Kutii Elküldve November3, 2009 Megoszt Elküldve November3, 2009 Utánanéztem és rájöttem hogy Nem ugyanaz az EGR és a fojtószelep..Elnézést! A kocsit elvittem szervízbe és valóban a fojtószelep volt tiszta mocsok! Kitakarította és most úgy néz ki hogy minden OK!! Köszönöm a segítséget!! További minden jót! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolt84 Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 Sziasztok! Nem tudom melyik típusú vízpumpa kéne nekem! Z16XE 2002. év végi kiadás! http://www.unixauto.hu/UnixOnline/Unix_Cik...mp;cMegnNr=4378 Köszi a segítséget előre is. Üdv Mindenkinek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolt84 Elküldve November4, 2009 Megoszt Elküldve November4, 2009 Az előző hozzászólásomból lemaradt, hogy a Hepu márkájúból van a 2 vízpumpa, csak nem tudom, hogy melyik lenne jó, a fogszám ugyan az, csak a felfogatása más. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mantec Elküldve November5, 2009 Megoszt Elküldve November5, 2009 T Zsolt84! Motor típus: Z16XE Motorszám: 02LD5821-től 02MV7224-ig, 20U75998-ig: Vízszivattyú: GM katalógus szám: 9192797 Opel katalógus szám: 13 34 066 Motorszám: 02MV7225-től, 20U75999-től: Vízszivattyú: GM katalógus szám: 93182038 Opel katalógus szám: 63 34 035 Bármely Opel márkaszerviz alkatrész értékesítő helyén valamint csergoe.hu, mullerauto.hu kapható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iguska Elküldve November29, 2009 Megoszt Elküldve November29, 2009 Sziasztok. Nem rég ültem átt egy A Corsábol egy Astra G-be. 16XEL.. Az természetes hogy alpjáratbol szinte el sem lehet indulni?Mintha 1000-es motor lenne benne.Gázadásra picit esik az alapjárat.Egyépként szépen jár a motor.Csak induláskor leremeg. Ez ilyen?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve November29, 2009 Megoszt Elküldve November29, 2009 Lehet kuplungos a kicsike! Link to comment Megosztás: More sharing options...
potyo Elküldve November29, 2009 Megoszt Elküldve November29, 2009 Sziasztok. Nem rég ültem átt egy A Corsábol egy Astra G-be. 16XEL.. Az természetes hogy alpjáratbol szinte el sem lehet indulni?Mintha 1000-es motor lenne benne.Gázadásra picit esik az alapjárat.Egyépként szépen jár a motor.Csak induláskor leremeg. Ez ilyen?? Keress egy ismerőst, akinek hasonló autója van és próbáltasd ki vele. Ez a legegyszerűbb, és így megtudod, hogy csak neked szokatlan, vagy valami probléma van vele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve November30, 2009 Megoszt Elküldve November30, 2009 Sziasztok. Nem rég ültem átt egy A Corsábol egy Astra G-be. 16XEL.. Az természetes hogy alpjáratbol szinte el sem lehet indulni?Mintha 1000-es motor lenne benne.Gázadásra picit esik az alapjárat.Egyépként szépen jár a motor.Csak induláskor leremeg. Ez ilyen?? Szerintem is próbáld be egy ismerős hasonló autóját. Egyébként véleményem szerint csak a 16 szelepes benzines szokásos nyomatékszegénységével találkoztál, ezeket a cuccokat jobban kell forgatni, hogy megjöjjön az erejük. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve November30, 2009 Megoszt Elküldve November30, 2009 Eddigi tapasztalatom szerint azért kell neki az 1200-as fordulat, hogy szépen remegés nélkül induljon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve November30, 2009 Szerző Megoszt Elküldve November30, 2009 Sziasztok. Nem rég ültem átt egy A Corsábol egy Astra G-be. 16XEL.. Az természetes hogy alpjáratbol szinte el sem lehet indulni?Mintha 1000-es motor lenne benne.Gázadásra picit esik az alapjárat.Egyépként szépen jár a motor.Csak induláskor leremeg. Ez ilyen?? igen, ez ilyen, semmi gond a kuplunggal(hopzzá kell szokni anygaobb gázadáshoz), habár azt nem értem, hogy gázadásra esik az alapjárat(ez nem normális)....bár vki azt állította, hogy esetleg egy plusz kuplung kapcsoló segítene a dolgon...de én ebben azóta sem vagyok biztos... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
iguska Elküldve December1, 2009 Megoszt Elküldve December1, 2009 igen, ez ilyen, semmi gond a kuplunggal(hopzzá kell szokni anygaobb gázadáshoz), habár azt nem értem, hogy gázadásra esik az alapjárat(ez nem normális)....bár vki azt állította, hogy esetleg egy plusz kuplung kapcsoló segítene a dolgon...de én ebben azóta sem vagyok biztos... :huh: Nem lehet elindulni vele simánn csak a kuplunggal játszva.Bár picurit fent fog a kuplung,de azt mondták ezzen nem lehet állitani,mert hidraulikus.ez van Kuplung kapcsoló? az mire jó. Köszi a törődést mindenkinek. Csak az 14NZ-s corsa induláskor is kilőt,ennek meg még a kerekeit sem birom kipörgetni:) Nincs bent kipörgés gátló..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Norbedlee Elküldve December1, 2009 Megoszt Elküldve December1, 2009 ,ennek meg még a kerekeit sem birom kipörgetni:) pedig kilehet Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve December1, 2009 Megoszt Elküldve December1, 2009 Nem lehet elindulni vele simánn csak a kuplunggal játszva.Bár picurit fent fog a kuplung,de azt mondták ezzen nem lehet állitani,mert hidraulikus.ez van Kuplung kapcsoló? az mire jó. Köszi a törődést mindenkinek. Csak az 14NZ-s corsa induláskor is kilőt,ennek meg még a kerekeit sem birom kipörgetni:) Nincs bent kipörgés gátló..... Micsodaaa,még az automatát is ki lehet pörgetni!!! Egyébként,nekünk a vállalati 1,4-es Astránk is beremeg egy hete induláskor,pedig eddig még kb.3 év alatt nem csinálta!Most erőtlenedett volna el?Nem hiszem.Eddig mindegy volt,minden fordulatról elindult rángatás,remegés nélkül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
iguska Elküldve December5, 2009 Megoszt Elküldve December5, 2009 Micsodaaa,még az automatát is ki lehet pörgetni!!! Egyébként,nekünk a vállalati 1,4-es Astránk is beremeg egy hete induláskor,pedig eddig még kb.3 év alatt nem csinálta!Most erőtlenedett volna el?Nem hiszem.Eddig mindegy volt,minden fordulatról elindult rángatás,remegés nélkül. Kiváncsiságból kiiktattuk az EGR szelepet,a már sokszor tárgyalt módon,és megszünt az indulásonkénti rángatózás. Igy már egész jóóó Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zachi Elküldve December5, 2009 Megoszt Elküldve December5, 2009 Kiváncsiságból kiiktattuk az EGR szelepet,a már sokszor tárgyalt módon,és megszünt az indulásonkénti rángatózás. Igy már egész jóóó Tüneti kezelés? Az egyáltalán nem jóóó! Az amolyan strucc politika, ha nem látom v. nem tudok róla akkor nincs is. A hiba továbbra is fenn áll! Link to comment Megosztás: More sharing options...
csida Elküldve December15, 2009 Megoszt Elküldve December15, 2009 Micsodaaa,még az automatát is ki lehet pörgetni!!! Egyébként,nekünk a vállalati 1,4-es Astránk is beremeg egy hete induláskor,pedig eddig még kb.3 év alatt nem csinálta!Most erőtlenedett volna el?Nem hiszem.Eddig mindegy volt,minden fordulatról elindult rángatás,remegés nélkül. Szevasztok.Nekem is hasonló gondjaim vannak.Gázadásra leesik az alapjárat,bármijen óvatossan nyomom.Alig megérintem és lemegy 500 aztán vissza áll.Elég gáz igy közlekedni vele.EGR szelepet cseréltül.MAP szenzort kaptam kölcsön,de semmit nem változott.fojtó szelep és alapjárati motor kitakarítva.A jelenség nem változott!Sőt légszürő csere óta,mintha szarabb lenne.Hidegen melegen ugyan úgy csinálja.Alapjárat nem ingadozik. Találkozott már valaki hasonló tünetekkel? Mi lehet a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve December16, 2009 Megoszt Elküldve December16, 2009 Szevasztok.Nekem is hasonló gondjaim vannak.Gázadásra leesik az alapjárat,bármijen óvatossan nyomom.Alig megérintem és lemegy 500 aztán vissza áll.Elég gáz igy közlekedni vele.EGR szelepet cseréltül.MAP szenzort kaptam kölcsön,de semmit nem változott.fojtó szelep és alapjárati motor kitakarítva.A jelenség nem változott!Sőt légszürő csere óta,mintha szarabb lenne.Hidegen melegen ugyan úgy csinálja.Alapjárat nem ingadozik. Találkozott már valaki hasonló tünetekkel? Mi lehet a baj? vagy a fojtószelepeddel va baj ( rosszul takaritottad ki) vagy nem tudom. amugy jól megy a moto? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csida Elküldve December17, 2009 Megoszt Elküldve December17, 2009 vagy a fojtószelepeddel va baj ( rosszul takaritottad ki) vagy nem tudom. amugy jól megy a moto? Jól megy! Húz rendesen... Levettem a fojtószelepet és úgy takaritottam ki,tehát biztos hogy azzal nincs gond. Nemtudom esetleg a fojtó szelep poti csinálhat ilyet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lakatos pisti Elküldve Január23, 2010 Megoszt Elküldve Január23, 2010 hello azt szeretném kérdezni hogy tudja e valaki hogy a astra g-be hogyha a feszítő görgő nemjó milyen hangot ad ki ha csapágyas? előre is köszönöm.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomasz11 Elküldve Február9, 2010 Megoszt Elküldve Február9, 2010 Sziasztok! Ma reggel a munkába menet elkezdett furcsán járni a motor, mintha nem ment volna 1-2 henger és erő se volt a motorban. Rövid hibakeresés után rájöttem, hogy a kartergáz visszavezetés csöve eltört. Azonban hiába cseréltem ki, még mindig remeg a motor és gázt adva furcsán pörög fel, alapjáraton eléggé remeg a motor. Azon a részen ahol a cső eltört van vmi előgyújtás vákuum érzékelő?(a motor és utastér közti homlokfal felső részén középtájt, egy kb 10mm átmérőjű cső és egy csatlakozó megy rá) és annál matatva hirtelen simán kezdett járni a motor, de aztán megint ugyanaz a jelenség folytatódott. Az jutott eszembe hogy levegős lett a rendszer? Szerintetek mi lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tomasz11 Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Sziasztok! Ma reggel a munkába menet elkezdett furcsán járni a motor, mintha nem ment volna 1-2 henger és erő se volt a motorban. Rövid hibakeresés után rájöttem, hogy a kartergáz visszavezetés csöve eltört. Azonban hiába cseréltem ki, még mindig remeg a motor és gázt adva furcsán pörög fel, alapjáraton eléggé remeg a motor. Azon a részen ahol a cső eltört van vmi előgyújtás vákuum érzékelő?(a motor és utastér közti homlokfal felső részén középtájt, egy kb 10mm átmérőjű cső és egy csatlakozó megy rá) és annál matatva hirtelen simán kezdett járni a motor, de aztán megint ugyanaz a jelenség folytatódott. Az jutott eszembe hogy levegős lett a rendszer? Szerintetek mi lehet a gond? Megoldottuk a problémát, semmi köze nem volt a fenti hibához. Gyújtótrafó csere... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Február10, 2010 Megoszt Elküldve Február10, 2010 Megoldottuk a problémát, semmi köze nem volt a fenti hibához. Gyújtótrafó csere... :lol: Csak eredetit tegyetek bele!!!!Az utángyárik gyakran rosszak! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kombitomi Elküldve Február14, 2010 Megoszt Elküldve Február14, 2010 Sziasztok! '99-es évjáratú G Astrában szeretnék vezérlést cseréltetni (120EKm-van az autóban) motorkódja X16XEL02JT4402, ha jól tudom, 1db feszítő, két vezetőgörgőt csavarokkal, vízpumpát hozzá való O gyűrűvel, és szíjat szoktak venni a cseréhez, valaki le tudná nekem írni ezeknek a gyári cikkszámát? (Esetleg egy EPC-t is szívesen fogadnék, ha valakinek meg van valamilyen adathordozón, vagy feltöltve valahol...) Válaszokat előre is köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tamás78 Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Sziasztok ! Még új vagyok itt, és tulajdonképpen az Astra is új nálam, egy éve vettem. Egy Z16XE moci van benne. A kérdésem az lenne, hogy tud-e valaki segíteni abban, hogy a vezérlést hol és mennyiért lehetne átiratni, vagy progit frissíteni rajta. Az igazság az, hogy ha a fogyasztást lejebb lehetne ezzel vinni úgy, hogy a mocinak közben nem lesz baja, vagy netán még nyomatákosabb is lesz, akkor csak megéri a művelet. Ha tud valaki segíteni, akkor nagyon köszönöm előre is ! privátban is írhattok, szívesen veszek minden infót, segítséget ! Köszi ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stanx Elküldve Február23, 2010 Megoszt Elküldve Február23, 2010 Sziasztok ! Még új vagyok itt, és tulajdonképpen az Astra is új nálam, egy éve vettem. Egy Z16XE moci van benne. A kérdésem az lenne, hogy tud-e valaki segíteni abban, hogy a vezérlést hol és mennyiért lehetne átiratni, vagy progit frissíteni rajta. Az igazság az, hogy ha a fogyasztást lejebb lehetne ezzel vinni úgy, hogy a mocinak közben nem lesz baja, vagy netán még nyomatákosabb is lesz, akkor csak megéri a művelet. Ha tud valaki segíteni, akkor nagyon köszönöm előre is ! privátban is írhattok, szívesen veszek minden infót, segítséget ! Köszi ! Üdv a fórumon. Ha chiptuningról szeretnél bővebben, akkor a tuning/chiptuning topicban nézelődj. 10-15% az amit szívóbenzinból általában kihoznak. Ha benzin áron szeretnél csökkenteni akkor sokan az E85re esküsznek, őket is a tuning fórumban találod. A kettő beszerelése nagyjából egy árban van, ha jól tudom. Ha a chiptuning mellett döntesz akkor is csökkenhet a fogyasztás, de akkor nem szabad nyomni neki olyankor meg elveszik azaz értékes plussz nyomaték amire szertettél, azt pedig nehéz nem kihasználni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts