Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sziasztok!

Pici segítséget szeretnék kérni <_<

Tigrához milyen olaj vagy olajak lennének a legmegfelelőbbek? Előre is köszi a segítséget! :)

Elküldve

Sziasztok,

2004-es CDTI 1.3-as C Corsam van.

vagy az én fülem túl érzékeny, vagy az indító.. dolgokkal van baj, de reggel és hosszabb állás után nem 3-4 pörgetés után indul be, anem kb 10et pörget az indító mire beröffen.

20 fokban ezt műveli, mi lesz télen.

most vettem újonnan a kocsit.

Új akksi van benne, és izzító gyertyákat is cseréltem már (lámpa hibát jelzett és ez volt a gond)

Elvileg Opel szalon cserélt előzőleg önindítót és talá n kompresszort, vagy mit?

Valaki segítene, aki CDTI vel jár, hogy ez normális?

köszi

sarzs

Elküldve
Sziasztok!

Pici segítséget szeretnék kérni <_<

Tigrához milyen olaj vagy olajak lennének a legmegfelelőbbek? Előre is köszi a segítséget! :)

10w40 Mobil 1,Castrol,Liqui Moly,Metabond,Elf stb

Elküldve
Sziasztok,

2004-es CDTI 1.3-as C Corsam van.

vagy az én fülem túl érzékeny, vagy az indító.. dolgokkal van baj, de reggel és hosszabb állás után nem 3-4 pörgetés után indul be, anem kb 10et pörget az indító mire beröffen.

20 fokban ezt műveli, mi lesz télen.

most vettem újonnan a kocsit.

Új akksi van benne, és izzító gyertyákat is cseréltem már (lámpa hibát jelzett és ez volt a gond)

Elvileg Opel szalon cserélt előzőleg önindítót és talá n kompresszort, vagy mit?

Valaki segítene, aki CDTI vel jár, hogy ez normális?

köszi

sarzs

Nyáron nem izzít,szal nem kell félni a téli indítástól szerintem.

Elküldve

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni.

A középkonzol kijelzője normális estben a gyújtáskapcsoló elfordításánál bekapcsol és a kijelzőn megjelenik a pontos idő dátum ill. hőmérséklet.

Az én "drágám": 96-os Corsa B 1.4i kijelzője csak a világítás kapcsolóra reagál és nem tartja meg a beállításokat.

Mi lehet a gond? volt már valakinek hasonló problémája?

Segítséget előre is köszönöm.

Elküldve
Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni.

A középkonzol kijelzője normális estben a gyújtáskapcsoló elfordításánál bekapcsol és a kijelzőn megjelenik a pontos idő dátum ill. hőmérséklet.

Az én "drágám": 96-os Corsa B 1.4i kijelzője csak a világítás kapcsolóra reagál és nem tartja meg a beállításokat.

Mi lehet a gond? volt már valakinek hasonló problémája?

Segítséget előre is köszönöm.

Valszeg a TID hátsó panelén a forrszemek forrasztása elengedte.Ki kellene szedni és átforrasztani.

Elküldve
Valszeg a TID hátsó panelén a forrszemek forrasztása elengedte.Ki kellene szedni és átforrasztani.

Köszi a gyors választ, holnap meg sasolom.

Elküldve

Valszeg a TID hátsó panelén a forrszemek forrasztása elengedte.Ki kellene szedni és átforrasztani.

Átforrasztgattam, de a probléma továbbra is fenn áll.

Nem írtam, de nem gyári rádió van benne, ez okozhat gondot?

Ha találnák egy kapcsolási rajzot többet tudnák.

Köszi az infót.

Elküldve

Sziasztok,

ismét itt vagyok,

1 hete corsa tulajdonos, és még ismerkedem az autóval.

Az önindítóval tuti gond van, pedig a kedves márkaszerviz azt mondta vétel előtt, hogy ök azt is cseréltek.. háát kiderül, viszem egy függetlenhez..

Autó:

Corsa C, 1.3CDTI, 5 ajtós, 4,5 éves 53 e Km.

egy érdekeset tapasztaltam ismét: nem vízszintesen áll a kocsi, hanem kicsit dől a kasztni mert mondjuk az egyik kerék lejjebb van, mint a többi, és nem tudom becsukni a hátsó ajtót (5.), csak ha beba..om.

Hátrébb gurultam ahol egyenes a platz, és ott simán csukódik.

ennyire csavarodik a kasztni?

Mindenkonek?

szokjam meg?

köszi

sarzs

Elküldve
Sziasztok,

ismét itt vagyok,

1 hete corsa tulajdonos, és még ismerkedem az autóval.

Az önindítóval tuti gond van, pedig a kedves márkaszerviz azt mondta vétel előtt, hogy ök azt is cseréltek.. háát kiderül, viszem egy függetlenhez..

Autó:

Corsa C, 1.3CDTI, 5 ajtós, 4,5 éves 53 e Km.

egy érdekeset tapasztaltam ismét: nem vízszintesen áll a kocsi, hanem kicsit dől a kasztni mert mondjuk az egyik kerék lejjebb van, mint a többi, és nem tudom becsukni a hátsó ajtót (5.), csak ha beba..om.

Hátrébb gurultam ahol egyenes a platz, és ott simán csukódik.

ennyire csavarodik a kasztni?

Mindenkonek?

szokjam meg?

köszi

sarzs

Semmi válasz?

Kövi probléma:

olvastam, hogy a CDTI Corsák fűtése alul van méretezve.

de: ma 16 fok volt, araszoltam be BP-re, és gondoltam bekapcsolom a fűtést, ileltve klímát, hogy a nagy esőben ne legyen párás az ablak.

Erre csak hideg jött.

Ennyire rossz a fűtés?

vagy elromlott valami?

kiegészítő fűtést tegyek bele?

köszi

várom a választ nagyon!

sarzs

Elküldve

Hali sziasztok!!!!

Olyan problémám lenne hogy van egy 1.2-es C12NZ B Corsam és egy jó idelye nagyon megnőtt a fogyasztásom!Kontrollámpa működik hibakódot nemjelez.Bratyómmal megcsináltuk hogy a diagnosztikai csatinál összezártunk de nemjelez akkor se hibát!Szokott olyat csinálni ha megállok a piroslámpánál, az alapjárat visszaesik és ingadozik nagyon és motorféknél vagy hevesebb indulásnál rángat!Mondtak nekem ilyet hogy szonda problémája van de akkor világítani kéne a kontrollámpának de nemvilágit!!!Valami ötletetek van rá esetleg?

Előre is köszi a választ!!!Lázadó

Elküldve
Semmi válasz?

Kövi probléma:

olvastam, hogy a CDTI Corsák fűtése alul van méretezve.

de: ma 16 fok volt, araszoltam be BP-re, és gondoltam bekapcsolom a fűtést, ileltve klímát, hogy a nagy esőben ne legyen párás az ablak.

Erre csak hideg jött.

Ennyire rossz a fűtés?

vagy elromlott valami?

kiegészítő fűtést tegyek bele?

köszi

várom a választ nagyon!

sarzs

A dízel alapból lassan melegszik,de ha egyátalán nem fűt,akkor termosztátcsere.

Elküldve
Hali sziasztok!!!!

Olyan problémám lenne hogy van egy 1.2-es C12NZ B Corsam és egy jó idelye nagyon megnőtt a fogyasztásom!Kontrollámpa működik hibakódot nemjelez.Bratyómmal megcsináltuk hogy a diagnosztikai csatinál összezártunk de nemjelez akkor se hibát!Szokott olyat csinálni ha megállok a piroslámpánál, az alapjárat visszaesik és ingadozik nagyon és motorféknél vagy hevesebb indulásnál rángat!Mondtak nekem ilyet hogy szonda problémája van de akkor világítani kéne a kontrollámpának de nemvilágit!!!Valami ötletetek van rá esetleg?

Előre is köszi a választ!!!Lázadó

Nem törvényszerű a haldokló lambda szondánál,hogy kigyujtja a motorkontrolt.

Nagyobb kipuff műhelyekben kitudják mérni,hogy jó-e,de mivel a fogyid megnőt,tuti az lesz a gond.

12EFt körül van hozzá Bosch,én azt ajánlanám vagy a gyárit,bár az jóval drágább.

Más utángyártott univerzális szutykot ne vegyél,csak pénzkidobás.

Elküldve
Sziasztok,

ismét itt vagyok,

1 hete corsa tulajdonos, és még ismerkedem az autóval.

Az önindítóval tuti gond van, pedig a kedves márkaszerviz azt mondta vétel előtt, hogy ök azt is cseréltek.. háát kiderül, viszem egy függetlenhez..

Autó:

Corsa C, 1.3CDTI, 5 ajtós, 4,5 éves 53 e Km.

egy érdekeset tapasztaltam ismét: nem vízszintesen áll a kocsi, hanem kicsit dől a kasztni mert mondjuk az egyik kerék lejjebb van, mint a többi, és nem tudom becsukni a hátsó ajtót (5.), csak ha beba..om.

Hátrébb gurultam ahol egyenes a platz, és ott simán csukódik.

ennyire csavarodik a kasztni?

Mindenkonek?

szokjam meg?

köszi

sarzs

Igen tekeredik,ez normális jelenség.

Elküldve
A dízel alapból lassan melegszik,de ha egyátalán nem fűt,akkor termosztátcsere.

Hello,

köszi a választ.

Következő gond, mert ha van csőstül jön:

Hengerfejtömítést kell cserélni a 4,5 éves autón:)

1.3 CDT

52e Km:)

Vélemény?

Elküldve
Hello,

köszi a választ.

Következő gond, mert ha van csőstül jön:

Hengerfejtömítést kell cserélni a 4,5 éves autón:)

1.3 CDT

52e Km:)

Vélemény?

Miért kellene?

Akkor ennek vagy vissza van tekerve az órája vagy szétküldték.

Elküldve
Miért kellene?

Akkor ennek vagy vissza van tekerve az órája vagy szétküldték.

VAgy hidegen használta városban rövid távra..

Elküldve

Volna egy kérdésem:

Bocs a hosszú leírásért, de a kérdéshez sajna kell.

X10XE motor, hidrótőkés, néha kattog a szelep sor, majd gondol egyet és teljesen csendes lesz, majd megint csattog.. saját életet él. Főleg dögmelegben. Anno ez volt az egyik ok ami miatt minden létező hibáját kijavítattam.

Tőkék cserélve mindegyik, már 2. szor, jelenleg 11300 kmer van bennük. Ennél többet kell bírni egy htőkének!

Olaj rendben, cserélve 10000 kmként, nem gagyira Valvoline 10w-40 / majd agip 10w-40. Helyzet uaa. Nem befolyásolja az olaj fajtája.

A teljes hengerfej felújítva szelepcsiszolás, vez tengelyek, vezérlés új láncok stb, minden rendben. Olajnyomás szintén jó. Olaj nem hígul, nem fogy a csere periódus alatt.

A motorban a teljes felújítás óta 30000 kmer van, amit én hajtottam bele nem gyilkolva.

EGR hiba jelenleg fenn áll, MIL világít.

Okozhatja egr/agr hiba ezt a kattogó "hidrótőke hangot"??

Elküldve
...

Nagyon hangos? Egy ismerősnek is ilyen motor van a Corsájában és amúgy sem annyira csöndes, lehet, hogy normális ez nem?

Alapjáratnál, ahogy finoman ingadozik, előfordulhatnak olyan alacsony fordulatszámtartományok, ahol kevesebb olajat hord fel és a tőkék kicsit hangosabbak. Esetleg még lehet, hogy egy 5W40-es olaj jobb lenne neki, főleg, ha fel lett újítva és egy kicsit még "szorosabb" a motor.

Elküldve

Sziasztok!

Van egy 2000-es 1.2-es Corsa C-m és a következő a gond vele:Valamitől egy éjszaka állás után az első indításnál kiakad vagy szétugrik az egyik hidrotőke és csak 3 henger indul be.Ír ki hibakódokat is a computet: P0300,03001,0303,0304 és P0170.

Ha leszedjük a szelepfedelet és újra a helyére rakjuk a hidrotőkét akkor hibátlanul működik a kocsi ,mindaddig amig megint nem pihen egy éjszakányit és ilyenkor megint csak 3 henger indul be és kiakad a tőke.

Van valakinek valami ötlete?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.