uhuhu Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 hát megnézném ahogy a Greg 10 perc alatt kipucolja a tigrába a z alapjárati motor :lol: ez egy tigra motortér..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
rtomi Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 hát megnézném ahogy a Greg 10 perc alatt kipucolja a tigrába a z alapjárati motor :lol: http://perso.numericable.fr/~promitiphi24/...Site/moteur.jpg ez egy tigra motortér..... Kötekedj csak :? Ez amúgy is egy 1,6-os motortere. :roll: A Kadettnál volt 10 perc. :sad5: De majd segítesz neki és akkor meglesz hama. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricky Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Remélem apám is meg tudja oldani. Én meg majd segítek neki, ha tudok... :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Szívattok??? Sosem láttam tigrát belülről!!! Ricky! Szerintem leáll az máskor is. gyanítom, hogy csak véletlen volt az, hogy pont mindig harmadiknál játszotta el. Üresben, úgy nagyjából akármikor nem áll le??? Gázelvételnél, mint pl parkolás, piros lámpa, váltás (bármelyik fokozat), stb??? Utána könnyen indul? Nekem először egy körforgalomban állt le az omega. Gépészkedtem is rendesen!!! :lol: Figyeld a kicsi sárga motort ábrázoló villámos lámpácskát. Ha kigyullad, akkor azonnal szervíz+tech vizsgálat 20 indításon belül!!! Ugye? Ááááákooooooossss!!!!!!!!!!!!!!!! Taníííííííííííííccs!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Hagalex Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Szerintem a Tigrincsekbe a régebbiekben még nem tárolta...ha elalutt a lámpa! Mert az én benzines astrám se tárolta el... de ez a mostani már okosabb, már megjegyzi. ...ha jól tudom! :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
greg Elküldve November22, 2005 Megoszt Elküldve November22, 2005 Szerintem a Tigrincsekbe a régebbiekben még nem tárolta...ha elalutt a lámpa! Mert az én benzines astrám se tárolta el... de ez a mostani már okosabb, már megjegyzi. ...ha jól tudom! :roll: Tárolja. Az astrád is tárolta. Ha nem 20, akkor 15 indításig. Link to comment Megosztás: More sharing options...
borona Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Minden mutató elektromos kivéve a sebességmérőt mert az mechanikus - úgyhogy az az egy nem eshetett le, de a többi igen. A computer meg persze, hogy jelezhet hiszen megfelelő feszültség nélkül nem is képes dolgozni rendesen. Először töltsd fel az akkut, ha nemsokára lemerül megint, akkor vagy az akksi döglött meg, vagy a generátor. Ha alapjáraton rámérsz az akku sarujaira és 14 volt körüli értéket kapsz akkor jó a generátorod, ha nem akkor nem. Sziasztok!Olvasom ezt az se kép se hang a műszerfalról Tigrában sztorit,van hasonló és visszatérő élményem: Ez egy C-CORSA,jelenség ua. A megoldás nálam: műszerfal csatlakozó kilazul, azt kell visszanyomni rendesen.Ehhez ki kell szedni a műszeregységet, csak egy T15-ös csavarhúzó kell hozzá meg kb. 15perc. Szerintem ott a gond,ha kiveszed a műszertömböt, a csatlakozója bent marad hátul a műszerfalban(ott van neki bepattanó hely), vagyis nem a műszertömbben rögzítették hanem mögötte,következésképpen a rázkódástól időnként kilazulhat.Nálam évente kb.1x játszik ilyet. Ha vmi nem tiszta kérdezz nyugodtan. Ja, mégvmi:C-CORSÁ-ban az immobiliser jele átmegy a műszeregységen is,tehát ha ilyenkor leállítod az autót, el sem indul. üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Sziasztok! A Tigránkban elkezdett égni a szervízlámpa, de elaludt, majd megint elkezdett égni,(csak asszonynál, nálam még nem úgyhogy csak azt tudom leírni amit ő mondott), és menet közben leesett minden óra a műszerfalon(Km óra, ford.sz.mérő). Na már most tudni kell hogy sokszor lemerült már az aksi kisebb dolgok miatt(pl:10 percre égve maradt a lámpa vagy 1-2 óráig megy a rádió). A kérdésem az lenne hogy lehet az aksitól esetleg a generátortól a probléma??? Mert az egyik ismerősömnél a rossz generátor miatt menet közben az órák ugyanúgy leestek 0-ra. ÉS emiatt éghet a szervízlámpa??? Azért ez nem túl jó dolog, hogy az akkud 10 perc tompítottól vagy pár óra rádiózástól lemerül. Nem szabadna. Check akku vagy töltés! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricky Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Figyeld a kicsi sárga motort ábrázoló villámos lámpácskát. Azéé ennyire nem vagyok hülye 8) Egyébként amikor nálam ilyen probléma volt, hogy az a kis lámpa világított csak, akkor valóban elektromos hiba volt, az egyik kábel volt elszakadva. De most minden lámpa világít, mint mikor csak a gyújtást teszem rá. Az, hogy mindig harmadiknál áll le, biztos tényleg véletlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnnyp Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Most már jó a gép. Csak az a szar spirál volt a baja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 ....De most minden lámpa világít, mint mikor csak a gyújtást teszem rá. Az, hogy mindig harmadiknál áll le, biztos tényleg véletlen.... Annak úgy is kell lennie, hiszen amikor leáll, akkor gyújtás még rajtamarad. Talán valamilyen forgalommentes útszakaszon kicsit tesztelgetned kellene, hogy más és más fokozatban leáll-e motorfékezéssel. Vagy nem tudom mit lehetne tenni :roll: ui: ha leáll, akkor arra vigyázz, nem csak kormányzás, hanem a fékezés is nehezebb lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 ui: ha leáll, akkor arra vigyázz, nem csak kormányzás, hanem a fékezés is nehezebb lesz Meg a gyorsítás is. :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ricky Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Köszi szépen :smt004 Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Meg a gyorsítás is. :wink: Köszönjük Tom, hogy ezzel a roppant értékes információval bővítetted hiányos tudásadatbázisunkat :lol: Biztos vagyok benne, hogy Ricky majd arra is figyelni fog, hogy ha leáll a kocsija, akkor nehéz lesz gyorsítania. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November23, 2005 Megoszt Elküldve November23, 2005 Köszönjük Tom, hogy ezzel a roppant értékes információval bővítetted hiányos tudásadatbázisunkat :lol: Biztos vagyok benne, hogy Ricky majd arra is figyelni fog, hogy ha leáll a kocsija, akkor nehéz lesz gyorsítania. Jóvvan na, csak gondoltam szólok. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommy.j Elküldve November28, 2005 Megoszt Elküldve November28, 2005 Sziasztok! Olyan problémám van, ha a vízhőfok felmegy kb 90 fokra, akkor kigyorsításoknál (1-esbe és 2-esbe) előszőr megtorpan az autóm (elég hosszú időre) és csak utánna kezd el "húzni". Motor típusa: X10XE 1.0 12V Corsa. Mi lehet a gondja?? Köszönettel Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve November28, 2005 Megoszt Elküldve November28, 2005 az hogy 3 henger megy csak :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve November28, 2005 Megoszt Elküldve November28, 2005 Sziasztok! Olyan problémám van, ha a vízhőfok felmegy kb 90 fokra, akkor kigyorsításoknál (1-esbe és 2-esbe) előszőr megtorpan az autóm (elég hosszú időre) és csak utánna kezd el "húzni". Motor típusa: X10XE 1.0 12V Corsa. Mi lehet a gondja?? Köszönettel Tamás Korábban adtam 2 kontaktot.Sztem inkább tőlük kérdezd meg!Mert ezt elég sok minden xarakodása okozhatja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve November28, 2005 Megoszt Elküldve November28, 2005 az hogy 3 henger megy csak :lol: :lol: :lol: ez a hét pojénja ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
tommy.j Elküldve November28, 2005 Megoszt Elküldve November28, 2005 az hogy 3 henger megy csak :lol: :lol: :lol: Tényleg, csak 3 henger megy???? :oops: ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
harpic Elküldve November29, 2005 Megoszt Elküldve November29, 2005 Ja, a litereskorzáknál ez szériahiba :lol: Mármint a 3 henger. Amúgy nekem is csinálja ezt a megtorpanást, szerintem vízhőfok független. Én nem mertem végigjátszani azt a tortúrát, hogy megpróbálják kideríteni, mi az, aztán a végén széttárják a kezüket, hogy ez van.. De kérlek, ha jutsz vele valamire, akkor tedd közhírré. Afféle házilagos megoldás: agresszíven, állatiasan kell kigyorsítani, és akkor nem torpan meg :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
meriva1.8 Elküldve November30, 2005 Megoszt Elküldve November30, 2005 ECOTEC-baj, csak 3 hengernél jobban jelentkezik???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
misi Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 :)Bizony-bizony ez corsa tipushiba 1.0-1.2-es motoroknál,valszeg a légtöm. mérö.Nesze nekünk német megbizhatóság.Egyre többször irnak ilyet,ez már több mint blama,az opelnek sztem. :evil: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 Ja, a litereskorzáknál ez szériahiba :lol: Mármint a 3 henger. Afféle házilagos megoldás: agresszíven, állatiasan kell kigyorsítani, és akkor nem torpan meg :lol: :lol: Ezt már én is próbáltam"agresszíven"kigyorsítani az ezres Corsámmal.A gyorsulás valahol a csiga és a vakond között volt.(ha már az állatoknál tartunk.Egyébként olyan 5000 fordulatnál már egész jó a hangja. :wink: Más. a szélvédőmön lett egy kis karcolás ,kb 4 cm hosszú,pont szemmagasságban.Nincs repedve,olyan mintha késsel megkarcolták volna :evil: .Van valami megoldás amivel a kis karcolást el lehet tüntetni???? :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kavics Elküldve December1, 2005 Megoszt Elküldve December1, 2005 hallottam olyan akármiről amivel bekenték ismerősöm avensisének a szélvédőjét és a finom karcokat eltűntette... tavasszal én is ki akarom próbálni a másik verdán, mert hiába magyarázom, hogy a jeget jégoldózni kell nem kaparni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts