Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Sziasztok!

Kösz a válaszokat! Akkor rövidesen lehet hogy kuplungcsere elé nézek. Mennyire kell hozzá szétkapni a kocsit (motort kivenni!?)? Milyen márkájú kuplungot érdemes bele tenni.

Üdv: Tibcsyke

Motort nem kell kivenni.

A futóművet kell megbontani, féltengelyek ki, és levenni a váltót.

Nem kis munka, de pár óra alatt meg lehet csinálni.

Elküldve
Motort nem kell kivenni.

A futóművet kell megbontani, féltengelyek ki, és levenni a váltót.

Nem kis munka, de pár óra alatt meg lehet csinálni.

S kb mennyit bír ki a kuplung, vagy van olyan, hogy a kocsit kiszolgálja?

Elküldve
S kb mennyit bír ki a kuplung, vagy van olyan, hogy a kocsit kiszolgálja?

Haverom C Corsával oktat 320 ezer km-el adta el az autót és a kuplunghoz

nem kellett nyúlni(máshoz se nagyon).

Elküldve
Sziasztok!

Kösz a válaszokat! Akkor rövidesen lehet hogy kuplungcsere elé nézek. Mennyire kell hozzá szétkapni a kocsit (motort kivenni!?)? Milyen márkájú kuplungot érdemes bele tenni.

Üdv: Tibcsyke

én biztos sachs-t vennék. nekem a calibrámban nagyon bejött.

Elküldve
én biztos sachs-t vennék. nekem a calibrámban nagyon bejött.

A Sachs jó, én is erre cseréltem régebben. Ráadásul a "gyári" is (szerintem ugyanaz a) Sachs, csak a GM saját kódja alatt fut.

Elküldve

Hello mindenki!

A napokban kigyulladt a kontroll lámpa (a motorvezérlő ikon), olajcsere után 1 nappal, menet közben, nem hajtva az autót........a nagy forgalom miatt leállítottam és újraindítottam kétszer-háromszor és utána elaludt....tud valaki valamit,mitől lehet...komoly problémára utalhat?az autóval látszatra semmi baj, egy kicsit gyengécske mostanában, de ezt annak tulajdonítom hogy már olyan 2ezres fordulat környékén váltogatok fel és sztem el van kicsit lustulva az autó...köszi a hozzászólásokat

Elküldve
Hello mindenki!

A napokban kigyulladt a kontroll lámpa (a motorvezérlő ikon), olajcsere után 1 nappal, menet közben, nem hajtva az autót........a nagy forgalom miatt leállítottam és újraindítottam kétszer-háromszor és utána elaludt....tud valaki valamit,mitől lehet...komoly problémára utalhat?az autóval látszatra semmi baj, egy kicsit gyengécske mostanában, de ezt annak tulajdonítom hogy már olyan 2ezres fordulat környékén váltogatok fel és sztem el van kicsit lustulva az autó...köszi a hozzászólásokat

Milyen motorja van?

Lehet semmi komoly,csak pillanatnyi gyengeség!

Elküldve
Hello mindenki!

A napokban kigyulladt a kontroll lámpa (a motorvezérlő ikon), olajcsere után 1 nappal, menet közben, nem hajtva az autót........a nagy forgalom miatt leállítottam és újraindítottam kétszer-háromszor és utána elaludt....tud valaki valamit,mitől lehet...komoly problémára utalhat?az autóval látszatra semmi baj, egy kicsit gyengécske mostanában, de ezt annak tulajdonítom hogy már olyan 2ezres fordulat környékén váltogatok fel és sztem el van kicsit lustulva az autó...köszi a hozzászólásokat

Villogtasd ki, s írd ide a hibakódot. Úgy több ötletet kaphatsz. :D

Elküldve
Milyen motorja van?

Lehet semmi komoly,csak pillanatnyi gyengeség!

helo.

gyári GM olaj (10w40)gyári szűrőkkel, stb...a gyertyáim már elég régiek, lehet ha kicserélem megjavul...

Elküldve
helo.

gyári GM olaj (10w40)gyári szűrőkkel, stb...a gyertyáim már elég régiek, lehet ha kicserélem megjavul...

....ez egy 1.6 1.6v x16 motorkód vagy hasonlól (2000évj)

Elküldve
oké..hogy kell "kivillogtatni"?köszi

Gázpedált benyomod, ráadod a gyújtást, és megszámolod mennyit villog 1-10-ig. 10 az 0-át jelent...

Elküldve
oké..hogy kell "kivillogtatni"?köszi

Itt van pl. az aláírásomban!

Akkor a tied is X16XEL lehet,mint az enyém.

A kézifékkar alatti műanyagot eltávolítod,a leírás szerinti érintkezőket

összezárod és számolod a sárga lámpa villogásait!

Elküldve
Gázpedált benyomod, ráadod a gyújtást, és megszámolod mennyit villog 1-10-ig. 10 az 0-át jelent...

Ez jó is,csak a motorja X-es ott még nem volt a gáz/fék módszer!(sajnos)

Elküldve
Ez jó is,csak a motorja X-es ott még nem volt a gáz/fék módszer!(sajnos)

:icon4:

Látom a másik megoldást meg már megírtad, a lábösszezárósat. :D

Elküldve

Sziasztok!

Kösz a válaszokat de még egy kérdés. Benzinszűrőt milyent érdemes venni. Várom a tanácsotokat tapasztalatokat is. Bocs hogy ennyit kérdezek de szeretném a legjobbat a kocsinak és én magam szerzem be az alkatrészeket.

Előre is kösz!

Üdv: Tibcsyke

Elküldve
Sziasztok!

Kösz a válaszokat de még egy kérdés. Benzinszűrőt milyent érdemes venni. Várom a tanácsotokat tapasztalatokat is. Bocs hogy ennyit kérdezek de szeretném a legjobbat a kocsinak és én magam szerzem be az alkatrészeket.

Előre is kösz!

Üdv: Tibcsyke

gyárit :D

Elküldve
gyárit :D

Kösz

És a MANN-hoz mit szóltok mert gyárit éppenséggel nem árul a bolt ahol be szoktam szerezni az alkatrészeket.

Vagy a normál működéshez kell a gyári?

Elküldve
Kösz

És a MANN-hoz mit szóltok mert gyárit éppenséggel nem árul a bolt ahol be szoktam szerezni az alkatrészeket.

Vagy a normál működéshez kell a gyári?

Én olyat vettem olajszűrőből, sztem benzinből sem lehet vele semmi gond. :D

Elküldve
Én olyat vettem olajszűrőből, sztem benzinből sem lehet vele semmi gond. :icon4:

Láttam pár sorral feljebb írtad milyen olaj van benne!Nekem a gyári GM olajról elég rossz véleményem és tapasztalatom van és az opel fanos autószerelő haverok nagyon lebeszéltek róla!Egyszer tettem bele és párezer km után nálam is ez jelentkezett!Az EGR-em lett szar!Azt mondta másik haver,ő még tudatlansága idején :D ezt az olajat használta elég sokáig és a vectráján rengeteg gondja lett!

1. leszedték az olajteknőt és tele volt olajsárral,rengeteget képez ez az olaj

2. se hidegen,se melegen nem túl jó az olaj viszkozitása ezért a hidrotőkék sem szeretik,havernak azokat is cserélni kellett(nem olcsó ugye)

3. ahogy én jártam az EGR szelep a sok koromtól beragadt,jó az én motorom Z16xe-s

Én speciel liqui moly olajat használok de nagyon jó!A motor járása is halkabb lett!Persze drága bár,de ismerős révén... :icon4:

Elküldve
Láttam pár sorral feljebb írtad milyen olaj van benne!Nekem a gyári GM olajról elég rossz véleményem és tapasztalatom van és az opel fanos autószerelő haverok nagyon lebeszéltek róla!Egyszer tettem bele és párezer km után nálam is ez jelentkezett!Az EGR-em lett szar!Azt mondta másik haver,ő még tudatlansága idején :D ezt az olajat használta elég sokáig és a vectráján rengeteg gondja lett!

1. leszedték az olajteknőt és tele volt olajsárral,rengeteget képez ez az olaj

2. se hidegen,se melegen nem túl jó az olaj viszkozitása ezért a hidrotőkék sem szeretik,havernak azokat is cserélni kellett(nem olcsó ugye)

3. ahogy én jártam az EGR szelep a sok koromtól beragadt,jó az én motorom Z16xe-s

Én speciel liqui moly olajat használok de nagyon jó!A motor járása is halkabb lett!Persze drága bár,de ismerős révén... :icon4:

Megerősítem, nálam is bevált a Liqui Moly. :icon4:

Elküldve

Kérdés!

1.Jön a motor felől enyhe "csettegős" hang mikor váltás után elkezdem tolni neki!Csak akkor mikor odalépek vagy komolyabb terhelés alatt van a moci!Pl.:Éles kanyar után,emelkedő és mondjuk kettesben gyosítok!

Szerintetek?

2.Váltásnál ha szépen váltok,lassan engedem ki a kuplungot és utána lassan a gázt semmi,de ha ezeket gyorsan tehát gyors váltás kuplung ki és már nyomom is a kiengedésnél jön egy kis zörrenő hang valahonnan tuti kívülről a motor környékéről asszem!Bár itt valami berezonállásra gondoltam!

Várom az ötleteket véleményeket!

Köszönöm!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.