Ernie Elküldve Február12, 2010 Megoszt Elküldve Február12, 2010 Passz. :lol: Siker! :lol: Az injektortisztító teszi a dolgát. Ma már nem állt le, és nem liftezett az alapjárat. Úgy néz ki, hogy ennyi baja volt. De nem kiabálom el. Még egyszer köszi a segítséget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jeges013 Elküldve Február12, 2010 Megoszt Elküldve Február12, 2010 Hello, azt irtad: "hidegindításnál az autó kb. 10 perc után megáll felvillan a engine check lámpa és utána van h nem is indul újra! " Akkor hogyan mesz tovabb? Irsz errol bovebben? Ha 10 percig jaratod alapjaraton, akkor is ez tortenik? Az en tippem az, hogy kb 10 perc alatt eri el a motor az uzemmeleg allapotot, tehat ott kell keresgelni a hideginditassal kcspolatos cuccoknal. Beszelsz mas nyelvet? Ha gondolod felvetem egy kulfoldi forumon a kerdest, ott nagyobb a tapasztalat. Hello Soundria! Ez alapjáraton fordul elő, vagy a lámpáknál ahol állok tehát szintén alapjáraton ketyeg a motor! Ha menet közben éri, tehát fordulaton akkor rángat és szépen lefullad hiába váltasz vissza vagy bármi ilyesmi! Aztán ha nem indul akkor ott dekkolok ahol megállt és kb 2-3 perc múlva megyek tovább! Most úgy használom az autót hogy reggel beindítom ketyeg a garázs előtt amíg le nem áll aztán indulok el, na de nincs mindig 10 percem hogy megvárjam a leállást! Amúgy amit Te is írtál, mi is a befecskendező rendszer környékén gondoljuk a hibát most már! Mert folyamatosan konzultálok mindenkivel aki érintett ilyen téren, és tőlük is ezt a tippet kaptam hogy ott kellene belenézni a dolgokba! Illetve most szóba jött a motorvezérlő kicserélése próba képpen, most azt próbálunk szerezni kölcsönbe! Szóval jól eljátszunk vele! Angolul beszélek valamennyire, de ilyen szakmai illetve műszaki nyelvezetet nem ismerem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kuncie Elküldve Február16, 2010 Megoszt Elküldve Február16, 2010 Sziasztok.. mivel nem enged uj témát nyitni ezért irok hozzászólásba.. A következő lenne... új tigrás vagyok 1.4 16v.. elég ramaty állapotban van.. nővéremé volt tudjuk a csajok hogy vezetnek.. szeretnék belőle egy jópár paripás PARIPÁT csinálni. valami egyedi tuning cuccot. esztétika nem érdekel, fényező a szakmám. megoldom.. viszont a motorokhoz nem sokat konyítok. az autó több sebből is vérzik futóműbaj van énszerintem.. mert mikor mármegvettül puffos volt a kocsi mint utolag kiderült.. a jobb első kerék szemmel láthatóan máshogy helyezkedik el mint a másik oldalon lévő társa.. nem tudom hogy a kaszni mászott el vagy a futoműnek vannak télleg problémái. hogy tudnám kideríteni? a másik ami még baj az autoval hasonlo a helyzetem mint a corsás csávesznak motor hibalámpa kivillan egy erősebb gázfröccs után és az auto kuplung benyomása után leáll fordulaton nem vészes de ott is érezhető hogy valami nem stimmel.. kicsit mint ha rángatna.. kiprobálom énis az injector tisztítt hátha beválik.. továbbá szeretnék belőle tényleg egy ütőképes autót varázsolni hol kezdjem el és milyen fejlesztések kellenének első lépésnek.. azt sem tudom hogy mennyi hozhato ki ebből az autóból egy magyarországi fizetést figyelembe véve.. megköszönöm a vezető kezeket! Link to comment Megosztás: More sharing options...
soundria Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Sziasztok.. mivel nem enged uj témát nyitni ezért irok hozzászólásba.. A következő lenne... új tigrás vagyok 1.4 16v.. elég ramaty állapotban van.. nővéremé volt tudjuk a csajok hogy vezetnek.. szeretnék belőle egy jópár paripás PARIPÁT csinálni. valami egyedi tuning cuccot. esztétika nem érdekel, fényező a szakmám. megoldom.. viszont a motorokhoz nem sokat konyítok. az autó több sebből is vérzik futóműbaj van énszerintem.. mert mikor mármegvettül puffos volt a kocsi mint utolag kiderült.. a jobb első kerék szemmel láthatóan máshogy helyezkedik el mint a másik oldalon lévő társa.. nem tudom hogy a kaszni mászott el vagy a futoműnek vannak télleg problémái. hogy tudnám kideríteni? a másik ami még baj az autoval hasonlo a helyzetem mint a corsás csávesznak motor hibalámpa kivillan egy erősebb gázfröccs után és az auto kuplung benyomása után leáll fordulaton nem vészes de ott is érezhető hogy valami nem stimmel.. kicsit mint ha rángatna.. kiprobálom énis az injector tisztítt hátha beválik.. továbbá szeretnék belőle tényleg egy ütőképes autót varázsolni hol kezdjem el és milyen fejlesztések kellenének első lépésnek.. azt sem tudom hogy mennyi hozhato ki ebből az autóból egy magyarországi fizetést figyelembe véve.. megköszönöm a vezető kezeket! Szia! izlesek es pofonok, en a sajat velemenyemet irom. Szamomra egy auto akkor a legertekesebb, ha gyari allapotban van. Mivel a Tigra nem egy extrem draga auto, szerintem helyre lehet pofozni szepre, gyarira. Utana en a belso terre koltenek, mivel azt frankon kisporoltak a kocsibol, undoritoak a gyari műplüss cuccok benne. 30-40 ezer forintbol remek uj huzatot lehet ra keszittetni. Futomu helyrerakhato, de nyilvan, ha komoly utest kapott, akkor draga lesz a javitas. Van olyan auto, amit nem lehet tokeletes geometriara huzni mar. Barmelyik futomuves megmondja neked az ertekeket, sot nyomtatasban is megkapod. :lol: Rangatozas szinte biztos, h EGR szelep hibaja miatt van, persze meg kell nezni a gyertyakat, legszurot is. Sokan nem foglalkoznak az uzemanyagszurovel evekig sem, pedig 900 ft. Ha el van mar tomodve, persze, h rangat az auto. En specko evente cserelem, mert nem hiszek a magyar benya tisztasagaban. Mikor megvettem a tigrist felesegemnek "preciz igenyes" gazdajatol, alig indult be telen. Kiderult, h nem megfelelo fos gyertya volt benne, total el volt dugulva az uzemanyagszuroje. Azert adta el, mert nem indult es nem volt kedve "szazezreket rakolteni". Osszesen par ezer Ft volt, de legalabb 30 + loero. :lol: Tovabbi par ezer volt, h eltavolitsam az igenytelenul beepitett autohifit. Mar csak a karpitozas van hatra es gyari allapotu lesz. Szoval hajra! :( Mikori a Tigrad? Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Pl. elviszed első körben egy futóműállításra, ott megmondják hogy be lehet-e állítani avagy cserélni kell valamit, például egy elgörbült lengőkart, ami egy ki nem javított baleset vagy akár egy nagy sebességgel vett komolyabb kátyú következménye is lehet. Tuning a magyar fizetések figyelembevételével? Kábé felejtős... vagy sok pénzt kell félreraknod. Azt gondolom tudod hogy a sportgyertya meg a tuning gyertyakábel és hasonló vackok nem érnek semmit. Lássuk csak: az X14XE ugye gyárilag 90 lovas. Ha jó állapotú a motorod (tehát a fentebb vázolt problémák ki vannak javítva és nem eszi az olajat sem), akkor egy minőségi chip (nem amit a szomszéd Petike írt a sufniban, hanem mondjuk egy EDS Phase 1) 10 lóerőt hozhat, és ez úgy 250€-tól hozzáférhető. Szvsz a költségek növelésével akár 130lóerőig (sőt talán tovább) is el lehet menni, de ekkor már forint százezrekről beszélünk... Link to comment Megosztás: More sharing options...
soundria Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Hello Soundria! Ez alapjáraton fordul elő, vagy a lámpáknál ahol állok tehát szintén alapjáraton ketyeg a motor! Ha menet közben éri, tehát fordulaton akkor rángat és szépen lefullad hiába váltasz vissza vagy bármi ilyesmi! Aztán ha nem indul akkor ott dekkolok ahol megállt és kb 2-3 perc múlva megyek tovább! Most úgy használom az autót hogy reggel beindítom ketyeg a garázs előtt amíg le nem áll aztán indulok el, na de nincs mindig 10 percem hogy megvárjam a leállást! Amúgy amit Te is írtál, mi is a befecskendező rendszer környékén gondoljuk a hibát most már! Mert folyamatosan konzultálok mindenkivel aki érintett ilyen téren, és tőlük is ezt a tippet kaptam hogy ott kellene belenézni a dolgokba! Illetve most szóba jött a motorvezérlő kicserélése próba képpen, most azt próbálunk szerezni kölcsönbe! Szóval jól eljátszunk vele! Angolul beszélek valamennyire, de ilyen szakmai illetve műszaki nyelvezetet nem ismerem. hello nyaron elobb fullad, mint telen? mert akkor nyilvan hideginditas szabalyozas a gond Link to comment Megosztás: More sharing options...
szabcsa Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Sziasztok! Van egy 1987-es A Corsám. A műszerfalban lévő gyári hangszorókat szeretném kicserélni és ahoz kérnék tőletek információt, hogy miként lehetne megbontani a műszerfalat ehez a művelethez? Előre is köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kuncie Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Pl. elviszed első körben egy futóműállításra, ott megmondják hogy be lehet-e állítani avagy cserélni kell valamit, például egy elgörbült lengőkart, ami egy ki nem javított baleset vagy akár egy nagy sebességgel vett komolyabb kátyú következménye is lehet. Tuning a magyar fizetések figyelembevételével? Kábé felejtős... vagy sok pénzt kell félreraknod. Azt gondolom tudod hogy a sportgyertya meg a tuning gyertyakábel és hasonló vackok nem érnek semmit. Lássuk csak: az X14XE ugye gyárilag 90 lovas. Ha jó állapotú a motorod (tehát a fentebb vázolt problémák ki vannak javítva és nem eszi az olajat sem), akkor egy minőségi chip (nem amit a szomszéd Petike írt a sufniban, hanem mondjuk egy EDS Phase 1) 10 lóerőt hozhat, és ez úgy 250€-tól hozzáférhető. Szvsz a költségek növelésével akár 130lóerőig (sőt talán tovább) is el lehet menni, de ekkor már forint százezrekről beszélünk... Kössz a segítséget első hozzászóló de mondtam tuning verdát szeretnék belőle gyártani belső tér sem probléma meg tudom az is oldani okosba;) a csippre gondoltam énis pontosan mit befolyásol a kütyü? sokat szeretnék rá költeni egy ######a autot akarok.. apránként biztos összejön mondjuk ugy 7 kilóbol mit tudnék vele tenni? Turbo szóbajöhet? van rajta egy kipufogo dfe nem tudom hogy dob e vagy egész rendszer honnan tudhatnám meg? vezérlés? meg minden apró változtatás ami kicsit is sportosabbá teszik a verdát.. MINDEN ami csak szóba jöghet és eszetekbe jut!!! Am 95ös a tigra... Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Kössz a segítséget első hozzászóló de mondtam tuning verdát szeretnék belőle gyártani belső tér sem probléma meg tudom az is oldani okosba;) a csippre gondoltam énis pontosan mit befolyásol a kütyü? sokat szeretnék rá költeni egy ######a autot akarok.. apránként biztos összejön mondjuk ugy 7 kilóbol mit tudnék vele tenni? Turbo szóbajöhet? van rajta egy kipufogo dfe nem tudom hogy dob e vagy egész rendszer honnan tudhatnám meg? vezérlés? meg minden apró változtatás ami kicsit is sportosabbá teszik a verdát.. MINDEN ami csak szóba jöghet és eszetekbe jut!!! Am 95ös a tigra... Ha erőt akarsz cseréld ki a motort nagyobbra. :lol: Az x14xe ugyanaz a motor mint az x16xe. A szívócsonknál a felső részt el kell dobni a fenébe, Mantzel powerboxot, vagy egy efféle gyűjtőboxot kell tenni a helyére, az hoz egész sokat erőben. Itt van hogy milyen boxot kell csinálni, ha nem gyárit veszel, és mit kell szépen összedolgozni a szívócsonk és a hengerfej között a nagyobb teljesítmény érdekében. A nyelv nem lényeg, a képek magukért beszélnek. Utángyártott kivitel Van használtban is Link Link Ha szerzel egy X18XE1 blokkból főtengelyt, hajtókarokat, és dugattyúkat, a hengereket felfuratod, hogy beleférjenek a dugók, az is igen sokat hoz, de ez is költséges dolog. Angol fórumon a srác beletette ezt a főtengelyt és dugókat, rátett egy Powerboxot, megprogramozták, és 178le-t mutat a fékpad. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garoy Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Sziasztok! Lehet, hogy már másnak is volt ilyen problémája ezért kérem elnézéseteket, ha már kapott erre valaki választ. Szóval az eset a következő: Autóm: Opel Corsa B 1997 1,2 benzines 45 LE Előljáróban leírom, hogy az autó minden esetben pöccre indult. Kb. 3 hete beindítottam az autót és ahogy elindultam arra lettem figyelmes, hogy mikor alapjáraton van rángat. Főként ez piros lámpáknál volt érzékelhető. Ilyenkor próbáltam gázpumpálással életben tartani a zöldig aztán nagy fordulatnál már megszűnt a probléma. Megfigyeltem, hogy az autó hideg indítása után kezdi csinálni kb. 1-2 perccel a beindítás után, aztán 10 perc folyamatos használat után abbahagyja és semmi gond nincs vele. Gyertyákra gyanakodtunk, hát kicseréltük újakra, de a probléma nem szűnt meg. Aztán történt egyik reggel, hogy beszálltam a kocsiba, megint pöccre indult aztán kiparkolásnál tolatás közben már rángatott utána pedig mikor váltottam neki az 1-et kicsivel kisebb gázt adtam és a nagy rángatásban lefulladt az autó. Azóta nem indul. Próbáltuk betolni, de 3 nagy ránduláson kívűl nem csinált semmit. Gyujtás hang az folyamatosan van ha indítózom, de semmi nem történik. 2 dolog még van ami lehet fontos: 1, Az olajsapkát letekertem és ha nem is sok, de sárga hab volt rajta, és az olajtérben is láttam egy-két csepp vizet kicsapódva. 2, Hidrotőke hidegen már jó ideje csattog. Opel szakszervízben azt a választ kaptam, hogy ne foglalkozzak vele, mert gondot nem okoz, viszont drága kicserélni, mert mindet kell és minimum 60.000 forintba kerülnek munkadíj nélkül az alkatrészek. Ennyit mondtak, idézem: "Van rádió az autóban?...Akkor azt hallgasd, ne a motort" Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv, Garoy Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Sziasztok!..... Üdv, hát először is, az olajos-habos kicsapódást az olajbeöntő környékén a sok rövidtáv okozza, nem befolyásolja az autó működését. Ha sokat pályázol majd eltűnik. Hidrotőkét a kocsidhoz pölö itt találsz gondolom 8 szelepes, ha megszorzod az árat nyolcal, hát a 60-tól messze van, és ugye csak anyagár. Ha nem megy a kocsi akkor alapból először azt kell tisztázni, hogy kap-e üanyagot, ha nem égeti el akkor a kipufnak benzinszagúnak kell lennie indítózás alatt/után. Illetve hogy van-e gyujtószikra, ugye pőlő egy gyertya kiteker, pipa visszadug, gyertya vége letestel, kerregetés, ha szikrázik jó, ha nem akkor nem. Ha ez megvan akkor már tudod melyik irányban kell tovább kutatni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Garoy Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Üdv, hát először is, az olajos-habos kicsapódást az olajbeöntő környékén a sok rövidtáv okozza, nem befolyásolja az autó működését. Ha sokat pályázol majd eltűnik. Hidrotőkét a kocsidhoz pölö itt találsz gondolom 8 szelepes, ha megszorzod az árat nyolcal, hát a 60-tól messze van, és ugye csak anyagár. Ha nem megy a kocsi akkor alapból először azt kell tisztázni, hogy kap-e üanyagot, ha nem égeti el akkor a kipufnak benzinszagúnak kell lennie indítózás alatt/után. Illetve hogy van-e gyujtószikra, ugye pőlő egy gyertya kiteker, pipa visszadug, gyertya vége letestel, kerregetés, ha szikrázik jó, ha nem akkor nem. Ha ez megvan akkor már tudod melyik irányban kell tovább kutatni. Kipufogó brutál benzinszagot áraszt. Hidegen még mikor elindult akkor is éreztem ez alatt a 3 hét alatt. A gyertyák újak és a pipa szikrát ad...mindenesetre kipróbálom, amit tanácsoltál. Ha üzemanyagot nem kap az mitől lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Kipufogó brutál benzinszagot áraszt. Hidegen még mikor elindult akkor is éreztem ez alatt a 3 hét alatt. A gyertyák újak és a pipa szikrát ad...mindenesetre kipróbálom, amit tanácsoltál. Ha üzemanyagot nem kap az mitől lehet? Eltömődött benzinszűrő, benzinpumpa, relé. De ha büdös akkor kap anyagot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gu007 Elküldve Február20, 2010 Megoszt Elküldve Február20, 2010 hali! car 400as rádióval van egy kis problémám. de nem is biztos,h a rádióval. gyengébb rádiójelnél elég zavaró pattogó szerű hangot lehet hallani. amint erősödik a jel úgy tűnik elfelé. van,h nem is hallani. leállított motornál egyáltalán nem hallatszik mindegy,h milyen messze vagyok az adótoronytól és kazettánál sem hallatszik sosem. ez mi lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Erre gondoltam ,adjál neki stp injektor tisztítót. Még hajtsad egy kicsit,de előtte öntsél bele valami tisztító löttyöt. Az elem csak a központi zárat vezérli. Ez az injektor tisztítás hogy működik ???? Veszek valamilyen lötyit, borítok belőle az üzemanyagba, és majd csinálja a doglát menet közbe?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Ez az injektor tisztítás hogy működik ???? Veszek valamilyen lötyit, borítok belőle az üzemanyagba, és majd csinálja a doglát menet közbe?? Ez is egy megoldás, de kiszerelve ultrahangosan is szokták tisztítani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
jester Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Ez az injektor tisztítás hogy működik ???? Veszek valamilyen lötyit, borítok belőle az üzemanyagba, és majd csinálja a doglát menet közbe?? A szerelőm azt szokta javasolni, hogy amikor üzemanyagszűrőt cserélek, de inkább minden 2. olajcsere alkalmával, nem árt egy kis adagoló-tisztító. Akkor érdemes bele önteni, ha majdnem üres a tank, utána rátankolni, az szépen elkeveri, és innentől fogva már csak várni kell az eredményre. Ha nincs nagy gáz, akkor elég szokott lenni 1 flakon cumó is - én általában Wynn's vagy STP lötyit rakok bele -, ha viszont nincs alapjárat, akkor a 2. tankolásnál is érdemes beletölteni egy flakonnal. Ha még így sem oldódik meg a probléma, érdemesebb szétkapni és megtisztítani. j. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kuncie Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Sziasztok! Lehet, hogy már másnak is volt ilyen problémája ezért kérem elnézéseteket, ha már kapott erre valaki választ. Szóval az eset a következő: Autóm: Opel Corsa B 1997 1,2 benzines 45 LE Előljáróban leírom, hogy az autó minden esetben pöccre indult. Kb. 3 hete beindítottam az autót és ahogy elindultam arra lettem figyelmes, hogy mikor alapjáraton van rángat. Főként ez piros lámpáknál volt érzékelhető. Ilyenkor próbáltam gázpumpálással életben tartani a zöldig aztán nagy fordulatnál már megszűnt a probléma. Megfigyeltem, hogy az autó hideg indítása után kezdi csinálni kb. 1-2 perccel a beindítás után, aztán 10 perc folyamatos használat után abbahagyja és semmi gond nincs vele. Gyertyákra gyanakodtunk, hát kicseréltük újakra, de a probléma nem szűnt meg. Aztán történt egyik reggel, hogy beszálltam a kocsiba, megint pöccre indult aztán kiparkolásnál tolatás közben már rángatott utána pedig mikor váltottam neki az 1-et kicsivel kisebb gázt adtam és a nagy rángatásban lefulladt az autó. Azóta nem indul. Próbáltuk betolni, de 3 nagy ránduláson kívűl nem csinált semmit. Gyujtás hang az folyamatosan van ha indítózom, de semmi nem történik. 2 dolog még van ami lehet fontos: 1, Az olajsapkát letekertem és ha nem is sok, de sárga hab volt rajta, és az olajtérben is láttam egy-két csepp vizet kicsapódva. 2, Hidrotőke hidegen már jó ideje csattog. Opel szakszervízben azt a választ kaptam, hogy ne foglalkozzak vele, mert gondot nem okoz, viszont drága kicserélni, mert mindet kell és minimum 60.000 forintba kerülnek munkadíj nélkül az alkatrészek. Ennyit mondtak, idézem: "Van rádió az autóban?...Akkor azt hallgasd, ne a motort" Válaszotokat előre is köszönöm. Üdv, Garoy CSum! kössz a segítséget! de lenne még 1-2 kérdésem! mire jo a power box? hogyan növeli a teljesítményt? Turbo? szóbajöhet? elgondolkoztam ezen a motorátalakításon.. jo ötletnek tűnik.. váltó csere mondjuk 6 fokozatúra mikor érdemes meg miért szokták? iesmik ha vannak még meg ha ezekre tudsz válaszolni kir lenne! Kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Kuncie Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Ha erőt akarsz cseréld ki a motort nagyobbra. :lol: Az x14xe ugyanaz a motor mint az x16xe. A szívócsonknál a felső részt el kell dobni a fenébe, Mantzel powerboxot, vagy egy efféle gyűjtőboxot kell tenni a helyére, az hoz egész sokat erőben. Itt van hogy milyen boxot kell csinálni, ha nem gyárit veszel, és mit kell szépen összedolgozni a szívócsonk és a hengerfej között a nagyobb teljesítmény érdekében. A nyelv nem lényeg, a képek magukért beszélnek. Utángyártott kivitel Van használtban is Link Link Ha szerzel egy X18XE1 blokkból főtengelyt, hajtókarokat, és dugattyúkat, a hengereket felfuratod, hogy beleférjenek a dugók, az is igen sokat hoz, de ez is költséges dolog. Angol fórumon a srác beletette ezt a főtengelyt és dugókat, rátett egy Powerboxot, megprogramozták, és 178le-t mutat a fékpad. CSum! kössz a segítséget! de lenne még 1-2 kérdésem! mire jo a power box? hogyan növeli a teljesítményt? Turbo? szóbajöhet? elgondolkoztam ezen a motorátalakításon.. jo ötletnek tűnik.. váltó csere mondjuk 6 fokozatúra mikor érdemes meg miért szokták? iesmik ha vannak még meg ha ezekre tudsz válaszolni kir lenne! Kösz Link to comment Megosztás: More sharing options...
TomTech Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 A powerbox megrövidíti a szívócsonkodat, és a teljesítmény a fordulatszámtartományban felfelé eltolódik. 3000 alatt gyengébb lesz a kocsi, viszont 3000-7000 között erősebb jóval. Én a turbon nem gondolkodnék a helyedben, max akkor, ha turbos motort veszel bele, mint pl a c20let. 6-os váltó az F28 és az M32. Az F28 c20let motorhoz való. Az M32 az új 1.6-os és 2.0 turbo motorok váltója. Mindkét váltó igen drága, főleg az M32, ami 750 euro alatt nincs. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mester91 Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 A szerelőm azt szokta javasolni, hogy amikor üzemanyagszűrőt cserélek, de inkább minden 2. olajcsere alkalmával, nem árt egy kis adagoló-tisztító. Akkor érdemes bele önteni, ha majdnem üres a tank, utána rátankolni, az szépen elkeveri, és innentől fogva már csak várni kell az eredményre. Ha nincs nagy gáz, akkor elég szokott lenni 1 flakon cumó is - én általában Wynn's vagy STP lötyit rakok bele -, ha viszont nincs alapjárat, akkor a 2. tankolásnál is érdemes beletölteni egy flakonnal. Ha még így sem oldódik meg a probléma, érdemesebb szétkapni és megtisztítani. j. Neten nem találtam ilyen lötyiket :lol: Hogy kell ezt kérni autós boltban ? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Neten nem találtam ilyen lötyiket :lol: Hogy kell ezt kérni autós boltban ? én legutoljára a tescoba vettem mert ákciós vót :lol: vettem sokat :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
jester Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Neten nem találtam ilyen lötyiket :( Hogy kell ezt kérni autós boltban ? Igen, ld. Mester válaszát... amúgy én is valamelyik hipermarketben vettem, meg autósboltban is szinte biztos, hogy lehet kapni, ha már motorolajat/fékolajat stb. árulnak. Injektortisztító a hivatalos neve :lol: Ezt általában értik az eladó droidok is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 én legutoljára a tescoba vettem mert ákciós vót :lol: vettem sokat :lol: Hypertecsóban szokott lenni , most láttam olyan 1000Forint körüli áron. STP, fehér flakon. Nem valami sok, pár deci, én bele szoktam keverni egy-két liter benzinbe, és úgy beleönteni, nehogy mire leérjen a csövön elfogyjon. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Február21, 2010 Megoszt Elküldve Február21, 2010 Hypertecsóban szokott lenni , most láttam olyan 1000Forint körüli áron. STP, fehér flakon. Nem valami sok, pár deci, én bele szoktam keverni egy-két liter benzinbe, és úgy beleönteni, nehogy mire leérjen a csövön elfogyjon. :lol: azaz,volt valami olyan akció hogy kettő áráért három. Valamikor tavaly :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts