Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Benzines motorokkal kapcsolatos kérdések


Qpack

Recommended Posts

Sziasztok!

Kösz a válaszokat! Akkor rövidesen lehet hogy kuplungcsere elé nézek. Mennyire kell hozzá szétkapni a kocsit (motort kivenni!?)? Milyen márkájú kuplungot érdemes bele tenni.

Üdv: Tibcsyke

Motort nem kell kivenni.

A futóművet kell megbontani, féltengelyek ki, és levenni a váltót.

Nem kis munka, de pár óra alatt meg lehet csinálni.

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenki!

A napokban kigyulladt a kontroll lámpa (a motorvezérlő ikon), olajcsere után 1 nappal, menet közben, nem hajtva az autót........a nagy forgalom miatt leállítottam és újraindítottam kétszer-háromszor és utána elaludt....tud valaki valamit,mitől lehet...komoly problémára utalhat?az autóval látszatra semmi baj, egy kicsit gyengécske mostanában, de ezt annak tulajdonítom hogy már olyan 2ezres fordulat környékén váltogatok fel és sztem el van kicsit lustulva az autó...köszi a hozzászólásokat

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenki!

A napokban kigyulladt a kontroll lámpa (a motorvezérlő ikon), olajcsere után 1 nappal, menet közben, nem hajtva az autót........a nagy forgalom miatt leállítottam és újraindítottam kétszer-háromszor és utána elaludt....tud valaki valamit,mitől lehet...komoly problémára utalhat?az autóval látszatra semmi baj, egy kicsit gyengécske mostanában, de ezt annak tulajdonítom hogy már olyan 2ezres fordulat környékén váltogatok fel és sztem el van kicsit lustulva az autó...köszi a hozzászólásokat

Milyen motorja van?

Lehet semmi komoly,csak pillanatnyi gyengeség!

Link to comment
Megosztás:

Hello mindenki!

A napokban kigyulladt a kontroll lámpa (a motorvezérlő ikon), olajcsere után 1 nappal, menet közben, nem hajtva az autót........a nagy forgalom miatt leállítottam és újraindítottam kétszer-háromszor és utána elaludt....tud valaki valamit,mitől lehet...komoly problémára utalhat?az autóval látszatra semmi baj, egy kicsit gyengécske mostanában, de ezt annak tulajdonítom hogy már olyan 2ezres fordulat környékén váltogatok fel és sztem el van kicsit lustulva az autó...köszi a hozzászólásokat

Villogtasd ki, s írd ide a hibakódot. Úgy több ötletet kaphatsz. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kösz a válaszokat de még egy kérdés. Benzinszűrőt milyent érdemes venni. Várom a tanácsotokat tapasztalatokat is. Bocs hogy ennyit kérdezek de szeretném a legjobbat a kocsinak és én magam szerzem be az alkatrészeket.

Előre is kösz!

Üdv: Tibcsyke

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kösz a válaszokat de még egy kérdés. Benzinszűrőt milyent érdemes venni. Várom a tanácsotokat tapasztalatokat is. Bocs hogy ennyit kérdezek de szeretném a legjobbat a kocsinak és én magam szerzem be az alkatrészeket.

Előre is kösz!

Üdv: Tibcsyke

gyárit :D

Link to comment
Megosztás:

Kösz

És a MANN-hoz mit szóltok mert gyárit éppenséggel nem árul a bolt ahol be szoktam szerezni az alkatrészeket.

Vagy a normál működéshez kell a gyári?

Én olyat vettem olajszűrőből, sztem benzinből sem lehet vele semmi gond. :D

Link to comment
Megosztás:

Én olyat vettem olajszűrőből, sztem benzinből sem lehet vele semmi gond. :icon4:

Láttam pár sorral feljebb írtad milyen olaj van benne!Nekem a gyári GM olajról elég rossz véleményem és tapasztalatom van és az opel fanos autószerelő haverok nagyon lebeszéltek róla!Egyszer tettem bele és párezer km után nálam is ez jelentkezett!Az EGR-em lett szar!Azt mondta másik haver,ő még tudatlansága idején :D ezt az olajat használta elég sokáig és a vectráján rengeteg gondja lett!

1. leszedték az olajteknőt és tele volt olajsárral,rengeteget képez ez az olaj

2. se hidegen,se melegen nem túl jó az olaj viszkozitása ezért a hidrotőkék sem szeretik,havernak azokat is cserélni kellett(nem olcsó ugye)

3. ahogy én jártam az EGR szelep a sok koromtól beragadt,jó az én motorom Z16xe-s

Én speciel liqui moly olajat használok de nagyon jó!A motor járása is halkabb lett!Persze drága bár,de ismerős révén... :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Láttam pár sorral feljebb írtad milyen olaj van benne!Nekem a gyári GM olajról elég rossz véleményem és tapasztalatom van és az opel fanos autószerelő haverok nagyon lebeszéltek róla!Egyszer tettem bele és párezer km után nálam is ez jelentkezett!Az EGR-em lett szar!Azt mondta másik haver,ő még tudatlansága idején :D ezt az olajat használta elég sokáig és a vectráján rengeteg gondja lett!

1. leszedték az olajteknőt és tele volt olajsárral,rengeteget képez ez az olaj

2. se hidegen,se melegen nem túl jó az olaj viszkozitása ezért a hidrotőkék sem szeretik,havernak azokat is cserélni kellett(nem olcsó ugye)

3. ahogy én jártam az EGR szelep a sok koromtól beragadt,jó az én motorom Z16xe-s

Én speciel liqui moly olajat használok de nagyon jó!A motor járása is halkabb lett!Persze drága bár,de ismerős révén... :icon4:

Megerősítem, nálam is bevált a Liqui Moly. :icon4:

Link to comment
Megosztás:

Kérdés!

1.Jön a motor felől enyhe "csettegős" hang mikor váltás után elkezdem tolni neki!Csak akkor mikor odalépek vagy komolyabb terhelés alatt van a moci!Pl.:Éles kanyar után,emelkedő és mondjuk kettesben gyosítok!

Szerintetek?

2.Váltásnál ha szépen váltok,lassan engedem ki a kuplungot és utána lassan a gázt semmi,de ha ezeket gyorsan tehát gyors váltás kuplung ki és már nyomom is a kiengedésnél jön egy kis zörrenő hang valahonnan tuti kívülről a motor környékéről asszem!Bár itt valami berezonállásra gondoltam!

Várom az ötleteket véleményeket!

Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.