szopcsi13 Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! Kösz a válaszokat! Akkor rövidesen lehet hogy kuplungcsere elé nézek. Mennyire kell hozzá szétkapni a kocsit (motort kivenni!?)? Milyen márkájú kuplungot érdemes bele tenni. Üdv: Tibcsyke Motort nem kell kivenni. A futóművet kell megbontani, féltengelyek ki, és levenni a váltót. Nem kis munka, de pár óra alatt meg lehet csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Motort nem kell kivenni. A futóművet kell megbontani, féltengelyek ki, és levenni a váltót. Nem kis munka, de pár óra alatt meg lehet csinálni. S kb mennyit bír ki a kuplung, vagy van olyan, hogy a kocsit kiszolgálja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 S kb mennyit bír ki a kuplung, vagy van olyan, hogy a kocsit kiszolgálja? Haverom C Corsával oktat 320 ezer km-el adta el az autót és a kuplunghoz nem kellett nyúlni(máshoz se nagyon). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Haverom C Corsával oktat 320 ezer km-el adta el az autót és a kuplunghoz nem kellett nyúlni(máshoz se nagyon). biztos kímélték a tanulók :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 biztos kímélték a tanulók :icon4: Ajaj! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balazs777 Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Sziasztok! Kösz a válaszokat! Akkor rövidesen lehet hogy kuplungcsere elé nézek. Mennyire kell hozzá szétkapni a kocsit (motort kivenni!?)? Milyen márkájú kuplungot érdemes bele tenni. Üdv: Tibcsyke én biztos sachs-t vennék. nekem a calibrámban nagyon bejött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 én biztos sachs-t vennék. nekem a calibrámban nagyon bejött. A Sachs jó, én is erre cseréltem régebben. Ráadásul a "gyári" is (szerintem ugyanaz a) Sachs, csak a GM saját kódja alatt fut. Link to comment Megosztás: More sharing options...
golfi Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Hello mindenki! A napokban kigyulladt a kontroll lámpa (a motorvezérlő ikon), olajcsere után 1 nappal, menet közben, nem hajtva az autót........a nagy forgalom miatt leállítottam és újraindítottam kétszer-háromszor és utána elaludt....tud valaki valamit,mitől lehet...komoly problémára utalhat?az autóval látszatra semmi baj, egy kicsit gyengécske mostanában, de ezt annak tulajdonítom hogy már olyan 2ezres fordulat környékén váltogatok fel és sztem el van kicsit lustulva az autó...köszi a hozzászólásokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Hello mindenki! A napokban kigyulladt a kontroll lámpa (a motorvezérlő ikon), olajcsere után 1 nappal, menet közben, nem hajtva az autót........a nagy forgalom miatt leállítottam és újraindítottam kétszer-háromszor és utána elaludt....tud valaki valamit,mitől lehet...komoly problémára utalhat?az autóval látszatra semmi baj, egy kicsit gyengécske mostanában, de ezt annak tulajdonítom hogy már olyan 2ezres fordulat környékén váltogatok fel és sztem el van kicsit lustulva az autó...köszi a hozzászólásokat Milyen motorja van? Lehet semmi komoly,csak pillanatnyi gyengeség! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Hello mindenki! A napokban kigyulladt a kontroll lámpa (a motorvezérlő ikon), olajcsere után 1 nappal, menet közben, nem hajtva az autót........a nagy forgalom miatt leállítottam és újraindítottam kétszer-háromszor és utána elaludt....tud valaki valamit,mitől lehet...komoly problémára utalhat?az autóval látszatra semmi baj, egy kicsit gyengécske mostanában, de ezt annak tulajdonítom hogy már olyan 2ezres fordulat környékén váltogatok fel és sztem el van kicsit lustulva az autó...köszi a hozzászólásokat Villogtasd ki, s írd ide a hibakódot. Úgy több ötletet kaphatsz. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
golfi Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Milyen motorja van? Lehet semmi komoly,csak pillanatnyi gyengeség! helo. gyári GM olaj (10w40)gyári szűrőkkel, stb...a gyertyáim már elég régiek, lehet ha kicserélem megjavul... Link to comment Megosztás: More sharing options...
golfi Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 helo. gyári GM olaj (10w40)gyári szűrőkkel, stb...a gyertyáim már elég régiek, lehet ha kicserélem megjavul... ....ez egy 1.6 1.6v x16 motorkód vagy hasonlól (2000évj) Link to comment Megosztás: More sharing options...
golfi Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Villogtasd ki, s írd ide a hibakódot. Úgy több ötletet kaphatsz. :D oké..hogy kell "kivillogtatni"?köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 oké..hogy kell "kivillogtatni"?köszi Gázpedált benyomod, ráadod a gyújtást, és megszámolod mennyit villog 1-10-ig. 10 az 0-át jelent... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 oké..hogy kell "kivillogtatni"?köszi Itt van pl. az aláírásomban! Akkor a tied is X16XEL lehet,mint az enyém. A kézifékkar alatti műanyagot eltávolítod,a leírás szerinti érintkezőket összezárod és számolod a sárga lámpa villogásait! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Gázpedált benyomod, ráadod a gyújtást, és megszámolod mennyit villog 1-10-ig. 10 az 0-át jelent... Ez jó is,csak a motorja X-es ott még nem volt a gáz/fék módszer!(sajnos) Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július16, 2011 Megoszt Elküldve Július16, 2011 Ez jó is,csak a motorja X-es ott még nem volt a gáz/fék módszer!(sajnos) :icon4: Látom a másik megoldást meg már megírtad, a lábösszezárósat. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibcsyke Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Sziasztok! Kösz a válaszokat de még egy kérdés. Benzinszűrőt milyent érdemes venni. Várom a tanácsotokat tapasztalatokat is. Bocs hogy ennyit kérdezek de szeretném a legjobbat a kocsinak és én magam szerzem be az alkatrészeket. Előre is kösz! Üdv: Tibcsyke Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Sziasztok! Kösz a válaszokat de még egy kérdés. Benzinszűrőt milyent érdemes venni. Várom a tanácsotokat tapasztalatokat is. Bocs hogy ennyit kérdezek de szeretném a legjobbat a kocsinak és én magam szerzem be az alkatrészeket. Előre is kösz! Üdv: Tibcsyke gyárit :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tibcsyke Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 gyárit :D Kösz És a MANN-hoz mit szóltok mert gyárit éppenséggel nem árul a bolt ahol be szoktam szerezni az alkatrészeket. Vagy a normál működéshez kell a gyári? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Kösz És a MANN-hoz mit szóltok mert gyárit éppenséggel nem árul a bolt ahol be szoktam szerezni az alkatrészeket. Vagy a normál működéshez kell a gyári? biztos az se rossz .... http://opelcentrum.hu/opelcentrum/szurok/u...orsa-b-c-astr-g ahogy érzed :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Július20, 2011 Megoszt Elküldve Július20, 2011 Kösz És a MANN-hoz mit szóltok mert gyárit éppenséggel nem árul a bolt ahol be szoktam szerezni az alkatrészeket. Vagy a normál működéshez kell a gyári? Én olyat vettem olajszűrőből, sztem benzinből sem lehet vele semmi gond. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
balage08 Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Én olyat vettem olajszűrőből, sztem benzinből sem lehet vele semmi gond. :icon4: Láttam pár sorral feljebb írtad milyen olaj van benne!Nekem a gyári GM olajról elég rossz véleményem és tapasztalatom van és az opel fanos autószerelő haverok nagyon lebeszéltek róla!Egyszer tettem bele és párezer km után nálam is ez jelentkezett!Az EGR-em lett szar!Azt mondta másik haver,ő még tudatlansága idején :D ezt az olajat használta elég sokáig és a vectráján rengeteg gondja lett! 1. leszedték az olajteknőt és tele volt olajsárral,rengeteget képez ez az olaj 2. se hidegen,se melegen nem túl jó az olaj viszkozitása ezért a hidrotőkék sem szeretik,havernak azokat is cserélni kellett(nem olcsó ugye) 3. ahogy én jártam az EGR szelep a sok koromtól beragadt,jó az én motorom Z16xe-s Én speciel liqui moly olajat használok de nagyon jó!A motor járása is halkabb lett!Persze drága bár,de ismerős révén... :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Láttam pár sorral feljebb írtad milyen olaj van benne!Nekem a gyári GM olajról elég rossz véleményem és tapasztalatom van és az opel fanos autószerelő haverok nagyon lebeszéltek róla!Egyszer tettem bele és párezer km után nálam is ez jelentkezett!Az EGR-em lett szar!Azt mondta másik haver,ő még tudatlansága idején :D ezt az olajat használta elég sokáig és a vectráján rengeteg gondja lett! 1. leszedték az olajteknőt és tele volt olajsárral,rengeteget képez ez az olaj 2. se hidegen,se melegen nem túl jó az olaj viszkozitása ezért a hidrotőkék sem szeretik,havernak azokat is cserélni kellett(nem olcsó ugye) 3. ahogy én jártam az EGR szelep a sok koromtól beragadt,jó az én motorom Z16xe-s Én speciel liqui moly olajat használok de nagyon jó!A motor járása is halkabb lett!Persze drága bár,de ismerős révén... :icon4: Megerősítem, nálam is bevált a Liqui Moly. :icon4: Link to comment Megosztás: More sharing options...
balage08 Elküldve Július22, 2011 Megoszt Elküldve Július22, 2011 Kérdés! 1.Jön a motor felől enyhe "csettegős" hang mikor váltás után elkezdem tolni neki!Csak akkor mikor odalépek vagy komolyabb terhelés alatt van a moci!Pl.:Éles kanyar után,emelkedő és mondjuk kettesben gyosítok! Szerintetek? 2.Váltásnál ha szépen váltok,lassan engedem ki a kuplungot és utána lassan a gázt semmi,de ha ezeket gyorsan tehát gyors váltás kuplung ki és már nyomom is a kiengedésnél jön egy kis zörrenő hang valahonnan tuti kívülről a motor környékéről asszem!Bár itt valami berezonállásra gondoltam! Várom az ötleteket véleményeket! Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts