uhuhu Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Mindig tanul az ember..... Bármilyen tárolt hiba esetén,de hát lehet olyan hiba is ami nincs is kapcsolatban a zöldkarival? bármilyen tárolt hibánál kidobja hogy nem megfelelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Április15, 2010 Szerző Megoszt Elküldve Április15, 2010 bármilyen tárolt hibánál kidobja hogy nem megfelelt. ezt én csak opel szervízben tudom elképzelni...az ott lévő műszakin.., de egy "sima" vizsgabázison nincs minden autóhoz cucc...én még nem is láttam olyan vizsgát ahol ránéztek volna a kompjuterre...mióta van ez így Ákos? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 2001 es évjárattól kötelező használni a zöldkártya méréshez az OBD csatlakozót, és a program onnan veszi a fordulatszámjelet, kiolvassa az alvázszámot, hőmérsékletet, lambda feszültséget néz stb... ez kb 2 éve van így asszem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest gorbi Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 ezt én csak opel szervízben tudom elképzelni...az ott lévő műszakin.., de egy "sima" vizsgabázison nincs minden autóhoz cucc...én még nem is láttam olyan vizsgát ahol ránéztek volna a kompjuterre...mióta van ez így Ákos? :) Megfelelő cucc hiányában nem kap engedélyt az NKH-tól a vizsgáztatásra. Nem kell minden autóhoz különböző, szerencsére ezért vannak a szabványok. Egyébként csak megerősíteni tudom, nem lehet semmilyen tárolt hibakód, mert bukta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
G á b o r Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Megfelelő cucc hiányában nem kap engedélyt az NKH-tól a vizsgáztatásra. Nem kell minden autóhoz különböző, szerencsére ezért vannak a szabványok. Egyébként csak megerősíteni tudom, nem lehet semmilyen tárolt hibakód, mert bukta. Ha az ABS jel bevillant, akkor az is bukta? Egyszer volt, hogy mintha beragadt volna az egyik hátsó kerék és világított az ABS lámpácska. De mire egy perc múlva eltűnt, a kerék és "megjavult" és azóta se volt vele gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Ha az ABS jel bevillant, akkor az is bukta? Egyszer volt, hogy mintha beragadt volna az egyik hátsó kerék és világított az ABS lámpácska. De mire egy perc múlva eltűnt, a kerék és "megjavult" és azóta se volt vele gond. Leveszed az akksi sarkot pár percre és hipp-hopp eltűnik minden tárolt hibakód!(ha jól tévedek) Link to comment Megosztás: More sharing options...
G á b o r Elküldve Április15, 2010 Megoszt Elküldve Április15, 2010 Leveszed az akksi sarkot pár percre és hipp-hopp eltűnik minden tárolt hibakód!(ha jól tévedek) Látom már írni se tudok, tele van hibával. :) Azóta volt akksi csere, így ezek szerint ez a probléma megoldva. Legalábbis remélem mások is hasonló véleményen lesznek. :) Thx! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Palya Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Átugrottatok a kérésemen. 14.-én kértem segítséget, problémámat részletesen leírtam akkori levelemben. segítsetek! Palya Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Átugrottatok a kérésemen. 14.-én kértem segítséget, problémámat részletesen leírtam akkori levelemben. segítsetek! Palya Én biztos nem!Írtam is meg kérdeztem is és mondtam,hogy vidd vissza gariba,hogy nem tökéletes! Így fórumon keresztül azért nem könnyű megoldani egy ilyen problémát. Javaslom még,hogy próbáld felvenni a kapcsolatot a Pécsi cartársakkal,a mediterrán opelklubban(katt ide) ők biztos tudnak segíteni ,ismerős szerelő ilyesmi dologban.... Majd írj,hogy mi van! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Palya Elküldve Április16, 2010 Megoszt Elküldve Április16, 2010 Én biztos nem!Írtam is meg kérdeztem is és mondtam,hogy vidd vissza gariba,hogy nem tökéletes! Így fórumon keresztül azért nem könnyű megoldani egy ilyen problémát. Javaslom még,hogy próbáld felvenni a kapcsolatot a Pécsi cartársakkal,a mediterrán opelklubban(katt ide) ők biztos tudnak segíteni ,ismerős szerelő ilyesmi dologban.... Majd írj,hogy mi van! Kösz megpróbálom! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Sziasztok 5000Km-2L olaj,akkor 10000Km 4L,mire cserélném az olajat,beletöltök még annyit,ez nem túl jó :) lehet hogy be kellene avatkozni,arra gondoltam,hogyha a kompresszió egyforma a hengerekben(sajnos még nem lett mérve),akkor a szelepszár szimering lehet a gond "bárcsak az lenne" valakinek volt már cserélve ?jobb lett az olajfogyasztás?és mibe került a beavatkozás? válaszokat köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Sziasztok 5000Km-2L olaj,akkor 10000Km 4L,mire cserélném az olajat,beletöltök még annyit,ez nem túl jó :) lehet hogy be kellene avatkozni,arra gondoltam,hogyha a kompresszió egyforma a hengerekben(sajnos még nem lett mérve),akkor a szelepszár szimering lehet a gond "bárcsak az lenne" valakinek volt már cserélve ?jobb lett az olajfogyasztás?és mibe került a beavatkozás? válaszokat köszönöm ez az olaj fogyasztás már nagyon durva, hosszú távon már károsíthatja a hengert is! Először méress kompressziót, nézzétek meg a tömítéseket, azután pedig a szelepszár szimeringeket szemrevételezni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Szia az az érdekes,hogy semmit nem veszek észre ami utalna rá,hogy valami nincs rendben,olajfolyás nincs a motoron,csak a nívó pálcán veszem észre a fogyást,munka hiányában ritkán használom az autót,és ha megyek is max 10-15 km,sokszor csak 5,és város,úgyhogy benzin is 8-9 liter körül mozog.Meg fogom nézetni mindenképpen,mert nem olcsó az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 ez az olaj fogyasztás már nagyon durva, hosszú távon már károsíthatja a hengert is! Először méress kompressziót, nézzétek meg a tömítéseket, azután pedig a szelepszár szimeringeket szemrevételezni! Lehet én is méretek majd egy kis kompit,csak úgy kiváncsiságból. Eszi ez is az olajat,de nem olyan sokat,már mint magához képest. 12 ezer km/1,8 l. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 Lehet én is méretek majd egy kis kompit,csak úgy kiváncsiságból. Eszi ez is az olajat,de nem olyan sokat,már mint magához képest. 12 ezer km/1,8 l. nekem annó az opel 3-4dl/1000km-t produkált ami szintén nagyon sok volt szinte nem is kellet olajat cserélni mert mindig frissült :) :) :D nagyon sok olajfogyasztást eddig csak G (X16XEl-es) opelnél hallottam Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 nagyon sok olajfogyasztást eddig csak G (X16XEl-es) opelnél hallottam Szia akkor én azt gondolom hogy gyári hiba lehet,mondjuk érdekes,hogy pont ebbe a motorba kell a legkevesebb olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 nagyon sok olajfogyasztást eddig csak G (X16XEl-es) opelnél hallottam Szia akkor én azt gondolom hogy gyári hiba lehet,mondjuk érdekes,hogy pont ebbe a motorba kell a legkevesebb olaj. Szia! nem gyári hiba hanem ez úgynevezett "laza illesztésű blokk" aminek több az igénye az olaj után pl a "Z"-s motorkodúak már nem eszik.....de van olyan akinek az xel-es sem lehet hogy te meg én pont belenyúltunk az előző tulaj hibáját szívjuk/szívtuk Link to comment Megosztás: More sharing options...
ASTRA G X16XEL Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 De azért,hogy írjunk jót is,megy a gép rendesen,nem hagy cserben,élmény vele autózni:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve Április19, 2010 Megoszt Elküldve Április19, 2010 De azért,hogy írjunk jót is,megy a gép rendesen,nem hagy cserben,élmény vele autózni:) csak a szokásos dolgokat kapja meg időben és meghálálja további kátyú mentes utat olcsó és sok olajat :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli0524 Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 Hy! Szerintetek az egr szelep lezárása okozhatja azt hogy a motor egy kicsit hangosabb és jobban rezeg "ráz"??! Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 Hy! Szerintetek az egr szelep lezárása okozhatja azt hogy a motor egy kicsit hangosabb és jobban rezeg "ráz"??! Hali. Szerintem nem. Nekem lassan két éve le van zárva, elötte is igy rángatozott :) Lehet a motortartóbakok vannak elöregedve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Április20, 2010 Megoszt Elküldve Április20, 2010 Hy! Szerintetek az egr szelep lezárása okozhatja azt hogy a motor egy kicsit hangosabb és jobban rezeg "ráz"??! Nem okozhatja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zoli0524 Elküldve Április21, 2010 Megoszt Elküldve Április21, 2010 Köszi a válaszokat! Link to comment Megosztás: More sharing options...
barics Elküldve Április22, 2010 Megoszt Elküldve Április22, 2010 Sziasztok, Van olyan aki tapasztalt olyat hogy szivárog az olaj az olajteknő tömítésnél lent. Nem nagyon csak éppen. Ez gyakori Z16XE motornál? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Április23, 2010 Megoszt Elküldve Április23, 2010 Nem szabadna szivárognia, mert nem tömítéses a z16xe, hanem pasztás. Nekem a z18xenél semmi szivárgás nem volt amíg a pasztás teknő volt fent. Amikot az x16xe alu teknője került fel ami tömítéses egyből szivárogni kezdett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts