yankee Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Nekem kifejezetten tetszik, ezért is vettem, de most nem ez a lényeg :lol: Akkor elhozom majd a kormányrudat is. Ezt egyébként mennyire nehéz cserélni? Akkor már, ha vissza megyek.. a kormányburkolat jó lesz? Kell a kormány burkolat is. A gyújtás kapcsolót is át kell rakni a te kormány rudadból a másikba. Ha imós az autód akkor az imónak a vevője sem lesz kompatibilis a légzsákos ruddal. Mivel a légzsákos rúdban egyenesen áll a gyújtás kapcsoló, míg a simába egy kicsit ferdén ezáltal más a burkolat és más az imó vevőnek helyzete. Ezen felül asszem nincs más. Most azt nem tudom, hogy a légzsáktalan illetve légzsákos kormány rúd konzolja egyezik-e ha egyezik akkor csak az oszlopot kell leműteni. Ha nem egyezik akkor műszerfalat ki kell venni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Horysz Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 Kell a kormány burkolat is. A gyújtás kapcsolót is át kell rakni a te kormány rudadból a másikba. Ha imós az autód akkor az imónak a vevője sem lesz kompatibilis a légzsákos ruddal. Mivel a légzsákos rúdban egyenesen áll a gyújtás kapcsoló, míg a simába egy kicsit ferdén ezáltal más a burkolat és más az imó vevőnek helyzete. Ezen felül asszem nincs más. Most azt nem tudom, hogy a légzsáktalan illetve légzsákos kormány rúd konzolja egyezik-e ha egyezik akkor csak az oszlopot kell leműteni. Ha nem egyezik akkor műszerfalat ki kell venni. értem, köszi. remélhetőleg ilyen gond nem lesz.. egyébként, a kormányrúd kompatibilis lesz az én kormányművemmel? Mert felmerült egy ilyen kérdés is a szerelőnél, meg nagyon ellenzi a dolgot, de elég olcsón jutottam hozzá (<5k) meg szép is, meg tetszik is.. meg már ahogy látom páran foglalkoztak hasonlóval (ha más nem omega b kormány miatt).. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve November30, 2011 Megoszt Elküldve November30, 2011 értem, köszi. remélhetőleg ilyen gond nem lesz.. egyébként, a kormányrúd kompatibilis lesz az én kormányművemmel? Mert felmerült egy ilyen kérdés is a szerelőnél, meg nagyon ellenzi a dolgot, de elég olcsón jutottam hozzá (<5k) meg szép is, meg tetszik is.. meg már ahogy látom páran foglalkoztak hasonlóval (ha más nem omega b kormány miatt).. A kormány művel stimmelni fog abba nincs több féle. Én nekem is légzsáktalan volt az autó simán bele raktam a légzsákost az stimmel 10000% Igazából minden stimmel. Csak kormány rudat kell cserélj. Azon felül minden lyuk minden csatlakozás stimmel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve December1, 2011 Megoszt Elküldve December1, 2011 Tegnap megnéztem az én kormányművemet és 3,5-öt forog koppanástól koppanásig. Várom a GSI kormány adatait! :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Nah, tehát a tegnapi tekergessünk végig minden cimbi autóját eredménye: Enyém, szervó nélküli, fapadadsztra-középtől 2-2, tehát 4 kopptól koppig. (nem is értem, miért tűnik soknak...) Haver1 astra, de vectra származású szervós kormánymű 3,5 kopptól koppig. Haver2 GSI, gyári XE, gyári kormány, 3,5 kopptól koppig. Haver3 aki már sz.pott kormánymű legózással pedig elmesélte, hogy a szervo nélküli más, illetve szervósból is van ami más, de fejből nem tudta megmondani, hogy a 3,5 a kevesebbet, vagy a többet forgós -e. Szóval a "nincs több féle" az nagyjából 3 félét takar. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Nah, tehát a tegnapi tekergessünk végig minden cimbi autóját eredménye: Enyém, szervó nélküli, fapadadsztra-középtől 2-2, tehát 4 kopptól koppig. (nem is értem, miért tűnik soknak...) Haver1 astra, de vectra származású szervós kormánymű 3,5 kopptól koppig. Haver2 GSI, gyári XE, gyári kormány, 3,5 kopptól koppig. Haver3 aki már sz.pott kormánymű legózással pedig elmesélte, hogy a szervo nélküli más, illetve szervósból is van ami más, de fejből nem tudta megmondani, hogy a 3,5 a kevesebbet, vagy a többet forgós -e. Szóval a "nincs több féle" az nagyjából 3 félét takar. ;) Tehát nekem volt igazam köszönöm. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Tehát nekem volt igazam köszönöm. :lol: Úgy néz ki, hogy a 3,5 fordulat az alap. Azért még nem adom fel! (calibra is érdekelne) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Tehát nekem volt igazam köszönöm. :lol: Igen... Állítottad hogy nincs több-féle, és ehhez képest csak 3 különböző van. Valóban igazad volt. Köszönjük. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Igen... Állítottad hogy nincs több-féle, és ehhez képest csak 3 különböző van. Valóban igazad volt. Köszönjük. Nem azért de én csak 2verziót látok. 4 illetve 3.5fordulat. Mi a harmadik? Nem azt állítottam, hogy nincs több féle. Hanem azt hogy a gsi nem forog kevesebbet..... De azt nem tudtam abba igazad van, hogy a szervó nélküli 2-2 tekeredik. A szervős meg 3.5 koptól koppig. Na mind1 Mondtam, hogy nem létezik. :lol: TEHÁT NINCS. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Úgy néz ki, hogy a 3,5 fordulat az alap. Azért még nem adom fel! (calibra is érdekelne) Így van ne add fel. :lol: Sok márka van még... Lamborghini, Ferrari, Mercedes, BMW. Gondolod a Kalibrát nem az opel gyártotta? ;) Na mindegy Ez már nekem túl sok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Igen... Állítottad hogy nincs több-féle, és ehhez képest csak 3 különböző van. Valóban igazad volt. Köszönjük. Elveszem a körteformákat és az ólom katonákat is köcsög ha beszósz! :lol: Kb ezen a szinten vagytok! ;) Fejezétek má be! Egyikőtöknek sincs igaza. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Elveszem a körteformákat és az ólom katonákat is köcsög ha beszósz! :lol: Kb ezen a szinten vagytok! ;) Fejezétek má be! Egyikőtöknek sincs igaza. :) De nekem. :) :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Így van ne add fel. :lol: Sok márka van még... Lamborghini, Ferrari, Mercedes, BMW. Gondolod a Kalibrát nem az opel gyártotta? ;) Na mindegy Ez már nekem túl sok. Miután egyesek képesek omega 3 literes motort faragni az astába/kadétba, szerintem egy kormánymű sem nagyobb hülyeség. És a cali elvileg az opel integrája volt, ha élhetek ezzel a képzavarral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Miután egyesek képesek omega 3 literes motort faragni az astába/kadétba, szerintem egy kormánymű sem nagyobb hülyeség. És a cali elvileg az opel integrája volt, ha élhetek ezzel a képzavarral. Ne foglalkozz vele, úgyis övé a homokozó, menjünk mászókázni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Miután egyesek képesek omega 3 literes motort faragni az astába/kadétba, szerintem egy kormánymű sem nagyobb hülyeség. És a cali elvileg az opel integrája volt, ha élhetek ezzel a képzavarral. Sose tudom miért írod amiket írsz. Most ne mond már hogy nagyobb értelme van egy kormány művet befaragni mint egy 3literes v6ost... De szerinted ez a kettő egy szinten van. ;) hát kinek mi. A motor miért hülyeség? :) Na megint integra.... Na jól van. :) Nekem ennyi elég volt mára. :P Mostantól nem írok csak nevetek. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóland Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Most az kellene nektek, hogy kopptól koppig mennyit tekeredik a GSI? Az esti parkolós találkozósdi után megírom mennyi. Addig már nincs kedved kimenni megnézni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve December2, 2011 Megoszt Elküldve December2, 2011 Sose tudom miért írod amiket írsz. Most ne mond már hogy nagyobb értelme van egy kormány művet befaragni mint egy 3literes v6ost... De szerinted ez a kettő egy szinten van. ;) hát kinek mi. A motor miért hülyeség? :) Na megint integra.... Na jól van. :) Nekem ennyi elég volt mára. :P Mostantól nem írok csak nevetek. :lol: :lol: A motort sem tartom hülyeségnek, bár a 3 liter már kicsit túlzás szerintem. (lehet, hogy egyszer beújítok egy c20xe-t az 1,4 helyére én is) A kormány meg ezek szerint csak az én perverzióm. :lol: Písz meg minden azért! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóland Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 3 fordulat kopptól koppig. GSI 1994 Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 3 fordulat kopptól koppig. GSI 1994 Köszi, tudtam, hogy van direktebb is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsoltee Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Egy gyorsabb kormányzás nekem is kelleni fog majd. Ha működik a kocsim délután, én is megszámolom, mennyit fordul a kormányom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 3 fordulat kopptól koppig. GSI 1994 Király! Ez 16V vagy 8V? (szervós vagy sem?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Róóóland Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Király! Ez 16V vagy 8V? (szervós vagy sem?) 16V szervó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Kövezzetek meg, ha nem jót mondok! De a nem szervós nem azért forog többet, hogy az áttétel miatt könnyebb legyen tekerni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Kövezzetek meg, ha nem jót mondok! De a nem szervós nem azért forog többet, hogy az áttétel miatt könnyebb legyen tekerni? Valószínűleg de, de attól még nem szeretem :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tarakos Elküldve December3, 2011 Megoszt Elküldve December3, 2011 Kövezzetek meg, ha nem jót mondok! De a nem szervós nem azért forog többet, hogy az áttétel miatt könnyebb legyen tekerni? Pontosan azért! A C corsánkba sincs szervó, és többet is forog a kormány mint a szervósé. Mondjuk szervó nélkül dög nehéz eltekerni, így nem is értem, hogy miért maradt ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts