zotya975 Elküldve Október1, 2011 Megoszt Elküldve Október1, 2011 Sziasztok! A kormányművet tényleg "fejnélküli"csavarokkal rögzítették? Vagy lapolt fejű csavarnak hívják...nem is tudom..Mert ahogy belestem a műszerfal mögé/a műanyagokat levéve/akkor láttam hogy ez nem is lesz majd egyszerű művelet,ha rászánom magam és kicserélem a kormányművet.. :P Hogy a fenébe a szedem ki a csavarokat onnét??Vagy van valami speckó szerszám hozzá??Kalapács-hidegvágó,gondolom :P Astra C14NZ 92 Jól gondoltad! :D Én is így szedtem ki a donorból... nem olyan nagy cucc, de elég érdekes pozíciókat kell közben bemutatni. :D Igazából egy kisflex védőburkolat nélkül majdnem teljesen elkopott korongal pont befér. A korong élével el lehet köszörülni a letört csavarfejet. Volt annak feje, csak nyomaték után túlhúzva letörik mint a gyujtáskapcsolónál is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Október9, 2011 Megoszt Elküldve Október9, 2011 Sziasztok! Valaki írja már le pontosan,hol található az a bizonyos műanyag persely,ami állítólag szét szokott csúszni a kormányrúdnál...Mert én nem találom,bár lehet rossz helyen keresem,vagy elkerülte a figyelmem..Mert azt a bizonyos"kattogást akarom megszüntetni,amit néha a kormány tekerésekor hallok..Gömbfejek rendben,a kormánymű is annak tűnik,még meg akarom nézni azt a bizonyos műanyagot,amit itt már valaki megemlített,csak nem találom...Előre is köszi..Astra C14NZ 92' Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október9, 2011 Megoszt Elküldve Október9, 2011 Sziasztok! Valaki írja már le pontosan,hol található az a bizonyos műanyag persely,ami állítólag szét szokott csúszni a kormányrúdnál...Mert én nem találom,bár lehet rossz helyen keresem,vagy elkerülte a figyelmem..Mert azt a bizonyos"kattogást akarom megszüntetni,amit néha a kormány tekerésekor hallok..Gömbfejek rendben,a kormánymű is annak tűnik,még meg akarom nézni azt a bizonyos műanyagot,amit itt már valaki megemlített,csak nem találom...Előre is köszi..Astra C14NZ 92' Pont a műszerfal mögött van. Ha behasalsz a pedálokhoz és felnézel csak úgy látod. A pedálok felett van a kormányrúdon egy kardáncsukló, ha azt követve felnézel/tapogatsz ott fogod találni a kormányrúd megvezetést és benne a perselyt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október11, 2011 Megoszt Elküldve Október11, 2011 Sziasztok! Az a problémám, hogy kb 2 hónapja nem működik a kormányzár. Amikor kiveszem a kulcsot akkor ki kellene "ugrani" a gyújtáskapcsolóba lévő hengernek amibe a kulcsot kell beletenni és utána tekerve a kormányt egyszer csak bezár. Na most nem ugrik ki és így nem is zár be a kormányzár. Nem nagyon hiszek az ilyen kormányzáras védelmi rendszerebe (mert szerintem semmi nem megbízható ami gyári, mert azt már ismeri mindenki) de azért jó lenne ha működne. Szerintetek mi lehet a probléma? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Október11, 2011 Megoszt Elküldve Október11, 2011 Sziasztok! Az a problémám, hogy kb 2 hónapja nem működik a kormányzár. Amikor kiveszem a kulcsot akkor ki kellene "ugrani" a gyújtáskapcsolóba lévő hengernek amibe a kulcsot kell beletenni és utána tekerve a kormányt egyszer csak bezár. Na most nem ugrik ki és így nem is zár be a kormányzár. Nem nagyon hiszek az ilyen kormányzáras védelmi rendszerebe (mert szerintem semmi nem megbízható ami gyári, mert azt már ismeri mindenki) de azért jó lenne ha működne. Szerintetek mi lehet a probléma? Köszi Eltört a rugó benne, ami kinyomja? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október11, 2011 Megoszt Elküldve Október11, 2011 Sziasztok! Az a problémám, hogy kb 2 hónapja nem működik a kormányzár. Amikor kiveszem a kulcsot akkor ki kellene "ugrani" a gyújtáskapcsolóba lévő hengernek amibe a kulcsot kell beletenni és utána tekerve a kormányt egyszer csak bezár. Na most nem ugrik ki és így nem is zár be a kormányzár. Nem nagyon hiszek az ilyen kormányzáras védelmi rendszerebe (mert szerintem semmi nem megbízható ami gyári, mert azt már ismeri mindenki) de azért jó lenne ha működne. Szerintetek mi lehet a probléma? Köszi Általában csak elkoszolódott , vagy gyenge a rugó, vagy a kettő együtt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október11, 2011 Megoszt Elküldve Október11, 2011 Sziasztok! Az a problémám, hogy kb 2 hónapja nem működik a kormányzár. Amikor kiveszem a kulcsot akkor ki kellene "ugrani" a gyújtáskapcsolóba lévő hengernek amibe a kulcsot kell beletenni és utána tekerve a kormányt egyszer csak bezár. Na most nem ugrik ki és így nem is zár be a kormányzár. Nem nagyon hiszek az ilyen kormányzáras védelmi rendszerebe (mert szerintem semmi nem megbízható ami gyári, mert azt már ismeri mindenki) de azért jó lenne ha működne. Szerintetek mi lehet a probléma? Köszi Ne törődj vele. Én is tudok ezzel így élni, már két éve. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október12, 2011 Megoszt Elküldve Október12, 2011 Általában csak elkoszolódott , vagy gyenge a rugó, vagy a kettő együtt. Szét kellene szednem az egész gyújtáskapcsolót? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október13, 2011 Megoszt Elküldve Október13, 2011 Szét kellene szednem az egész gyújtáskapcsolót? Az a baj, hogy a gyujtáskapcsolóból csak a zárbetét vehető ki gyárilag az a rész ahol hozzá lehetne férni a kormányzárhoz letörő fejű csavarral van felrakva. Tehát a gyárban meghúzzák nyomatékkal, majd túlhúzzák a fej egy része letörik így nehezebb a kocsit ellopni kulcs nélkül. Én lefúrtam a csavart és úgy szedtem szét az egészet, de copós játék. Az a kis téglalap a kormányzár nyelve ott bellül, és itt már imbuszcsavar van a gyári letörő fejű helyett. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ftamas78 Elküldve Október13, 2011 Megoszt Elküldve Október13, 2011 Az a baj, hogy a gyujtáskapcsolóból csak a zárbetét vehető ki gyárilag az a rész ahol hozzá lehetne férni a kormányzárhoz letörő fejű csavarral van felrakva. Tehát a gyárban meghúzzák nyomatékkal, majd túlhúzzák a fej egy része letörik így nehezebb a kocsit ellopni kulcs nélkül. Én lefúrtam a csavart és úgy szedtem szét az egészet, de copós játék. Az a kis téglalap a kormányzár nyelve ott bellül, és itt már imbuszcsavar van a gyári letörő fejű helyett. Köszi, akkor így marad. Együtt élek majd vele én is:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
öcsibácsi Elküldve Október14, 2011 Megoszt Elküldve Október14, 2011 Sziasztok! A kormányművet tényleg "fejnélküli"csavarokkal rögzítették? Vagy lapolt fejű csavarnak hívják...nem is tudom..Mert ahogy belestem a műszerfal mögé/a műanyagokat levéve/akkor láttam hogy ez nem is lesz majd egyszerű művelet,ha rászánom magam és kicserélem a kormányművet.. :D Hogy a fenébe a szedem ki a csavarokat onnét??Vagy van valami speckó szerszám hozzá??Kalapács-hidegvágó,gondolom :P Astra C14NZ 92 A kormányrúd tartókonzol anyáit motortér felől lehet lecsavarni. Én nem használtam semmilyen durva módszert amikor kiszedtem az egészet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Sziasztok! Folyamatban van szervó beépítésem C14SE blokkhoz! Meg van minden hozzá! 2 kérdésem lenne! Generátorra rámegy-e a hosszbodrás szíjtárcsa ? EPC-be néztem elméletileg rá kell hogy menjen a BOSCH szám alapján. Milyen olaj kell a szevóhoz pontosan? Előre is köszönöm szépen! Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Sziasztok! Folyamatban van szervó beépítésem C14SE blokkhoz! Meg van minden hozzá! 2 kérdésem lenne! Generátorra rámegy-e a hosszbodrás szíjtárcsa ? EPC-be néztem elméletileg rá kell hogy menjen a BOSCH szám alapján. Milyen olaj kell a szevóhoz pontosan? Előre is köszönöm szépen! Most sima (nem hosszbordás) van rajta? ;) Jó lett volna szerintem a generátor tartó bakot is megvenned, mert ha jól tudom, így nem fog síkban futni a szíj, ha csak a tárcsát cseréled le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve November2, 2011 Megoszt Elküldve November2, 2011 Sziasztok! Folyamatban van szervó beépítésem C14SE blokkhoz! Meg van minden hozzá! 2 kérdésem lenne! Generátorra rámegy-e a hosszbodrás szíjtárcsa ? EPC-be néztem elméletileg rá kell hogy menjen a BOSCH szám alapján. Milyen olaj kell a szevóhoz pontosan? Előre is köszönöm szépen! Sztem nem fog rámenni a tárcsa.... Nekem legalábbis nem ment rá. Generátor csere. Konzollal együtt. Az olaj pedig piros színű automataváltó olaj, szervo olaj hidraulika olaj ki hogy ismeri. Én automata váltó olajként kértem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Most sima (nem hosszbordás) van rajta? ;) Jó lett volna szerintem a generátor tartó bakot is megvenned, mert ha jól tudom, így nem fog síkban futni a szíj, ha csak a tárcsát cseréled le. Most smia van rajta. A generátor tartó konzolok megvannak hozzá! Claccis-ba ugynaz a Bosch generátor van mit az enyémbe! Csak a szíjtárcsa nem egyezik! De EPC szerint igen! Majd kiderül mit mutat majd! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 szij melyik kell hozzá? 6pk1463 vagy 6pk1803? Miért ne futna síkba? Jelenleg sikba fut! Szíjtárcsa cserénél központosítás megmarad csak a tárcsa szélessége hosszabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 Sziasztok! Folyamatban van szervó beépítésem C14SE blokkhoz! Meg van minden hozzá! 2 kérdésem lenne! Generátorra rámegy-e a hosszbodrás szíjtárcsa ? EPC-be néztem elméletileg rá kell hogy menjen a BOSCH szám alapján. Milyen olaj kell a szevóhoz pontosan? Előre is köszönöm szépen! Dexron 2-es minőségű ATF olaj (gyártó mindegy). Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November3, 2011 Megoszt Elküldve November3, 2011 szij melyik kell hozzá? 6pk1463 vagy 6pk1803? Miért ne futna síkba? Jelenleg sikba fut! Szíjtárcsa cserénél központosítás megmarad csak a tárcsa szélessége hosszabb. Mi C14SE-be cseréltük, amíg nem tettük át a tartókonzolt, addig nem futott síkba, hiába cseréltük le a tárcsát. (de aztán csak ment rá egy eredetileg szélesszíjas generátor konzollal együtt);) A tied biztos másfajta akkor. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Imike20 Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 Mi C14SE-be cseréltük, amíg nem tettük át a tartókonzolt, addig nem futott síkba, hiába cseréltük le a tárcsát. (de aztán csak ment rá egy eredetileg szélesszíjas generátor konzollal együtt);) A tied biztos másfajta akkor. ;) EPC szerint az én generátorom X16SZEL X14NZ van ezt hozza ki :lol: C14SE valójában tényleg más generátor van! EPC-be is néztem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 sziasztok Légzsákos kormány problémám lenne; egy "nyugodtabb" pillanatomban belevertem a kormány jobb oldalába, ami a jobb oldali dudát kapta .... vagy beragadt vagy eltört valami a nyomógombon , de nem működik. esetleg ha valaki tud megoldást a problémára akkor azt megköszönném. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 EPC szerint az én generátorom X16SZEL X14NZ van ezt hozza ki ;) C14SE valójában tényleg más generátor van! EPC-be is néztem! Eddig még csak c14se, c14nz, c20ne, x17dtl illetve isuzu tapasztalatom van. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 sziasztok Légzsákos kormány problémám lenne; egy "nyugodtabb" pillanatomban belevertem a kormány jobb oldalába, ami a jobb oldali dudát kapta .... vagy beragadt vagy eltört valami a nyomógombon , de nem működik. esetleg ha valaki tud megoldást a problémára akkor azt megköszönném. Valszeg eltört. Légzsák párna le hátulról 2csavar. Aztán a dudagombot fogod látni. Nem bonyolult szerkezet de ha eltört a lába akkor cseszheted.Már pedig valami ilyesmi lesz Link to comment Megosztás: More sharing options...
Prins... Elküldve November4, 2011 Megoszt Elküldve November4, 2011 okés, köszönöm szépen, ránézek, nem kizárt hogy valami tört, de azért nem fogok egy új kormányt venni, majd használom a bal oldali gombot ;) csak reménykedtem hogy megúszom egy beszorulással vagy valami hasonló. köszi még1x Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel f astra Elküldve November9, 2011 Megoszt Elküldve November9, 2011 Sziasztok. Van egy Opel F Astra Classic 2001-es kocsim és nincs benne gyárilag szervo, és az lenne a kérdésem hogy szervot lehetne-e beleépíteni? Ha lehet akkor miet? A szervos F Astráé jó bele? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve November9, 2011 Megoszt Elküldve November9, 2011 Sziasztok. Van egy Opel F Astra Classic 2001-es kocsim és nincs benne gyárilag szervo, és az lenne a kérdésem hogy szervot lehetne-e beleépíteni? Ha lehet akkor miet? A szervos F Astráé jó bele? Hali! http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=826594 innentől olvasgass, volt szó róla többször is ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts