Bmájki Elküldve Január23, 2017 Elküldve Január23, 2017 Hali Mindenki! Kaptam két hibakódot, de sehol sem találom a megoldást. 1113 és 1217 légyszi segítsetek, hogy mik lehetnek. Köszi
astra 1 Elküldve Január23, 2017 Elküldve Január23, 2017 1 óra, Bmájki írta: Hali Mindenki! Kaptam két hibakódot, de sehol sem találom a megoldást. 1113 és 1217 légyszi segítsetek, hogy mik lehetnek. Köszi P1113 Intake Resonance Switchover Solenoid Control Circuit : Bevitel Resonance Átállás mágnesszelep vezérlő áramkör P1217 Fuel Solenoid Response Time Too Long : Üzemanyag mágnesszelep válaszidő túl sokáig 1
outsider Elküldve Január23, 2017 Elküldve Január23, 2017 2 órája, Bmájki írta: Hali Mindenki! Kaptam két hibakódot, de sehol sem találom a megoldást. 1113 és 1217 légyszi segítsetek, hogy mik lehetnek. Köszi 3 perce, astra 1 írta: P1113 Intake Resonance Switchover Solenoid Control Circuit : Bevitel Resonance Átállás mágnesszelep vezérlő áramkör P1217 Fuel Solenoid Response Time Too Long : Üzemanyag mágnesszelep válaszidő túl sokáig Nekem tök mást ír a táblázat: P1113 IAT Sensor Open/Short P1217 Pedal Position Sensor C Circuit Intermittent 1
astra 1 Elküldve Január23, 2017 Elküldve Január23, 2017 4 órája, outsider írta: Nekem tök mást ír a táblázat: P1113 IAT Sensor Open/Short P1217 Pedal Position Sensor C Circuit Intermittent Meg néztem a te információd a jó. 1
Bmájki Elküldve Január24, 2017 Elküldve Január24, 2017 20 órája, outsider írta: Nekem tök mást ír a táblázat: P1113 IAT Sensor Open/Short P1217 Pedal Position Sensor C Circuit Intermittent 15 órája, astra 1 írta: Meg néztem a te információd a jó. Köszi uraim a gyors válaszokat! Akkor indul a kontakthiba keresés első körben.
logger Elküldve Január27, 2017 Elküldve Január27, 2017 Sziasztok! A Zafira A-nk lassan kuplung cserés lesz. Ez kb mennyibe fog kerülni. Ha jól tudom a kinyomó csapággyal együtt kell cserélni, és a szerelés sem könnyű munka. Másik. A biztonsági öv visszahúzása nem nagyon megy. Egyszer hallottam valahol, csak ki/meg kell mosni. Ki tudom valahogy szerelni, illetve ezzel kapcsolatban tudtok segítséget adni?
tgabika76 Elküldve Január27, 2017 Elküldve Január27, 2017 7 órája, logger írta: A biztonsági öv visszahúzása nem nagyon megy. Egyszer hallottam valahol, csak ki/meg kell mosni. Ki tudom valahogy szerelni, illetve ezzel kapcsolatban tudtok segítséget adni? Nem kell kiszerelni, elég ha kihúzod, ultraderm-es körömkefével megsúrolod, lemosod tiszta vízzel, hagyod megszáradni és kész. A művelet közben beleakaszthatod mondjuk az ajtó zárjába.
attila0022 Elküldve Január28, 2017 Elküldve Január28, 2017 Üdv.! A termosztátom csere érett lett. X16SZR motor. Mindenképpen le kell bontani a vezérlést hogy hozzáférjek? Vagy kifér a termosztátház a vezérlés burkolatának meglazítása után (valahol olvastam, de hátha valaki tényleg így nyomja)? Illetve mit javasoltok milyen típust vegyek, gyárira gondoltam a cromaxból. Előre is köszi a segítséget!
csicsó Elküldve Január28, 2017 Elküldve Január28, 2017 12 perce, attila0022 írta: Üdv.! A termosztátom csere érett lett. X16SZR motor. Mindenképpen le kell bontani a vezérlést hogy hozzáférjek? Vagy kifér a termosztátház a vezérlés burkolatának meglazítása után (valahol olvastam, de hátha valaki tényleg így nyomja)? Illetve mit javasoltok milyen típust vegyek, gyárira gondoltam a cromaxból. Előre is köszi a segítséget! Nem kell vezérlést bontani, burkolat mögé odalehet férni Wahlert vegyél,lehet az a gyári is...
zotya975 Elküldve Január28, 2017 Elküldve Január28, 2017 9 perce, attila0022 írta: Üdv.! A termosztátom csere érett lett. X16SZR motor. Mindenképpen le kell bontani a vezérlést hogy hozzáférjek? Vagy kifér a termosztátház a vezérlés burkolatának meglazítása után (valahol olvastam, de hátha valaki tényleg így nyomja)? Illetve mit javasoltok milyen típust vegyek, gyárira gondoltam a cromaxból. Előre is köszi a segítséget! Kifér, ha meglazítod a vezérműkerék szíjtárcsáját, elhúzod oldalra, lebontod az alsó burkolatot, és azt is elhúzod oldalra, de elég szűk a hely. De ténylegesen már ez is vezérlés bontásnak számít, mert ahogy áthúzod a tengelyről a csavarra a kereket, kissé belazul, szóval innentől kezdve már tökmindegy hogy azt a kereket fent hagyod vagy leveszed és akkor több hely van. Termosztátból pölö Wahler.
attila0022 Elküldve Január28, 2017 Elküldve Január28, 2017 8 perce, zotya975 írta: Kifér, ha meglazítod a vezérműkerék szíjtárcsáját, elhúzod oldalra, lebontod az alsó burkolatot, és azt is elhúzod oldalra, de elég szűk a hely. De ténylegesen már ez is vezérlés bontásnak számít, mert ahogy áthúzod a tengelyről a csavarra a kereket, kissé belazul, szóval innentől kezdve már tökmindegy hogy azt a kereket fent hagyod vagy leveszed és akkor több hely van. Termosztátból pölö Wahler. Köszi! Hát ha lazítani kell a vez. kereket akkor inkább elugrok szerelőhöz vele.. nem bogarászom az utcán.. és Wahler ;)
attila0022 Elküldve Január28, 2017 Elküldve Január28, 2017 14 perce, csicsó írta: Nem kell vezérlést bontani, burkolat mögé odalehet férni Wahlert vegyél,lehet az a gyári is... Köszi! ;)
presidentÁkos Elküldve Január30, 2017 Elküldve Január30, 2017 Jól tudom, hogy a kis fordulatszámmal való közlekedés jobban károsítja a motort, mintha folyton magas fordulatszámon járna? Ill. mennyi idő kell indítás után, hogy az olajnyomás beálljon?
zotya975 Elküldve Január30, 2017 Elküldve Január30, 2017 5 órája, presidentÁkos írta: Jól tudom, hogy a kis fordulatszámmal való közlekedés jobban károsítja a motort, mintha folyton magas fordulatszámon járna? Ill. mennyi idő kell indítás után, hogy az olajnyomás beálljon? Sok cikk van róla, az egyik: http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/05/15/a_nyomatek_ol_nem_a_fordulat/
Matisz Elküldve Február9, 2017 Elküldve Február9, 2017 Sziasztok. Van egy 2002es Z16XE motorkódú 16 szelepes Astrám. Gyujtás után pár másodpercel halkan induló,majd hangosodó kattogó hangot hallat. Kicsit olyan a hangja mintha dízeles motor lenne benne. Alapgázon hangosan kattog de 1800-2000 fordulatnál elhalkul és majd megszünik. Néhány kilométer út megtétele után(bemelegedett motorral) halkabban kattog de nem hiszem hogy ez normális lenne. 133000 km-t ír az óra de nem tudom mennyi lehet benne valójában. Olaj,filterek,vízpumpa,szíjak és egyebek 2000 km-rel ezelőtt lettek cserélve de a kattogás nem szünt meg. Mi lehet a hiba? Szelepek vagy hidrotőke esteleg?
Janó32 Elküldve Február9, 2017 Elküldve Február9, 2017 44 perce, Matisz írta: Sziasztok. Van egy 2002es Z16XE motorkódú 16 szelepes Astrám. Gyujtás után pár másodpercel halkan induló,majd hangosodó kattogó hangot hallat. Kicsit olyan a hangja mintha dízeles motor lenne benne. Alapgázon hangosan kattog de 1800-2000 fordulatnál elhalkul és majd megszünik. Néhány kilométer út megtétele után(bemelegedett motorral) halkabban kattog de nem hiszem hogy ez normális lenne. 133000 km-t ír az óra de nem tudom mennyi lehet benne valójában. Olaj,filterek,vízpumpa,szíjak és egyebek 2000 km-rel ezelőtt lettek cserélve de a kattogás nem szünt meg. Mi lehet a hiba? Szelepek vagy hidrotőke esteleg? Milyen szűrők és milyen olaj van benne? Nekem is 2002-es Z16XE-m van 140k km-el...
gezoli Elküldve Február10, 2017 Elküldve Február10, 2017 8 órája, Matisz írta: Sziasztok. Van egy 2002es Z16XE motorkódú 16 szelepes Astrám. Gyujtás után pár másodpercel halkan induló,majd hangosodó kattogó hangot hallat. Kicsit olyan a hangja mintha dízeles motor lenne benne. Alapgázon hangosan kattog de 1800-2000 fordulatnál elhalkul és majd megszünik. Néhány kilométer út megtétele után(bemelegedett motorral) halkabban kattog de nem hiszem hogy ez normális lenne. 133000 km-t ír az óra de nem tudom mennyi lehet benne valójában. Olaj,filterek,vízpumpa,szíjak és egyebek 2000 km-rel ezelőtt lettek cserélve de a kattogás nem szünt meg. Mi lehet a hiba? Szelepek vagy hidrotőke esteleg? Normális. Tank szellőztetőszelep kattog. Motortérben, menetirány szerinti jobb oldalon a torony mögött van. Ha zavar akkor be kell csomagolni valamilyen hangszigetelő anyaggal.
Matisz Elküldve Február10, 2017 Elküldve Február10, 2017 19 órája, Janó32 írta: Milyen szűrők és milyen olaj van benne? Nekem is 2002-es Z16XE-m van 140k km-el... A motor illetve az utastér levegőszűrője és olajszűrő lett cserélve de nem tudom milyen gyártótól származót tettek bele. Shell 10w40 olajat kapott.
Matisz Elküldve Február10, 2017 Elküldve Február10, 2017 11 órája, gezoli írta: Normális. Tank szellőztetőszelep kattog. Motortérben, menetirány szerinti jobb oldalon a torony mögött van. Ha zavar akkor be kell csomagolni valamilyen hangszigetelő anyaggal. Lecsekkoltam de abból semmilyen hangot nem hallottam. Készítettem egy videót,hamarosan feltöltöm és küldök linket.
marton.csaba2 Elküldve Február10, 2017 Elküldve Február10, 2017 T Matisz! "... Shell 10w40 ..." Az említett olaj abba a motorba nem való. Az aktuális olajkövetelmény GM dexos2 elfogadással rendelkező motorolaj. A Shell GM dexos2 elfogadással rendelkező motorolajai:Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30,Shell Helix Ultra Professional AG 5W-30.
Matisz Elküldve Február10, 2017 Elküldve Február10, 2017 9 perce, marton.csaba2 írta: T Matisz! "... Shell 10w40 ..." Az említett olaj abba a motorba nem való. Az aktuális olajkövetelmény GM dexos2 elfogadással rendelkező motorolaj. A Shell GM dexos2 elfogadással rendelkező motorolajai:Shell Helix Ultra ECT C3 5W-30,Shell Helix Ultra Professional AG 5W-30. Köszönöm a válszt! ...nem értem,hogy ilyeneket,hogy nem tud a szerelőm?! A korábban említett videó a motorról https://youtu.be/xd0upl5myGM
Janó32 Elküldve Február10, 2017 Elküldve Február10, 2017 (edited) 2 órája, Matisz írta: A motor illetve az utastér levegőszűrője és olajszűrő lett cserélve de nem tudom milyen gyártótól származót tettek bele. Shell 10w40 olajat kapott. 1 órával ezelőtt, Matisz írta: Köszönöm a válszt! ...nem értem,hogy ilyeneket,hogy nem tud a szerelőm?! A korábban említett videó a motorról https://youtu.be/xd0upl5myGM Mert olcsóbb, meg sajnos le vannak ragadva a 10w40-nél, gondolják ha 20 éve jó volt az E Kadett-be, akkor mehet a G Astra-ba... Az meg még nagyobb baj, h a hosszú csere intervallumot meg hajlamosak átvenni és kinyirni a motort. Előző tulaj nálam is 10w40-et kapott bele mindig a márkaszervizben, néha 26000km-ként, 10 évesen lehetett szétszedni a motort... Min. 5W30 vagy 5w40 z16xe-vel, max 15k km vagy 1év a csere ideje. Dexos2 felirat sem baj ha van a kenőanyagon... Módosítva Február10, 2017 : Janó32
Cs. Zoltán Elküldve Február11, 2017 Elküldve Február11, 2017 (edited) Sziasztok! 1) Ha leszedem a vízpumpa csonkjáról a csövet, álló, hideg motornál, el fog ott nekem folyni a víz? Márkaszervízben cseréltek már vízpumpát, de elfogott a gyanakvás, hogy műanyag idomos pumpát tettek ugyanúgy bele. 2) Esetleg, ha tudnátok még annyiban segíteni, hogy akinek fém csőcsonk van benne, ott a vízcső alatt levő, "anyaszerű " rész milyen színű? Sárgás, mint a jeladónál vagy szürke? Kép alapján úgy látom a fémnek aranysárgásabb a színe. Remélem sikerült valamennyire összemakogni, mit is szeretnék... Módosítva Február11, 2017 : Cs. Zoltán
szopcsi13 Elküldve Február11, 2017 Elküldve Február11, 2017 3 órája, Cs. Zoltán írta: Sziasztok! 1) Ha leszedem a vízpumpa csonkjáról a csövet, álló, hideg motornál, el fog ott nekem folyni a víz? Márkaszervízben cseréltek már vízpumpát, de elfogott a gyanakvás, hogy műanyag idomos pumpát tettek ugyanúgy bele. 2) Esetleg, ha tudnátok még annyiban segíteni, hogy akinek fém csőcsonk van benne, ott a vízcső alatt levő, "anyaszerű " rész milyen színű? Sárgás, mint a jeladónál vagy szürke? Kép alapján úgy látom a fémnek aranysárgásabb a színe. Remélem sikerült valamennyire összemakogni, mit is szeretnék... Ha lehúzod a csövet, szivárog a víz. Le kell engedni egy kicsit belőle. A fém csonk rézből van, tehát sárga. A szürke az műanyag.
Cs. Zoltán Elküldve Február11, 2017 Elküldve Február11, 2017 12 perce, szopcsi13 írta: Ha lehúzod a csövet, szivárog a víz. Le kell engedni egy kicsit belőle. A fém csonk rézből van, tehát sárga. A szürke az műanyag. Ez azt jelenti, hogy műanyagos vízpumpát tettek bele, ugyanis nekem szürke. Pedig a régin cserélték is a csonkot... Köszi!
Recommended Posts