zotya975 Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Sziasztok! Egy kis megnyugtatást szeretnék kérni!De csak az igazság érdekel :D Az astra f légzsákos kormányból nincs több tipus csak egy van?Tehát ha veszek egyet nem kell ügyelnem semmire ami esetleg a kormányoszloppal való kompatibilitásban fontos.A kormányoszlop légzsákos kormányhoz van.Válaszokat előre is köszi! Ha van több is mindegyik belemegy, de kormányoszloppal együtt kell cserélni, és jó ha van hozzá lassulásérzékelő is a hátsó hamutartó alatt. Csak hogy működjön. :) Illetve nem tudom ECU-kell-e másik....
yankee Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Ha van több is mindegyik belemegy, de kormányoszloppal együtt kell cserélni, és jó ha van hozzá lassulásérzékelő is a hátsó hamutartó alatt. Csak hogy működjön. :) Illetve nem tudom ECU-kell-e másik.... Légzsákhoz kell másik ecu? Na ne rongáljatok. :D me fökötöm magam. Még mdinig a kérdés. Légzsák talan kormányra felmegy a légzsákos kormány b veci. <_< átvezetővel együtt persze.
Tiv. Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Sziasztok! Egy kis megnyugtatást szeretnék kérni!De csak az igazság érdekel :) Az astra f légzsákos kormányból nincs több tipus csak egy van?Tehát ha veszek egyet nem kell ügyelnem semmire ami esetleg a kormányoszloppal való kompatibilitásban fontos.A kormányoszlop légzsákos kormányhoz van.Válaszokat előre is köszi! Nekem van eladó légzsákos kormány, hibátlan, csak esztétikai okokból tettem bele három küllőst. :D
daykiller Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Ha van több is mindegyik belemegy, de kormányoszloppal együtt kell cserélni, és jó ha van hozzá lassulásérzékelő is a hátsó hamutartó alatt. Csak hogy működjön. :) Illetve nem tudom ECU-kell-e másik.... Az nem kell, de ahogy a BC-nél, itt is kell pótolni kell egy érintkezőt a diag csatiban, de aki rajzról csinálja, biztos meglátja majd. :D
yankee Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Az nem kell, de ahogy a BC-nél, itt is kell pótolni kell egy érintkezőt a diag csatiban, de aki rajzról csinálja, biztos meglátja majd. :) ÉS ennek a légzsák mizériának kell valami tápt adni, testet adni? Mert nekem ugyan van egy légzsák kötelem. De pár meg magyarázhatattlan kanócnak nem tom mi a helye :S
daykiller Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 ÉS ennek a légzsák mizériának kell valami tápt adni, testet adni? Mert nekem ugyan van egy légzsák kötelem. De pár meg magyarázhatattlan kanócnak nem tom mi a helye :S Szürke-zöld és szürke-fehér: vezetőoldali légzsákhoz Szürke-piros és szürke-kék: utasoldali légzsák Fekete-szürke: gyújtástáp Barna az természetesen a test Barna-szürke: műszeregység légzsák piktogramhoz. Barna-fehér: diagcsatiba, 16pin esetén a 12-esbe, 10 pines esetén a G-vel kell összekötni. Utóbbi esetben nem kell pint pótolni elvileg. A vezetőoldaliba kell még a duda két vezetékét is vinni, amiből az egyik a test (barna) a másik pedig egy barna-fehér vezeték, amit össze kell kötni a K18-as relé 85-ös pontjával. Ezt a relét kell ugye pótolni is, mert ez működteti a duda reléjét. Ez igazából csak a lassulásérzékelő (légzsákindító) vezetékszínei, plusz az átvezető szalagból a duda vezetékei. Természetesen a vezetőoldalinál csak az átvezetőig kell vinni a vezetékeket az indítótól, az átvezetőtől már egyértelmű a bekötés. Már csak az a kérdés, hogy van-e különbség, hogy dupla légzsák vagy sima. Ha pl dupla légzsákosból lett kivéve az érzékelő, de csak a vezetőoldalin lesz csak légzsák, akkor nem-e dob hibát...
yankee Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Szürke-zöld és szürke-fehér: vezetőoldali légzsákhoz Szürke-piros és szürke-kék: utasoldali légzsák Fekete-szürke: gyújtástáp Barna az természetesen a test Barna-szürke: műszeregység légzsák piktogramhoz. Barna-fehér: diagcsatiba, 16pin esetén a 12-esbe, 10 pines esetén a G-vel kell összekötni. Utóbbi esetben nem kell pint pótolni elvileg. A vezetőoldaliba kell még a duda két vezetékét is vinni, amiből az egyik a test (barna) a másik pedig egy barna-fehér vezeték, amit össze kell kötni a K18-as relé 85-ös pontjával. Ezt a relét kell ugye pótolni is, mert ez működteti a duda reléjét. Ez igazából csak a lassulásérzékelő (légzsákindító) vezetékszínei, plusz az átvezető szalagból a duda vezetékei. Természetesen a vezetőoldalinál csak az átvezetőig kell vinni a vezetékeket az indítótól, az átvezetőtől már egyértelmű a bekötés. Már csak az a kérdés, hogy van-e különbség, hogy dupla légzsák vagy sima. Ha pl dupla légzsákosból lett kivéve az érzékelő, de csak a vezetőoldalin lesz csak légzsák, akkor nem-e dob hibát... Értelek. Így mindjárt világosabb a sok meg magyarázhatatlan vezeték. Akkor egy unalmas pillanatomban lehet be is teszem. A gyújtás tápot azt honnan marjam le? 16os diag csatim van. A G az mijen pont? 16os diagnál hova kell rákötni?
daykiller Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Értelek. Így mindjárt világosabb a sok meg magyarázhatatlan vezeték. Akkor egy unalmas pillanatomban lehet be is teszem. A gyújtás tápot azt honnan marjam le? 16os diag csatim van. A G az mijen pont? 16os diagnál hova kell rákötni? Hja ez kimaradt. Szóval a gyújtástápot egyből a gyújtáskapcsolótól kell lehozni, és biztosítéka sincs, ami mondjuk logikus is. Szóval direkt kéne, de csak akkor kap villanyt, mikor rajta a gyújtás. Nah akkor hogy tiszta legyen: A facelift előtti, illetve kora-facelift astráknál még a régi, 10 érintkezős (ALDL vagymi) csatlakozó van. Ott még minden kommunikációs dolog egy vezetéken van, a G jelű-n. Invictus-nak és Hening-nek is benne volt már ez a szál, szóval csak össze kell kötni ezzel a légzsákindítót (ahogy a BC-nél is kellett nekik). A tiedében és minden 96-os vagy régebbi astrában már ODB-2-es, azaz 16pin-es csatlakozó van. Ebben az esetben a 12-es pinhez kell tenned egy pint (ahogy a BC-nél is kellett neked) és azt összekötni a légzsákindító előbb leírt vezetékével.
kisg1 Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Nekem van eladó légzsákos kormány, hibátlan, csak esztétikai okokból tettem bele három küllőst. :) És mennyiért adod a kormányt?
yankee Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Hja ez kimaradt. Szóval a gyújtástápot egyből a gyújtáskapcsolótól kell lehozni, és biztosítéka sincs, ami mondjuk logikus is. Szóval direkt kéne, de csak akkor kap villanyt, mikor rajta a gyújtás. Nah akkor hogy tiszta legyen: A facelift előtti, illetve kora-facelift astráknál még a régi, 10 érintkezős (ALDL vagymi) csatlakozó van. Ott még minden kommunikációs dolog egy vezetéken van, a G jelű-n. Invictus-nak és Hening-nek is benne volt már ez a szál, szóval csak össze kell kötni ezzel a légzsákindítót (ahogy a BC-nél is kellett nekik). A tiedében és minden 96-os vagy régebbi astrában már ODB-2-es, azaz 16pin-es csatlakozó van. Ebben az esetben a 12-es pinhez kell tenned egy pint (ahogy a BC-nél is kellett neked) és azt összekötni a légzsákindító előbb leírt vezetékével. Tehát barna-fehér 12es pinre? De a légzsák indítóból nem jön vezeték az egy doboz nem? Abba csak a sárga szigetelésű kábel csatijait nyomom. Nem? De ez a vége be zavart. Tehát a 12es pinbe bekötött barna-fehért kell még rákötnöm valamire? Most lehet én vagyok lassú felfogású de ezt a utsót nem értem.
Tiv. Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Értelek. Így mindjárt világosabb a sok meg magyarázhatatlan vezeték. Akkor egy unalmas pillanatomban lehet be is teszem. A gyújtás tápot azt honnan marjam le? 16os diag csatim van. A G az mijen pont? 16os diagnál hova kell rákötni? Elég baj, ha nem tudod. :) :D
yankee Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Elég baj, ha nem tudod. :) :D SOSEM TALÁLOM MEG <_< És már a kocsimban sincs :icon13:
daykiller Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Tehát barna-fehér 12es pinre? De a légzsák indítóból nem jön vezeték az egy doboz nem? Abba csak a sárga szigetelésű kábel csatijait nyomom. Nem? De ez a vége be zavart. Tehát a 12es pinbe bekötött barna-fehért kell még rákötnöm valamire? Most lehet én vagyok lassú felfogású de ezt a utsót nem értem. Nem. A barna-fehér színű vezetéket kéne bevarázsolnod a diagnosztikai csatlakozó 12. pinjébe. A légzsákindítónak kellene vezetékköteg, mivel az érzékeli a lassulást és indítja a légzsákokat ha szükséges. Az, hogy milyen színűek a csatlakozók, passz. A légzsákátvezetőnél nálam sárga az tuti, de a kardánbox alatt még sosem néztem meg az indítót.
yankee Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Nem. A barna-fehér színű vezetéket kéne bevarázsolnod a diagnosztikai csatlakozó 12. pinjébe. A légzsákindítónak kellene vezetékköteg, mivel az érzékeli a lassulást és indítja a légzsákokat ha szükséges. Az, hogy milyen színűek a csatlakozók, passz. A légzsákátvezetőnél nálam sárga az tuti, de a kardánbox alatt még sosem néztem meg az indítót. Van kábelem a légzsákhoz. Csak vezető oldali. indítom nincs. Ez a sárga burkolatba elvezetett kábel az nem? Átvezetőnél csati. És indítónál is csati. Na most itt nálam kis problémák vannak. Kapásból van 3db barna-fehér vezetékem. 1db fekete-sárga. 2db barna 1ik kicsivel vastagabb a másik o.75ös. 1db sárga-barna ami a km egységbe megy még a pin is rajta van. És más vezetékem nincs. Mármint olyan vezetékek még vannak amik csatiba végződnek de az nyilván adott. Engem csak a 3szál barna fehér aggaszt. meg a fekete-sárga. Továbbá. Ami a indítóba megy csai az lila olyasmi minta bc- kék csatija. Ami a átvezetőbe megy az 2db két pines csat 1sárga 1kék csati. Na most a kék csatiba megy egy barna és egy barna-fehér. Ez nincs bekötve a csatiba ami az indítóba megy. ERGÓ ezt a kék csatit ki bírom húzni a kötegből és 1barna és barna-sárgával kevesebb lesz. A átvezetőbe menő sárga csatiba 2szál megy sárga sárga-fehér. A indítóba menő csatiba a következők vannak bevezetve. barna, barna-sárga, fekete-sárga, barna fehér, sárga, barna-fehér, sárga-fehér. Közbe fel hajtottam a kapcs rajzot és rájöttem a dolgokra. Valszeg a kék csati az átvezetőbe lesz a duda. A sárga a légzsák. 1db barna fehér fölösleges volt a kapcs rajz szerint. Ki is húztam. Így most már meg van minden szín és vezeték. Úgy hogy meg van :) ne segítsetek.
daykiller Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Van kábelem a légzsákhoz. Csak vezető oldali. indítom nincs. Ez a sárga burkolatba elvezetett kábel az nem? Átvezetőnél csati. És indítónál is csati. Na most itt nálam kis problémák vannak. Kapásból van 3db barna-fehér vezetékem. 1db fekete-sárga. 2db barna 1ik kicsivel vastagabb a másik o.75ös. 1db sárga-barna ami a km egységbe megy még a pin is rajta van. És más vezetékem nincs. Mármint olyan vezetékek még vannak amik csatiba végződnek de az nyilván adott. Engem csak a 3szál barna fehér aggaszt. meg a fekete-sárga. Továbbá. Ami a indítóba megy csai az lila olyasmi minta bc- kék csatija. Ami a átvezetőbe megy az 2db két pines csat 1sárga 1kék csati. Na most a kék csatiba megy egy barna és egy barna-fehér. Ez nincs bekötve a csatiba ami az indítóba megy. ERGÓ ezt a kék csatit ki bírom húzni a kötegből és 1barna és barna-sárgával kevesebb lesz. A átvezetőbe menő sárga csatiba 2szál megy sárga sárga-fehér. A indítóba menő csatiba a következők vannak bevezetve. barna, barna-sárga, fekete-sárga, barna fehér, sárga, barna-fehér, sárga-fehér. Húb?zki! Elnéztem a rajzot. Sárga helyett szürkét értelmeztem (rohadt német színezés :)). Szóval igen, itt a javítás: Sárga-zöld és sárga-fehér: vezetőoldali légzsákhoz Sárga-piros és sárga-kék: utasoldali légzsák Fekete-sárga: gyújtástáp Barna az természetesen a test Barna-sárga: műszeregység légzsák piktogramhoz. Barna-fehér: diagcsatiba, ezt már kitárgyaltuk. Ahogy leírtad, ez régebbi, kora-facelift-es astrából van, amiben még csak egy légzsák volt. Ezért van neked három darab barna-fehéred, mert kettő darab kapásból megy a diagcsati érintkezőjére (12-es pin), a harmadik meg a duda, ami szintén az átvezető csatlakozójában találtál meg szerintem. A kék csatiban lévő lesz a duda, amit írtál (barna, barna-fehér), és igen, a sárga csatiban lévő vezetékek meg a vezetőoldali légzsákhoz van (sárga, sárga-fehér). Azért is máshogy van nálad, mert én már a dupla légzsákos kapcsolási rajzot néztem, aminél mint kiderült változott egy kicsit, de a 94-es rajz szerint viszont passzol a leírásodhoz. Szerk: lekéstem, de szerintem egyik vezetéket se hagyd ki, mindenképp rajz szerint csináld meg, attól függetlenül, hogy a rajzon össze van kötve a kettő barna-fehér diagnosztikai vezeték.
yankee Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Húb?zki! Elnéztem a rajzot. Sárga helyett szürkét értelmeztem (rohadt német színezés :)). Szóval igen, itt a javítás: Sárga-zöld és sárga-fehér: vezetőoldali légzsákhoz Sárga-piros és sárga-kék: utasoldali légzsák Fekete-sárga: gyújtástáp Barna az természetesen a test Barna-sárga: műszeregység légzsák piktogramhoz. Barna-fehér: diagcsatiba, ezt már kitárgyaltuk. Ahogy leírtad, ez régebbi, kora-facelift-es astrából van, amiben még csak egy légzsák volt. Ezért van neked három darab barna-fehéred, mert kettő darab kapásból megy a diagcsati érintkezőjére (12-es pin), a harmadik meg a duda, ami szintén az átvezető csatlakozójában találtál meg szerintem. A kék csatiban lévő lesz a duda, amit írtál (barna, barna-fehér), és igen, a sárga csatiban lévő vezetékek meg a vezetőoldali légzsákhoz van (sárga, sárga-fehér). Azért is máshogy van nálad, mert én már a dupla légzsákos kapcsolási rajzot néztem, aminél mint kiderült változott egy kicsit, de a 94-es rajz szerint viszont passzol a leírásodhoz. Szerk: lekéstem, de szerintem egyik vezetéket se hagyd ki, mindenképp rajz szerint csináld meg, attól függetlenül, hogy a rajzon össze van kötve a kettő barna-fehér diagnosztikai vezeték. Csak azt az 1szál barna fehéret húztam ki. Amire mondtad, hogy 2megy a diag csatiba. Én is erre tippeltem. Vissza tudom még tenni. 3ast ír a rajz diag csatinak nekem a 4esbe is volt 1 barna fehér ezt húztam ki. De a rajzon csak a 3as van feltüntetve 4es nincs. Ahol nekem volt még barna fehér. Akkor nem teszem vissza?! De zöld vezetékem még mindig nincs. Szóval az nekem is úgy van a rajzon de az sima sárga meg sárga fehér ami kormány légzsák. Most már csak a dudával lesz gond. De igen és az a kék csati lesz. Ezt is elő kapartam a rajzról. A bekötése lesz nehézkes annak majd alkalom attán. De addig lehet dupla légzsákot beszerzek. :D de jelenleg csak ez van <_< 1lufi
daykiller Elküldve Október14, 2010 Elküldve Október14, 2010 Csak azt az 1szál barna fehéret húztam ki. Amire mondtad, hogy 2megy a diag csatiba. Én is erre tippeltem. Vissza tudom még tenni. 3ast ír a rajz diag csatinak nekem a 4esbe is volt 1 barna fehér ezt húztam ki. De a rajzon csak a 3as van feltüntetve 4es nincs. Ahol nekem volt még barna fehér. Akkor nem teszem vissza?! De zöld vezetékem még mindig nincs. Szóval az nekem is úgy van a rajzon de az sima sárga meg sárga fehér ami kormány légzsák. Most már csak a dudával lesz gond. De igen és az a kék csati lesz. Ezt is elő kapartam a rajzról. A bekötése lesz nehézkes annak majd alkalom attán. De addig lehet dupla légzsákot beszerzek. :) de jelenleg csak ez van :D 1lufi 94-es rajzot nézzed, na a 97-est! Azon össze van kötve a 3-as és 4-es ér az indítónál.
mrbis Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Sziasztok Olyan gondom lenne, hogy vettem egy légzsákos kormányoszlopot és az a baj vele, hogy nem ér bele a kormányművön lévő hardy tárcsába? Tárcsát is kell cserélni? Ha meg beletolom a tárcsába akkor meg a kormányt nem tudom felcsavarozni.
daykiller Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Légzsákolóknak némi infó: Visit My Website Visit My Website Aztán még Thuby valahova leírta, hogy kész van, ha jól emlékszem elég részletesen, hogy mit kellett cserélni, de már elfogyott a türelmem. Így is elolvastam vagy 50 oldalt (ami nálatok 100 :)).
yankee Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Légzsákolóknak némi infó: Visit My Website Visit My Website Aztán még Thuby valahova leírta, hogy kész van, ha jól emlékszem elég részletesen, hogy mit kellett cserélni, de már elfogyott a türelmem. Így is elolvastam vagy 50 oldalt (ami nálatok 100 :)). KÖFI. De én má tudom mik kellenek. :D hardi tárcsa mittomén mi nem tom kell-e:D de egyenlőre nem légzsákolok.
mrbis Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Én meg ugy csinálom, hogy be van szerelve az utaslégzsák, kábelköteg, műszerfal, indító. Csak a kormány marad a régi, mert nem tudom összehozni a kormányoszlopot a kormányművel. Olyan mintha rövid lenne az oszlop. Valakinek valami tapasztalata e téren? Mert végülis így nagyon nincs semmi értelme az utas lufinak, mert mindig hibát fog mutatni nekem.
daykiller Elküldve Október15, 2010 Elküldve Október15, 2010 Én meg ugy csinálom, hogy be van szerelve az utaslégzsák, kábelköteg, műszerfal, indító. Csak a kormány marad a régi, mert nem tudom összehozni a kormányoszlopot a kormányművel. Olyan mintha rövid lenne az oszlop. Valakinek valami tapasztalata e téren? Mert végülis így nagyon nincs semmi értelme az utas lufinak, mert mindig hibát fog mutatni nekem. Esetleg az nem lehet, hogy más a szervós és nem szervós kormánymű és kormányoszlop? :)
mrbis Elküldve Október16, 2010 Elküldve Október16, 2010 Esetleg az nem lehet, hogy más a szervós és nem szervós kormánymű és kormányoszlop? :) Az oszlop biztos h szervós. A kormánymű is szervós, de úgy emlékszem, hogy nem légzsákos kocsiból vettem ki.
Recommended Posts