warwolf Elküldve November6, 2006 Elküldve November6, 2006 Érdekes népítélet Talán ha nem egy fapadot vett volna, főleg 1.0-val.................. Talán nem szívott volna vele ennyit.......... Szerintem. :unsure:
Kacsero Elküldve November6, 2006 Elküldve November6, 2006 Érdekes népítélet Talán ha nem egy fapadot vett volna, főleg 1.0-val.................. Talán nem szívott volna vele ennyit.......... Szerintem. :unsure: Nekem is "ez" van, de nincs ilyen problémám az ótóval...és az enyim is 2003-as... jah...és ha megnézzük a korához képest elég sok a Km benne.... Szerintem :blink:
warwolf Elküldve November6, 2006 Elküldve November6, 2006 Nekem is "ez" van, de nincs ilyen problémám az ótóval...és az enyim is 2003-as... jah...és ha megnézzük a korához képest elég sok a Km benne.... Szerintem :unsure: Elég felemásra sikeredett ez a C verzió Corsailag.Itt a fórumon is olvashattunk korábban érdekes dolgokat. Amúgy az egyik isminek is voltak garis gondjai, nemkevés.......... vezérlés, miegymás, váltóizé lógás, stb.... S, az autóban nem volt még 10e.km sem...........
Korzika Elküldve November7, 2006 Elküldve November7, 2006 Én is ilyen fapados ezrest "hajtok" és szomorúan olvasom az ilyeneket!Szerencsére a mienkkel még a váltórudazat és a vezérműlánc garanciális cseréjén kivül más nem történt és az éves átvizsgálások kivételével nem járt szervizben.2003.októberi 1.0 Twinport 60 lovas.Most 35000 km van benne. Haveromnak szintén ilyen van csak az övé még az 58 lovas Ecotec és most kapaszkodjatok meg:gépjárművezető oktató!!!Most kb 140-150 ezer km van a kis 3 hengeres ezres Corsában ,neki is kicserézték a láncot és azonkivül csak az olajat és társait cserélgeti benne ő maga,még szervízbe sem viszi soha.Még a fékbetétek is most kezdtek csak hangot adni.Pedig az a gép aztán kapja az ívet rendesen.Ebből csak azt akartam kihozni,hogy nem rossz ez a C Corsa annyira. A népítéletet is ,ha végignézzük láthatjuk,hogy a sok-sok írásból talán 4-5 van ami negatív.Szerintem az emberek 80-85 %-a elégedett vele.Köztük én is,és nagyon úgy néz ki,hogy a következő is ilyen lesz,legfeljebb nagyobb motorral!
warwolf Elküldve November7, 2006 Elküldve November7, 2006 Egyébként egy kollégának 1.2 Twinje van, és maximálisan elégedett vele.Szereti nagyon, megy mint a golyó, és keveset is fogyaszt neki, pedig főleg városban használja.Előtte egy Swiftje volt, a régi, és azt is szerette...... Szóval valszeg van aki bevásárol, és van akinek szerencséje van a géppel....... Utóbbiak vannak többen :unsure:
Kacsero Elküldve November9, 2006 Elküldve November9, 2006 Szóval valszeg van aki bevásárol, és van akinek szerencséje van a géppel....... Utóbbiak vannak többen :P Akkor én is az utóbbiak táborába tartozom... ;) ;) Nekem eddig a váltórudazatot cserélték, és a jobb oldali kormányösszekötöt...ezen kívül csak a kötelező szervizben volt ;) jah...meg a hátsó ajtó teleszkópja mondta fel a szolgálatot...2003 novemberi a gépezet, 1.0, és csak 58 lovas :blink: igaz, majd most fog menni a 60 ezres szervízre, de nem hiszem, hogy nagyobb gond lenne majd.. :unsure:
BaTi Elküldve November21, 2006 Elküldve November21, 2006 Mi ezzel a kocsival nem a legjobb vételt csináltuk ;) most nem a típusra gondolok mert ez az eggyik álmom volt hogy C corsám legyen.Csak hát törött volt a vas nem is kicsit a fél baloldala ki van cserélve és folyton jönnek elő a gondok... :blink: Egyébként 1.2-s 75lovas,de a hangja mint egy 2.0-s ;) Most pl azt nem tudod hogy mi a......... szálingózik kifelé a légkondi rendszerből(kikapcsolt állapotban) olyan mintha füstölögne valami,de szaga nincs,remélem nem az a gáz amivel tölteni szokták ezeket a kondikat.... Ja kipróbáltam hogy ha bekapcsolom mi történik mert azt hittem van valami kis szmog a rendszerbe és majd kifújatom.... aha persze az lett volna a legkisebb gond, csak ha a légkondi be van kapcsolva akkor mint egy kémény úgy dől ez a füst v pára szerű képződmény :unsure: Sztem ilyesmi még senkinek nem volt,de ha esetleg tudnátok rá gyógyírt, meg köszöném...
kavics Elküldve Június6, 2007 Elküldve Június6, 2007 jól leült a topic... vagy csak én szedek még c corsát ? :rolleyes:
warwolf Elküldve Június6, 2007 Elküldve Június6, 2007 jól leült a topic... vagy csak én szedek még c corsát ? ;) Kacsero is.CSak neki is kb. annyi baj van a gépével, mint neked! :D Majd, mikor elérik a 14-16 éves kort! :rolleyes: Akkor lehet majd regélni, hogy kinek hogyan sikerült a motorcsere! <_< Z20LET Rlz! :P
egykuty Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 Urak! kis infó kéne. C Corsa fékcsere előtt áll barátom. Szeretne rendes fékhatást, de a 13-as felnijeit is meg szeretné tartani. Létezik megfelelő hűtött Brembo-Ferrodo (vagy más) páros erre a célra? Milyen nyerget kell hozzá szerezni? (eddig hűtetlen kistárcsa volt rajta) kb árban mennyi-honnan? köszönöm: egykuty
Kacsero Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 Kacsero is.CSak neki is kb. annyi baj van a gépével, mint neked! :rolleyes: Na jah...habár mostanában kicsit volt vele gondom, de 1 olajcsere megoldotta a problémámat.. <_<
Tom Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 Urak! kis infó kéne. C Corsa fékcsere előtt áll barátom. Szeretne rendes fékhatást, de a 13-as felnijeit is meg szeretné tartani. Létezik megfelelő hűtött Brembo-Ferrodo (vagy más) páros erre a célra? Milyen nyerget kell hozzá szerezni? (eddig hűtetlen kistárcsa volt rajta) kb árban mennyi-honnan? köszönöm: egykuty A 236-os fékből létezik belső hűtéső (Astra 1.4 16V-n biztos az van), arra felmegy a 13as felni és szerintem brembo tárcsa és ferrodo betét is létezik hozzá. Bontóban max. 8-10 lehet egy pár ilyen nyereg.
mackosajt Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 A 236-os fékből létezik belső hűtéső (Astra 1.4 16V-n biztos az van), arra felmegy a 13as felni és szerintem brembo tárcsa és ferrodo betét is létezik hozzá. Bontóban max. 8-10 lehet egy pár ilyen nyereg. tegnap vettem Szabot megbízásából 5000-ért 2 db 256-os hűtött tárcsához való nyerget. Ettől sokkal többet a kisebb nyeregért nem kéne adni. :rolleyes:
Tom Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 tegnap vettem Szabot megbízásából 5000-ért 2 db 256-os hűtött tárcsához való nyerget. Ettől sokkal többet a kisebb nyeregért nem kéne adni. <_< Szeritnem ez ritkább, mint a 256. De igazából szerintem mind1, hogy 5, v. 10. Lényeg, hogy e körül van. :rolleyes:
warwolf Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 tegnap vettem Szabot megbízásából 5000-ért 2 db 256-os hűtött tárcsához való nyerget. Ettől sokkal többet a kisebb nyeregért nem kéne adni. :rolleyes: Jó ár volt!! <_<
mackosajt Elküldve Június8, 2007 Elküldve Június8, 2007 a 236(jól mondom?) nyergeket is annyiért adták volna. csak mivel még komplett ótón volt(f astra 1.6 8v), így gyorsban rámértünk a tárcsára, és mondtam, hogy amaz kéne(256), és már bontotta is le a fickó. ON
Kacsero Elküldve Július12, 2007 Elküldve Július12, 2007 ....és nagyon úgy néz ki,hogy a következő is ilyen lesz,legfeljebb nagyobb motorral! Nekem asszem össze is jött most ez, amit Te is elgondoltál... B) Marad a C Corsa, csak nagyobb motorral, 1.8 GSi :)
psti Elküldve Július13, 2007 Elküldve Július13, 2007 hello! corsa c alá szeretnék felnit és már ki is néztem egy gyári opel 16" alufelnit. erre 195/45r16 gumikat szeretnék. kérdésem az hogy ez a felni nem lógna ki a karosszériából?
warwolf Elküldve Július13, 2007 Elküldve Július13, 2007 hello! corsa c alá szeretnék felnit és már ki is néztem egy gyári opel 16" alufelnit. erre 195/45r16 gumikat szeretnék. kérdésem az hogy ez a felni nem lógna ki a karosszériából? Ha esetleg 15-ben gondolkodnál, egyik cartárs árulja az övéit, gumistól........pl....
Demó Elküldve Július13, 2007 Elküldve Július13, 2007 hello! corsa c alá szeretnék felnit és már ki is néztem egy gyári opel 16" alufelnit. erre 195/45r16 gumikat szeretnék. kérdésem az hogy ez a felni nem lógna ki a karosszériából? Ha gyári Opel felni, akkor nem fog sehol beleérni.
Korzika Elküldve Augusztus9, 2007 Elküldve Augusztus9, 2007 Jó lenne megtudni,hogy a C Corsába(Z10XEP) utólag be lehet-e szerelni a kormányszervót és mennyibe fájna egy ilyen művelet?
Tozsef Elküldve Augusztus15, 2007 Elküldve Augusztus15, 2007 Sziasztok ! Keresek 2006/2 Corsa C-hez magyar kézikönyvet. Ha tud valaki, vagy van elektronikus formában azt nagyon megköszönném. Tozsef
Stefan Elküldve Szeptember5, 2007 Elküldve Szeptember5, 2007 Találtam egy francia nyelvű leírást az elektronikájiról. Van benne sok-sok ábra is, talán hasznos lehet...
kavics Elküldve Szeptember17, 2007 Elküldve Szeptember17, 2007 mindenkinek problémamentes a orsája, vagy miez a lapítás? :unsure: én most vagyok túl kerékcsapágy cserén (93e km) tovább is bírhatta vóna :S igaz részletfizetéssel jött így is le... és még mindig rakoncátlankodik a futóműben....
Recommended Posts