imy Elküldve Június20, 2009 Megoszt Elküldve Június20, 2009 óh jajj... Apa! Kezdődik...! :) ÉN a Hondámba is opel olajat raktam. 5400 km alatt nem fogyott el, pedig a turbosok enni szokták, és úgy, hogy a hétvégén a Zágráb és a tengerpart közötti 130 km es autópályaszakaszt 170 - 190 es tempoban tettem meg... szóval opel olaj.... és az asszonyam régi fehér astra gépe 2004 től a fateromék cégéjé volt , ami autókölcsönző. csak opel olajat használak. 100E km nél sem ette. szóval az olaj szar vagy akinek eszi annak a motorja van szétcsapva? Megfelel a Hondád specifikációjának? <_< :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június20, 2009 Megoszt Elküldve Június20, 2009 meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Június20, 2009 Megoszt Elküldve Június20, 2009 ..a hétvégén a Zágráb és a tengerpart közötti 130 km es autópályaszakaszt 170 - 190 es tempoban tettem meg... {OFF}Zágrábi fagyi OK? <_< {ON} Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június20, 2009 Megoszt Elküldve Június20, 2009 nem mentem be zágrábba, a plitvicei tavaknál voltunk, ottt a sör jó <_< utána meg tengerpart volt, ott meg a viz a jó :) a sör is, de sajnos jöttünk haza aznap így azt most kihagytam.... majd 1 hónap mulva.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június20, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Június20, 2009 óh jajj... Apa! Kezdődik...! :) ÉN a Hondámba is opel olajat raktam. 5400 km alatt nem fogyott el, pedig a turbosok enni szokták, és úgy, hogy a hétvégén a Zágráb és a tengerpart közötti 130 km es autópályaszakaszt 170 - 190 es tempoban tettem meg... szóval opel olaj.... és az asszonyam régi fehér astra gépe 2004 től a fateromék cégéjé volt , ami autókölcsönző. csak opel olajat használak. 100E km nél sem ette. szóval az olaj szar vagy akinek eszi annak a motorja van szétcsapva? Anyu...a bácsi már megint csúúúúnyákat beszél... :) mennyi lett az átlagfogyid ezzel a tempóval? <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június21, 2009 Megoszt Elküldve Június21, 2009 odafelé szépen, sebességet betartva 400 km autópálya, 200 km autóút: 6.0L vissza, 500 km autópálya, 50 m autóút, zágrábi 170-190 között, fedélzeti szerint 7.5L, majd zágrábtól hazáig 140-160 olyan 7L lehetett, de fedélzeti szerint 6.7 L. 50 literes a tank és 650 nél gyulladt ki. de sajnos nem tankoltam tele így azt pontosan nem tudom. általában ilyaqnkor amikor kigyullad olyan 43 litert tudok rátankolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Június21, 2009 Szerző Megoszt Elküldve Június21, 2009 odafelé szépen, sebességet betartva 400 km autópálya, 200 km autóút: 6.0L vissza, 500 km autópálya, 50 m autóút, zágrábi 170-190 között, fedélzeti szerint 7.5L, majd zágrábtól hazáig 140-160 olyan 7L lehetett, de fedélzeti szerint 6.7 L. 50 literes a tank és 650 nél gyulladt ki. de sajnos nem tankoltam tele így azt pontosan nem tudom. általában ilyaqnkor amikor kigyullad olyan 43 litert tudok rátankolni. az igen kellemes ilyen tempónál... <_< az enyém is ennyit eszik kb 6.5L (1)90-nél :) :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Június22, 2009 Megoszt Elküldve Június22, 2009 ÉN a Hondámba is opel olajat raktam. Kinek a pap, kinek a papné :) Kétszer próbáltam, kétszer győződtem meg róla igen hamar, hogy igen alacsony a minősége. Amúgy nem az volt vele a nagy bajom, hogy fogyott <_< Fenti kérdést meg csupán érdeklődésképpen tettem fel, saját célra :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
laci1978 Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Sziasztok! Van egy 2002es z14xe motorú G astrám 115 ezer kilométerrel. Egy ideje alacsony fordulaton fullad a motor. Magasabb fordulaton szépen pörög. Egy autószerelő ismerősöm azt mondta hogy úgy néz ki hogy magas a kartel gázam. Le is kötötte a kartel kivezetőt. Azóta jól megy nem fullad. Ma mértünk kopressziót is és mind a négy henger 12,2-12,8 között volt? A kérdésem az hogy mi okozza a magas kartelgázt és az hogy jó e a kompresszióérték? Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ferenc Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Üdv mindenkinek! Megpróbálok rövid és érthető lenni, mivel elég nagy problémával küzdök már vagy két hónapja: van egy 2001. évjáratú 1.6 benzines Opel G Astra Sedan típusú gépkocsim. A probléma úgy kezdődött, hogy városi közlekedésnél a kanyarok előtti visszakapcsoláskor és fékezéskor a motor magától minden előzetes jel nélkül megállt, majd oldalra álltam és kb.: 2-3 perc várakozást követően minden gond nélkül elindult (motor hiba kód lámpa nem világított). Ezt megcsinálta egy párszor és elvittem a szerelőhöz. A szerelőnél az alábbi javítások történtek: - hátsó, középső kipufogó cseréje (már ráfért), - benzinszűrő csere, levegő szűrő csere- tank tisztítás, - alapjárati jeladó csere, - ac pumpa csere, - gyertyák cseréje, - számítógépes átvizsgálás (ami hibát nem jelzett). Szóval így elég sokminden ki lett cserélve, amit követően a hiba elmúlt és a kocsi fogyasztása, alapjárata, menetteljesítménye sokkal jobb lett. Ez így is volt kb.: egy hétig, és utánna jelentkezett az, hogy ha kimentem a városból és felgyorsultam 70-80 km/h-ra a kocsi berángatott és leállt, majd várakozás az út szélén 2-3 perc és elindult, de újra és újra ez a hiba jelentkezett ha elértem azt a sebességet. Szóval röviden az a hiba a kocsival, hogy ha a városban intenzíven próbálok vezetni és véletlenül elérem a 60-70 km/h-t, illetve a városon kívűl lassú gyorsulásnál a 70-80 km/h-t akkor a kocsi leáll (mintha letiltana), majd 2-3 perc után elindul. Kérem ha van valakinek ötlete írja le! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wessz Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 Üdv mindenkinek! Megpróbálok rövid és érthető lenni, mivel elég nagy problémával küzdök már vagy két hónapja: van egy 2001. évjáratú 1.6 benzines Opel G Astra Sedan típusú gépkocsim. A probléma úgy kezdődött, hogy városi közlekedésnél a kanyarok előtti visszakapcsoláskor és fékezéskor a motor magától minden előzetes jel nélkül megállt, majd oldalra álltam és kb.: 2-3 perc várakozást követően minden gond nélkül elindult (motor hiba kód lámpa nem világított). Ezt megcsinálta egy párszor és elvittem a szerelőhöz. A szerelőnél az alábbi javítások történtek: - hátsó, középső kipufogó cseréje (már ráfért), - benzinszűrő csere, levegő szűrő csere- tank tisztítás, - alapjárati jeladó csere, - ac pumpa csere, - gyertyák cseréje, - számítógépes átvizsgálás (ami hibát nem jelzett). Szóval így elég sokminden ki lett cserélve, amit követően a hiba elmúlt és a kocsi fogyasztása, alapjárata, menetteljesítménye sokkal jobb lett. Ez így is volt kb.: egy hétig, és utánna jelentkezett az, hogy ha kimentem a városból és felgyorsultam 70-80 km/h-ra a kocsi berángatott és leállt, majd várakozás az út szélén 2-3 perc és elindult, de újra és újra ez a hiba jelentkezett ha elértem azt a sebességet. Szóval röviden az a hiba a kocsival, hogy ha a városban intenzíven próbálok vezetni és véletlenül elérem a 60-70 km/h-t, illetve a városon kívűl lassú gyorsulásnál a 70-80 km/h-t akkor a kocsi leáll (mintha letiltana), majd 2-3 perc után elindul. Kérem ha van valakinek ötlete írja le! Z16XE? Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június23, 2009 Megoszt Elküldve Június23, 2009 óh jajj... Apa! Kezdődik...! <_< ÉN a Hondámba is opel olajat raktam. 5400 km alatt nem fogyott el, pedig a turbosok enni szokták, és úgy, hogy a hétvégén a Zágráb és a tengerpart közötti 130 km es autópályaszakaszt 170 - 190 es tempoban tettem meg... szóval opel olaj.... és az asszonyam régi fehér astra gépe 2004 től a fateromék cégéjé volt , ami autókölcsönző. csak opel olajat használak. 100E km nél sem ette. szóval az olaj szar vagy akinek eszi annak a motorja van szétcsapva? 7000Km-es 5w-s opel olajat engedtem le a hétvégén haver pestről vett GSi-jéből. Zöldes sárgás X20XEV GSi,ha jól tudom a te kollegádé volt,de lehet tévedek. Nagyon rendben van a gép,de minden rá volt tépve izomból,értsd:szűrőt láncos leszedővel szedtem le és behorpadt mire lebírtam tekerni,a leeresztő csavar szintén zenész,elég nehezen indult meg. A leengedett olajról meg csak annyit,hogy én cseréltem már a corsában/astrában párszor,de ennyire égett és rosszul kinéző valamit még nem engedtem le egyikből sem. Én hiszek neked,mármint amiket írsz,csak anno a dízelbe is tettem gyári,opel olajat és már párból engedtem le gyárit(kannást,hordóst egyarányt)....hát valahogy nem győzőtt meg. Mondom,nem tartom egyik olajat sem szuper olajnak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 nem a kollégámé, neki még megvan. egy opel dunás asszem szerelősrácé volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június24, 2009 Megoszt Elküldve Június24, 2009 nem a kollégámé, neki még megvan. egy opel dunás asszem szerelősrácé volt... Ahaaa,de a szín ua! :) Amúgy nem rossz masina,átnéztem a hétvégén,nem sok dolgot kell rajta majd mókolni és csak egy elektromos ablak kell bele...nem is értem a gyárban ez hogy maradt ki egy GSi-ből <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
LacBp Elküldve Június25, 2009 Megoszt Elküldve Június25, 2009 sziasztok! tévedésből az 1.7td -re 1.6 16V hátsó dobot vettem. ha valakit érdekel, privát (csak privát!!!), mert ezt részt nem szoktam olvasni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
frewulf Elküldve Július20, 2009 Megoszt Elküldve Július20, 2009 Sziasztok! Most állok vezérműszíj csere (feszítők, csapágyak...) csere előtt. Lehet kapni gyári (asszem kanadai) GM cuccokat hozzá oan 45-ért (vízpumpával együtt), és van szettben SKF ugyanezen cuccokkal, kb. ilyen árban. Melyiket ajánlanátok? Állítólag az SKF gyorsan, elég hangos lesz (csapágyak)... Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nameless Elküldve Augusztus26, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus26, 2009 Sziasztok. Teljesen tanácstalan vagyok, remélem itt kapok választ a kérdésemre, úgy értesültem itt laknak az igazi profik :lol: Az lenne a hatalmas gondom hogy 1999 es G Astra X16XEL motorral hideg indítás után egyenletlenül jár, fülre meg érzésre is mintha egy henger nem menne van amikor egy kis gázadásra megjavul van amikor még rosszabb , de miután bemelegedett hangja sincs az kocsinak. Simán jár simán indul.. A fordulat szám mérő tanulsága szerint gáz adáskor nemhogy kapná a fordulatot még megtorpan és csak utána veszi fel. EGR szelep kipucolva, 4 új gyertya (eredeti GM) , Castrol Magnetic olaj.. (de vissza fogok térni eredetire) az autó rendszeresen szervizelve+ új benzin szűrő volt nagy szervizkor (vezérmű szíj stb) , és még alapjárati motor is kipucolva.. a beömlő szelep is. Fals levegőt nem kap. Tec 2 nem mond semmit. Melegen megy mint az állat. Kutya baja. Kérlek titeket hogy segítsetek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 gyertyakábel gyanús... esetleg motor hőmérséklet jeladó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PGA Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 gyertyakábel gyanús... Ilyenünk nekünk nincsen... (F-Astrában van). Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 Ilyenünk nekünk nincsen... (F-Astrában van). X-esnél még van tudtommal :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nameless Elküldve Augusztus27, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus27, 2009 X-esnél még van tudtommal :lol: sajnos nincsen gyertya kábel hanem közvetlenül a gyertya pipa csatlakozik a gyújtótrafóról a gyertyára. És minden rugót megigazgattam. SZóval kontakt hiba azon a részen kizárva. Az lenne a kérdésem hogy hol találom a motorhőméséklet jeladót, mert úgy tudom az le tud oxidálódni ... és kipucolnám azt is :lol: Fényképpel még boldogabb lennék :lol: Köszi a korrekt és gyors válaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 akkor meg a trafóhíd lesz még nagyon gyanús, az amúgy is típushiba. próbálj bele egy másikat, ami tuti jó, ha van rá lehetőséged. hőjeladó a termosztátházon szokott lenni ezeknél. kétvezetékes négyzet alakú csatival. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nameless Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 akkor meg a trafóhíd lesz még nagyon gyanús, az amúgy is típushiba. próbálj bele egy másikat, ami tuti jó, ha van rá lehetőséged. hőjeladó a termosztátházon szokott lenni ezeknél. kétvezetékes négyzet alakú csatival. Én is gondoltam rá hogy trafó híd. Azt a jeladót meg megnézem, de még nem mertem neki esni mert félek hogy elbarmolom :lol: Meg úgy tudom van mégegy jeladó a kuplung és a blokk felé azt is megkéne nénzni.. De minden bizonnyal trafó lesz.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 hőjeladó ellenállását mérd meg hidegen és üzemmelegen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nameless Elküldve Augusztus28, 2009 Megoszt Elküldve Augusztus28, 2009 hőjeladó ellenállását mérd meg hidegen és üzemmelegen. Nincs multiméterem nem vagyok szerelő(inkább csóró mert nem szánom rá) :lol: De majd valamelyik ismerősöm vagy szerelővel megméretem.. ha hülyeségeket mutat akkor csere lesz. Meg majd egy bontóból kikérek egy trafót megkérem hogy hagy teszteljem le vele a gépet lesz ami lesz. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts