toma2105 Elküldve December26, 2015 Megoszt Elküldve December26, 2015 34 minutes ago, Virgo írta: ...csak a hibátlant érdemes elfordítani+ lefalazni,ha rossz akkor elfordítva is hibakódos lesz... Jó a szelep,mert a helyén működik rendesen,nem dob hibát. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December26, 2015 Megoszt Elküldve December26, 2015 (edited) 44 minutes ago, Virgo írta: ...csak a hibátlant érdemes elfordítani+ lefalazni,ha rossz akkor elfordítva is hibakódos lesz... X-es motorról van szó! Ne írj részben igaz dolgokat! Módosítva December26, 2015 : gezoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
toma2105 Elküldve December26, 2015 Megoszt Elküldve December26, 2015 42 minutes ago, gezoli írta: Olvass vissza! Két hete volt téma! T.gezoli Bocs,lehet én vagyok hülye de konkrétan az én motortípusommal nem találtam választ a kérdésemre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December26, 2015 Megoszt Elküldve December26, 2015 1 minute ago, toma2105 írta: T.gezoli Bocs,lehet én vagyok hülye de konkrétan az én motortípusommal nem találtam választ a kérdésemre. Mivel a Te motorod X-es ezért nem elég ha kifordítod! kell hozzá egy elektronika ami úgymond becsapja az ECU-t. Z-s motoroknál elég a kifordítás (lefalazás), persze mindkettőnél fontos, hogy hibátlanul működjön a szelep. Ezek között mazsolázz! EGR Cheater 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December26, 2015 Megoszt Elküldve December26, 2015 8 minutes ago, toma2105 írta: T.gezoli Bocs,lehet én vagyok hülye de konkrétan az én motortípusommal nem találtam választ a kérdésemre. Pl.: EGR Cheater 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
toma2105 Elküldve December26, 2015 Megoszt Elküldve December26, 2015 3 minutes ago, gezoli írta: Mivel a Te motorod X-es ezért nem elég ha kifordítod! kell hozzá egy elektronika ami úgymond becsapja az ECU-t. Z-s motoroknál elég a kifordítás (lefalazás), persze mindkettőnél fontos, hogy hibátlanul működjön a szelep. Ezek között mazsolázz! EGR Cheater Köszönöm a gyors segítséget! Erre voltam kíváncsi,bocs de nem volt időm nagyon bele ásni magam a fórumozásba. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve December28, 2015 Megoszt Elküldve December28, 2015 On 2015. 12. 26. at 11:32, gezoli írta: Mivel a Te motorod X-es ezért nem elég ha kifordítod! kell hozzá egy elektronika ami úgymond becsapja az ECU-t. Z-s motoroknál elég a kifordítás (lefalazás), persze mindkettőnél fontos, hogy hibátlanul működjön a szelep. Ezek között mazsolázz! EGR Cheater Viszont a cheaterrel már maga a szelep sem kell 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve December28, 2015 Megoszt Elküldve December28, 2015 33 minutes ago, outsider írta: Viszont a cheaterrel már maga a szelep sem kell Valóban! Ebben igazad! Elnézést! Link to comment Megosztás: More sharing options...
attila0022 Elküldve December29, 2015 Megoszt Elküldve December29, 2015 Nekem is volt gondom az EGR-rel. Amikor vettem az autót (x16szr) rángatott dobta a hibát. Ki lett pucolva a szelep plusz lezártam jó is volt de most megint előjött a hibajelzés (várható volt). Vettem új szelepet Automega 15 ezer volt és maratd a lezárás. Azt hiszem ezzel meg is oldódott a dolog.. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve December29, 2015 Megoszt Elküldve December29, 2015 Sziasztok! Z14xep hidegen indulásnál pár száz méterig nem túl erős, de bentről hallható kelepelő hang. Fordulatszámmal arányos. Majd fokozatosan elhalkul, utána szép csendes. Másnak is ilyen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hezso Elküldve Január1, 2016 Megoszt Elküldve Január1, 2016 üdv mindenkinek. Tudom, hogy nem ide való ,de segítsetek nekem. a problémám: adott egy g astra z12Xe motorral. 2002-es évjárat. A motor olyat csinál( többnyire hidegen) , hogy amikor beindítom a fordulat leesik olyan 5-600 körülre és dadog a motor. Ezt csinálja pár másodpercig és újra erőre kap, vagy leáll és újra kell indítanom. a probléma ott folytatódik, hogy miután újraindítom vagy erőre kap és sebességbe téve elakarok indulni , akkor megint leesik a fordulat és nulla erő. várok kicsit és alapjáraton melegedik a motor, utánna semmi gond. Több szerelőnél is voltam már,de semmi. Volt olyan aki hengerfejre vagy kompresszióra gyanakodott,de minden rendben volt. EGR szelep nincs, légtömegmérő cserélve, alapjárati motor cserélve, trafósor cserélve. HELP!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
balu a kapitány Elküldve Január1, 2016 Megoszt Elküldve Január1, 2016 Sziasztok, rég hallattam a hangomat, mindenkinek boldog új évet! Úgy néz ki, hogy szeretnék automata váltót szerelni az Astrámba. Van valakinek ezzel tapasztalata? Azon kívül, hogy szerzek váltót és beszerelem, bele kell nyúlni a motorvezérlőbe? Üdv, Balu Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Január1, 2016 Megoszt Elküldve Január1, 2016 On 2015. 12. 29. at 23:44, Cs. Zoltán írta: Sziasztok! Z14xep hidegen indulásnál pár száz méterig nem túl erős, de bentről hallható kelepelő hang. Fordulatszámmal arányos. Majd fokozatosan elhalkul, utána szép csendes. Másnak is ilyen? MIndegyik xepesnek ált. van ilyen hangja. Reggel indításnál nekem ilyen, persze nem mindig ad ilyen hangot. 3-8° környékén jön elő, 0 alatt alig. Videón mintha jobban is lehet hallani. Edge Titanium Fst 5w40en van benne. Bemelegedve ilyen. Halottam már hangosabbakat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Január2, 2016 Megoszt Elküldve Január2, 2016 Nekem is ugyanilyen, hidegen. Olaj is egyezik. Melegen a tiéd is szép, csendes. Pár hete vettem. Az előző 1.4-es twinportomnak sokkal érdesebb volt a hangja. Igaz 300k felett járt. A vezérműtengelyek lefogatóját még nem ellenőriztettem, azok lazasága nem okozhatja a kelepelést? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Január2, 2016 Megoszt Elküldve Január2, 2016 (edited) Olvastam azt is de az ugye melegen nem tűnne el. Hidrotőke meg a twinport szelepet mondogatják. MIvel többen is írták a kerepelést így én nem foglalkoztam vele. Pályázni szoktam, 125-130 átlag. Utoljára Paks-Pécs 155-160. Meg a rádió is beindul, így nem hallom. :D Módosítva Január2, 2016 : Atala Link to comment Megosztás: More sharing options...
Cs. Zoltán Elküldve Január2, 2016 Megoszt Elküldve Január2, 2016 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bombero Elküldve Január3, 2016 Megoszt Elküldve Január3, 2016 On 2016. 01. 01. at 16:54, hezso írta: üdv mindenkinek. Tudom, hogy nem ide való ,de segítsetek nekem. a problémám: adott egy g astra z12Xe motorral. 2002-es évjárat. A motor olyat csinál( többnyire hidegen) , hogy amikor beindítom a fordulat leesik olyan 5-600 körülre és dadog a motor. Ezt csinálja pár másodpercig és újra erőre kap, vagy leáll és újra kell indítanom. a probléma ott folytatódik, hogy miután újraindítom vagy erőre kap és sebességbe téve elakarok indulni , akkor megint leesik a fordulat és nulla erő. várok kicsit és alapjáraton melegedik a motor, utánna semmi gond. Több szerelőnél is voltam már,de semmi. Volt olyan aki hengerfejre vagy kompresszióra gyanakodott,de minden rendben volt. EGR szelep nincs, légtömegmérő cserélve, alapjárati motor cserélve, trafósor cserélve. HELP!!!! Üzemanyag szivattyú és üzemanyag nyomás lett ellenőrizve? Én is ilyen hibával küszködök mostanában benzin-gázüzemű autómmal. A hiba kb. 2-3 hónapja jelentkezett. Ha melegen gázzal indítom nincs hiba, viszont ha benzinnel indul, akkor a fenti tünetek nálam is jelentkeznek. Illetve amíg át nem vált gázra aprókat rángat, valamint ha odalépek neki akkor fulladozik. Még az tűnt fel nekem, hogy amikor ráadom a gyújtást szabályosan "szörcsög" a szivattyú, míg régen meg csak egy "diszkrét" zúgása volt. A hibával kapcsolatban mintha azt olvastam volna itt valahol régebben, hogy az üzemanyag szivattyúra csatlakozó gumicső repedése is okozhatja ezt. Hamarosan kiderül, hogy mi a baja mert nem sokára esedékes lesz egy 60 ezres szervíz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hezso Elküldve Január10, 2016 Megoszt Elküldve Január10, 2016 Hogyan tudom ellenőrizni az üzemanyagnyomást és a szivattyút? Egyébként egy újratanítással most úgy tűnik megjavult. Észrevettem, hogy a gázra automatikusan nem kapcsol át és ha át is kapcsol, akkor is kis idő után visszadobja a jelet benzinre. Elvittem szervizbe, ahol azt mondták, hogy valószínű, hogy a reduktorban levő vízhőmérséklet mérő ment tönkre. pár napra rá észrevettem, hogy ha eldobja a jelet a gázról és megmozgatom a csatlakozókat, akkor normálisan teszi a dolgát. Kicseréltem minden csatlakozó sarut és a testkábelt is ami a reduktorhoz ment. illetve áramtalanítás után újratanítottam az autót. Nem kiabálom el,de azóta kb 300km-t mentem és nem jelentkeztek a panaszos tünetek. az autó teszi a dolgát szépen . Link to comment Megosztás: More sharing options...
outsider Elküldve Január10, 2016 Megoszt Elküldve Január10, 2016 55 minutes ago, hezso írta: Hogyan tudom ellenőrizni az üzemanyagnyomást és a szivattyút? Egyébként egy újratanítással most úgy tűnik megjavult. Észrevettem, hogy a gázra automatikusan nem kapcsol át és ha át is kapcsol, akkor is kis idő után visszadobja a jelet benzinre. Elvittem szervizbe, ahol azt mondták, hogy valószínű, hogy a reduktorban levő vízhőmérséklet mérő ment tönkre. pár napra rá észrevettem, hogy ha eldobja a jelet a gázról és megmozgatom a csatlakozókat, akkor normálisan teszi a dolgát. Kicseréltem minden csatlakozó sarut és a testkábelt is ami a reduktorhoz ment. illetve áramtalanítás után újratanítottam az autót. Nem kiabálom el,de azóta kb 300km-t mentem és nem jelentkeztek a panaszos tünetek. az autó teszi a dolgát szépen . Az injektorcsövön, műszerrel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
hezso Elküldve Január10, 2016 Megoszt Elküldve Január10, 2016 ok. beszélek egy szerelővel és megnézetem Link to comment Megosztás: More sharing options...
bonat Elküldve Január12, 2016 Megoszt Elküldve Január12, 2016 Múlthéten voltam műszakin. Most már nincs matrica a rendszámon!!! EGR félrefordítás miatt izgultam kicsit, de nem volt semmi érdemleges, csak fizetnem kellett kemény 17e-et. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Golyó26 Elküldve Január12, 2016 Megoszt Elküldve Január12, 2016 Sziasztok! Van egy 2001-es évjáratú 1.2-es benzines G Astrám. A motorja hidegindításnál eszeveszettül csörömpöl, csörög. Nem számít, hogy tél vagy nyár, ha hideg a motor mindíg ilyen hanggal indul. Olajfogyasztás, túlzott benzinfogyasztás egyáltalán nincs. Amint bemelegedett a motor üzemi hőfokra, elcsendesedik és utána szépen, csendesen jár a motor. A vezérlés cserélve, kb. 40.000 km van benne. Próbáltam már 5w30, 5w40 és 10w40 olajat is. Castrol, Gm. Volt már valakinek hasonló problémája? Mi okozza ezt a hangot? Hidrotőke? Itt a link, sikerült felvennem, föltöltöttem: https://www.youtube.com/watch?v=bQfzJSv1cJU&feature=youtu.be Köszi a segítséget! Tibi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stevy Elküldve Január13, 2016 Megoszt Elküldve Január13, 2016 15 hours ago, Golyó26 írta: Próbáltam már 5w30, 5w40 és 10w40 olajat is. Castrol, Gm. Volt már valakinek hasonló problémája? Mi okozza ezt a hangot? Hidrotőke? Igen, ez tőke hang. 1-2 perc alapjárat után indulj csak, még nem olyan vészes. ( Majd ha nyáron 30 fokban is így szól akkor kezdődnek a bajok... :D ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Golyó26 Elküldve Január13, 2016 Megoszt Elküldve Január13, 2016 Köszi Stevy!! Még egy olajcsere próbát teszek. Meglátjuk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atala Elküldve Január13, 2016 Megoszt Elküldve Január13, 2016 On 2016. 01. 12. at 16:06, bonat írta: Múlthéten voltam műszakin.Most már nincs matrica a rendszámon!!! EGR félrefordítás miatt izgultam kicsit, de nem volt semmi érdemleges, csak fizetnem kellett kemény 17e-et. Új rendszer van. Most már nem kell matricázni. Nem tudom miért egy pár forintos tétel eltörlésével verik magukat... Nem tudom ez mennyit befolyásol külföldön. Itthon ment egy cikk, h mindunki tudta csak a rendőrök nem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts