Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Csak egyben lehet cserélni..., de nincs ott külön semmi amit cserélni lehet

a gyári katalógus száma 0817158 ,GM száma 9192122

100e fölött van az ára a gyárinak

erre gondolsz egyébként ??

http://www.tav-autov...92-122-8-17-158

vagy bontó :)

Azta, de drága autótok van, ennyiért én már komplett motort veszek... :blink:

Esetleg próbáld meg itt:

06 30 9695597 jarmualkatreszek@gmail.com

v.

http://dorka-car.hu/

v.

http://www.opelalkatresz.hupont.hu/

esetleg még:

06 30 2174403

Elküldve

A másik alkatrész pontos neve fojtószelep állás érzékelő. Elképzelhető hogy ez a rossz. Egyébként igen, az a fojtószelep ház ami a képen van a német oldalon. Hoppá. Nincs benne, attól függetlenül hogy az unix.hu ehhez tartozó alkatrésznek hozza. Marad a bontó.

Elküldve

:)

az még olcsó is :)

a z14xep-hez 280e a gyári :(

ha egy ilyen bedöglik az enyimben, akkor veszek egy törötet, és még jól is járok. Egy vacakért ennyit...

Elküldve

Négy éve csak az olajat töltöm bele. Mármint 10 ezrenként, mert nem fogy egy deci olaj sem. Első hibája ez, úgy néz ki nem is olyan vészes a dolog. Nálunk az új 150000 Ft-ba kerül, azon a német oldalon 200 euró az új és 20 euróért el is küldik. Bontóban 10-től 30 ezerig adják, úgyhogy majd még meggondolom, lehet megéri újat venni 60 ezerért. A szerelő kipucolta ami benne van, és amíg újra ki nem jött a hiba ( mert nem csinálja folyamatosan ) azt mondja mintha chiptuning lenne ráküldve, nagyon megy a gép.

Elküldve

Eddigi hibák kizárva, a kábel a ludas.

A blokk jobb oldalán (ha szemben állunk ) van elhelyezve a vezérlőegység. Ebből egy kábelköteg indul ( kb. 60 cm-es ) az akkumulátor mögött lévő csatlakozóba. Erre a kábelre lenne szükségem. A száma: 13130133

  • 1 month later...
Elküldve

Üdvözlök Mindenkit!

Új vagyok a fórumon és azonnal nagyon segítségre van szükségem.

Ezen az oldalon olvastam korábban az EGR "ledugózásáról" ezzel azóta sem volt problémám. ( cca.3 éve)

Motorkód:Z16XE

Jelenlegi problémám a következő: Ha a motor üzem meleg lett és valamiért megállok - leállítom az autót - normálisan indul, de 3500 max. fordulatnál nem megy feljebb. Autópályán vagy 80-90km/h felett gyújtás le, vissza aztán megy rendesen tovább. Időnként ezt meg kell ismételni néhányszor mert most már így sem karja az igazat.

Először a vezérmű tengely visszajelzőt jelezte hibának a komputer => csere, aztán a főtengely visszajelző ugyanaz de még mindig nem megy, illetve a fordulatos problémát még mindig csinálja.

Mit tegyek?!

SEGÍTSETEK !!!

Köszönöm előre is mindenkinek.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Hello!

Nem tudom,hogy jársz-e még itt az oldalon de nagyon remélem,hogy igen és esetleg tudnál segíteni! Jó magam is autószerelő vagyok, és a problémám ugyan az mint neked volt astra 1.6 16v 4-es henger nem jár probléma. Már mindent atcseréltem, hengerfejet levettem, minden jó és még sem jár alapjáraton a 4-es henger. Kérdésem az lenne,hogy neked megoldódott-e a probléma és ha igen akkor mi volt a gond? Válaszod előre is köszönöm!

üdv: Roland

helló!

gázinjektorhiba... :( csere volt és jó lett. 2. Injektor szállt el.

Elküldve

Nekem a sógor múltkor megetetett vele 700 km-en 0,5 Litert. Igaz ő folyton 4000Fölé pörgette. én állatába 3500 fölé nem tolom.

197000 van az órába én 153-nál ültem bele. Kereskedésből, így a pontos óraállás?? Pesti autó Pápáról.

170-nél megnéztük a szelepszár szimeringeket, de felesleges cserélni mert a szelep vezetőbe lötyög akkorát hogy nem ér hozzá!

GM15w40- nel hajtom. Így a hidrotőke se csattog. A legtutibb a Mol 10w40 kamion olaj volt, abból 5000 -ig nem evett 10000 -ig 1litert. Mondjuk ezt is ledobtam 10e után. De a kamionba 30e-et szoktak menni vele.

Ha úgy áll meg a a veztengely látom a füstöt amikor tolatok ki reggel.

Elküldve

Nekem a sógor múltkor megetetett vele 700 km-en 0,5 Litert. Igaz ő folyton 4000Fölé pörgette. én állatába 3500 fölé nem tolom.

197000 van az órába én 153-nál ültem bele. Kereskedésből, így a pontos óraállás?? Pesti autó Pápáról.

170-nél megnéztük a szelepszár szimeringeket, de felesleges cserélni mert a szelep vezetőbe lötyög akkorát hogy nem ér hozzá!

GM15w40- nel hajtom. Így a hidrotőke se csattog. A legtutibb a Mol 10w40 kamion olaj volt, abból 5000 -ig nem evett 10000 -ig 1litert. Mondjuk ezt is ledobtam 10e után. De a kamionba 30e-et szoktak menni vele.

Ha úgy áll meg a a veztengely látom a füstöt amikor tolatok ki reggel.

15W-40 olaj???
Elküldve

Nekem a sógor múltkor megetetett vele 700 km-en 0,5 Litert. Igaz ő folyton 4000Fölé pörgette. én állatába 3500 fölé nem tolom.

197000 van az órába én 153-nál ültem bele. Kereskedésből, így a pontos óraállás?? Pesti autó Pápáról.

170-nél megnéztük a szelepszár szimeringeket, de felesleges cserélni mert a szelep vezetőbe lötyög akkorát hogy nem ér hozzá!

GM15w40- nel hajtom. Így a hidrotőke se csattog. A legtutibb a Mol 10w40 kamion olaj volt, abból 5000 -ig nem evett 10000 -ig 1litert. Mondjuk ezt is ledobtam 10e után. De a kamionba 30e-et szoktak menni vele.

Ha úgy áll meg a a veztengely látom a füstöt amikor tolatok ki reggel.

Ha ezt olvassa mantec.... ketté áll a füle :)

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Jelenleg 1.6-os motorom van, de nem igazán vagyok vele megelégedve. annyi kínt okozott már nekem, hogy motorcserén gondolkodom, és az után érdeklődnék, hogyha valakinek van ez ügyben tapasztalata, akkor mondhatna pár infót.

Van egy 2.2-es motorom még régebbről, de a kaszni (majdnem, jobb kormányos) ugyanaz, és megvan minden az autóból ami ehhez kell.

Igazából az érdekelhetne, hogy nekem mennyibe kerülne ez a mutatvány mind a szerelő, mind a hivatalos papírozás részéről, és milyen problémák merülhetnek fel.

Amire én gondoltam, hogy akadály lehet, az az, hogy a nagyobb motor automata váltós, míg a mostani manuális, és hogy az 2.2-es motorhoz fed.comp is van, ami az 1.6-oshoz nincs, és nem tudom mennyire macerás a kábelezés, plusz a motorvezérlő is más csatlakozóval van szerelve.

Elküldve

Sziasztok!

Jelenleg 1.6-os motorom van, de nem igazán vagyok vele megelégedve. annyi kínt okozott már nekem, hogy motorcserén gondolkodom, és az után érdeklődnék, hogyha valakinek van ez ügyben tapasztalata, akkor mondhatna pár infót.

Van egy 2.2-es motorom még régebbről, de a kaszni (majdnem, jobb kormányos) ugyanaz, és megvan minden az autóból ami ehhez kell.

Igazából az érdekelhetne, hogy nekem mennyibe kerülne ez a mutatvány mind a szerelő, mind a hivatalos papírozás részéről, és milyen problémák merülhetnek fel.

Amire én gondoltam, hogy akadály lehet, az az, hogy a nagyobb motor automata váltós, míg a mostani manuális, és hogy az 2.2-es motorhoz fed.comp is van, ami az 1.6-oshoz nincs, és nem tudom mennyire macerás a kábelezés, plusz a motorvezérlő is más csatlakozóval van szerelve.

hy

Az a gond,hogy minden NKH állomáson máshogy értelmezik a rendeleteket.Nálunk/Cegléd/ kell a Porsche Hungaria igazolása arról,hogy az új motort gyárilag szerelték a kocsidba /ár: 20-27eft/.Kell egy átépítési eng.

a megyei NKH-tól/kb 12eft/.Ezek után NKH vizsga,majd forgalmi és törzskönyv csere a szopmány irodában/22eft/.

A nagyobb lökettérfogat miatt változik a reg.adó besorolás így a különbözetet be kell fizetned a VPOP felé/több százezer is lehet/.Ja és a motorról kell vmiféle számla v adásvételi.Úgyhogy nagy merészség és sok lóvé kell

hozzá,mert itt a "hatóságok"csak a lehúzásról szólnak.Jobban jársz ha veszel egy szép állapotút nagyobb motorral!! vagy ráköltesz 200000-300000 ft motortuningra!

ezt az infót találtam.

  • 3 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Tanácsotokat szeretném kérni. Az Astrán egy csörgő hangot hallok egy pillanatig amikor felengedem a kuplungot és gázt adok, vagy menet közben amikor elengedem a gázt és újra gázt adok. A csörgő hang csak ebben a két esetben halható semilyen más problémát nem tapasztalok menet közben. Mi lehet az oka.

A válaszokat előre is kösz.

Üdv: Tibcsyke

Elküldve

Sziasztok!

Tanácsotokat szeretném kérni. Az Astrán egy csörgő hangot hallok egy pillanatig amikor felengedem a kuplungot és gázt adok, vagy menet közben amikor elengedem a gázt és újra gázt adok. A csörgő hang csak ebben a két esetben halható semilyen más problémát nem tapasztalok menet közben. Mi lehet az oka.

A válaszokat előre is kösz.

Üdv: Tibcsyke

Szia!

A válasz engem is érdekelne, mivel nálam már vagy 2 éve fennáll a probléma ... :(. Olajcsere nem segített, fagyizás sem ... szóval ezek kilőve, viszont a megoldást sajnos és sem tudom ... Egyelőre annyival tudlak biztatni - ha ez annak számít - , hogy 2 év alatt nem lett súlyosabb a dolog, de engem is idegesít ... :angry:

Üdv.

Elküldve

Szia!

A válasz engem is érdekelne, mivel nálam már vagy 2 éve fennáll a probléma ... :(. Olajcsere nem segített, fagyizás sem ... szóval ezek kilőve, viszont a megoldást sajnos és sem tudom ... Egyelőre annyival tudlak biztatni - ha ez annak számít - , hogy 2 év alatt nem lett súlyosabb a dolog, de engem is idegesít ... :angry:

Üdv.

Szia

A kipufogórendszert tegnap megnézettem ott semmit sem találtak. Jövő héten viszem szerelőhöz hátha Ő esetleg talál valamit. Ha meglessz a probléma majd megírom. De addig is várom az esetleges ötleteket hogy mi lehet a hiba forrása. Még annyi hogy itt a fórum korrábbi hozászólásaiban olvastam hogy esetleg a hővédő lemez(ek) rezonálhtnak. Nem tudom hogy hol van-vannak benne ilyen alkatrészek de majd megkérdezem.

Üdv: Tibcsyke

Elküldve

Szia

A kipufogórendszert tegnap megnézettem ott semmit sem találtak. Jövő héten viszem szerelőhöz hátha Ő esetleg talál valamit. Ha meglessz a probléma majd megírom. De addig is várom az esetleges ötleteket hogy mi lehet a hiba forrása. Még annyi hogy itt a fórum korrábbi hozászólásaiban olvastam hogy esetleg a hővédő lemez(ek) rezonálhtnak. Nem tudom hogy hol van-vannak benne ilyen alkatrészek de majd megkérdezem.

Üdv: Tibcsyke

Hali,

Remélem meglesz, mert akkor nálam is meglenne a probléma :D. Én nem sok esélyt látok a hővédőre - persze csak mint laikus - mivel én pl. télen alig tapasztalom vagy legalábbis nehezebben produkálom a jelenséget, pedig ha csak lemezek lennék akkor talán kéne, de ki tudja. Még régen egy tavaszi napon elvittem szervizbe és nem sikerült produkálni - égtem is rendesen :) - majd persze hazafelé jött egy masszívabb dugó, megugrott a motorhőmérséklet és már is sikerült. Szóval nálam ez olyan tipikus nyári jelenség, télen is ott van, de nem olyan egyértelmű mikor hallom.

Egy kalappal :)

Elküldve

Hali,

Remélem meglesz, mert akkor nálam is meglenne a probléma :D. Én nem sok esélyt látok a hővédőre - persze csak mint laikus - mivel én pl. télen alig tapasztalom vagy legalábbis nehezebben produkálom a jelenséget, pedig ha csak lemezek lennék akkor talán kéne, de ki tudja. Még régen egy tavaszi napon elvittem szervizbe és nem sikerült produkálni - égtem is rendesen :) - majd persze hazafelé jött egy masszívabb dugó, megugrott a motorhőmérséklet és már is sikerült. Szóval nálam ez olyan tipikus nyári jelenség, télen is ott van, de nem olyan egyértelmű mikor hallom.

Egy kalappal :)

Helló

Megnézte a szerelő a kocsit és arra a megállapításra jutott hogy a gyújtás rész okozza valószínüleg a csörrenést. Első körben megpróbáljuk hogy magassabb oktánszámú benzinnel is csinálja-e. De ez valószínüleg nem oldja meg a problémát mert az autó már lassan egy éve nem is látott magyar benzint csak osztrákot. Utánna megpróbálunk gyújtógyertyát cserélni opelesről NGK-ra. Ha ez sem akkor még lehet a gyújtótrafó is de az már elég kölcséges kísérlet lenne.

Hát egyenlőre ennyi.

Üdv

Elküldve

Sziasztok. x16xe problémám a kövi. gyekereg a szervó,elmegy kanyarban,kis fordulatszámnál. légkondi használat után édeskés szag és kopogó hang. ezenkívül, valaki tud erről a típusról valami infót? felszereltsége,miket tudok hozzátenni stb...Előre is köszi.

Elküldve

Sziasztok. x16xe problémám a kövi. gyekereg a szervó,elmegy kanyarban,kis fordulatszámnál. légkondi használat után édeskés szag és kopogó hang. ezenkívül, valaki tud erről a típusról valami infót? felszereltsége,miket tudok hozzátenni stb...Előre is köszi.

Nem inkább generátor probléma?

Elküldve

Sziasztok!

2 hónapja vagyok tulajdonosa egy Z16XEP motorkódú G Astrának.

Nagyrészt teljesen megvagyok elégedve az autóval, de ha hosszabb állás után (1-2 vagy több nap) beindítom az autót és ez éppen estefelé történik, amikor már hűvösebb van kint, akkor 1500-ra ugrik az alapjárat (volt már 1x, hogy 2000-ről indított).

Ez ~1-2km gurulás után vissza csökken a (szerintem) normál 900-ra és azt tartja is ezután bármikor.

Ha üzem melegen leállítom az autót és utána rövid idővel újra beindítom akkor normális, 900-1000 körüli alapjárattal indul.

A magas kezdeti alapjárat napközben, a 35 fokban nem jelentkezik.

Normális ez az alapjárat?

Itt a fórumon keresgélve az alapjárati léptető motor, levegő szívócsonk végénél a torok tisztítását és a vákuum csövek állapotát kellene meglesnem/megejtenem ha minden igaz. (Igaz? :goofy: )

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.