-VEL- Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Köszi Qpack ! Figyelgetem gyakrabban. tgabika76 ! Nézegettem üzemszerű körülmények között használva is. Én nem vettem észre olajfogyást. Ha lemértem volna dl-re pontosan biztos lett volna, de nívópálca után megítélve nem volt. Bp-i használat átlagy 40-es tempó, semmi hirtelenkedés. Figyelgetem, mert olvastam már itt az olajfogyásról, ez is adta az ötletet hogy ellenőrizzem a nagy vágta után. Köszi a válaszokat ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
sniper31 Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sziasztok! Új regisztrálóként üdvözlök mindenkit! Segítségeteket szeretném kérni a következő problémámhoz. Van egy astra gcc 1.6 16v z16xe autom gyártási év 2000. Menet közben kivillanik egy sárga auto függőleges villáskulcsal a fordulatszám mérőnél,és az autóm onnantól kezdve nem húz ahogy kéne,és az elindulás is nagyon lasú,nehezen pörög fel a motor. Újra indítom az autót akkor eltünik a lámpa,de egy kis idő után megint előjön (véletlen szerüen) a probléma. Megnézettem egy szervizbe és azt mondták hogy motorvezérlő egység csere (320000-forint az új+a többi) Néztem a neten sokkal olcsobban újat,de azt mondták hogy vigyázzak mert kell hozzá a motor chip,nehogy zsákbamacska legyen. Hát egyenlőre itt tartok,ha valakinek van estleg valami ötlete hogy mit kéne csinálnom azt örömmel venném. Segítségeteket előre köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomi 1.6 Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sziasztok! Új regisztrálóként üdvözlök mindenkit! Segítségeteket szeretném kérni a következő problémámhoz. Van egy astra gcc 1.6 16v z16xe autom gyártási év 2000. Menet közben kivillanik egy sárga auto függőleges villáskulcsal a fordulatszám mérőnél,és az autóm onnantól kezdve nem húz ahogy kéne,és az elindulás is nagyon lasú,nehezen pörög fel a motor. Újra indítom az autót akkor eltünik a lámpa,de egy kis idő után megint előjön (véletlen szerüen) a probléma. Megnézettem egy szervizbe és azt mondták hogy motorvezérlő egység csere (320000-forint az új+a többi) Néztem a neten sokkal olcsobban újat,de azt mondták hogy vigyázzak mert kell hozzá a motor chip,nehogy zsákbamacska legyen. Hát egyenlőre itt tartok,ha valakinek van estleg valami ötlete hogy mit kéne csinálnom azt örömmel venném. Segítségeteket előre köszönöm. Szia! Keresd Wesszt! Elérhetősége: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1617 Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Sziasztok! Új regisztrálóként üdvözlök mindenkit! Segítségeteket szeretném kérni a következő problémámhoz. Van egy astra gcc 1.6 16v z16xe autom gyártási év 2000. Menet közben kivillanik egy sárga auto függőleges villáskulcsal a fordulatszám mérőnél,és az autóm onnantól kezdve nem húz ahogy kéne,és az elindulás is nagyon lasú,nehezen pörög fel a motor. Újra indítom az autót akkor eltünik a lámpa,de egy kis idő után megint előjön (véletlen szerüen) a probléma. Megnézettem egy szervizbe és azt mondták hogy motorvezérlő egység csere (320000-forint az új+a többi) Néztem a neten sokkal olcsobban újat,de azt mondták hogy vigyázzak mert kell hozzá a motor chip,nehogy zsákbamacska legyen. Hát egyenlőre itt tartok,ha valakinek van estleg valami ötlete hogy mit kéne csinálnom azt örömmel venném. Segítségeteket előre köszönöm. Így elsőre trafóhíd hibára gondolnék vagy AGR szelep leragadásra vagy gyertyákra. Próbáld meg kivillogtatni a letárolt hibát (GYIK topik 59-es hozzászólás), aztán írd be ide, hátha többet is lehet látni belőle. Ha nem megy mindegyik hengered, ne gyilkold, nehogy több baj legyen belőle. Nem tudom, a napokban már a 2. hozzászóló vagy, akinek vezérlőegység cserét ajánlgatnak. :D Semmiképpen ne kapkodd el, általában egyszerűbb, "olcsóbb" hibák szokták okozni az ilyesmit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
sniper31 Elküldve Június25, 2010 Megoszt Elküldve Június25, 2010 Így elsőre trafóhíd hibára gondolnék vagy AGR szelep leragadásra vagy gyertyákra. Próbáld meg kivillogtatni a letárolt hibát (GYIK topik 59-es hozzászólás), aztán írd be ide, hátha többet is lehet látni belőle. Ha nem megy mindegyik hengered, ne gyilkold, nehogy több baj legyen belőle. Nem tudom, a napokban már a 2. hozzászóló vagy, akinek vezérlőegység cserét ajánlgatnak. :D Semmiképpen ne kapkodd el, általában egyszerűbb, "olcsóbb" hibák szokták okozni az ilyesmit. Köszönöm! Találtam egy AGR-szelep tisztítást,megprobálom azt. Sziasztok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június26, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Június26, 2010 Köszönöm! Találtam egy AGR-szelep tisztítást,megprobálom azt. Sziasztok. előbb villogtatsd ki...sokkal közelebb leszünka megoldáshoz hidd el! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június26, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Június26, 2010 Szia! Keresd Wesszt! Elérhetősége: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1617 Üdv wessz-t még ne hívogasd, csak pár nap múlva....utánna biztos segít! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
littlesteve Elküldve Augusztus1, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2010 Sziasztok! 2003-as 12.havi 1,6-os G Astrát vettem egy pár napja és van egy problémám. Nem tudom másképpen megfogalmazni fura "brummogó, morgó" hang jön az autó jobb oldalából (ha bent ülsz) a kesztyűtartó felől. Inkább belülről hallatszik jobban, de a felnyitott motorháztetőnél is lehet hallani és főleg álló helyzetben. Menet közben is hallatszik természetesen, de ekkor a külső zajok elnyomják. Lenne tippetek hogy mi lehet az? Várom bárki válaszát ez ügyben. Köszi előre is a tippeket vagy esetleg a tuti megoldást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus1, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2010 Sziasztok! 2003-as 12.havi 1,6-os G Astrát vettem egy pár napja és van egy problémám. Nem tudom másképpen megfogalmazni fura "brummogó, morgó" hang jön az autó jobb oldalából (ha bent ülsz) a kesztyűtartó felől. Inkább belülről hallatszik jobban, de a felnyitott motorháztetőnél is lehet hallani és főleg álló helyzetben. Menet közben is hallatszik természetesen, de ekkor a külső zajok elnyomják. Lenne tippetek hogy mi lehet az? Várom bárki válaszát ez ügyben. Köszi előre is a tippeket vagy esetleg a tuti megoldást. hallod nem járó motornál is? Ha igen akkor a belsőlevegő keringtető csappantyú tört el. (valószínűleg) Link to comment Megosztás: More sharing options...
littlesteve Elküldve Augusztus2, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2010 hallod nem járó motornál is? Ha igen akkor a belsőlevegő keringtető csappantyú tört el. (valószínűleg) Álló motornál nem hallom. De mikor leállítom a motort akkor még van valami búgás egy rövid ideig, de az inkább középről hallatszik. Szerinted mi lehet? Ja és köszi a tippet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus2, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2010 Álló motornál nem hallom. De mikor leállítom a motort akkor még van valami búgás egy rövid ideig, de az inkább középről hallatszik. Szerinted mi lehet? Ja és köszi a tippet. :D Gyújtáson? Link to comment Megosztás: More sharing options...
littlesteve Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Gyújtáson? Bocs, hogy kicsit későn reagálok a válaszokra, de......... nincsen semmi jó kifogásom. :D Gyújtáskor sem hallom azt a búgó hangot csak mikor jár a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Augusztus4, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Bocs, hogy kicsit későn reagálok a válaszokra, de......... nincsen semmi jó kifogásom. :D Gyújtáskor sem hallom azt a búgó hangot csak mikor jár a motor. akkor tényleg nem a levegő bizbasz :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Augusztus4, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Augusztus4, 2010 Bocs, hogy kicsit későn reagálok a válaszokra, de......... nincsen semmi jó kifogásom. :wacko: Gyújtáskor sem hallom azt a búgó hangot csak mikor jár a motor. próbáld meg a fűtéscsapot tekergetni végűállástól végállásig...és figyeld a hangot hogy változik e....ugyanis ebben a radiátort kis motor zárja ki és lehet annak lett valami baja... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
littlesteve Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 próbáld meg a fűtéscsapot tekergetni végűállástól végállásig...és figyeld a hangot hogy változik e....ugyanis ebben a radiátort kis motor zárja ki és lehet annak lett valami baja... :D Meg fogom nézni azt is. Thx. Link to comment Megosztás: More sharing options...
atticus85 Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 Üdv Mindenkinek! Egy kérdésem lenne: astra g X16Xel-nek hol tartózkodik a benzinszűrője? Szép napot! Link to comment Megosztás: More sharing options...
speter Elküldve Augusztus5, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus5, 2010 Üdv Mindenkinek! Egy kérdésem lenne: astra g X16Xel-nek hol tartózkodik a benzinszűrője? Szép napot! Ha minden igaz akkor a bal hátsó kerék előtt. tartózkodik mindegyik GAstráé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
littlesteve Elküldve Augusztus6, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus6, 2010 Hali! Megtekergettem minden fűtéssel kapcsolatos dolgot, de semmi változás. Továbbra is megmaradt az állandó egyenletes morgó hang. Remélem nem a motorral van vagy lesz valami. Bár menet közben is állandó a hang és nem erősödik gyorsításnál. Másik kérdés. 1,6-os autóról van szó. Váltóban olajat milyen időközönként kell cserélni és ha mi a "száma" az olajnak amit bele kell önteni. Most 127e km van az autóban. Ja és mennyi liter? 1,5? Thx. Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Másik kérdés. 1,6-os autóról van szó. Váltóban olajat milyen időközönként kell cserélni és ha mi a "száma" az olajnak amit bele kell önteni. Motorkódot írjál légyszi (motorszám első 5(6) karaktere a forgalmiban), mert nem mindegy hogy melyik 1.6... Link to comment Megosztás: More sharing options...
dini979 Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Sziasztok. Hidegindíás után csörög valami a motorban pár másodpercig.Mintha egy marék aprópénzt rázna valaki egy pohárban :wacko: És nem egy csörgőkigyó az!! :D Nem ékszíjtárcsa,klimakompresszor,ékszíjfeszíőgörgő.A vezérlést egy éve cserélem,eddig birta volna a feszítő? :D :wacko: :wacko: És miután bemelegedett a motor megmarad egy zörgés folyamatosan. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dsteel Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Sziasztok. Hidegindíás után csörög valami a motorban pár másodpercig.Mintha egy marék aprópénzt rázna valaki egy pohárban :wacko: És nem egy csörgőkigyó az!! :D Nem ékszíjtárcsa,klimakompresszor,ékszíjfeszíőgörgő.A vezérlést egy éve cserélem,eddig birta volna a feszítő? :D :wacko: :wacko: És miután bemelegedett a motor megmarad egy zörgés folyamatosan. Ugyan nem vagyok szaki, és nem tudom, Te is mennyire értesz hozzá, de motorolaj van elég a kocsiban? (a folyamatos zörgés miatt kérdem csak) A munkatársam épp a múltkor mondta, hogy neki - ugyan menet közben - előjött egy kopogó-csörgő hang, hát kiderült, hogy annyi olaj sincs a motorban, hogy a nívó mutatná... Persze simán lehet, hogy a Te problémád teljesen más jellegű. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dini979 Elküldve Augusztus7, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus7, 2010 Ugyan nem vagyok szaki, és nem tudom, Te is mennyire értesz hozzá, de motorolaj van elég a kocsiban? (a folyamatos zörgés miatt kérdem csak) A munkatársam épp a múltkor mondta, hogy neki - ugyan menet közben - előjött egy kopogó-csörgő hang, hát kiderült, hogy annyi olaj sincs a motorban, hogy a nívó mutatná... Persze simán lehet, hogy a Te problémád teljesen más jellegű. Sajnos más jellegű. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
littlesteve Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Hali! Megtekergettem minden fűtéssel kapcsolatos dolgot, de semmi változás. Továbbra is megmaradt az állandó egyenletes morgó hang. Remélem nem a motorral van vagy lesz valami. Bár menet közben is állandó a hang és nem erősödik gyorsításnál. Másik kérdés. 1,6-os autóról van szó. Váltóban olajat milyen időközönként kell cserélni és ha mi a "száma" az olajnak amit bele kell önteni. Most 127e km van az autóban. Ja és mennyi liter? 1,5? Thx. Ui.: Motorkód: Z16XE20CC Link to comment Megosztás: More sharing options...
andris83 Elküldve Augusztus8, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus8, 2010 Szia! Én úgy tudom élettartam olaj van benne, nem kell cserélni, max a szintjét érdemes megnézni. Csak az automatáknál kell jobban figyelni rá. A feltöltési mennyiség kb 1,6 liter, 2literesnél 1,8 liter. Hali! Megtekergettem minden fűtéssel kapcsolatos dolgot, de semmi változás. Továbbra is megmaradt az állandó egyenletes morgó hang. Remélem nem a motorral van vagy lesz valami. Bár menet közben is állandó a hang és nem erősödik gyorsításnál. Másik kérdés. 1,6-os autóról van szó. Váltóban olajat milyen időközönként kell cserélni és ha mi a "száma" az olajnak amit bele kell önteni. Most 127e km van az autóban. Ja és mennyi liter? 1,5? Thx. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dini979 Elküldve Augusztus14, 2010 Megoszt Elküldve Augusztus14, 2010 Sziasztok. Hidegindíás után csörög valami a motorban pár másodpercig.Mintha egy marék aprópénzt rázna valaki egy pohárban :wacko: És nem egy csörgőkigyó az!! :D Nem ékszíjtárcsa,klimakompresszor,ékszíjfeszíőgörgő.A vezérlést egy éve cserélem,eddig birta volna a feszítő? :D :wacko: :wacko: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts