Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Akkor bizonyára ismered?

Nekem tavaly nyár vége óta van meg,de én nagyon szeretem,akármilyen hibái vannak. :D

Pedig vannak,de majd lassan mindent orvosolok apránként..

Nekem tavaly nyár közepe óta van,de nekem nincs semmi bajom vele.

Végig vezetett szerviz könyvel vettem,de én már nem viszem szakszervizbe.

Csak magamnak írogatom......

Milyen problémák vannak? :lol:

Elküldve
Sziasztok,

Némileg misztikus problémámra keresek választ... ( bár elsőre sok probléma lehet misztikus) :lol: Astra G X16XEL motorral.

1. Hidegen alapjáraton rángat, minha nem menne 1 henger (de megy)

2. Bemelegedve az alapjárat baromi alacsony vagy nincs

3. Menet közben zéró probléma, illetve nagyon ritkán pici rángatás hirtelen gázelvételkor

Ami cserélve lett ezen vagy más probléma miatt: alapjárati motor, hőmérséklet jeladó, lambda szonda + EGR tisztítva

Hibakód nincs, se állandó se tárolt

A hozzáértő ötleteket előre is kösssssziiiiii

Heló!

Ezek nekem is megvannak,de hozzászoktam,mert a szerelőm sem tudott okosat mondani.... :D

Elküldve

sziasztok, 1 nagy kérdéssel fordulnék felétek, légyszi segítsetek megoldani eléggé SOS, nos a probléma az hogy törve volt az atuó és megtört benne a lambdaszonda, az autó elkészült, igenám, de nincs lambda fűtés, és a jel nagyon alacsony teljesen elszegényíti a keveréket, de nem találok sehol biztosítékot neki, és így mind1 milyen szondát rakok bele, pls heeeeelp, 16 XE a kódja, csomabtartóba állítólag van valami igaz ez? vagy ott csak relék vannak?

Elküldve
sziasztok, 1 nagy kérdéssel fordulnék felétek, légyszi segítsetek megoldani eléggé SOS, nos a probléma az hogy törve volt az atuó és megtört benne a lambdaszonda, az autó elkészült, igenám, de nincs lambda fűtés, és a jel nagyon alacsony teljesen elszegényíti a keveréket, de nem találok sehol biztosítékot neki, és így mind1 milyen szondát rakok bele, pls heeeeelp, 16 XE a kódja, csomabtartóba állítólag van valami igaz ez? vagy ott csak relék vannak?

a lambda fűtést az ecu vezérli.

mi a teljes motor kód?

x16xel, vagy z16xe ?

van még egy relé amit meglehet nézni : motorvezérlő relé ,azután a körben még van egy főbiztosíték is a motortérben

Elküldve

z16xe, hűha a motorvezérlő vezérli az gáz :S lehet ott lesz valami gond? tehetettbenne kárt hogy szét tört a szonda? :S hol lenne ez a relé? ez az ecu hol van? anyós oldalon a küszöb körül? melyik láb lenne az, néznék 1 szakadást, mind 2 szondát ugyanaz a szál fűti?

szerk, még annyi h a biztik épek, de a lábuk nagyon oxidos, tipp hogy valamelyik kis biztinek lehet hozzá köze?

Elküldve
z16xe, hűha a motorvezérlő vezérli az gáz :S lehet ott lesz valami gond? tehetettbenne kárt hogy szét tört a szonda? :S hol lenne ez a relé? ez az ecu hol van? anyós oldalon a küszöb körül? melyik láb lenne az, néznék 1 szakadást, mind 2 szondát ugyanaz a szál fűti?

szerk, még annyi h a biztik épek, de a lábuk nagyon oxidos, tipp hogy valamelyik kis biztinek lehet hozzá köze?

ne para <_<

van egy relé doboz a motortérben abban nézd

a nyolc férőhelyes fekete doboz.

az akku és a tűzfal között.

mindkettőt az vezérli ,a tápot relén keresztül kapja

a relé után van még egy 15A bizti is.

szerk:

az AGR és a tankszellőztető működik??

mert azok is arról a reléről kapnak tápot.

Elküldve

na akkor ott lesz a para mert ott abba a dobozba van 2 pirosas lilás relé, de ott biztit nem néztem, most nézem a kapcsi rajzot h a compi ezt a relét vezérli ergo, ha zárlatolt a compit nem tudja kiütni, de ha valami gond van, akkor is csak itt a relénél adok delejt és csók, gondolom csak gyújtásjelet ad, vagy X idő után kikpacsol?

Elküldve
na akkor ott lesz a para mert ott abba a dobozba van 2 pirosas lilás relé, de ott biztit nem néztem, most nézem a kapcsi rajzot h a compi ezt a relét vezérli ergo, ha zárlatolt a compit nem tudja kiütni, de ha valami gond van, akkor is csak itt a relénél adok delejt és csók, gondolom csak gyújtásjelet ad, vagy X idő után kikpacsol?

mivel azon relén van az agr és tankszellőztető ezért folyamatosan van rajta táp.

Elküldve
ez hatalmas segítség volt, köszönöm szépen, holnap meg is nézem

Sok sikert!!!

Remélem sikerül orvosolni a problémát!!! <_<

Pokoli bosszantó!!! :angry:

Elküldve

mmég annyi kínja van hogy zabál de nagyon, ez oké h lambda szonda, de az alapjárat sse megy 1500 alá, lehet köze hozzá? hidegen melegen nem megy le, vagy ez már valami más dolog miatt van ami ugyan innen kapja a delejt?

Elküldve
mmég annyi kínja van hogy zabál de nagyon, ez oké h lambda szonda, de az alapjárat sse megy 1500 alá, lehet köze hozzá? hidegen melegen nem megy le, vagy ez már valami más dolog miatt van ami ugyan innen kapja a delejt?

először a lambda vonal legyen rendben. <_<

Elküldve

na ma futólag vettem rá 1 pillantást, de egyszerűen nem tudtam kiimátkozni a relét a csatiból, hogy jön az ki? van benne valami szürke betét, azt kell eltolni vagy mit kell azzal csinálni? :angry: ebbe a dobozba kell lenni biztosítéknak? mert én nem találtam <_< továbbá a relé doboz előtt van 1 ilyen hengeres valami, 2 oldalába vezetékek mennek ez mi? csak valami csati ami elosztja a vezetékeket, vagy valami extrémebb dolgot is tud?:P

  • 2 weeks later...
Elküldve

Helló!

Kellene egy kis segítség. A probléma úgy néz ki, hogy jó apámnak van egy Astra G Elegance 1.6 16V (X16XE), na pár hete azt csinálja neki, hogy mikor elindítja, igen alacsony fordulatszámon indul, és le is áll, kivéve ha gázzal indít, a lényeg az, hogy alapjáraton képtelen a motor üzemelni, ha gáz nélkül felengedi a kuplungot akkor nem egyből, de elég hamar leesik a fordulat és leáll, sőt tolatáskor van hogy gázzal is.

Én első körben megnézném az alapjárati motort, (hozzáteszem Fastrás vagyok, gőzöm sincs hogy a G-nek van-e ilyen) második körben pedig az EGR-t. A probléma az, hogy egyiket se tudom hogy ezen a motoron hol van.

Ja igen, Lambda szonda okozhat ilyet?

Előre is köszönöm a segítséget.

Del.

Elküldve
Helló!

Kellene egy kis segítség. A probléma úgy néz ki, hogy jó apámnak van egy Astra G Elegance 1.6 16V (X16XE), na pár hete azt csinálja neki, hogy mikor elindítja, igen alacsony fordulatszámon indul, és le is áll, kivéve ha gázzal indít, a lényeg az, hogy alapjáraton képtelen a motor üzemelni, ha gáz nélkül felengedi a kuplungot akkor nem egyből, de elég hamar leesik a fordulat és leáll, sőt tolatáskor van hogy gázzal is.

Én első körben megnézném az alapjárati motort, (hozzáteszem Fastrás vagyok, gőzöm sincs hogy a G-nek van-e ilyen) második körben pedig az EGR-t. A probléma az, hogy egyiket se tudom hogy ezen a motoron hol van.

Ja igen, Lambda szonda okozhat ilyet?

Előre is köszönöm a segítséget.

Del.

Hibakód nincs?

Elküldve
Hibakód nincs?

Egyelőre nemtudok. Azért kérdeztem a szondát, mert mikor elvitte a Gymesbe, " <_< valami szondát" magyaráztak neki, de sajna nem nagyon ért hozzá, ugyhogy nem tudta elmondani mi is volt. Opeles fiuk meg kiütötték neki a hibalámpát, és kész. Másnap ugyanugy világított.

Ja igen, ezt kifelejtettem mióta az ominózus jelenség van, azóta virít a motorhiba jelzés.

Del.

Elküldve
Egyelőre nemtudok. Azért kérdeztem a szondát, mert mikor elvitte a Gymesbe, " :angry: valami szondát" magyaráztak neki, de sajna nem nagyon ért hozzá, ugyhogy nem tudta elmondani mi is volt. Opeles fiuk meg kiütötték neki a hibalámpát, és kész. Másnap ugyanugy világított.

Ja igen, ezt kifelejtettem mióta az ominózus jelenség van, azóta virít a motorhiba jelzés.

Del.

Villogtasd ki a kódot, az alapján a hozzáértők (nem én <_< ) jobban tudnak segíteni neked.

Valahol a hasznos topicban le van írva, hogy hogyan kell x-es motornál.

Elküldve
Helló!

Kellene egy kis segítség. A probléma úgy néz ki, hogy jó apámnak van egy Astra G Elegance 1.6 16V (X16XE), na pár hete azt csinálja neki, hogy mikor elindítja, igen alacsony fordulatszámon indul, és le is áll, kivéve ha gázzal indít, a lényeg az, hogy alapjáraton képtelen a motor üzemelni, ha gáz nélkül felengedi a kuplungot akkor nem egyből, de elég hamar leesik a fordulat és leáll, sőt tolatáskor van hogy gázzal is.

Én első körben megnézném az alapjárati motort, (hozzáteszem Fastrás vagyok, gőzöm sincs hogy a G-nek van-e ilyen) második körben pedig az EGR-t. A probléma az, hogy egyiket se tudom hogy ezen a motoron hol van.

Ja igen, Lambda szonda okozhat ilyet?

Előre is köszönöm a segítséget.

Del.

Biztos X16XE?

Elküldve

Sziasztok!

Mostanában elég csúnyán elkezdte enni az olajat a gépem, tudom, hogy egy bizonyos szintig normális, de ez már annál is többet eszik! Meg eléggé füstöl is ha túrom neki! X16XEL! A szerelőm egybő rávágta hogy szelepszárszimering! Kiváncsi volnék a véleményetekre azért, és ha már a szimeringeket cserélem, szelepek, miegyéb????

Elküldve
Sziasztok!

Mostanában elég csúnyán elkezdte enni az olajat a gépem, tudom, hogy egy bizonyos szintig normális, de ez már annál is többet eszik! Meg eléggé füstöl is ha túrom neki! X16XEL! A szerelőm egybő rávágta hogy szelepszárszimering! Kiváncsi volnék a véleményetekre azért, és ha már a szimeringeket cserélem, szelepek, miegyéb????

Mennyi km van a gépben?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.