zotya975 Elküldve Március21, 2014 Megoszt Elküldve Március21, 2014 Meyle gyártmányú kormányösszekötő gömbfej, élt 30ezer kilómétert, de már régóta kopogott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március21, 2014 Megoszt Elküldve Március21, 2014 ..és vegyél egy focust. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március21, 2014 Megoszt Elküldve Március21, 2014 ..és vegyél egy focust. :D Méééér? Ugyanitt: vágott G-astra caravan rugók eladók. :D Kutyacsontot nehéz kivenni a stabrúd végéből? Azt is cserélnem kell. Most hogyan van ez kétfajta kutyacsont van 6-7? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március21, 2014 Megoszt Elküldve Március21, 2014 Kétfajta (sőt mérettől függően több) van ja, szerintem Neked a 7-es kell. Azt könnyebb cserélni is. :icon1: Megnézed, ha a stabrúd végébe egy gömbfej van becsavarozva, akkor a 7-es. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
vanfer Elküldve Március21, 2014 Megoszt Elküldve Március21, 2014 Fejből nem ment volna nekem (bár van egy komplett kormányművem, megnézhettem volna :)) Amúgy vanfer, hogy szuperál csere óta? Ok minden, most éjszakás vagyok majd ha több idöm lesz leírom a történetét.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2014 Megoszt Elküldve Március22, 2014 Kétfajta (sőt mérettől függően több) van ja, szerintem Neked a 7-es kell. Azt könnyebb cserélni is. :icon1: Megnézed, ha a stabrúd végébe egy gömbfej van becsavarozva, akkor a 7-es. ;) Aha értem, kösz. úgy látom a 7-es lesz..ez is kúpos mint a kormányösszekötő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
isi Elküldve Március22, 2014 Megoszt Elküldve Március22, 2014 Méééér? Ugyanitt: vágott G-astra caravan rugók eladók. :D Kutyacsontot nehéz kivenni a stabrúd végéből? Azt is cserélnem kell. Most hogyan van ez kétfajta kutyacsont van 6-7? Vectran a 6 van astran a 7 szerintem. A 6. szívás cserélni, van több fèle stabrúd átmérő. Èn anno úgy flexeltem le, mondjuk az újat sem volt egyszerű ràrakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2014 Megoszt Elküldve Március22, 2014 Vectran a 6 van astran a 7 szerintem. A 6. szívás cserélni, van több fèle stabrúd átmérő. Èn anno úgy flexeltem le, mondjuk az újat sem volt egyszerű ràrakni. Most hoztam el őket a boltból mingyá nekiesek. A kormányösszekötő cserével megszűnt a koppanás is, de érdekes hogy a gázelvét.ráadáskor jelentkező koppanás is. Nem értem, de mindegy. A balos lengőkartban szilentet is cseréltek, nem csináltam még ilyet, biztos az is jó móka. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóbi Elküldve Április16, 2014 Megoszt Elküldve Április16, 2014 (edited) Vectran a 6 van astran a 7 szerintem. A 6. szívás cserélni, van több fèle stabrúd átmérő. Èn anno úgy flexeltem le, mondjuk az újat sem volt egyszerű ràrakni. Nekem a 6-os van bent 1,4-es Astra-n. Könnyű volt cserélni. :) Módosítva Április16, 2014 : Róóóbi Link to comment Megosztás: More sharing options...
N.Péter Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Hello! A segítségeteket szeretném kérni olyan ügyben, hogy ha lassan megyek a jarganyommal pl. macskaköves úton akkor "kopog, eléggé hallhatóan rázkódik" a kormányom. Ha gyorsan megyek akár jó úton, akár rossz úton nem hallható semilyen rendellenes hang. Mitől lehet ez? Mit kell cserélnem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Hello! A segítségeteket szeretném kérni olyan ügyben, hogy ha lassan megyek a jarganyommal pl. macskaköves úton akkor "kopog, eléggé hallhatóan rázkódik" a kormányom. Ha gyorsan megyek akár jó úton, akár rossz úton nem hallható semilyen rendellenes hang. Mitől lehet ez? Mit kell cserélnem? Üdv, a kormányrúdnak van egy megvezetése a műszerfal mögött, ha befekszel a pedálokhoz és felnézel akkor látni. ott szokott kicsúszni egy persely, és akkor üti a rúd a fém felfogatást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imi (Astra) Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Sziasztok! Ha "szervósítani" szeretném az X14NZ Classic-ot mit kellene cserélni illetve beszerezni hozzá? Nagyon visszafogja a motort? Érdemes foglalkozni vele? Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Sziasztok! Ha "szervósítani" szeretném az X14NZ Classic-ot mit kellene cserélni illetve beszerezni hozzá? Nagyon visszafogja a motort? Érdemes foglalkozni vele? Köszönöm! Szervós kormánymű, gumi- és fémcsövek, tartály, szivattyú, szervós motortartóbak, hosszabb szíj, olaj. Nem fogja vissza. Érdemes. (Most dobtam ki a lomtalanításon egy csomó cuccot hozzá...) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
N.Péter Elküldve Április18, 2014 Megoszt Elküldve Április18, 2014 Üdv, a kormányrúdnak van egy megvezetése a műszerfal mögött, ha befekszel a pedálokhoz és felnézel akkor látni. ott szokott kicsúszni egy persely, és akkor üti a rúd a fém felfogatást. Holnap megfogom nézni, jó lenne ha csak ennyi lenne a probléma. Köszi a gyors választ!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Holnap megfogom nézni, jó lenne ha csak ennyi lenne a probléma. Köszi a gyors választ!!!! Nincs mit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Nincs vmi 5letetek mit lehet kezdeni a közmány összekötö gömbfejjel, ha bacik kijönni? kinyomóval csinálom, melegítettem is.... kiszenvedtem a kerékanyát, a talpast, erre ez a legkisebb szar szopat Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Nincs vmi 5letetek mit lehet kezdeni a közmány összekötö gömbfejjel, ha bacik kijönni? kinyomóval csinálom, melegítettem is.... kiszenvedtem a kerékanyát, a talpast, erre ez a legkisebb szar szopat Azt hiszem simán csak ütöttem felfele, az anyát rajta hagytam, hogy ne verjem szétt a menetet. Ha már nem kell, mert cseréled akkor közben lehet feszíteni pajszerral is a rugóstaghoz betámasztva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Azt hiszem simán csak ütöttem felfele, az anyát rajta hagytam, hogy ne verjem szétt a menetet. Ha már nem kell, mert cseréled akkor közben lehet feszíteni pajszerral is a rugóstaghoz betámasztva. na végül kiszenvedtem, de a menet elment, viszont nincs másik így levágtam a végéből a béna részt, de végül belkerült az uj toronyszilent/csapágy meg az uj talpas Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 na végül kiszenvedtem, de a menet elment, viszont nincs másik így levágtam a végéből a béna részt, de végül belkerült az uj toronyszilent/csapágy meg az uj talpas A futóművet kéne beállítatni nekem is, a kormányösszekötő meg a szilent csere után, de még a műszakit heverem ki... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 A futóművet kéne beállítatni nekem is, a kormányösszekötő meg a szilent csere után, de még a műszakit heverem ki... :D nekem a műszakin nem vót semmi, megdicsérték a bódét egyenlőre nekem csak az egyik oldal van meg, a talpas is pont a másik oldalon fosta el magát, de arra nem marad idő a hátsó lengéscsill. gumi csillapítóival jól rászoptam, a cromax szerint ez való nekem, a kocsi szerint meg nem: https://cromax.hu/opel/astra-f-1991-2002-/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210105-hatso-lengescsillapito-reszei/?limitstart=0 nyikorog mint a nyavaja egyébként érdekes INA csapágy volt az SKF-es torony settben Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 nekem a műszakin nem vót semmi, megdicsérték a bódét egyenlőre nekem csak az egyik oldal van meg, a talpas is pont a másik oldalon fosta el magát, de arra nem marad idő a hátsó lengéscsill. gumi csillapítóival jól rászoptam, a cromax szerint ez való nekem, a kocsi szerint meg nem: https://cromax.hu/opel/astra-f-1991-2002-/80000000-futomu-kormanymu/80210000-hatso-futomu-alkatreszek/80210105-hatso-lengescsillapito-reszei/?limitstart=0 nyikorog mint a nyavaja egyébként érdekes INA csapágy volt az SKF-es torony settben Nekem maga a gátló nyikorog ahogy be van fogatva fent a bódéba. Unixos kicsit szélesebb volt a feje mint amennyire kell. Oldalról meg kellett köszörülni hogy bemenjen a helyére aztán ha megtépem a csavart elég mereven áll, a fém már nem szorul, de a gumi még igen. Ahogy télen mozog a bódé meg nyikorog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Nálam van egy kicsi koppanás, mikor teljesen kitekert kormánynál tolatok,mindegy hogy jobbra vagy balra. Gondoltam hogy valami a futóműből. De most lett kicserélve minden. Toronycsapágy,toronyszilent,lengőkar szilentek,lengéscsillapító,stab szilentek,talpas,stab bekötő meg kormánygömbfej meg tavaly. A kerék centírozva új Hankook gumik,futómű beálítva. KOPPANÁS maradt,bár enyhébb! Állítolag opel és VW betegség. Haver ugyanícs kicserélt mindent a golf III -án neki is ez a tünet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Nálam van egy kicsi koppanás, mikor teljesen kitekert kormánynál tolatok,mindegy hogy jobbra vagy balra. Gondoltam hogy valami a futóműből. De most lett kicserélve minden. Toronycsapágy,toronyszilent,lengőkar szilentek,lengéscsillapító,stab szilentek,talpas,stab bekötő meg kormánygömbfej meg tavaly. A kerék centírozva új Hankook gumik,futómű beálítva. KOPPANÁS maradt,bár enyhébb! Állítolag opel és VW betegség. Haver ugyanícs kicserélt mindent a golf III -án neki is ez a tünet. :D Hát oka biztos van neki, tuti nem így jött ki a a kocsi a gyárból. Elég hamar tönkremennek ezek a gömbfejek, én 2 éve cseréltem mindegyiket a kormányösszekötőkön már megint kopogott a jobbos. Meg volt egy olyan koppanás amire nem tudtam rájönni, amikor váltás után leléptem a kuiplungról minél durvábban annál jobban koppant valami, azt hittem hogy motortartó bak, de azok jók voltak, utána meg úgy vettem észre a váltó-difiből jön, de ez is megszünt a gömbfej cserekor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelnils Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Hát tavaly 7. hónapban volt műszakin ott még jók voltak a gömbfelyek. Én semm láttam rajta semmit! Jővőre megy műszakira, majd kicserélem ha muszáj lessz! Lehet megszűnik! A gyári szegecselt 15 évet és 350.000km bírt! Ez meg 3 évet se! Jee! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Hát tavaly 7. hónapban volt műszakin ott még jók voltak a gömbfelyek. Én semm láttam rajta semmit! Jővőre megy műszakira, majd kicserélem ha muszáj lessz! Lehet megszűnik! A gyári szegecselt 15 évet és 350.000km bírt! Ez meg 3 évet se! Jee! Ez így van a gyári nekem ie elment 300ezret, az utángyári a tizedét sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts