Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok! Nekem X16XEL motorom van ( G astra ) és van egy olaj jeladó a motorban ami kldi a computernek a jelet h kevés az olaj szint. Az a bajom h már akkor is jlez amikor a nivón még félig van.egyszer kiszedtem és kiáztattam brigéciolban, de semmi változás. Nincs valakinek egy elfekvőben a pólcon ( elég ritka) mert az uj nagyon drága.Vagy megoldás erre? Köszi T.

Elküldve

Sziasztok! Nekem X16XEL motorom van ( G astra ) és van egy olaj jeladó a motorban ami kldi a computernek a jelet h kevés az olaj szint. Az a bajom h már akkor is jlez amikor a nivón még félig van.egyszer kiszedtem és kiáztattam brigéciolban, de semmi változás. Nincs valakinek egy elfekvőben a pólcon ( elég ritka) mert az uj nagyon drága.Vagy megoldás erre? Köszi T.

Kérdezd meg Cromaxban az újat!

Elküldve

Sziasztok! Segítségeteket kérném, nem nagyon vagyok ismerős ezen az oldalon, meg egyiken sem. Olvasgattam már pár fórumot de az én problémámra még nem nagyon találtam megoldást.

Az autóm olyat csinál: már harmadik éve télen jön elő csak a hiba, nyáron tökéletesen működik az autó! A tapasztalt hibám az hogy, ha megyek az autóval pár perc után beránt a motor, olyan mint ha leállna egy henger, mert le is áll, kigyullad a lámpa, az autó nem bír húzni, nincs benne erő. Csinálja hideg motornál azonnal, amikor indítom az autót néha. De van olyan nap amikor semmi baja nincs, ez nekem egy olyan hiba, hogy egyszer jó, egyszer nem, már kivan a fa...om. vele. Ráduktuk gépre 3as henger gyujtáskimaradás hiba, Gyertyák újak, trafót cseréltünk benne,mert gyanakodtunk gyújtáskimaradásra, de mégsem lett jó.

Olvastam valami olyasmit h lehet egr szelephiba, meg folytószepet kitakarítani!! de az a bosszantó hogy pl: beindítom a kocsit nem megy a henger, és ha újraiditom akkor meg tökéletesen jár, mi lehet vele?????

Segítsetek léciiiiiiii!!!!!!!

Elküldve

Jah bocsi az autóm: astra g 1.4 16 szelep ecotec (z14xe) ilyen pontos adatokat nem nagyon tudok, de ha kérnétek valami adatot még tőlem, akkor megkeresem :D

Elküldve
Sziasztok! Segítségeteket kérném, nem nagyon vagyok ismerős ezen az oldalon, meg egyiken sem. Olvasgattam már pár fórumot de az én problémámra még nem nagyon találtam megoldást. Az autóm olyat csinál: már harmadik éve télen jön elő csak a hiba, nyáron tökéletesen működik az autó! A tapasztalt hibám az hogy, ha megyek az autóval pár perc után beránt a motor, olyan mint ha leállna egy henger, mert le is áll, kigyullad a lámpa, az autó nem bír húzni, nincs benne erő. Csinálja hideg motornál azonnal, amikor indítom az autót néha. De van olyan nap amikor semmi baja nincs, ez nekem egy olyan hiba, hogy egyszer jó, egyszer nem, már kivan a fa...om. vele. Ráduktuk gépre 3as henger gyujtáskimaradás hiba, Gyertyák újak, trafót cseréltünk benne,mert gyanakodtunk gyújtáskimaradásra, de mégsem lett jó. Olvastam valami olyasmit h lehet egr szelephiba, meg folytószepet kitakarítani!! de az a bosszantó hogy pl: beindítom a kocsit nem megy a henger, és ha újraiditom akkor meg tökéletesen jár, mi lehet vele????? Segítsetek léciiiiiiii!!!!!!!

miket cseréltetek idáig?

mi a motor kód?

milyen trafót raktatok bele? (utángyártott lom,bosch,delphi,gyári)

Elküldve
Jah bocsi az autóm: astra g 1.4 16 szelep ecotec (z14xe) ilyen pontos adatokat nem nagyon tudok, de ha kérnétek valami adatot még tőlem, akkor megkeresem :D

szelepeket néztétek-e hogy nem szorul ?

vagy injektort?

Elküldve

motorkód: z14xe20z06634

A trafót: azt szalonban cserélték ki, nem tom milyen márkát raktak bele, de annyit látok ráírva hogy: FGP 18005212, nem tudom ez mennyit segített neked!???? amúgy a trafó az, 3 éves korában lett kicserélve mert, akkor teljesen nem működött egy henger, akkor a hiba megoldódott, az autót újonnan vettük, most lesz március ba 10éves (2002es évjárat)

Elküldve

motorkód: z14xe20z06634

A trafót: azt szalonban cserélték ki, nem tom milyen márkát raktak bele, de annyit látok ráírva hogy: FGP 18005212, nem tudom ez mennyit segített neked!???? amúgy a trafó az, 3 éves korában lett kicserélve mert, akkor teljesen nem működött egy henger, akkor a hiba megoldódott, az autót újonnan vettük, most lesz március ba 10éves (2002es évjárat)

szalonba valszeg gyárit raktak bele..

az van még most is benne?

Elküldve

szelepeket néztétek-e hogy nem szorul ?

vagy injektort?

A szelepeket még nem néztük!

Az injektort azt levettük azok működnek rendesen, nyomja a benzint rendesen meg is cserélgettük őket azzal nem lehet probléma! A trafóval sem lehet semmi!

Elküldve

A szelepeket még nem néztük!

Az injektort azt levettük azok működnek rendesen, nyomja a benzint rendesen meg is cserélgettük őket azzal nem lehet probléma! A trafóval sem lehet semmi!

aha..

én nemtok mire gondolni...

talán szelepszorulás... de csak télen??

Elküldve

szalonba valszeg gyárit raktak bele..

az van még most is benne?

Igen meg lehet h gyári :D

Igen az van még most is benne de hoztunk bele egy másikat, és ugyan az a probléma azzal is, abból gondoltuk h nem az a baja!

Amugy autoszerelő srác ajánlott egy motortisztító adalékot, beleöntöttük de semmi változás nem lett töle! (1litert a benzinbe) :D

Elküldve

Igen meg lehet h gyári :D

Igen az van még most is benne de hoztunk bele egy másikat, és ugyan az a probléma azzal is, abból gondoltuk h nem az a baja!

Amugy autoszerelő srác ajánlott egy motortisztító adalékot, beleöntöttük de semmi változás nem lett töle! (1litert a benzinbe) :D

vannak tőlem nagyobb távgyógyítók :D ,hátha nekik van ötletük :)

Elküldve

Igen meg lehet h gyári :D

Igen az van még most is benne de hoztunk bele egy másikat, és ugyan az a probléma azzal is, abból gondoltuk h nem az a baja!

Amugy autoszerelő srác ajánlott egy motortisztító adalékot, beleöntöttük de semmi változás nem lett töle! (1litert a benzinbe) :D

AC pumpa esetleg? Lehet, hogy az ECU AC-vezérlő része vacakol. ECU-t mondjuk nem egyszerű próbára szerezni, de ki kéne méretni. Volt már itt valakinek ilyesmi, ott forrasztási hiba miatt hol vezérelte a benzinpumpát, hol nem.

  • 2 weeks later...
Elküldve

Hello.

Azt szeretném kérdezni, hogy lehet a legegyszerübben kivenni a ventilátormotort, mert valami hiba lehet a működésekor, mert valamilyen kerepelő hangot ad a fűtés szabályozásakor. A kesztyűtartó levétele megtörtént, a további lépések szükségesek.

Elküldve

sziasztok

hozzáértőt kérdeznék elsősorban :)

Utána kellett öntenem a motorolajat vagy 3-4 hete. Semmi gond sincs/volt a kocsival. Most kb hetente 1x volt beinditva s mentem vele, ez is hétvégén volt hétközben nem volt beinditva egyáltalán. Fémlemezből van összeállítva a garázs tudjátok ilyen előre meghevető kijönnek megcsinálják garázs, a lényeg h a hidegben kint volt a kocsi nem fűtött a garázs.

Na ma lemostam a kocsit, s mondom megnézem az olajat, kivettem a nivopálcát s látom rajta, hogy a motorolaj mellett vmi érdekes barnás cucc is volt a pálcán. Elsőre azt mondanám hogy olaj hab de nem hab volt hanem folyadék ami mihez is hasonlit? színben talán a cappucinohoz, ilyen karamellás színű folyadék féleség volt a nivopálcán, ilyen még sosem volt rajta, meg most anyagi okok miatt huzodott el az olajcsere egyébként 10e-ként megvan neki, most 13nál járok, kérdés, hogy vajon mitől lehet az az izé rajta? a Hideg? vagy a két olaj nem jó? tipusra ua-t öntöttem bele 10W40-et de a márka más volt, asszem ami alapbol volt benne tán liqui ami meg most ment bele az a mol-is essens ?!? majd viszem olajcsarére de még kéne birnia pár napot s nem tom birja-e még?

Elküldve

sziasztok

hozzáértőt kérdeznék elsősorban :)

Utána kellett öntenem a motorolajat vagy 3-4 hete. Semmi gond sincs/volt a kocsival. Most kb hetente 1x volt beinditva s mentem vele, ez is hétvégén volt hétközben nem volt beinditva egyáltalán. Fémlemezből van összeállítva a garázs tudjátok ilyen előre meghevető kijönnek megcsinálják garázs, a lényeg h a hidegben kint volt a kocsi nem fűtött a garázs.

Na ma lemostam a kocsit, s mondom megnézem az olajat, kivettem a nivopálcát s látom rajta, hogy a motorolaj mellett vmi érdekes barnás cucc is volt a pálcán. Elsőre azt mondanám hogy olaj hab de nem hab volt hanem folyadék ami mihez is hasonlit? színben talán a cappucinohoz, ilyen karamellás színű folyadék féleség volt a nivopálcán, ilyen még sosem volt rajta, meg most anyagi okok miatt huzodott el az olajcsere egyébként 10e-ként megvan neki, most 13nál járok, kérdés, hogy vajon mitől lehet az az izé rajta? a Hideg? vagy a két olaj nem jó? tipusra ua-t öntöttem bele 10W40-et de a márka más volt, asszem ami alapbol volt benne tán liqui ami meg most ment bele az a mol-is essens ?!? majd viszem olajcsarére de még kéne birnia pár napot s nem tom birja-e még?

Szia,

nem kell aggódni, ez több embernél is előfordult már, a sok rövid táv miatt keletkezik ilyen tejfölös állagú barna trutyi az olajpálcára. Ha hosszabb távon megjáratod, akkor elvileg eltűnik, de ha amúgy is időszerű az olajcsere, akkor az is megoldja természetesen.

De majd jön úgyis olyan, akinek konkrétan volt ilyen esete és megmondja, hogy mi a legjobb teendő, ettől függetlenül még mehetsz vele nyugodtan.

Elküldve

Sziasztok!

Új vagyok még a fórumon, olvasgattam a hozzászólások között, illetve próbáltam keresni is, de nem találtam választ a kérdésemre.

Ami a következő lenne: adott egy 1999-es, 1.6-os g-s astra. A nagy hideg óta (kb. 3 hete) indítás után egy pár percet követően elkezd kerepelni a blokkja, amit egészen addig csinál, amig be nem melegszik a motor. A kuplungpedál benyomásakor viszont megszűnik a zaj (elég, ha csak 5 cm-re nyomom be a pedált).

Opeles ismerőseim azt mondták, ez sajna elő szokott jönni az Opeleknél, főleg hidegben. Azért engem zavar, és meg szeretnék bizonyosodni affelől, hogy nem okoz-e valami nagyobb galibát egy idő után (a szüleim 1.4-es f-es astrájánál nem jelentkezett ez a dolog).

Volt aki azt mondta, hogy a kuplung kinyomó-csapágya lehet a ludas. Amennyiben az, akkor kb. mennyibe kerül az alkatrész, illetve mennyire macerás, ha magának akarja megcsinálni az ember ?

Köszönöm a válaszokat előre is!

Üdv!

Elküldve

Sziasztok!

Új vagyok még a fórumon, olvasgattam a hozzászólások között, illetve próbáltam keresni is, de nem találtam választ a kérdésemre.

Ami a következő lenne: adott egy 1999-es, 1.6-os g-s astra. A nagy hideg óta (kb. 3 hete) indítás után egy pár percet követően elkezd kerepelni a blokkja, amit egészen addig csinál, amig be nem melegszik a motor. A kuplungpedál benyomásakor viszont megszűnik a zaj (elég, ha csak 5 cm-re nyomom be a pedált).

Opeles ismerőseim azt mondták, ez sajna elő szokott jönni az Opeleknél, főleg hidegben. Azért engem zavar, és meg szeretnék bizonyosodni affelől, hogy nem okoz-e valami nagyobb galibát egy idő után (a szüleim 1.4-es f-es astrájánál nem jelentkezett ez a dolog).

Volt aki azt mondta, hogy a kuplung kinyomó-csapágya lehet a ludas. Amennyiben az, akkor kb. mennyibe kerül az alkatrész, illetve mennyire macerás, ha magának akarja megcsinálni az ember ?

Köszönöm a válaszokat előre is!

Üdv!

hy

valószínű hogy kinyomócsapágy,nekem anno a fiat stilom volt ilyen a nagy hidegben amig be nem melegszik addig zörög!

akkor érdemes cseréni ha már melegben is csinálja,cseréhez szét kell kapni a verdát válto le !

Elküldve

sziasztok

hozzáértőt kérdeznék elsősorban :)

Utána kellett öntenem a motorolajat vagy 3-4 hete. Semmi gond sincs/volt a kocsival. Most kb hetente 1x volt beinditva s mentem vele, ez is hétvégén volt hétközben nem volt beinditva egyáltalán. Fémlemezből van összeállítva a garázs tudjátok ilyen előre meghevető kijönnek megcsinálják garázs, a lényeg h a hidegben kint volt a kocsi nem fűtött a garázs.

Na ma lemostam a kocsit, s mondom megnézem az olajat, kivettem a nivopálcát s látom rajta, hogy a motorolaj mellett vmi érdekes barnás cucc is volt a pálcán. Elsőre azt mondanám hogy olaj hab de nem hab volt hanem folyadék ami mihez is hasonlit? színben talán a cappucinohoz, ilyen karamellás színű folyadék féleség volt a nivopálcán, ilyen még sosem volt rajta, meg most anyagi okok miatt huzodott el az olajcsere egyébként 10e-ként megvan neki, most 13nál járok, kérdés, hogy vajon mitől lehet az az izé rajta? a Hideg? vagy a két olaj nem jó? tipusra ua-t öntöttem bele 10W40-et de a márka más volt, asszem ami alapbol volt benne tán liqui ami meg most ment bele az a mol-is essens ?!? majd viszem olajcsarére de még kéne birnia pár napot s nem tom birja-e még?

Ha lehet akkor mindig ugyanolyan olajat (márka, viszkozítás) tölt utána. De igaz annál jobb, mintha nem lenne benne semmi.

Elküldve

hy

valószínű hogy kinyomócsapágy,nekem anno a fiat stilom volt ilyen a nagy hidegben amig be nem melegszik addig zörög!

akkor érdemes cseréni ha már melegben is csinálja,cseréhez szét kell kapni a verdát válto le !

Köszi, akkor egyelőre nem bántom, majd ha jó idő lesz, akkor nekiállok.

Elküldve

Sziasztok!

Teljesen új vagyok még a fórumon és egyből egy nem szokványos kérdéssel fordulnék az 1.6-os ecotec tulajdonosokhoz. :icon1:

Nemrég vettem egy 95-ös 1.6-os(X16XEL) caravánt és sanszos, hogy nem az eredeti nívópálca van a motorban.Megnézné nekem valaki a pálca porvédőéig a hosszát?Addíg nem merek olajat rakni bele mert félek, hogy túltöltöm! <_<

Előre is köszönöm! :D

Elküldve

Sziasztok!

Teljesen új vagyok még a fórumon és egyből egy nem szokványos kérdéssel fordulnék az 1.6-os ecotec tulajdonosokhoz. :icon1:

Nemrég vettem egy 95-ös 1.6-os(X16XEL) caravánt és sanszos, hogy nem az eredeti nívópálca van a motorban.Megnézné nekem valaki a pálca porvédőéig a hosszát?Addíg nem merek olajat rakni bele mert félek, hogy túltöltöm! <_<

Előre is köszöm! :D

Astra G 1995-ből? :icon11: :huh:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.