtem. Egyébként gázadásra "kellemes" a hangja, gondolom a lánc is feszül ilyenkor... Néztem az akkumulátort, és szomorúan tapasztaltam, hogy nem lehet egy könnyű dolog azt onnan kivenni, nem tudom le kell venni az egész műa. borítást hozzá? Ami még kissé fura, hogy az egész esővíz simán bevezetődik a tűzfal előtti vályuba, meg ráfolyik az akksira. Nem volt ezekből gond a Corsáknál (szervíztapasztalat) , hogy beázott az utastér a tűzfalnál?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 Segíts nekem légyszíves Uhuhu: Corsa c -ben az első űléseket a padlólemezhez 4 torx csavar rögzíti, az első kettő kijön szépen, de a hátsóknál olyan, mint ha lenne alatta egy ellnanya vagy vmi hasonló. Ezzel azért van gondom, mert nem látok semmi hozzáférhetőséget, ahol ellen lehetne tartani az anyának és félő ha kicsavarom és leesik a csavarról az anya, akkor már nem lehet visszacsavarni (van egy kis kiemelés a padlólemeznél, de alul be van hegesztve, ezért tartok attól ha kicsavarom és az anya leesett akkor annyi....) Hogy oldották ezt meg? Köszi előre is! Roló Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 miért szeded szét máris a kocsit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 miért szeded szét máris a kocsit? Nem szedem szét, csak nézegettem, mert tervben van az autohifi install, és az űlés picit útban van a kábelezés miatt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 vagyis mégis lehet szétkapod, csak "tuning" céllal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ROLÓ Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 vagyis mégis lehet szétkapod, csak "tuning" céllal. Mint egy lehetséges megoldások egyike, de cél a gyári (eredeti állapot) megőrzése minimális bontással, nekem minden autóm eddig 99% gyári állapot volt (amit sokan meg is csodáltak :huh: ), azonban nem szeretnék pórul járni a leesett anyával, ezért kérem a tapasztaltak segítségét! Kedves Mackósajt! , ha már itt tartunk tudsz vmi okosságot mondani ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mackosajt Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 látatlanban nem. Sajna nem vagyok járatos ennyire a dolgokban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Quite Elküldve Január11, 2008 Megoszt Elküldve Január11, 2008 Na, az én Corsa C-m már szerető szerelő kezek között van. :P Most hívott a tulaj fia, hogy (amit kérdeztem tőletek is) a gázpedálnál tapasztalható jelenség abnormális, rendellenes. :lol: De mégsincs hibakód :P A hidegindítási (csak hidegben, de meleg motorral is) probléma valszeg akksi. Illetve az egyik ok az akksi. :D Egész este kint állt az udvaron náluk az autó, külön kérésemre, de náluk a hiba sok próbálkozásból egyszer jelentkezett. :D Kérdezték mikor kellene a kocsi. Mondtam ráér, majd akkor, ha tuti jó lesz! :huh: Ja, és mellesleg elmondta, hogy az autó a TECH2 szerint nagyon pattent. :P Kiváncsi vagyok mire jutnak, mert ez nem Opel márkaszervíz, de viszont hivatalos BOSCH Car Service és Szaküzlet. Régi, jól bevált és korrekt szervízcsapat dolgozik itt. Remélem nem kiabáltam el az eddigi tapasztalatokat, mert apu minden kocsiját ide hordja, mióta jól lehúzták egyszer egy márkaszervízben, és még csak meg sem javították az autót. :D Ő eddig maximálisan elégedett. Most jövök én, és majd megmondom a frankót :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts