Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Milyen csatit kell csinálni a hátuljára?

Ha elektromos km órát veszek, akkor nem csak be kell raknom?

Köszi!

G.

Hali!!!

Azt nem tudom hogy van e annyi csatlakozó a műszerfalban mint az elektromos km órán. Van itthon mind a két fajta Corsa de most azért nem szedem szét. Van egy elektromosom fordulatszámmérő nélküli órám, ha érdekel felrakok képet a hátuljáról.

Elküldve

Sziasztok!!

A szüleim vettek egy 1.0 12V 2003as C corsa-t. Z10xep. Az a probléma vele hogy hidegen nagyon nehezen vagy egyáltalán nem indul. Először aksira gyanakodtunk. Kicseréltük új aksira. Azzal el is indult. De aztán ismét hideg lett. Azt csinálta a régi aksival és az újjal is, hogy ha indítottam akkor beröffenik és leáll. Aztán csak hajt az önindító és semmi. Nem indul. Egyik szerelő ismerősöm eljött megnézni. Bikakábellel elsőre indult. A műszerfal bal oldalán van két jel. Egy autó benne egy villáskulcsal és egy motor. Ha ezek villognak akkor az autó nem indul.. Ez mitől lehet?

Ha el is indul akkor előtte azért eljátsza, hogy beröffenik-leáll-beröff-leáll-és csak ezek után indul el. Viszont ha elindult, akkor már nicns vele gond..Utána pár órával még pöccre indul..Utána ugyanez van..Elindul-leáll.....

Ha valaki valamit tudna nekem ezzel kapcsolatban segíteni akkor legyen szíves..

előre is köszi

Elküldve
Sziasztok!!

A szüleim vettek egy 1.0 12V 2003as C corsa-t. Z10xep. Az a probléma vele hogy hidegen nagyon nehezen vagy egyáltalán nem indul. Először aksira gyanakodtunk. Kicseréltük új aksira. Azzal el is indult. De aztán ismét hideg lett. Azt csinálta a régi aksival és az újjal is, hogy ha indítottam akkor beröffenik és leáll. Aztán csak hajt az önindító és semmi. Nem indul. Egyik szerelő ismerősöm eljött megnézni. Bikakábellel elsőre indult. A műszerfal bal oldalán van két jel. Egy autó benne egy villáskulcsal és egy motor. Ha ezek villognak akkor az autó nem indul.. Ez mitől lehet?

Ha el is indul akkor előtte azért eljátsza, hogy beröffenik-leáll-beröff-leáll-és csak ezek után indul el. Viszont ha elindult, akkor már nicns vele gond..Utána pár órával még pöccre indul..Utána ugyanez van..Elindul-leáll.....

Ha valaki valamit tudna nekem ezzel kapcsolatban segíteni akkor legyen szíves..

előre is köszi

az bizony egy hibakód ki kellene olvastatni.... valami elektromos sztem régi aksi h-h kakukk lett? generátor jó? esetleg valamelyik test kábel ? igy télire hogy álla hütővíz be van fokolva? vásárlás előtt nem próbáltátok ki a verdát? előtte volt valami hibajelenség? Biztosítékok rendben vannak? Nekem olyan volt igaz suzukival hogy az utánfutó kivert valami biztit és beröffent utánna leállt. kicserélytem és mentünk a malacé.... :DDD világít minden lámpa elektromos motyók mennek? nekem nincs más ötletem. esetleg valami jeladónak van vége és ha bemelegszik a motor annak a hője elég a jeladóak hogy jól müködjön.

Elküldve

Sziasztok!

Szeretném kicserélni a '96-os X14SZ -es Corsa-mban a spirálos km órát digitálisra.

Ezzel kapcsolatban lenne két kérdésem:

1. Jó -e bele egy '97-es X14SZ-es Combo-ból kivett fordulatszám jeladó (digitális)?

2. Honnan kell a vezetékeket húznom a jeladóhoz?

Köszönöm szépen a segítséget!

G.

Elküldve

Helló!

Tudom, hogy nem műszaki probléma, de hátha itt hamarabb kapok választ a kérdésemre.

Corsa D-n szeretném kinullázni az InsP-t.

Kaptam ilyen segítséget már: "Az InsP kinullázása: Ráadod a gyújtást és kb. 15 mp-ig nyomod a napi kilométer számláló nullázóját."

De nekem ez nem jött össze. Vagy valamit rosszul csinálok? Próbáltam úgy is, hogy fék, gyújtás, nullázó. Így sem sikerült.

A segítséget előre is köszönöm!

Elküldve
Helló!

Tudom, hogy nem műszaki probléma, de hátha itt hamarabb kapok választ a kérdésemre.

Corsa D-n szeretném kinullázni az InsP-t.

Kaptam ilyen segítséget már: "Az InsP kinullázása: Ráadod a gyújtást és kb. 15 mp-ig nyomod a napi kilométer számláló nullázóját."

De nekem ez nem jött össze. Vagy valamit rosszul csinálok? Próbáltam úgy is, hogy fék, gyújtás, nullázó. Így sem sikerült.

A segítséget előre is köszönöm!

Simply press the trip reset button on the dash at the same time press the brake pedal then switch on the ignition, keep brake and trip pressed for 10 to 12 seconds and hey presto its done!!
Elküldve

Helló!

Köszi a segítséget! Ha jól fordítom, a folyamat a következő? Nullázó megnyom, majd fék. Nyomva tart és gyújtás ráad. Várni 10-12 másodpercet. Gyújtás le.

Elküldve
Sziasztok!

Van egy olyan gondom, hogy fékezés közben remeg a kocsi. A remegést a kormányon érezni.

Mit nézzek át rajta?

Mi lehet a gond?

Köszi!

G.

Volt szabályozva a tárcsa?

Elküldve
Volt szabályozva a tárcsa?

Azt nem tudom, mert nemrég vettem a kocsit, de majdnem a kezdetektől remeg.

Esetleg lehet hogy rosszul szabályozták fel?

Vagy mi mlehet a baj?

Mindenképpen fék dolog?

Köszi!

G.

Elküldve
Azt nem tudom, mert nemrég vettem a kocsit, de majdnem a kezdetektől remeg.

Esetleg lehet hogy rosszul szabályozták fel?

Vagy mi mlehet a baj?

Mindenképpen fék dolog?

Köszi!

G.

Igen fék,tárcsa csere.

Első tárcsát nem szabályozunk fel soha!

Elküldve
Ha leszedem, akkor fogok tapasztalni valami barázdát a tárcsán vagy vmi hibát?

Köszönöm a segítséget!

G.

Ez így van,tárcsát nem szabályzunk.

Talán úgy fogod látni,hogy tolómérővel megméred a vastagságot több ponton.

De valójában lényegtelen,csere (tárcsa+betét)

Elküldve
Ha leszedem, akkor fogok tapasztalni valami barázdát a tárcsán vagy vmi hibát?

Köszönöm a segítséget!

G.

Semmit nem fogsz látni.

Az új tárcsát ugyanígy el lehet intézni,ha valaki az első pár száz kilométeren jól megégeti.

Elküldve

Pontosabban nem illik.

Lehetni lehet mert pl. az "Így csináld..." könyvben le is írják hogy mennyi a felszabályozás utáni minimum méret, de részemről én is inkább újat vennék, a fék nem játék. Mondjuk én hátsó tárcsát és dobot se szabályoztatnék...

Elküldve

Nekem két első tárcsám volt szabályozva mert hullámosak voltak és ráztak, de azok még a szabályozás után is minimum érték felett voltak, így akkor gondolom nem követtem el nagy hibát. Olyasmi meg sem fordult a fejemben hogy azért szabályoztassak tárcsát hogy eltűnjön a válla.

Elküldve
Nekem két első tárcsám volt szabályozva mert hullámosak voltak és ráztak, de azok még a szabályozás után is minimum érték felett voltak, így akkor gondolom nem követtem el nagy hibát. Olyasmi meg sem fordult a fejemben hogy azért szabályoztassak tárcsát hogy eltűnjön a válla.

Nem a szabályzással van baj,hanem ahogy csinálják.

Nem szabad úgy csinálni,hogy leveszik a tárcsát és esztergán beszabályozzák.

Annak az a menete hogy a kocsinak a tengelyén van szabályozva (nem szedik le a tárcsát).

De ilyen gép keveseknek van.

Másrészt nem nagy összeg egy szett.

Elküldve
Nem a szabályzással van baj,hanem ahogy csinálják.

Nem szabad úgy csinálni,hogy leveszik a tárcsát és esztergán beszabályozzák.

Annak az a menete hogy a kocsinak a tengelyén van szabályozva (nem szedik le a tárcsát).

De ilyen gép keveseknek van.

Másrészt nem nagy összeg egy szett.

Még az se baj ha esztergapadon csinálják,csak nem hűtik emulzióval.

Elküldve
Még az se baj ha esztergapadon csinálják,csak nem hűtik emulzióval.

Hát ha betudja úgy indikálni mint ahogy tengelyen áll akkor probléma nincs.

Csak van némi közöm a vasas szakmához :rolleyes:

Ezért inkább csere,szerintem

Elküldve

Nekünk müszakira megcsinálta egy szerelő de fordítve tette be a fékbetéteteket (Suzuki w+) rázott de valami oylan szinten erősebb fékezéskor hogy lezsibbadt a karja az embernek elvittük haverhoz és felszabályozták esztergával olyan f.szára ,most semmi ütés úgy áll meg a kocsi fejelem ki a szélvédőt. Szóval van egy határ ami alatt NEM lehet szabályozni és van ami felett még talán, természtesen ésszerü hogy vegyünk újjat nade kérdem én minek ha igyis lehet.

Elküldve
Helló!

Köszi a segítséget! Ha jól fordítom, a folyamat a következő? Nullázó megnyom, majd fék. Nyomva tart és gyújtás ráad. Várni 10-12 másodpercet. Gyújtás le.

Hy!

Nem sikerült nulláznom az InSP-et. /Corsa D/ Ezek szerint valamit nem jól csinálok. Van valami buktató a folyamatban ami miatt nem sikerül?

Elküldve
Nekünk müszakira megcsinálta egy szerelő de fordítve tette be a fékbetéteteket (Suzuki w+) rázott de valami oylan szinten erősebb fékezéskor hogy lezsibbadt a karja az embernek elvittük haverhoz és felszabályozták esztergával olyan f.szára ,most semmi ütés úgy áll meg a kocsi fejelem ki a szélvédőt. Szóval van egy határ ami alatt NEM lehet szabályozni és van ami felett még talán, természtesen ésszerü hogy vegyünk újjat nade kérdem én minek ha igyis lehet.

Szerintem a fék nem játék,fel lehet szabályozni de az esztergályosnak legyen meg minden feltétele hozzá és szakértelme.

Én mint gépész biztos nem foglalkoznék vele hogy spóroljak pár ezret.

Nem tudom mennyi egy pár szabályzás,de viszont én nem rég cseréltem és 14e volt a két kerékre a tárcsa + betét.

Szerintem,ha jó...

Elküldve
Szerintem a fék nem játék,fel lehet szabályozni de az esztergályosnak legyen meg minden feltétele hozzá és szakértelme.

Én mint gépész biztos nem foglalkoznék vele hogy spóroljak pár ezret.

Nem tudom mennyi egy pár szabályzás,de viszont én nem rég cseréltem és 14e volt a két kerékre a tárcsa + betét.

Szerintem,ha jó...

Hali!!!

Itt nálunk 1000 Ft/tárcsa a szabályozás. Most valahol láttam 3-4 ezer/pár az új ára. Itt nem nagyon éri meg a szabályozás, de egy ritka kocsinál ahol a tárcsa több 10 ezer , azért ott már gondolkodik az ember. Amúgy semmi gond a szabályzott tárcsákkal, a főiskolán is tanultunk róla, csak szakszerűen legyen csinálva és ne menjen a min. alá.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.