ha4nz Elküldve Augusztus16, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus16, 2008 De ha nem nagy futásteljesítményű az autó akkor 10w megy bele általában: pénztárcakímélő és annyi idő alatt nem fog tönkremenni az az olaj sem ha rendesen viszed szervízbe kötelező olajcserékre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Augusztus20, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus20, 2008 Hali. x16xel motorhoz keresek kezelési kézikönyvet, vagy javitási segédanyagot, akár letölthetö formában. Az F Astrához való kézikönyv nem sokat ir róla, letöltöttem a G Astra kezelési könyvet de abban sem sok van róla. Elöre is köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Augusztus23, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2008 Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy az 1.6-os Twinport motor láncos vagy szíjjas? Köszi! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.6 16v Elküldve Augusztus23, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus23, 2008 Sziasztok! Azt szeretném megtudni, hogy az 1.6-os Twinport motor láncos vagy szíjjas? Köszi! Hali. Most olvastam hogy szijjas. Pedig azt hittem hogy már ez is láncos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 Sziasztok, Sógoromnak van egy 1,4-es 16 szelepes cucca (2003-mas kiadás). Hallatszik egy halk pukkanás minden leállításkor (hidegen és melegen is). Felnyitva a motorháztatőt a szivó oldalhoz téve akezem még egy kis vákumot is csinál. Amugy a motor rendesen mukodik. Van valami otlet mi lehet a hiba? előre is koszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Qpack Elküldve Szeptember1, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 Sziasztok, Sógoromnak van egy 1,4-es 16 szelepes cucca (2003-mas kiadás). Hallatszik egy halk pukkanás minden leállításkor (hidegen és melegen is). Felnyitva a motorháztatőt a szivó oldalhoz téve akezem még egy kis vákumot is csinál. Amugy a motor rendesen mukodik. Van valami otlet mi lehet a hiba? előre is koszi nekem a halk pukkan(t)ásról egész más jut eszembe :lol:..hogy érted ezt.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 nekem a halk pukkan(t)ásról egész más jut eszembe :lol:..hogy érted ezt.. szo szerint (nem hátul:))) már leállt a motor akkor produkálja.. mintha visszadurrogna.. a levegő beszivó csonél (még a légszuro elott)lehet érezni és hallani, a pukkanással egy időben sziv még egy kis levegot- mintha valami visszacsapószelep lezárna -...remélem valamivel világosabb volt:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 a folytószelep beáll egy pozcioba leállitás utűn. nekem is csinálja. sőt A gyujtás ráadása után is csinál egy kottyanást... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Szeptember1, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember1, 2008 a folytószelep beáll egy pozcioba leállitás utűn. nekem is csinálja. sőt A gyujtás ráadása után is csinál egy kottyanást... ilyen hang kiséretében???? ez szerintem nem nomális...rendben van hogy beáll,de... Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 ilyen hang kiséretében???? ez szerintem nem nomális...rendben van hogy beáll,de... akkó nemtudom... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csaba77 Elküldve Szeptember2, 2008 Megoszt Elküldve Szeptember2, 2008 akkó nemtudom... Sajna nem értek hozzá... a saját 60 Le-s F-em nem csinál ilyeneket:))) lehet valahogy orvosolni??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Warwick Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 "Vevőreklamáció esetén cseréljék ki az AGR-szelep tömítését, majd programozzák a motorvezérlő készüléket a módosított szoftverrel (TIS 2000, CD 64-től elérhető). 1.AGR tömítés cseréje az új változatra (alkatrészszám: 55 560 700, katalógusszám: 91 06 319, jelzőszállal) - lásd "kipufogógáz visszavezető szelep ki- és beszerelése" munkamenet, "L" alkatrészcsoportot a megfelelő szerviz útmutatóban. Útmutatás: A tömítés új változatának azonosítása (egy lyukú változat) a tömítés külső oldalán lévő jelzőszállal történhet. 2.Motorvezérlő készülék programozása a módosított szoftverrel (TIS 2000, CD 64-től áll rendelkezésre) az AGR-szelep működésének inaktiválása céljából. Alkatrészek: Cikkszám: Katalógusszám: Tömítés 55 560 700 91 06 319" Idézet egy szervízleírásból. KI tudná ezt nekem megcsinálni, és mennyiért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 "Vevőreklamáció esetén cseréljék ki az AGR-szelep tömítését, majd programozzák a motorvezérlő készüléket a módosított szoftverrel (TIS 2000, CD 64-től elérhető). 1.AGR tömítés cseréje az új változatra (alkatrészszám: 55 560 700, katalógusszám: 91 06 319, jelzőszállal) - lásd "kipufogógáz visszavezető szelep ki- és beszerelése" munkamenet, "L" alkatrészcsoportot a megfelelő szerviz útmutatóban. Útmutatás: A tömítés új változatának azonosítása (egy lyukú változat) a tömítés külső oldalán lévő jelzőszállal történhet. 2.Motorvezérlő készülék programozása a módosított szoftverrel (TIS 2000, CD 64-től áll rendelkezésre) az AGR-szelep működésének inaktiválása céljából. Alkatrészek: Cikkszám: Katalógusszám: Tömítés 55 560 700 91 06 319" Idézet egy szervízleírásból. KI tudná ezt nekem megcsinálni, és mennyiért! Jól sejtem, gyári AGR kiiktatás? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Warwick Elküldve Október21, 2008 Megoszt Elküldve Október21, 2008 Igen, az lenne... Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Igen, az lenne... Nem semmi, be sem kellet volna építeni. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Warwick Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Ennyi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Az AGR vagy EGR szelep nem passzióból lett beépítve, hanem környezetvédelmi előírások miatt. Az Ecotec motoroknál (X-es motorkód) terjedt el először, akkoriban csak ezzel a módosítással tudták a motorok teljesíteni az Euro2-t. A '90-es évek két 2.5-ös V6 motorja között (C25XE és X25XE) például tudtommal mindössze az AGR szelep léte/nem léte a különbség az utóbbi (X25XE) javára. Érdekes hogy viszont az enyémben (Z18XE) meg nincs ilyen, pedig Euro4-es. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 A tiéd véletlenül nem twinport? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 A tiéd véletlenül nem twinport? Nem, Astra Coupét nem gyártottak Twinport motorral, azonkívül amennyire én tudom, 1.8-ból nem is létezik ilyen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zola Elküldve Október22, 2008 Megoszt Elküldve Október22, 2008 Értem. Astrához még nem értek, azért kérdeztem. Akkor azért euro 4-es mert jó és kész :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 . Érdekes hogy viszont az enyémben (Z18XE) meg nincs ilyen, pedig Euro4-es. szerintem csak euro 3 as. van egy srác aki most hozott be egy 2003 vagy 2004 es Z18XE t és az övé euro 3 as, perdig németből származik a gép.KATT 1 2002 euro 3 2003 euro 3 szoval ennyi :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 Nem, Astra Coupét nem gyártottak Twinport motorral, azonkívül amennyire én tudom, 1.8-ból nem is létezik ilyen. 1.6 twinportal igen. 2004 vagy 5 ben. egyszer hirdettek egy ilyet a használtautón... bár a mobile . de n nincs egy darab se... Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 Huhh, mindig tanulok valamit. Az az 1.6 Twinport Coupé ezexerint baromi ritka lehet, talán ez mentség arra hogy még sosem hallottam róla. A környezetvédelmi besorolással kapcsolatban igazad van, megnéztem a forgalmiban, tényleg Euro3-as, bár eddig én abban a hitben éltem hogy a Z-s motorkódú motorok mind Euro4-esek, de úgy néz ki ez sem ilyen egyszerű... Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 Hivatalosan mindegyik Euro3/D4, ami euro4es besorolású nálunk. Éncsak tudom, mert kintről hoztam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
asdrer Elküldve Október23, 2008 Megoszt Elküldve Október23, 2008 Helló! Nekem (is) 2003-as, 1.6 16V-es van. Olyan gondom lenne - már sokadjára - , hogy menet közben gondol egyet a motor, és leáll. Első újraindítás: beindul, dadog és lefullad. Második újraindítás: nem reagál. Harmadik (sokadik) újraindításnál beröffen, kis gázzal besegítek és szépen forog tovább. Onnantól kezdve simán fut a kicsike. Ez nem rendszeres, de néha nagyon idegesítő (és balesetveszélyes is!!!) lehet. Én a laikus agyammal azt gondolnám, hogy a computernek valami védekező funkciója, hogy valami a beállított határértéken alul- vagy felül van, és leállítja a motort. Kérdéseim a következők: 1. Tapasztalt-e már más valaki is ilyesmit? 2. Ha igen, mi segített rajta? 3. Ha nem, kihez fordulhatnék? Előre is köszönöm a válaszokat... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts