Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
A Corsában gyárilag lévő 6 hangszóróhoz való csatlakozó van a kocsiban.

....

Hangszórót rádiót vagy mind kettőt cserélsz?

A hangszóróból igaz 6 db volt de az 4 "hangfal/hangcsatorna" valójában.

Az első ajtóban van egy egy magas és mélyközép sugárzó. A vezeték bemegy a mélyközépbe illetve a magasba. ha megnézed a magas hátulját, láthatod hogy van rajta egy kondi meg talán egy ellenálás is. ez a hangáltó.

De ahhoz hogy pontosabb eligazítást kapj, írd meg bővebben mit csinálsz, és akkor leírom amit tudok. A rádió oldalán semmit sem kell majd változtatni csak azt az egy átkötést amit fentebb is írtak...remélhetőleg. ne parázz. A Gyári ISO csati kisosztása jó. max csak akkor ha nagyon bonyi rendszert építesz....

Elküldve

Szóval:

Semmi extra.

Csak az új cd-s Daewoo fejegységet szeretném bekötni.

(Hangszórók maradnak.)

Ennek a hátulján az ISO csatlakozó 3 "részes", de a legfelsőnek nincsen funkciója. Viszont a gyári csatlakozó (szintén 3-as), nem megy bele, mert a legfelső bemenet nem kompatibilis vele.

Emiatt ezt leválasztottam a többitől, és az alsó kettő most már csatlakoztatható.

(A felső gyárilag beépített most csak fityeg a levegőben)

Antenna része is csak egy adapterrel lett megfelelő.

Jelenlegi állapot:

ISO csatlakozóból kettő alsó bedugva, antenna csatlakoztatva.

Tehát semmi extra, csak sima csere lenne.

Köszönöm!

Elküldve
Hali!

És müködik most a magnó rendesen?

Most csak leírtam, milyen állapotban van, amiben nem hajlandó működni.

Nekem itt megállt a tudomány...

Elküldve
Sziasztok!

Nekem egy Corsa B-m van X14XE motorral. A jelenség amit tapasztalok:

Haladok egy sebességgel és amikor leveszem a lábam a gázról, akkor az autó elkezd rángatni. Ismét gázt kell adnom, hogy abba hagyja.

A sebesség mindegy, csinálja 30-nál is és 80-nál is.

Nem mindig, amikor "eszébe jut".

Mitől csinálhat ilyet, mit nézzek át?

Bővebben!

ha kinyomod a kuplungot akkor le is áll, vagy akkor egyenletes marad az alapjáratod?

Elküldve
Szerintem nem kell semmilyen átalakító! Csak a Corsákban már előkészített cuccok vannak, amik több féle magnóhoz is jók.

Nekem sem gyári van bent. és nálam is ahogy Kavics mondta át kellett kötnöm két vezetéket, ahoz hogy ne felejtsen el mindent a magnó.

Hali!

Melyik vezetéket kell átkötni ahhoz hogy rendesen szuperáljon zene masina?

Elküldve

Az átkötősdihez:

Én a B Corsámból kiműtött CAR 300-as és a belerakandó szintén Blau rádió alapján azt mondom, hogy az alsó csatin a 4-est és a 7-est kell megcserélni /ha azt feltételezem, hogy balfelső az 1-es, alatta a 2-es és így tovább/.

Nálam alapból a 4-es a KL15, amit úgy olvastam, hogy gyújtás+, 7-es meg a KL30, ami meg a fix+.

Ha netán nem így lenne, akkor majd egy szagértő kijavít.

Elküldve

Halihó!

Egyik haveromnak van egy 98'-as 5 ajtós 1.2 16V B corsa-ja, és kérdésem lenne, mennyiért lehet szerezni hozzá lamdaszondát. Sajna a motorkódot néztem, de nem találtam. Az eredeti szonda 4 kábeles, de haldoklik elég erőteljesen, már most alig indúl, ill. beindúl, csak vagy 8x leáll mire megtartja az alapjáratot, ill. lassan folyamatossá válik a kontrollámpa.

Előre is köszöntem

Elküldve

nem biztos hogy lambdaszonda lesz a ludas.

ezeknél a légtömegmérő, és az alapjárati motor is meg szokott halni....

egy alapos Tech 2 es müvelettel kell behatárolni a hibát....

Elküldve

Sziasztok!

Én egy új tag vagyok és lenne egy kérdésem.

Most vásároltam egy 1.4i -s B Corsát, 1994-es, egy idősebb tulajtól vettem ,aki szerintem nem igazán hajtotta a kocsit.

Gázadáskor az autó megtorpan és nehezen gyorsul fel.

Volna valami tippetek, hogy mi lehet az oka?

Ha igen, mit lehetne kezdeni a problémával, merre keressem az okát?

A vásárlás után tetten vele egy hosszabb utat, Budapest-Debrecen, oda-vissza, és egy korábbi jó tanács szerint ennek segíteni kellett volna rajta, de nem így történt.

Válaszotokat előre is köszönöm, üdvözlettel:

mozli

Elküldve
Sziasztok!

Én egy új tag vagyok és lenne egy kérdésem.

Most vásároltam egy 1.4i -s B Corsát, 1994-es, egy idősebb tulajtól vettem ,aki szerintem nem igazán hajtotta a kocsit.

Gázadáskor az autó megtorpan és nehezen gyorsul fel.

Volna valami tippetek, hogy mi lehet az oka?

Ha igen, mit lehetne kezdeni a problémával, merre keressem az okát?

A vásárlás után tetten vele egy hosszabb utat, Budapest-Debrecen, oda-vissza, és egy korábbi jó tanács szerint ennek segíteni kellett volna rajta, de nem így történt.

Válaszotokat előre is köszönöm, üdvözlettel:

mozli

Asszem egy ilyen problemmel már küzdött itt cartárs, ha visszaolvasod ezt a topicot, akkor szvsz meglesz a megoldás.

Elküldve

Hali!

Visszaolvastam a topicot, volt hasonló probléma, aminél azt írták, hogy rángat, majd leáll a motor, ha lelépnek a gázról.

Nálam nincs ilyen jelenség, egyszerűen nem gyorsul a verda, úgy, ahogy kéne néki.

Továbbra is köszönettel várom a hozzászólásokat:

mozli

Elküldve
Hali!

Visszaolvastam a topicot, volt hasonló probléma, aminél azt írták, hogy rángat, majd leáll a motor, ha lelépnek a gázról.

Nálam nincs ilyen jelenség, egyszerűen nem gyorsul a verda, úgy, ahogy kéne néki.

Továbbra is köszönettel várom a hozzászólásokat:

mozli

Első körbn, ami nekem Omegásnak eszébe jutna cserélnék egy gyertyakábel szettet. Ez talán a legolcsóbb, És Omegában okozott már hasonlót. ja meg megnézném az üzemanyagzűrőt is.. :?

Elküldve

Szia Lui!

Köszönöm a tippeket, leellenőrzöm őket.

Ha rájövök valamire, akkor azt megírom.

Még egyszer kösz a hozzászólást, üdvözlettel:

Mozli

Elküldve

Én az ilyen kikötősdit úgy oldottam meg, hogy vettem egy toldót /opelhez passzolót nem találtam, bmw-hez valót hekkeltem :P/, azon mahináltam a szálakat.. szerintem ez a leghumánusabb megoldás.

Más: ma nagyon ráértem, és a dugóban araszolva nyomkodtam a kijelző melletti gombokat, ha mind a kettőt nyomva tartottam 10-20 másodpercig, akkor megjelent először egy F 12, majd egy F 95 felirat, ami után kiírta az aktuális sebességet /53-ig, utána csak +53KMH-t/, végül pedig minden szegmens felvillant. Nyomkodjátok ti is, olcsó játék.. :D

Meg persze érdekelne, hogy az F-es dolgok vajon a benzinre vonatkoznak, mert 95-ös van benne, és tényleg 12 liter körül lehet a tankban..

Elküldve

Üdvözlet mindenkinek!

Corsa C14NZ-m van (swing, 1.4i) és a probléma a következő:

Ha hidegben áll az autó (0 fok alatt) kb 3-4órát utána nem hajlandó beindulni. Ez a hiba kb minden télen előfordul 1x-2x, kb. 3 éve.

Pl: tavaly -15 fok hidegben állt, és az Istennek sem akart beindulni...hazavontattak, és a fütött garázsban 1-2 órás olvadás után "pöccre" beindult. Két napja ugyanez volt:

Éjszakára mentem dolgozni, este 2300kor letettem az autót a parkolóban, ahol éjszaka kb -5 fok volt, reggel 700kor ugye nem indul. Mivel nem volt alkalmam hazavontatni magam, és az idő nappal 10-12fokra volt jósolva, gondoltam várok 1-2órát és beindul megint. 900kor kb 5,5fok volt a külső hőmérséklet, de még nem indult. Elmentem 1-2 dolgot gyalog elintézni, mikor visszaértem 12fok volt és 11óra. Ekkor már megint pöccre indult.

Amugy az autó szinte minden estét garázsban tölt, és egyéb hiba sem fordult még elő vele.

A tavalyi eset után gondoltam, hogy az üzemanyag-szivattyúban van valami víz, így azt szétszedtem, megtisztítottam. Nem is volt vele baj azután (mivelhogy nem is nagyon volt minusz fok azóta). De a hiba megint előjött...MI LEHET A BAJ?

Aki ezt elolvasta annak a türelmét köszönöm, és a válaszokat is!

Elküldve

Folytatva a kijelzo temat, azt kitudtam, hogy az F-es dolgok azok a fault kodok. Ha jol ertelmeztem, F12 a kiolvasas kezdete, F95-re utalast viszont nem talaltam, remelem, az a veget jelzi :)

Elküldve
Olvastam, de nekem pont az hogy hidege nem akar indulni. De ha egyszer beindul, utána megállíthatatlan. Amugy Zsír u.a. corsa nekem is (1994-es)

Szerintem , hőérzékelő!

Állandóan meleget jelez a processzornak... Értelemszerűen ha meleget jelez minuszban, akkor nem is fog a számítógép dúsítani és igy be sem fog indulni; egészen addig míg valóban nem lesz olyan meleg a kinti hőmérséklet, mint amire be van állva a hőrzékelő.

Na csá...

Elküldve

Sziasztok!

A Tigránkban elkezdett égni a szervízlámpa, de elaludt, majd megint elkezdett égni,(csak asszonynál, nálam még nem úgyhogy csak azt tudom leírni amit ő mondott), és menet közben leesett minden óra a műszerfalon(Km óra, ford.sz.mérő). Na már most tudni kell hogy sokszor lemerült már az aksi kisebb dolgok miatt(pl:10 percre égve maradt a lámpa vagy 1-2 óráig megy a rádió). A kérdésem az lenne hogy lehet az aksitól esetleg a generátortól a probléma??? Mert az egyik ismerősömnél a rossz generátor miatt menet közben az órák ugyanúgy leestek 0-ra.

ÉS emiatt éghet a szervízlámpa???

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.