tjanika Elküldve November20, 2011 Elküldve November20, 2011 Sziasztok! Eljött a vég...Eddig ha elkezdett szarakodni a verda,miután üzem meleg lett a motor már jó volt,de most már nem. :lol: Nem indul be egy henger...azaz beindul ugyan,de 200-300 méter után leáll. Kivillogtattam a hibakódot: P0302=2. henger felismert gyújtáskimaradás Mennyi az esélye annak ,hogy NEM gyújtótrafó.(Mert nekem azt akarják bemagyarázni,hogy AGR szelep...) Mi más lehet még a trafón kívül? Hogy lehetne kideríteni 100% hogy mi a baja? Várom minden kedves hozzáértő válaszát.
Mc-elek Elküldve November20, 2011 Elküldve November20, 2011 Hogy lehetne kideríteni 100% hogy mi a baja? Várom minden kedves hozzáértő válaszát. kérsz valakitől próbára trafót ...
tjanika Elküldve November20, 2011 Elküldve November20, 2011 kérsz valakitől próbára trafót ... Sajna nem ismerek senkit,aki adna egyet...
Jane Elküldve November23, 2011 Elküldve November23, 2011 Sziasztok, 1.6 16V-s G Astrám van.Másfél hónappal ezelőtt jelzett a műszerfalon a szervizlámpa először.Lekorlátozta az autó teljesítményét,hiába "tapostam" a gázpedált,csak nem ment az autó.EGR és fojtószelep ki lett tisztítva,nem jelzett 2 napig,aztán megint.Azóta eltelt másfél hét és semmi.Elvittem szerelőhöz,kiolvastattuk a hibakódot,a gázpedál felől rossz jelet kap a fedélzeti.Szerelő szerint gázpedál érzékelő. Valakinek valamilyen tapasztalat ilyen hibával kapcsolatosan?Hogyan tovább? Köszi Zsani
Franky123 Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Szia Franky, egy hónapja szerelőnél volt az autó és még mindig nem produkálta a hibát. Jártak vele amíg ki nem fogyott belőle a benzin, aztán hanyagolták (hiszen kifogyott a benzin...) Elkezdték mondogatni, hogy ez ilyen meg olyan nehéz eset, lehet, hogy vezérlőegység hiba -ami ugye kb. 200 ropi. Tegnap úgy döntöttem, hozzuk el mert annak nincs értelme, hogy mi finanszírozzuk a mester beszerző útjait bármiféle eredmény nélkül. A nejem el is hozta, eljutott vele a legközelebbi benzinkútig (3km) majd ott tankolás után ismét nem lehetett elindítani! Úgy látszik, a hibát csak nekünk hajlandó produkálni! A mester javára írható, hogy telefonhívásra odament (elmentünk érte) - egy erősebb kalapácsütés a benzinpumpa fedelére és lőn csoda - elindult! Ezzel meg is lett a diadnózis: ÜZEMANYAG SZIVATTYÚ!!! ..hogy rohadjon meg... hónapokig szívatott bennünket, mire kiderült! Jövő hétvégére megjön az új pumpa, kicserélem aztán kíváncsi leszek... Szia, Sajnos nálam nem ez volt a gond, ez volt az első, amire gondoltunk és ki is cseréltük egyből, de nem segített. Miután két szervizben is azt mondták, hogy ez bizony computer csere, végül belementem, mert 2 hónapig nem tudtam használni az autót és más választásom nem nagyon volt. Azóta még nem volt gondom, remélem nem is lesz, de nem sok jóval kecsegtettek, azt mondták, ez típushiba, bármikor előfordulhat :lol:
Franky123 Elküldve December7, 2011 Elküldve December7, 2011 Szia, Sajnos nálam nem ez volt a gond, ez volt az első, amire gondoltunk és ki is cseréltük egyből, de nem segített. Miután két szervizben is azt mondták, hogy ez bizony computer csere, végül belementem, mert 2 hónapig nem tudtam használni az autót és más választásom nem nagyon volt. Azóta még nem volt gondom, remélem nem is lesz, de nem sok jóval kecsegtettek, azt mondták, ez típushiba, bármikor előfordulhat :lol: Ja, ha előbb látom hogy írtál, akkor lett volna eladó bontott AC pumpám ;)
LacBp Elküldve Január11, 2012 Elküldve Január11, 2012 Sziasztok! Szeretném a tanácsotokat kérni. Nézegettem hogy a dugózás megy ezerrel. de főleg XEL motornál. Adott egy x16XE moci. EGR hibával. Faxa helyen van, kész nőgyógyász meló kiszedni. Ha a dugózás mellett maradunk, a közbetéttel, amit itt látni ennél a motornál is megoldódik minden? Köszi! Laci, aki dieseles volt;)
Korzika Elküldve Január11, 2012 Elküldve Január11, 2012 Sziasztok! Szeretném a tanácsotokat kérni. Nézegettem hogy a dugózás megy ezerrel. de főleg XEL motornál. Adott egy x16XE moci. EGR hibával. Faxa helyen van, kész nőgyógyász meló kiszedni. Ha a dugózás mellett maradunk, a közbetéttel, amit itt látni ennél a motornál is megoldódik minden? Köszi! Laci, aki dieseles volt;) Mennyire nagy az AGR hiba? Lezárni is úgy lehet,tisztítás után ,ha még működőképes! 1
PGA Elküldve Január11, 2012 Elküldve Január11, 2012 Sziasztok! Szeretném a tanácsotokat kérni. Nézegettem hogy a dugózás megy ezerrel. de főleg XEL motornál. Adott egy x16XE moci. EGR hibával. Faxa helyen van, kész nőgyógyász meló kiszedni. Ha a dugózás mellett maradunk, a közbetéttel, amit itt látniennél a motornál is megoldódik minden? Köszi! Laci, aki dieseles volt;) Megoldódik - egy életre. Csak figyelj arra, amit Korzika írt.
LacBp Elküldve Január11, 2012 Elküldve Január11, 2012 Mennyire nagy az AGR hiba? Lezárni is úgy lehet,tisztítás után ,ha még működőképes! :D olyan 10 cm hosszú és 5cm átméőjű :lol: na viccet félre.. sárga lámpa világít. motor dadog, alapjárat hol van hol nincs. hibakód P1405 Exhaust Gas Pecirculation valve pos. - érz hibás működés vagy P1405 DPFE érzékelő Upstream Hose Off or Plugged
Mc-elek Elküldve Január11, 2012 Elküldve Január11, 2012 :devlish: olyan 10 cm hosszú és 5cm átméőjű :lol: na viccet félre.. sárga lámpa világít. motor dadog, alapjárat hol van hol nincs. hibakód P1405 Exhaust Gas Pecirculation valve pos. - érz hibás működés vagy P1405 DPFE érzékelő Upstream Hose Off or Plugged 1405 lineáris kipufogógáz vissza vezetés (EGR) helyzett lekapcsolja az EGR-t... gondolom beállt mint a szőg :D
LacBp Elküldve Január11, 2012 Elküldve Január11, 2012 1405 lineáris kipufogógáz vissza vezetés (EGR) helyzett lekapcsolja az EGR-t... gondolom beállt mint a szőg :lol: hát az lehet... ilyenkor lehet javítani? nekem anno az x17dtl ben még vákumos volt. azt ki lehetett pucolni. ez elektronyos... áztatgatni kell? vagy z kuka, és venni kell egy működő bontottat, és dugózás? Tigrában van... abbból azt sem tudom hogy fogom kivenni.... még a felső csavarhozhozzáférni, de a másik, még aláfekve se látni nagyon.. nem hogy odanyúlni Nőgyógyász meló :D_
PGA Elküldve Január11, 2012 Elküldve Január11, 2012 hát az lehet... ilyenkor lehet javítani? nekem anno az x17dtl ben még vákumos volt. azt ki lehetett pucolni. ez elektronyos... áztatgatni kell? vagy z kuka, és venni kell egy működő bontottat, és dugózás? Tigrában van... abbból azt sem tudom hogy fogom kivenni.... még a felső csavarhozhozzáférni, de a másik, még aláfekve se látni nagyon.. nem hogy odanyúlni Nőgyógyász meló :lol:_ Még teljesen beragadtnál is van esély, hogy ki lehet áztatni annyira, hogy mozogjon. A két szélső érintkezőre adj áramot és járasd is meg áztatás közben. 1
LacBp Elküldve Január11, 2012 Elküldve Január11, 2012 Még teljesen beragadtnál is van esély, hogy ki lehet áztatni annyira, hogy mozogjon. A két szélső érintkezőre adj áramot és járasd is meg áztatás közben. Köszönöm PGA! és Korzika!
Korzika Elküldve Január11, 2012 Elküldve Január11, 2012 :devlish: olyan 10 cm hosszú és 5cm átméőjű :D Hát ezzel nem lehet dicsekedni! :lol: Amúgy ,ha nagyon beszorult próbáld kiáztatni ,megjáratni és utána lezárni! Tényleg nehéz hozzáférni!
LacBp Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 Hát ezzel nem lehet dicsekedni! :rolleyes: Amúgy ,ha nagyon beszorult próbáld kiáztatni ,megjáratni és utána lezárni! Tényleg nehéz hozzáférni! :huh: Köszi a bíztatást Korzika! ;)t Nincs valakinek egy méretezet rajza a dugóról? Végülis az is elég lenne, hogy mennyi a 2 felfogó lyuk közép távolsága, átméője, és mennyi a 3. furat távolsága a 2 felfogató lyuktól, és annak az átmérője s kb milyn mélyre kell besűlyeszteni. Lehet h sokat kérek? de nem szeretnék 2x ki be szerelni :lol: köszi!
Korzika Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 :rolleyes: Köszi a bíztatást Korzika! ;)t Nincs valakinek egy méretezet rajza a dugóról? Végülis az is elég lenne, hogy mennyi a 2 felfogó lyuk közép távolsága, átméője, és mennyi a 3. furat távolsága a 2 felfogató lyuktól, és annak az átmérője s kb milyn mélyre kell besűlyeszteni. Lehet h sokat kérek? de nem szeretnék 2x ki be szerelni :huh: köszi! Mi úgy csináltuk,hogy mikor leszedtük akkor körbe rajzoltuk,megjelöltük a két lyuk helyét és kivágtuk.
1.6 16v Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 :rolleyes: Köszi a bíztatást Korzika! ;)t Nincs valakinek egy méretezet rajza a dugóról? Végülis az is elég lenne, hogy mennyi a 2 felfogó lyuk közép távolsága, átméője, és mennyi a 3. furat távolsága a 2 felfogató lyuktól, és annak az átmérője s kb milyn mélyre kell besűlyeszteni. Lehet h sokat kérek? de nem szeretnék 2x ki be szerelni :huh: köszi! Hali. Sztem menj be a Csergöhöz, vegyél egy tömitést az agr alá, és arrol le tudod mérni amiket szeretnél. És akkor csak egyszer kell szétszerelni. Az x16xe agr, vajon ugyan az lehet mint a 16xel-nél?
PGA Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 :rolleyes: Köszi a bíztatást Korzika! ;)t Nincs valakinek egy méretezet rajza a dugóról? Végülis az is elég lenne, hogy mennyi a 2 felfogó lyuk közép távolsága, átméője, és mennyi a 3. furat távolsága a 2 felfogató lyuktól, és annak az átmérője s kb milyn mélyre kell besűlyeszteni. Lehet h sokat kérek? de nem szeretnék 2x ki be szerelni :huh: köszi! Az AGR alatt van egy tömítés, az alapján le lehet méretezni. ILYEN
PGA Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 Karistoltam egy kis AGR-portrét: Így néz ki a Z14XE, Z16XE szelepe, és tudtommal az X14XE, X16XE is, meg szerintem az X16XEL is. De javítsatok, ha az utóbbiak mégse nem.
LaserDanger Elküldve Január17, 2012 Elküldve Január17, 2012 Sziasztok, 1.6 16V-s G Astrám van.Másfél hónappal ezelőtt jelzett a műszerfalon a szervizlámpa először.Lekorlátozta az autó teljesítményét,hiába "tapostam" a gázpedált,csak nem ment az autó.EGR és fojtószelep ki lett tisztítva,nem jelzett 2 napig,aztán megint.Azóta eltelt másfél hét és semmi.Elvittem szerelőhöz,kiolvastattuk a hibakódot,a gázpedál felől rossz jelet kap a fedélzeti.Szerelő szerint gázpedál érzékelő. Valakinek valamilyen tapasztalat ilyen hibával kapcsolatosan?Hogyan tovább? Köszi Zsani Szia! Kíváncsi lennék, hogy megoldódótt-e a probléma a kocsival, és ha igen akkor hogy? Illetve jó lenne tudni, h mi volt pontosan a hibakód! Üdv! Norbi
LacBp Elküldve Január18, 2012 Elküldve Január18, 2012 Hali. Sztem menj be a Csergöhöz, vegyél egy tömitést az agr alá, és arrol le tudod mérni amiket szeretnél. És akkor csak egyszer kell szétszerelni. Az x16xe agr, vajon ugyan az lehet mint a 16xel-nél? Köszi 1.6 16V jó ötlet! van esetleg bontóban hátha hozzámvágnak egyet az kicsit közelebb van mint a CSergö. Vagy csak egy bontott egr -t és körberajzolom s megmérem :rolleyes: PGA köszi a képet, bár azt nem tudom hogy egy kép alapján hogy lehet méretezni? Ebben ha tudsz segíteni, annak örülnék!
_Robi_ Elküldve Január18, 2012 Elküldve Január18, 2012 Karistoltam egy kis AGR-portrét: Így néz ki a Z14XE, Z16XE szelepe, és tudtommal az X14XE, X16XE is, meg szerintem az X16XEL is. De javítsatok, ha az utóbbiak mégse nem. A Z16/14XE és a X16/14XE között fizikailag annyi a kölömbség hogy más rajta a folytószelepház (X-es bowdenes Z-s elektromos) illetve ezért az ECU is más. De lényegében a kettő blokk ugyanaz! Annyi talán hogy a Z-seknél már jobbak az illesztések meg a szelepfedélbe a bemarások némileg jobban sikerültek. Tehát általánosságban ami az X nél hiba volt a Znél próbálták kisebb nagyobb sikerrel javítani. Legtöbbször a Z-s alaktrészei jók az Xes hez(természetesen az eljén taglalt két fő alkatrészt leszámítva). Az XEL végű blokknál több lényeges eltérés is van. PL. Bosch ECU full más hengerfej más gyújtó TR, merőben más a folytószelep ház is. Darabjaira még nem szertem mert én csak autóvillamosságis havernál láttam ilyen blokkot meg ezeket ő mondta.
_Robi_ Elküldve Január18, 2012 Elküldve Január18, 2012 Karistoltam egy kis AGR-portrét: Így néz ki a Z14XE, Z16XE szelepe, és tudtommal az X14XE, X16XE is, meg szerintem az X16XEL is. De javítsatok, ha az utóbbiak mégse nem. A Z16/14XE és a X16/14XE között fizikailag annyi a kölömbség hogy más rajta a folytószelepház (X-es bowdenes Z-s elektromos) illetve ezért az ECU is más. De lényegében a kettő blokk ugyanaz! Annyi talán hogy a Z-seknél már jobbak az illesztések meg a szelepfedélbe a bemarások némileg jobban sikerültek. Tehát általánosságban ami az X nél hiba volt a Znél próbálták kisebb nagyobb sikerrel javítani. Legtöbbször a Z-s alaktrészei jók az Xes hez(természetesen az eljén taglalt két fő alkatrészt leszámítva). Az XEL végű blokknál több lényeges eltérés is van. PL. Bosch ECU full más hengerfej más gyújtó TR, merőben más a folytószelep ház is. Darabjaira még nem szertem mert én csak autóvillamosságis havernál láttam ilyen blokkot meg ezeket ő mondta.
imy Elküldve Január18, 2012 Elküldve Január18, 2012 A Z16/14XE és a X16/14XE között fizikailag annyi a kölömbség hogy más rajta a folytószelepház (X-es bowdenes Z-s elektromos) illetve ezért az ECU is más. De lényegében a kettő blokk ugyanaz! Annyi talán hogy a Z-seknél már jobbak az illesztések meg a szelepfedélbe a bemarások némileg jobban sikerültek. Tehát általánosságban ami az X nél hiba volt a Znél próbálták kisebb nagyobb sikerrel javítani. Legtöbbször a Z-s alaktrészei jók az Xes hez(természetesen az eljén taglalt két fő alkatrészt leszámítva). Az XEL végű blokknál több lényeges eltérés is van. PL. Bosch ECU full más hengerfej más gyújtó TR, merőben más a folytószelep ház is. Darabjaira még nem szertem mert én csak autóvillamosságis havernál láttam ilyen blokkot meg ezeket ő mondta. Te dolgozol. :rolleyes:
Recommended Posts