Balazs33 Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 1.6 benzin de milyen motorkód??? Van pár: X16XEL, Z16SE, Z16XE??? Fagyizás: üzem meleg motornál 3500-4000-4500 ford/perc tartományban autózni 20-30-40km-t. Ezzel a lerakódások egy részét kiégeted, "kikormolod" a motort.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balazs33 Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Z16SE, bocsánat... Igen, azt már probaltam. Javulast nem ertem el vele. Napi 100 km-ert autozok vele es mar egy parszor meghuzattam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balazs33 Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Mármint a vízhőfokra gondolok, de mivel írtad h lámpánál felmegy így én termosztát cserét megpróbálnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balazs33 Elküldve Április8, 2015 Megoszt Elküldve Április8, 2015 Igy van, ha megallok meleg motorral lassan felmegy a hofok. Koszonom szepen, megprobalom a termosztatot elso korben. Remelem nem ennel koltsegesebb a megoldas. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
KrenAti Elküldve Április9, 2015 Megoszt Elküldve Április9, 2015 Valakinek ötlet, megoldás? :) Lassan megölnek az olajtócsák miatt.. :)) Sziasztok! X16XEL-nél hogy jön le a szelepfedél? Mert leszedtem a díszburkolatot, a gyújtósort, kilazítottam a csavarokat, de felfele a vezérműtengely tárcsáitól és a burkolattól nem tudtam rendesen leszedni a fedelet, ezért kibuktattam. Feltettem az új tömítést, buktatva vissza, és gondolom itt elmozdult a tömítés, mert most elég sok az olajveszteség a betonon.. De akkor hol rontottam el? :) Szedjem le a vezérlés belső burkolatát (eddig csak meglazítottam a tárcsák alatti két csavarral), vagy a vezérműtárcsát is le kell szedni vagy lazítani? Vagy mi a trükk? Előre is köszi, Atesz szerk: illetve eszembe jutott, hogy a műszer 82 fokon áll stabilan, 91 körül kapcsol a venti, ellenben 92-es termosztát van benne. Előfordulhat, hogy a jeladó csal? Ha igen, melyik jeladó az, amenyik a termosztátnál van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április10, 2015 Megoszt Elküldve Április10, 2015 zolikaDB, on 10 Apr 2015 - 1:29 PM, said:zolikaDB, on 10 Apr 2015 - 1:29 PM, said: Amennyiben javítani kell, van-e lehetőség és érdemes-e gyújtással kapcsolatban tuningot eszközölni? Értem ezalatt, hogyha már úgyis hozzá kell nyúlni, akkor lehetne-e javítani a dolgon valamit, h csöppet fickósabb legyen a vas? Értem ezalatt, h trafó, gyertya stb. A gyújtástól nem lesz fickósabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Április10, 2015 Megoszt Elküldve Április10, 2015 Sziasztok. Milyen gyertyákat vegyek a verdába? NGK lesz, az tuti, de azon belül milyet? Z16XE Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április10, 2015 Megoszt Elküldve Április10, 2015 Sziasztok. Milyen gyertyákat vegyek a verdába? NGK lesz, az tuti, de azon belül milyet? Z16XE GM miért nem jó?Állítólag azt szeretik a legjobban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Gyári belevalót ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Geopake, on 10 Apr 2015 - 11:10 PM, said: GM miért nem jó?Állítólag azt szeretik a legjobban. Akad azért annál jobb is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Zig, on 10 Apr 2015 - 10:10 PM, said: Sziasztok. Milyen gyertyákat vegyek a verdába? NGK lesz, az tuti, de azon belül milyet? Z16XE BKR5EK 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zig Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Nem állítom, hogy jobb az NGK mint a GM, de nekem ez szimpi. Most is az van benne, csak nem szeretném most is szétszedni, meg mikor a másikat teszem bele. Mostaniakat szerelő rakta be. Köszöntem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Nem állítom, hogy jobb az NGK mint a GM, de nekem ez szimpi. Most is az van benne, csak nem szeretném most is szétszedni, meg mikor a másikat teszem bele. Mostaniakat szerelő rakta be. Köszöntem! Én a G-be Bosch-t vettem mindig. Motorba meg csak NGK-t rakok. Soha semmi gond nem volt egyikkel sem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gezoli Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Nem állítom, hogy jobb az NGK mint a GM, de nekem ez szimpi. Most is az van benne, csak nem szeretném most is szétszedni, meg mikor a másikat teszem bele. Mostaniakat szerelő rakta be. Köszöntem! Én egyszer vettem NGK-t 2000km-t kínlódtam végig vele!!! Úgy dobtam ki a p..csába, hogy öröm volt nézni. Katalógusból motorszám szerint volt kiválasztva. Dadogott, gyenge volt a motor. Megkapta a régi gyári Bosch gyertyákat és ment mint a "rakéta". Így azóta csakis Bosch-t veszek!!!!! 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Geopake Elküldve Április11, 2015 Megoszt Elküldve Április11, 2015 Nekem is NGK volt a Vectrába aztán dobtam ki belőle és vettem gyári GM-t.A motoromba is az van,de veszek bele Championt az a gyárija.Állítólag az NGK-t is nagyon hamisítják.Motorosfórumokon szidják rendesen:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gombóc Arthur Elküldve Április12, 2015 Megoszt Elküldve Április12, 2015 Én ilyen gyertyát vettem, nagyon elégedett vagyok vele: http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/92707/1/alkatresz/gyujtasizzitas/gyujtogyertya/opel/astra/2003/15343/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
imy Elküldve Április12, 2015 Megoszt Elküldve Április12, 2015 Én ilyen gyertyát vettem, nagyon elégedett vagyok vele: http://www.fridcar.hu/autoalkatresz_cikkszam/2/92707/1/alkatresz/gyujtasizzitas/gyujtogyertya/opel/astra/2003/15343/ A Bosch astrába jó, amúgy a gyári GM is Bosch. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fattila Elküldve Április12, 2015 Megoszt Elküldve Április12, 2015 Sziasztok, Sógorom 2000.évj G Astrája ( X16XEL ) menet közben olyan 2000 és 3300 között fordulaton tartva vagy enyhe gáz elvételkor ( pici motor fék ) rángat az autó. Nemrég vette. Cserélve lett rajta: -Komplett Vezérlés -Olaj -Összes szűrő -Gyertya ( gyári GM ) Mivel a probléma a gyertya csere után se múlt el trafó sort cseréltünk. Ezzel valamivel mérséklődtek a rángások de nem múltak el. A motor hidegen szépen jár és az említett tartományban se rángat, csak melegen!! Jelenleg még a kipufogó lyukas de megvan az új azt is le cserléljük. 188.000 km futott. De nem tudunk rájönni hogy mitől rángathat. Hibakódot se dob ki. És nincs is tárolt hiba benne. Köszi a segítséget vagy az észrevételt Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Április12, 2015 Megoszt Elküldve Április12, 2015 Sziasztok, Sógorom 2000.évj G Astrája ( X16XEL ) menet közben olyan 2000 és 3300 között fordulaton tartva vagy enyhe gáz elvételkor ( pici motor fék ) rángat az autó. Nemrég vette. Cserélve lett rajta: -Komplett Vezérlés -Olaj -Összes szűrő -Gyertya ( gyári GM ) Mivel a probléma a gyertya csere után se múlt el trafó sort cseréltünk. Ezzel valamivel mérséklődtek a rángások de nem múltak el. A motor hidegen szépen jár és az említett tartományban se rángat, csak melegen!! Jelenleg még a kipufogó lyukas de megvan az új azt is le cserléljük. 188.000 km futott. De nem tudunk rájönni hogy mitől rángathat. Hibakódot se dob ki. És nincs is tárolt hiba benne. Köszi a segítséget vagy az észrevételt EGR szelep tísztítást próbáljátok meg Link to comment Megosztás: More sharing options...
fattila Elküldve Április12, 2015 Megoszt Elküldve Április12, 2015 EGR szelep tísztítást próbáljátok meg Igen ez lemaradt, le vettem de nincs be ragadva és nem is volt olyan veszélyesen kormos a belseje. Lehet hogy féktisztítóval neki esek hátha az teljesen kitakarítja a belső részt. Mondjuk az EGR burkolata eléggé oxidált "rozsdás" Link to comment Megosztás: More sharing options...
feel2006 Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 Igen ez lemaradt, le vettem de nincs be ragadva és nem is volt olyan veszélyesen kormos a belseje. Lehet hogy féktisztítóval neki esek hátha az teljesen kitakarítja a belső részt. Mondjuk az EGR burkolata eléggé oxidált "rozsdás" én is hasonlóban szenvedek, de mióta megvan a kocsi. (2012) tavaly vettem egy angol webshop-ból egr-t, de azzal is rángat. Ellenben ezzel azt tapasztalom, mintha hideg indításnál megemelné az alapjáratot 1200-1500 körülira 1-2 percig. A régivel még -10fokban sem volt több 900-nál a hideg indítás. furcsa mindkettőben, ha kézben tartom és kicsit megrázom, mindkettőben mozog valami. kiváncsi vagyok neked mi lesz a megoldás. nekem féktisztító áztatás, wd40, etanol-os mosás, semmi nem segített véglegesen. és nem is volt túlzottam koszos mikor kiszereltem. Vakolást próbáltam, de nekem 60 kmh felett motorhiba lámpát dobott, így kivettem 10km után. újat meg sajnálok venni itthon, mert 40-50 körül van, de mi lesz ha nem ez a baj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
grofbandi Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 feel2006, on 14 Apr 2015 - 2:45 PM, said: Ellenben ezzel azt tapasztalom, mintha hideg indításnál megemelné az alapjáratot 1200-1500 körülira 1-2 percig. Ez a normális. Csak nem értem, az EGR-nek ehhez mi köze? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Április14, 2015 Megoszt Elküldve Április14, 2015 Ez a normális. Csak nem értem, az EGR-nek ehhez mi köze? semmi Link to comment Megosztás: More sharing options...
KrenAti Elküldve Április20, 2015 Megoszt Elküldve Április20, 2015 (edited) Sziasztok! X16XEL-nél hogy jön le a szelepfedél? Mert leszedtem a díszburkolatot, a gyújtósort, kilazítottam a csavarokat, de felfele a vezérműtengely tárcsáitól és a burkolattól nem tudtam rendesen leszedni a fedelet, ezért kibuktattam. Feltettem az új tömítést, buktatva vissza, és gondolom itt elmozdult a tömítés, mert most elég sok az olajveszteség a betonon.. De akkor hol rontottam el? :) Szedjem le a vezérlés belső burkolatát (eddig csak meglazítottam a tárcsák alatti két csavarral), vagy a vezérműtárcsát is le kell szedni vagy lazítani? Vagy mi a trükk? Előre is köszi, Atesz szerk: illetve eszembe jutott, hogy a műszer 82 fokon áll stabilan, 91 körül kapcsol a venti, ellenben 92-es termosztát van benne. Előfordulhat, hogy a jeladó csal? Ha igen, melyik jeladó az, amenyik a termosztátnál van? Megcsináltam, "beleragasztottam" a pasztával a tömítést a szelepfedélbe, majd a tömítés másik fele is kapott pasztát, így raktam óvatosan össze, jónak tűnik.. A műszer kérdésre meg kapott új termosztátot, új hőgombát, most úgy tűnik, minden rendben. A műszakit is megkaptuk ma, öröm és boldogság. :) Módosítva Április21, 2015 : KrenAti Link to comment Megosztás: More sharing options...
Balazs33 Elküldve Április22, 2015 Megoszt Elküldve Április22, 2015 (edited) Mármint a vízhőfokra gondolok, de mivel írtad h lámpánál felmegy így én termosztát cserét megpróbálnék. Koszonom a segitseged! Kicsereltem a termosztatot, most jonak tunik. Ha mar nekialltam, kicsereltem az osszes szurot, olajat es a gyertyakat is. Jelentos a javulas. Bar az alapjaratom meg mindig rangat, meleg motornal erosebben. 750 es 800 kozott ingadozik. Erre esetleg valami otlet? (Lukas a kipufogom, okozhat ilyet?) Módosítva Április22, 2015 : Balazs33 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts