Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

na hát nem győztetek meg.....akkor hagyom a rákba

nem is volt cél, hogy meggyõzzünk. Ha tetszik beleteszed, ha nem, nem. Had' ne mi döntsük el, hogy neked milyen kormány tetszik :lol:
Elküldve

nem is volt cél, hogy meggyõzzünk. Ha tetszik beleteszed, ha nem, nem. Had' ne mi döntsük el, hogy neked milyen kormány tetszik :lol:

mán úgy gondoltam, ha áradoztatok volna hogy milyen jó az a kormány, akkor lehet hogy nekiesek....lehet

Elküldve

mán úgy gondoltam, ha áradoztatok volna hogy milyen jó az a kormány, akkor lehet hogy nekiesek....lehet

Most mit áradozzak róla? :D Gyári kormány. Plusz lovakat nem tesz bele, meg extra funkciót se. Nekem nem tetszik, mert domború a közepe. Van aki meg van veszve érte, engem erősen hidegen hagy, én a tölcsért szeretem. Különbség annyi van, amennyit látsz. Nem néz ki olyan hülyén, mint a 2 ágú.

Elküldve

Most mit áradozzak róla? :D Gyári kormány. Plusz lovakat nem tesz bele, meg extra funkciót se. Nekem nem tetszik, mert domború a közepe. Van aki meg van veszve érte, engem erősen hidegen hagy, én a tölcsért szeretem. Különbség annyi van, amennyit látsz. Nem néz ki olyan hülyén, mint a 2 ágú.

aha, köszi

  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok!

Meg tudja valaki mondani, hogy egy Astra H kormányoszlopot be lehet e faragni Astra F be? Astra H multikormányt szeretnék.

  • 2 months later...
Elküldve

Sziasztok. Segítsetek. Opel astra G. szervó nyöszörög, sistereg stb. találtam egy tartályt,elég nehezen hozzáférhető helyen,nem tudom ellenőrizni az olaj szintet. Kis fordulatszámnál elmegy néha a szervó,hirtelen lassításnál és kanyarodásnál szakad a bicepsz:) mi lehet a hiba? olaj kevés? levegős a rendszer?

Elküldve

Találtam egy tartályt. van bent egy szürő, az alja nem ér bele az olajba. Látok bent egy fekete csavart, tehát nincs tele. Milyen olajat öntsek bele? Megcsináltam azt hogy 15mp-ig elfordítottam mindkét irányba a kormányt, azóta nem olyan nehéz a kormányzás. Habos lett az olaj teteje, tehát szerintem levegős volt! Már csak hogy milyen olaj stb.

Elküldve

Találtam egy tartályt. van bent egy szürő, az alja nem ér bele az olajba. Látok bent egy fekete csavart, tehát nincs tele. Milyen olajat öntsek bele? Megcsináltam azt hogy 15mp-ig elfordítottam mindkét irányba a kormányt, azóta nem olyan nehéz a kormányzás. Habos lett az olaj teteje, tehát szerintem levegős volt! Már csak hogy milyen olaj stb.

ha tényleg a szervótartályt találtad meg, akkor:

1. ez az F astra fórum :D

2. autósboltba becsattogsz és kérsz szervóba való olajt, ami ugyanaz lesz mint ami automata váltóba való. F astrán a kupakból lóg ki egy szár, az lóg bele, azon két rovátka között kell középen lenni a szintnek.

Elküldve

Köszi az előző válaszokat!

Új gondba kerültem .. :( Vettem ugye komplett szervót (6PK) mindenre figyeltem hogy minden passzoljon....

Minden ment volna simán, de a tartóbakot nem mertem eddig átszerelni, ugyanis nem értem hogyan fog az ott elférni (C14NZ) ,a tartóbakra rátettem a görgőt és a szivattyút, naggyábol odapróbáltam hogy is fog kinézni és lásd... sehogysem... Az még okés hogy a vez.szíj burkolatbol ki kéne vágni egy darabot de hogy a szíj az hogyan fog elférni?? Ne mondjátok hogy a görgő és a szivattyú között mert hülyét kapok ha mégegyszer le kell szednem a vez.szíjat....

Minden segítséget és ha valaki képet is tud küldeni az övéről azt is szivesen várom :)

Mellékelek egy pár képet hogy lássátok miröl van szó:

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919365_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]'>http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919365_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919365_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919363_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]'>http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919363_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919363_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919364_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]'>http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919364_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919364_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919369_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]'>http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919369_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919369_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919368_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]'>http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919368_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919368_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]'>http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve

Köszi az előző válaszokat!

Új gondba kerültem .. :( Vettem ugye komplett szervót (6PK) mindenre figyeltem hogy minden passzoljon....

Minden ment volna simán, de a tartóbakot nem mertem eddig átszerelni, ugyanis nem értem hogyan fog az ott elférni (C14NZ) ,a tartóbakra rátettem a görgőt és a szivattyút, naggyábol odapróbáltam hogy is fog kinézni és lásd... sehogysem... Az még okés hogy a vez.szíj burkolatbol ki kéne vágni egy darabot de hogy a szíj az hogyan fog elférni?? Ne mondjátok hogy a görgő és a szivattyú között mert hülyét kapok ha mégegyszer le kell szednem a vez.szíjat....

Minden segítséget és ha valaki képet is tud küldeni az övéről azt is szivesen várom :)

Mellékelek egy pár képet hogy lássátok miröl van szó:

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919368_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919368_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][url=http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg]http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg]

[url=http://kepfeltoltes.hu/view/120919/20120919366_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][url=http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg]http://kepfeltoltes....ltoltes.hu_.jpg

Nem egészen értem a problémádat, azaz lehet mégis: a feszítőgörgő ennél a rendszernél tudtommal a vezműszíj. burkolat kivágásába kerül, nem arra a konzolra, amin a szivattyú lesz. Tehát a motortartó bakot a szivattyúval berakod a helyére, a feszítő pedig abba a kivágásba megy, ami a vezérműszíjburkolaton van.

Elküldve

Köszi az előző válaszokat!

Új gondba kerültem .. :( Vettem ugye komplett szervót (6PK) mindenre figyeltem hogy minden passzoljon....

Minden ment volna simán, de a tartóbakot nem mertem eddig átszerelni, ugyanis nem értem hogyan fog az ott elférni (C14NZ) ,a tartóbakra rátettem a görgőt és a szivattyút, naggyábol odapróbáltam hogy is fog kinézni és lásd... sehogysem... Az még okés hogy a vez.szíj burkolatbol ki kéne vágni egy darabot de hogy a szíj az hogyan fog elférni?? Ne mondjátok hogy a görgő és a szivattyú között mert hülyét kapok ha mégegyszer le kell szednem a vez.szíjat....

Minden segítséget és ha valaki képet is tud küldeni az övéről azt is szivesen várom :)

Mellékelek egy pár képet hogy lássátok miröl van szó:

Várjunk csak! Azt írod, hogy c14nz-d van. Ha jól láttam a generátorodra egy sima ékszíj megy alulról, igaz?

A szervoszivattyú meg hosszbordás, ráadásul a feszítőgörgőjével nagyon nem jól van összerakva, ott sokkal több hely van gyárilag.

Nem egészen értem, hogy gondoltad összerakni... :huh:

Elküldve

Bizony, x14nz-vel nekem is ez volt, tárcsacsere is kellett, motortartóbak csere, meg persze szíjak. Ráadásul nekem klímás.

Ha tárcsacserével és generátorcserével együtt gondolta a kolléga akkor már működhet. De a bakot és a szivattyút akkor sem jól rakta össze. Lehet hogy még a vezérlés burkolata is útban van, mert más a szervósé, ezt mondjuk nem tudom.

De ezen még akkor is dolgoznia kell...

Elküldve

Várjunk csak! Azt írod, hogy c14nz-d van. Ha jól láttam a generátorodra egy sima ékszíj megy alulról, igaz?

A szervoszivattyú meg hosszbordás, ráadásul a feszítőgörgőjével nagyon nem jól van összerakva, ott sokkal több hely van gyárilag.

Nem egészen értem, hogy gondoltad összerakni... :huh:

Megvan minden hozzá ahogy írtam, tárcsa is generátor is , csak a tartóbak nem stimmel... utánanéztem és ez a bak tényleg nem jó ide, mert a görgő a vez szíj között van felfogatva.... namost ez megint probléma ugyanis nekem ott csak 1 csavarhely van az lehetséges?? én úgy olvastam hogy minden 1.4-es blokkra rá lehet rakni akkor most ez mi? fúrnom kell mégegy lyukat a blokkba? nanemáá xD

Elküldve

Szerintem jól van az összerakva, csak az a bökkenő, hogy ez a klímás tartóbak. Klímásnál van a feszítőgörgő a sservó mellett egy bakon. Ahogy az enyémen is. Képet most nincs időm keresni, de délután keresek, ha még nem lesz megoldás.

Elküldve

Megvan minden hozzá ahogy írtam, tárcsa is generátor is , csak a tartóbak nem stimmel... utánanéztem és ez a bak tényleg nem jó ide, mert a görgő a vez szíj között van felfogatva.... namost ez megint probléma ugyanis nekem ott csak 1 csavarhely van az lehetséges?? én úgy olvastam hogy minden 1.4-es blokkra rá lehet rakni akkor most ez mi? fúrnom kell mégegy lyukat a blokkba? nanemáá xD

Meg kell legyen a másik lyuk is, csak keresni kell.

Elküldve

Hello mindenki!

Van egy F Astrám C14NZ, gyárilag szervó mentes. Az futott át az agyamon, hogy lehetséges-e utólag szervót telepíteni. Ha igen akkor ez menniyre kivitelezhető operáció? Kell hozzá szervó szivattyú, szíj, szervóképes kormánymű, csövek. Más kell hozzá?

Köszönöm a segítséget előre is!

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.