manta Elküldve Április8, 2004 Megoszt Elküldve Április8, 2004 Mint azt sokan közületek tudják, ez Markwarth Ákos csoda paripája, amit sok szenvedés, izzadság és anyázás közepette épített meg. Aztán 2003 telén ismét szétszedte darabokra :shock: mert ezt szereti csinálni : 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Április8, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Április8, 2004 Ákos az első mantáját 2000. szeptemberében vette, azelött asconával nyomta a fánkit. 8) 2001 májusában rommá is törték annak rendje és módja szerint az akkor még korall színű '77es mantát. Esküszöm, én azelött még sose láttam törött sárvédő alatt 10centis rozsdakupacot! :shock: de akkor igen! :) Utánna még szépen kikalapálta, rendbe tette és járogatott vele. Aztán 2001 nyarán kezdte összeszedni az épülő autó darabjait (kaszni, motor stb.) és ősszel már építette is (full lakat, fény, futómú, motor, belsőrész) 2002 tavaszán gurult ki a műhelyből, az imárron 3000res piros szörny: a guruló törvénysértés! :twisted: 2002 őszén első spoiler és kerek lámpa átalakítás volt a Volán Busz Rt. és egy üveg Jack Daniels jóvoltából :twisted: Két szezont futott az autó, aztán 2003 telén ismét szétszedte a következő tervekkel: - külső optikai átépítés - belső optikai fejlesztés - külső-belső fénytechnika továbbfejlesztése - motor teljesítmény lényeges növelése (és annak élettartamának csökkentése :) ) - váltó felújítás - felni felújítás - fényezés Még tavaly nyáron így nézet ki a kicsike: http://kep.tar.hu/manta/images/pic3984067.jpg most ennyi kész van már belőle: http://kep.tar.hu/manta/images/pic4803482.jpg és ez még csak a kuplung :) A továbbiakban mostmár tényleg összeszedem a témába vágó képeket és igyekezem bemutatni a főnix feltámadását 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Április9, 2004 Megoszt Elküldve Április9, 2004 Marky Mantája a gyorsulas.hu kezdőoldalán Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Április21, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Április21, 2004 a szolíd kis szélesítés már a helyén van :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Június5, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Június5, 2004 most fényezik 8) kép az még nincs :roll: (a vicc az egészben, hogy Marky kollega azt tervezi, hogy fényezés után tele matricázza... én igazából nem értem, hogy akkor minek rá a fény, ha a matrica úgyis eltakarja :roll: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Június20, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Június20, 2004 fényezés megvolt :) matrica nem lesz, mert ezt aztán tényleg bűn lenne lematricázni. A képek annyira nem is adják vissza az eredményt :roll: nagyon szép lett. 8) ferrari piros 8) (bár a képen erősen rózsaszínnek tűnik :oops: ) http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393900.jpg http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393899.jpg http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393959.jpg de van, ahol kifejezetten korall színűnek :) nem vagyok egy digit fotós mester :roll: http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393894.jpg van ám rajta kicsi air brush is 8) a Nagy Magyar Valósággal: cigi, öngyújtó meg a kávés bögre http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393958.jpg meg ugye a szélesítés http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393898.jpg a küszöbbel egybe dolgozva http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393902.jpg az utastér már ki van festve http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393897.jpg http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393898.jpg és EKKORA halat fogott: http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393903.jpg a moci már a helyén, csak még a többi hiányzik 8) http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393956.jpg és azért itt már lehet érezni, hogy ez nem lesz semmi :shock: http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393957.jpg http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393960.jpg http://kep.tar.hu/manta/images/pic5393961.jpg Szóval, most így állunk... 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve Június20, 2004 Megoszt Elküldve Június20, 2004 még ha rózsaszín is a képeken, gyönyörű! ez azért nem kis meló! le a kalappal! Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Június21, 2004 Megoszt Elküldve Június21, 2004 Teccik, drakulálok! Remélem lesznek még képek a további fejlesztésekről is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Június21, 2004 Megoszt Elküldve Június21, 2004 Nekem is tetszik a dolog, de hogy vizsgáztatjátok le? Az enyém épp csüt vizsgázik, de minden második évben sötét ablak ki-be és még így is nehéz ügy, meg drága. Én is lehet MV6-ot rakok bele, de még gázabb a vizsgáztatása. Ja. A soros 3000 bazi nehéz és tökre fognak kopni elöl a gumik. Remélem a dupla stabilizátor rudat is gondoltátok, hogy bele rakjátok. Az fontos! Toronymerevítő is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Június22, 2004 Megoszt Elküldve Június22, 2004 Nekem is tetszik a dolog, de hogy vizsgáztatjátok le? Erről jut eszembe! Szeretném én is lecserélni a 16N motorkámat C20-ra. Át lehet ezt vhogy vezettetni legálisan, vagy ragasszam át az AF-es címkét? Csak az bántana, hogy a blokkon ott a motorkód... Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Június22, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Június22, 2004 Vizsgáztatást priviben 8) motorcserét meg az autóépítésben 8) de annak annyi a lényege, hogy iszonyat sokba kerül legálisan lepapírozni, és most nem tudom, hogy áll a dolog, de volt róla szó, hogy kategóriájában bármit cserélhetsz, de szerintem a jóöreg sufni módszer a legjobb. Lóf*szt ezeknek a s***gébe :evil: Torony merevítő megatöbbi lesz 8) elég orrnehéz az autó, és lehet, hogy jobban kopnak majd az első gumik, de legalább összhangban lesznek a hátsók kopásával 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Június22, 2004 Megoszt Elküldve Június22, 2004 ....Lóf*szt ezeknek a s***gébe :evil:.... :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Június22, 2004 Megoszt Elküldve Június22, 2004 Utána néztem! 15% teljesítmény növekedés engedélyezett motorcserénél a mozaikban legálisan. Plussz sufni, berhelés, chip, stb..., de ezek csak belső dolgok, ebbe nem látnak bele. Ha 3000 es lesz benne a 2.0ás gyári helyett, akkor mérnök, tervrajzok, engedélyek. Fékrendszer áttervezés, motortartóbak, karosszéria merevség vizsgálata, megatöbbi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
GPont Elküldve Június23, 2004 Megoszt Elküldve Június23, 2004 Utána néztem! 15% teljesítmény növekedés engedélyezett motorcserénél a mozaikban legálisan. Plussz sufni, berhelés, chip, stb..., de ezek csak belső dolgok, ebbe nem látnak bele. Ha 3000 es lesz benne a 2.0ás gyári helyett, akkor mérnök, tervrajzok, engedélyek. Fékrendszer áttervezés, motortartóbak, karosszéria merevség vizsgálata, megatöbbi. Öööö... Asszem átragasztom én azt az AF-et... A blokkot meg lefényezem, és véletlenül lekopik róla a motorkód... Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június23, 2004 Megoszt Elküldve Június23, 2004 Utána néztem! 15% teljesítmény növekedés engedélyezett motorcserénél a mozaikban legálisan. Plussz sufni, berhelés, chip, stb..., de ezek csak belső dolgok, ebbe nem látnak bele. hoho! ezt hol olvastad?? küld a linket lécci honnan veszik, hogy mi a 15%-os növekedés? te mondod nekik vagy elolvassák a dobozon hogy +10% Le??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Június23, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Június23, 2004 anyájukat ezeknek :evil: én mindig ezt mondtam :twisted: azért ez egy rohadt dolog, hogy veszel valamit, és nem csinálhatsz azt vele, amit akarsz. A manták 98%ához komoly átalakítási engedély kéne. De akkor még ennyi se lenne belőle :evil: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Június23, 2004 Megoszt Elküldve Június23, 2004 Ismerős mondta , aki kispóckiba akart 1100es fiat motort rakni. A teljesítményt meg széria motor cserénél nézik. pl.Opelba 1.6 helyett nem 16V 2.0 az asszem mehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Június24, 2004 Megoszt Elküldve Június24, 2004 Ismerős mondta , aki kispóckiba akart 1100es fiat motort rakni. A teljesítményt meg széria motor cserénél nézik. pl.Opelba 1.6 helyett nem 16V 2.0 az asszem mehet. Bocs, hogy itt kérdezem, de kifejtené valaki ezt bővebben? C14NZ-ről szeretnék C20NE-re cserélni, az sok utánajárás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve Június24, 2004 Megoszt Elküldve Június24, 2004 Bocs, hogy itt kérdezem, de kifejtené valaki ezt bővebben? C14NZ-ről szeretnék C20NE-re cserélni, az sok utánajárás? mivel az papiron több mint 15% ezért ugy tunik igen (legalábbis ha igaz a fentebb fejtegetett lehetőség) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Június24, 2004 Megoszt Elküldve Június24, 2004 Ja. Ahhoz már tervrajzok kellenek. Átalakítási engedély. Egyébként ma hallott friss infó a spoilerezésre is ez a 15% vonatkozik! Ez valami rémálom szám! Valaki nagyon szerelmes ebbe a 15%-ba. Hogyan álmodták ezt meg? És miért nincs fenn a neten sehol? Bár még nézelődök 2-3 órát, hátha lelek még infót. Tehát sárvédő szélesítés elfelejtve! Műanyag gépháztető TÜV bizonylattal. Ja és a KF felni is TÜV-el megy át csak a szőröstalpú román vizsga biztos(?)nál.Nembeszélve a sportkormányról és hátsó szárnyról. Azért nem kell kétségbe esni. Vannak olyanok, akik némi kp kilátásba helyezésénél szemethunynak, de sajnos egyre kevesebben. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Június25, 2004 Megoszt Elküldve Június25, 2004 Ja. Ahhoz már tervrajzok kellenek. Átalakítási engedély. Egyébként ma hallott friss infó a spoilerezésre is ez a 15% vonatkozik! Ez valami rémálom szám! Valaki nagyon szerelmes ebbe a 15%-ba. Hogyan álmodták ezt meg? És miért nincs fenn a neten sehol? Bár még nézelődök 2-3 órát, hátha lelek még infót. Tehát sárvédő szélesítés elfelejtve! Műanyag gépháztető TÜV bizonylattal. Ja és a KF felni is TÜV-el megy át csak a szőröstalpú román vizsga biztos(?)nál.Nembeszélve a sportkormányról és hátsó szárnyról. Azért nem kell kétségbe esni. Vannak olyanok, akik némi kp kilátásba helyezésénél szemethunynak, de sajnos egyre kevesebben. Ezt nem értem. Szériában gyártották az autómat a másik motorral is, a lényegi különbség: váltó+féltengelyek, fékek. Ha ezt mind kicserélgetem, akkor is kell engedély? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Elküldve Június25, 2004 Megoszt Elküldve Június25, 2004 Serintem igen, de ezt a mozaikban kérdezd meg inkább. A Renault Cliót is gyártják V6-al, de .... Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Augusztus17, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus17, 2004 Mint azt Akaliban láthattátok, Marky mantája elkészült. Igaz, most motorcsere lesz, mert kissé csapágyas lett, de a fóti talira ismét lábon lesz 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Szeptember24, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2004 Bocs, hogy itt kérdezem, de kifejtené valaki ezt bővebben? C14NZ-ről szeretnék C20NE-re cserélni, az sok utánajárás? Megint bocs, mert kicsit OFF... Utánajártam a témát alaposan (pontosabban elküldtem a barátnőmet a mozaikba :) ). Nem lesz 2.0 az autómban, mert nem csak átalakítási engedély kell, hanem regisztrációs adó különbözetet kell fizetni, mivel az autó adóbesorolása változik, vagy mi a szösz :shock: Ez kiszámolható: 2.0 Euro II-es adója 810.000,- 1.4 Euro II-é pedig 270.000,-. Azaz 540.000,- magyar forintot kellene befizetni csak adóra... azannyukat ezeknek :evil: igazad van manta! egyébként gyógyulgass tovább! Különben teljesen mindegy, hogy magyarországi a motor vagy külföldi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Szeptember27, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember27, 2004 az má igen má! :shock: ezek kifogyhatatlanok a különbőző díjak megalkotásában :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts