Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Szerintem próbáld rá a légzsákos burkolatot, mert ezen is már úgy van a gyújtáskapcsoló, ahogy a sima nem állítható légzsákoson... Nameg ugye cserélni kell a bajuszkapcsoló tartót is. Amúgy szerkesztettem előző hozzászólásom, ott vannak a linkek.

Köszi. Holnap rápróbálom. De az állítókar helyét szerintem ki kell vágjam, de ez már semmiség, ha minden passzol.

Elküldve
A mai nappal teljesen kész a légzsákom. dupla légzsák. Egyedül csináltam. 3nap alatt de megérte. :) Naon tetszik a belseje. :D

Akkor lehet,hogy tudsz tippet adni arra, hogyan lehet a visszajelzőlámpát alapállapotba kapcsolni. Egy elektromos hiba miatt folyamatosan világított, de miután kicseréltem a sérült átvezető kábelt, a lámpa továbbra is világít. Pedig most biztos, hogy nincs benne szakadás, vagy rövidzár, vagy ilyesmi.

Miért nem tűik el a hibajelzés?

Elküldve
Akkor lehet,hogy tudsz tippet adni arra, hogyan lehet a visszajelzőlámpát alapállapotba kapcsolni. Egy elektromos hiba miatt folyamatosan világított, de miután kicseréltem a sérült átvezető kábelt, a lámpa továbbra is világít. Pedig most biztos, hogy nincs benne szakadás, vagy rövidzár, vagy ilyesmi.

Miért nem tűik el a hibajelzés?

Csak töröltetni lehet márkaszervizben vagy autóvillamosságinál. Ez sajnos nem ECU hiba, hogy 20 indítás után törlődik... :)

Elküldve
Akkor lehet,hogy tudsz tippet adni arra, hogyan lehet a visszajelzőlámpát alapállapotba kapcsolni. Egy elektromos hiba miatt folyamatosan világított, de miután kicseréltem a sérült átvezető kábelt, a lámpa továbbra is világít. Pedig most biztos, hogy nincs benne szakadás, vagy rövidzár, vagy ilyesmi.

Miért nem tűik el a hibajelzés?

Igen. Ugye volt egy hiba amiért elkezdett világítani. Na most te kicserélted így csak márka szervízbe lehet kiüttetni. És ha megszűnt a hiba akkor el fog aludni a lámpa gyújtás ráadása után mint normális helyzetben.

Elküldve
Igen. Ugye volt egy hiba amiért elkezdett világítani. Na most te kicserélted így csak márka szervízbe lehet kiüttetni. És ha megszűnt a hiba akkor el fog aludni a lámpa gyújtás ráadása után mint normális helyzetben.

Oké. Köszi.

Elküldve

Valaki akinek C14NZ-ben van szervó és rendelkezik 1-2 képpel, hogy hogyan fest a motortérben az belinkelhetné! Vettem egy komplett szervót bele, csak jó lenne látni egy gyárit, hogy mit hová kell tenni. Köszi!

Elküldve
Valaki akinek C14NZ-ben van szervó és rendelkezik 1-2 képpel, hogy hogyan fest a motortérben az belinkelhetné! Vettem egy komplett szervót bele, csak jó lenne látni egy gyárit, hogy mit hová kell tenni. Köszi!

C14NZ, vagy az aláírásodban szereplő X14NZ?

Van valami különbség a 2 motortípus között? :)

Széles szíjas, vagy vékony szíjas? :D

Elküldve
C14NZ, vagy az aláírásodban szereplő X14NZ?

Van valami különbség a 2 motortípus között? :)

Széles szíjas, vagy vékony szíjas? :D

Nincs különbség, csak a betű. Ha nincs se klíma, se szervó (bár ez logikus), akkor sima ékszíj van. Klíma esetén már hosszbordás.

Elküldve
Akkor lehet,hogy tudsz tippet adni arra, hogyan lehet a visszajelzőlámpát alapállapotba kapcsolni. Egy elektromos hiba miatt folyamatosan világított, de miután kicseréltem a sérült átvezető kábelt, a lámpa továbbra is világít. Pedig most biztos, hogy nincs benne szakadás, vagy rövidzár, vagy ilyesmi.

Miért nem tűik el a hibajelzés?

Nálam is a bibi. Műszerrel lehet töröltetni a hibát. Nálam is világit az ikon pedig nincs is most már rádugva az indítóra.

Elküldve
Nincs különbség, csak a betű. Ha nincs se klíma, se szervó (bár ez logikus), akkor sima ékszíj van. Klíma esetén már hosszbordás.

Szóval csak ekkor van hosszbordás.

Akkor aki szervósítani akar C14NZ-nél muszáj átalakítson sima ékszíjasról hosszbordásra? :)

Elküldve
Nálam is a bibi. Műszerrel lehet töröltetni a hibát. Nálam is világit az ikon pedig nincs is most már rádugva az indítóra.

Hátha nincs rádugva is hibát jelez hisz kap tápot testet............. Egyértelmű. Szal majd vidd el te is kiüttetni.

Elküldve
Szóval csak ekkor van hosszbordás.

Akkor aki szervósítani akar C14NZ-nél muszáj átalakítson sima ékszíjasról hosszbordásra? :)

Nem, van belőle ékszíjas verzió is.

Elküldve
Neked is olyan szervószetted van nem? Amit nem tudsz felrakni... :)

Van egy olyan is, igen. Meg egy olyan is, ami a korai C16NZ-kbe való, 5-bordás szíjjal, megvan hozzá a generátor is, és az se megy bele egyszerűen...

Elküldve
C20NE szervó szettem lesz. Sima ékszíjas. Beszerelhető az X14NZ-be? Kell hozzá valami extra?

Nem lesz egyszerű, mivel a szivattyú annál a motortartó bakon helyezkedik el, így az is kell hozzá. Csakhogy nem biztos, hogy a C20NE motortartó bakja ugyanúgy néz ki, mint az 1.4-é, lehet, hogy nem tudod felcsavarozni a motorra, vagy hogy ugyanúgy fog állni. Mindenesetre ha nekiállsz, csinálj pár fotót légyszi a műveletről.

Elküldve
Nem lesz egyszerű, mivel a szivattyú annál a motortartó bakon helyezkedik el, így az is kell hozzá. Csakhogy nem biztos, hogy a C20NE motortartó bakja ugyanúgy néz ki, mint az 1.4-é, lehet, hogy nem tudod felcsavarozni a motorra, vagy hogy ugyanúgy fog állni. Mindenesetre ha nekiállsz, csinálj pár fotót légyszi a műveletről.

Lehet ám készíteni home made tartót is! :)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.