Mc-elek Elküldve Szeptember5, 2012 Elküldve Szeptember5, 2012 alapjárati motort ne keres :) ,nincs benne. de ki lehet takarítani a fojtószelepházat ,hátha az segít ;)
ALULU Elküldve Szeptember5, 2012 Elküldve Szeptember5, 2012 Holnap szétborítom :) Még egy amatőr kérdés: Mivel szokás ezt takarítani, hogy lehetőleg ne a motorba jusson be az összes retek? :blush: alapjárati motort ne keres :) ,nincs benne. de ki lehet takarítani a fojtószelepházat ,hátha az segít ;)
tgabika76 Elküldve Szeptember5, 2012 Elküldve Szeptember5, 2012 Le kell venni a fojtószelepházat takarítás előtt és akkor nem megy bele a retek a motorba.
prono Elküldve Szeptember6, 2012 Elküldve Szeptember6, 2012 Helló Megnézte a szerelő a kocsit és arra a megállapításra jutott hogy a gyújtás rész okozza valószínüleg a csörrenést. Első körben megpróbáljuk hogy magassabb oktánszámú benzinnel is csinálja-e. De ez valószínüleg nem oldja meg a problémát mert az autó már lassan egy éve nem is látott magyar benzint csak osztrákot. Utánna megpróbálunk gyújtógyertyát cserélni opelesről NGK-ra. Ha ez sem akkor még lehet a gyújtótrafó is de az már elég kölcséges kísérlet lenne. Hát egyenlőre ennyi. Üdv Köszi az update-et :) és várom a fejleményeket. Nekem az elmúlt 2 évben gyertyacsere volt (igaz GM került vissza bele), magasabb oktánszámot próbáltam, igaz nem teljes tank volt, de sajnos nem tapasztaltam változást. Nekem még olyat mondtak, mint laikusnak, hogy esetleg hidrotőkék csilingelnek mert valamilyen olajjárat részben el van dugulva és amikor hirtelen fel kéne álljon az olajnyomás akkor nem sikerül kellő gyorsasággal?!
Szmájli Elküldve Október9, 2012 Elküldve Október9, 2012 Senkinek semmi változás ebben a problémában? Én is évek óta szívok vele. Már kaptam olyan tippet, is, hogy a motortartók vannak ki. Köszi az update-et :) és várom a fejleményeket. Nekem az elmúlt 2 évben gyertyacsere volt (igaz GM került vissza bele), magasabb oktánszámot próbáltam, igaz nem teljes tank volt, de sajnos nem tapasztaltam változást. Nekem még olyat mondtak, mint laikusnak, hogy esetleg hidrotőkék csilingelnek mert valamilyen olajjárat részben el van dugulva és amikor hirtelen fel kéne álljon az olajnyomás akkor nem sikerül kellő gyorsasággal?!
tjanika Elküldve December31, 2012 Elküldve December31, 2012 Üdv mindenkinek! Na mióta nem jártam erre átestem egy két dolgon a géppel. Íme: A 3 hengerezés előjött az első hideggel együtt (10 fok alatt kezdődött)már majdnem cseréltem egy trafóhidat,de inkább elvittem szerelőhöz aki bemérte és kiderült hogy nincs kompresszió az egyes hengerben. A probléma oka: felakadt a kipufogó szelep. Elszállt vele együtt az 1-es gyertya.Tömítések,hengerfej felújítás stb. Azóta minden ok...lenne HA nem enné az olajat(előtte 10000 km alatt 1-1,5 litert,most meg 300km 0.5 liter.) Már kész vagyok tőle,nem áll messze egy szál gyufától(pedig nagyon szeretem a verdát) Valaki találkozott már ilyennel?Segítség!!!
rozsav Elküldve December31, 2012 Elküldve December31, 2012 Üdv mindenkinek! Na mióta nem jártam erre átestem egy két dolgon a géppel. Íme: A 3 hengerezés előjött az első hideggel együtt (10 fok alatt kezdődött)már majdnem cseréltem egy trafóhidat,de inkább elvittem szerelőhöz aki bemérte és kiderült hogy nincs kompresszió az egyes hengerben. A probléma oka: felakadt a kipufogó szelep. Elszállt vele együtt az 1-es gyertya.Tömítések,hengerfej felújítás stb. Azóta minden ok...lenne HA nem enné az olajat(előtte 10000 km alatt 1-1,5 litert,most meg 300km 0.5 liter.) Már kész vagyok tőle,nem áll messze egy szál gyufától(pedig nagyon szeretem a verdát) Valaki találkozott már ilyennel?Segítség!!! jajj...ugye nem véletlen, hogy nem a gázos topikba írtad? bár a gáz pontinkább elégeti a szelepet, míg neked gondolom a koromtól megszorult. milyen motor van az autódban? szerintem ha már a szelep így járt, talán a gyűrű is hasonlóan beállt, azért eszi az olajat...a fennakadt szelep nem tett kárt a dugóban? mennyi volt a hengerfej felújítás?
imy Elküldve December31, 2012 Elküldve December31, 2012 Üdv mindenkinek! Na mióta nem jártam erre átestem egy két dolgon a géppel. Íme: A 3 hengerezés előjött az első hideggel együtt (10 fok alatt kezdődött)már majdnem cseréltem egy trafóhidat,de inkább elvittem szerelőhöz aki bemérte és kiderült hogy nincs kompresszió az egyes hengerben. A probléma oka: felakadt a kipufogó szelep. Elszállt vele együtt az 1-es gyertya.Tömítések,hengerfej felújítás stb. Azóta minden ok...lenne HA nem enné az olajat(előtte 10000 km alatt 1-1,5 litert,most meg 300km 0.5 liter.) Már kész vagyok tőle,nem áll messze egy szál gyufától(pedig nagyon szeretem a verdát) Valaki találkozott már ilyennel?Segítség!!! A szelepberagadás az alacsony fordulat miatt jöhetett elő, vagyis sokat volt használva alacsony fordulaton. Ezeket pörgetni kell, de ésszel, s nem lesz szelepszorulás. Ezt szervizben is tanácsolták.
tjanika Elküldve December31, 2012 Elküldve December31, 2012 Igen a koromtól akadt fenn. A szerelőm szerint a gyűrű és a dugó rendben van. A hengerfej felújítás 23000 volt,az egész procedúra alkatrészekkel együtt minden tömítés 4 gyertya meg egy hosszbordás szíj és a hengerfejfelújítás 75000ft.Szerintetek sok volt?
rozsav Elküldve December31, 2012 Elküldve December31, 2012 Igen a koromtól akadt fenn. A szerelőm szerint a gyűrű és a dugó rendben van. A hengerfej felújítás 23000 volt,az egész procedúra alkatrészekkel együtt minden tömítés 4 gyertya meg egy hosszbordás szíj és a hengerfejfelújítás 75000ft.Szerintetek sok volt? szerintünk nem :devlish: (bocs) s a felújításba mi volt benne? csak az egy szelep, vagy mind...szelepszár szimmeringek...síkköszörülés...? a 23 ezer az munkadíj?
tjanika Elküldve December31, 2012 Elküldve December31, 2012 szerintünk nem :devlish: (bocs) s a felújításba mi volt benne? csak az egy szelep, vagy mind...szelepszár szimmeringek...síkköszörülés...? a 23 ezer az munkadíj? 23 ezer volt a hengerfej felújítása,Amúgy két szelep volt cserés.A többi meg az összes alkatrésszel együtt még plusz 52 ezer.
Barnus100 Elküldve December31, 2012 Elküldve December31, 2012 Sziasztok!Tudna valaki valamilyen tanácsot adni.Van egy opel astra g kombi 2002 évjáratú 1.7turbó dizel 55kw-os kocsim Nincs töltésem és szervóm a müszerfalon a töltés lámpa ég és egy ideig az abs.Autó diagnosztikán volt de csak kontakt hibát mutatott de azt nem hogy hol.Kulcsot is cseréltetem benne zárat és betétet.Kérem ha tud valaki valamit irjon már elvesztetem minden reményt.
ampervadasz Elküldve December31, 2012 Elküldve December31, 2012 Sziasztok!Tudna valaki valamilyen tanácsot adni.Van egy opel astra g kombi 2002 évjáratú 1.7turbó dizel 55kw-os kocsim Nincs töltésem és szervóm a müszerfalon a töltés lámpa ég és egy ideig az abs.Autó diagnosztikán volt de csak kontakt hibát mutatott de azt nem hogy hol.Kulcsot is cseréltetem benne zárat és betétet.Kérem ha tud valaki valamit irjon már elvesztetem minden reményt. Szia! Szinte biztos, hogy generátor hiba. Leggyakrabban kefe, szabályzó vagy diódasor hiba szokott lenni. Legvalószínűbb ez utóbbi, dízeleken ha jól tudom az a gyengepontja. A szervó hiánya ennek a következménye, az ugyanis töltés nélkül nem működik. Javíttasd meg a generátort, és menni fog a szervó is.
Geri1987 Elküldve Január20, 2013 Elküldve Január20, 2013 Sziasztok! Segítség kellene! Van egy 1998-as 1.6 16v g-astra-m! Ami már 4-éve a tulajdonomba van az lenne a problémám hogy drasztikusan sokat fogyaszt! Mit értek drasztikus alatt 100km-en 3-4-literrel eszik többet! És elég furcsa hangja van olyan hangja van mint egy traktornak! A gyertyák jók a gyújtó trafó ujj és az üzemanyag szűrő ujj! Az első hengerben lévő gyertya mindig be szennyeződik olajos lesz az a henger megy csak néha ki hagy! Az egr szelepem rossz volt de mivel nem volt 50-ezer forintom ujjat venni ezért lezárattam és már fél éve hibátlanul működik a kocsi lezárt egr-el vagyis működött! tudnátok segíteni hogy mi lehet a baja vagy hogy hova vigyem és mit nézessek meg rajta??? Előre is köszönöm a segítségeteket!
imy Elküldve Január20, 2013 Elküldve Január20, 2013 Sziasztok! Segítség kellene! Van egy 1998-as 1.6 16v g-astra-m! Ami már 4-éve a tulajdonomba van az lenne a problémám hogy drasztikusan sokat fogyaszt! Mit értek drasztikus alatt 100km-en 3-4-literrel eszik többet! És elég furcsa hangja van olyan hangja van mint egy traktornak! A gyertyák jók a gyújtó trafó ujj és az üzemanyag szűrő ujj! Az első hengerben lévő gyertya mindig be szennyeződik olajos lesz az a henger megy csak néha ki hagy! Az egr szelepem rossz volt de mivel nem volt 50-ezer forintom ujjat venni ezért lezárattam és már fél éve hibátlanul működik a kocsi lezárt egr-el vagyis működött! tudnátok segíteni hogy mi lehet a baja vagy hogy hova vigyem és mit nézessek meg rajta??? Előre is köszönöm a segítségeteket! 3 Astrád van, hogy 3 helyre beírtad? :omg: Amúgy mennyit eszik a kocsi, mihez képest eszik többet....
Glare68 Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Sziasztok! Segítség kellene! Van egy 1998-as 1.6 16v g-astra-m! Ami már 4-éve a tulajdonomba van az lenne a problémám hogy drasztikusan sokat fogyaszt! Mit értek drasztikus alatt 100km-en 3-4-literrel eszik többet! És elég furcsa hangja van olyan hangja van mint egy traktornak! A gyertyák jók a gyújtó trafó ujj és az üzemanyag szűrő ujj! Az első hengerben lévő gyertya mindig be szennyeződik olajos lesz az a henger megy csak néha ki hagy! Az egr szelepem rossz volt de mivel nem volt 50-ezer forintom ujjat venni ezért lezárattam és már fél éve hibátlanul működik a kocsi lezárt egr-el vagyis működött! tudnátok segíteni hogy mi lehet a baja vagy hogy hova vigyem és mit nézessek meg rajta??? Előre is köszönöm a segítségeteket! Vidd el egy teljes motordiagnosztikára szakszervizbe, vagy hozzáértőhöz!!!! Egyébként csak tapogatózás meg ötletbörzézés lesz! :omg: (A gyújtáskimaradások miatt lerakódások és beégés is lehet a kipufogószelepen, így az nem zár le. Olajos, koszos gyertya oka lehet kilyukadt dugattyú, szelepszár szimmering kopás, gyűtű-törés is. Ez is túlfogyasztást eredményezhet. De kismillió oka lehet, ez már nem a Zsiguli kategória, a hiba lehet összetett is.) De a legfontosabb, ha így használod a katalizátor is tönkremegy és az zsebbenyúlós lesz!!!!
imy Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Vidd el egy teljes motordiagnosztikára szakszervizbe, vagy hozzáértőhöz!!!! Egyébként csak tapogatózás meg ötletbörzézés lesz! :omg: (A gyújtáskimaradások miatt lerakódások és beégés is lehet a kipufogószelepen, így az nem zár le. Olajos, koszos gyertya oka lehet kilyukadt dugattyú, szelepszár szimmering kopás, gyűtű-törés is. Ez is túlfogyasztást eredményezhet. De kismillió oka lehet, ez már nem a Zsiguli kategória, a hiba lehet összetett is.) De a legfontosabb, ha így használod a katalizátor is tönkremegy és az zsebbenyúlós lesz!!!! Jobban jár, ha vesz egy sérült kocsit (3-400e-ért lehet venni), és átteszi a motort, a többit meg elárulja...
Geri1987 Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 3 Astrád van, hogy 3 helyre beírtad? :omg: Amúgy mennyit eszik a kocsi, mihez képest eszik többet....
Geri1987 Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Szia! Nincs 3 kocsim! Csak mivel még ujj vagyok itt fent! Ezért nem tudtam el dönteni hogy hova írjam be??? Amúgy 12-13liter körül fogyaszt!
imy Elküldve Január21, 2013 Elküldve Január21, 2013 Szia! Nincs 3 kocsim! Csak mivel még ujj vagyok itt fent! Ezért nem tudtam el dönteni hogy hova írjam be??? Amúgy 12-13liter körül fogyaszt! Úh, az tényleg sok. Milyen körülmények között?
janoss Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Sziasztok! Roppant bosszantó jelenséggel találkoztam. A hideg idő beköszönttével városi körülmények között fűtés mellett meg sem mozdul a vízhőfok mérő mutatója. Most vizsgázott az autó, és ha már ott volt termosztátot cseréltettem benne. Az alapjárati fordulatszám hamar visszaesik a normálisra, fűteni is hamar kezd. Ami kicsit összezavar, hogy tényleg rendben visszaáll az alapjárati fordulatszám, így a hőmérséklet jeladója jól működik. Vagy mégsem???
Geri1987 Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Úh, az tényleg sok. Milyen körülmények között?
Geri1987 Elküldve Január22, 2013 Elküldve Január22, 2013 Hát amióta ez a baj van csak finoman megyek vele! Normál használatba eszik ennyit
jurghin Elküldve Január27, 2013 Elküldve Január27, 2013 Sziasztok... Fateromnak van egy 2003 asrta G je 1.6 16v motorral. Tegnap óta elég komoly kerregést hallok a motortérből. Olaj 3/4 ig, nem a vezérlés, nem a kuplung, nem az ékszíj, de ahogy én hallom nem is a hidrotőkék felöl jön, hanem olyan mintha a szívósorból jönne. Fordulatra nem hallgat el és ahogy emeled a fordulatot, a kerregés is emelkedik. Tudom hogy látatlanba k.... nehéz de hátha valaki találkozott már ilyennel, nem szeretném feleslegesen szétszedni a motort. Elöre is köszönöm a segitségeteket...
PGA Elküldve Január27, 2013 Elküldve Január27, 2013 Sziasztok... Fateromnak van egy 2003 asrta G je 1.6 16v motorral. Tegnap óta elég komoly kerregést hallok a motortérből. Olaj 3/4 ig, nem a vezérlés, nem a kuplung, nem az ékszíj, de ahogy én hallom nem is a hidrotőkék felöl jön, hanem olyan mintha a szívósorból jönne. Fordulatra nem hallgat el és ahogy emeled a fordulatot, a kerregés is emelkedik. Tudom hogy látatlanba k.... nehéz de hátha valaki találkozott már ilyennel, nem szeretném feleslegesen szétszedni a motort. Elöre is köszönöm a segitségeteket... Esetleg a fojtószelepház környékén lehetne szétnézni. A pillangószelep kikopott tengelye adhat(?) ilyen hangot.
Recommended Posts