Johnny82 Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Két kérdésem volna. G Astra kormánya beépíthető-e F Astrába? A G Astra kormányok csak légzsákosak??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január31, 2010 Megoszt Elküldve Január31, 2010 Két kérdésem volna. G Astra kormánya beépíthető-e F Astrába? A G Astra kormányok csak légzsákosak??? kellő küzdés után biztos. Aztán már csak a dudagombot kell megcsináltatni mert beszakad :lol: Mondjuk egy multikormányt el tudnék képzelni én is :D De nem tetszik hogy a közepe kijjebb áll mint a karima :rolleyes: mindegy, nekem úgyse az lesz benne :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Február1, 2010 Megoszt Elküldve Február1, 2010 kellő küzdés után biztos. Aztán már csak a dudagombot kell megcsináltatni mert beszakad :P Mondjuk egy multikormányt el tudnék képzelni én is :lol: De nem tetszik hogy a közepe kijjebb áll mint a karima :rolleyes: mindegy, nekem úgyse az lesz benne :D Gondolom..... :D A multikormány annyira nem érdekel, nincs kedvem még azt is vezetékezni............ Csak nagyon tetszik a formálya a kormánynak :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mdani Elküldve Február2, 2010 Megoszt Elküldve Február2, 2010 Sziasztok! Nekem egy '95 1.6 16V X16XEL motorszámú Astrám van és ebbe szeretnék szervót. Mennyire macerás ez? és kb mennyibe kerül? Nem tudom alapfelszereltségben miért nincs benne, de egyébként is nagyon csupasz az autó. Bár a digit klíma nem olyan rossz :D Ha valaki tud valami infót a szervóval kapcsolatban akkor kérem h tájékoztasson, mert nagyon rajta vagyok a témán :rolleyes: 195/50-es gumikkal kcsit nehézkes néha tekerni a kormányt... Ha valaki tud valamit szóljon! Előre is köszi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február2, 2010 Megoszt Elküldve Február2, 2010 Sziasztok! Nekem egy '95 1.6 16V X16XEL motorszámú Astrám van és ebbe szeretnék szervót. Mennyire macerás ez? és kb mennyibe kerül? Nem tudom alapfelszereltségben miért nincs benne, de egyébként is nagyon csupasz az autó. Bár a digit klíma nem olyan rossz :D Ha valaki tud valami infót a szervóval kapcsolatban akkor kérem h tájékoztasson, mert nagyon rajta vagyok a témán :rolleyes: 195/50-es gumikkal kcsit nehézkes néha tekerni a kormányt... Ha valaki tud valamit szóljon! Előre is köszi... Az én javaslatom, hogy keress egy ugyanilyen motorú kocsit pl. bontóban, vagy magánembernél bontódót, és abból tegyél át mindent, ami kell hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Február2, 2010 Megoszt Elküldve Február2, 2010 Sziasztok! Nekem egy '95 1.6 16V X16XEL motorszámú Astrám van és ebbe szeretnék szervót. Mennyire macerás ez? és kb mennyibe kerül? Nem tudom alapfelszereltségben miért nincs benne, de egyébként is nagyon csupasz az autó. Bár a digit klíma nem olyan rossz :D Ha valaki tud valami infót a szervóval kapcsolatban akkor kérem h tájékoztasson, mert nagyon rajta vagyok a témán :rolleyes: 195/50-es gumikkal kcsit nehézkes néha tekerni a kormányt... Ha valaki tud valamit szóljon! Előre is köszi... Szervó Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február3, 2010 Megoszt Elküldve Február3, 2010 Szervó X16XEL-hez nem lesz jó az a szervószivattyú vagy legalább is az ékszíjtárcsát (ha lehet) azt cserélni kell rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yankee Elküldve Február3, 2010 Megoszt Elküldve Február3, 2010 X16XEL-hez nem lesz jó az a szervószivattyú vagy legalább is az ékszíjtárcsát (ha lehet) azt cserélni kell rajta. Lehet cserélni. Amugy meg ez nem is komplett sztem. Hol a motor tartó bak? hol a feszítő görgő? Én nekem adott a csóka főtengely tárcsát is a pakkba SZVAL:D ez hiányos:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Február4, 2010 Megoszt Elküldve Február4, 2010 De szerintem nem drága...... Valaki csak a kormányművet 10e-ért adja.... Amúgy a C20NE szervója jó C14SE-be??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február5, 2010 Megoszt Elküldve Február5, 2010 A tartókonzolon kivül minden jó hozzá... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Február5, 2010 Megoszt Elküldve Február5, 2010 A tartókonzolon kivül minden jó hozzá... :rolleyes: Rendben, köszi :D Az NZ-é is jó vagy csak az SE-é??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február5, 2010 Megoszt Elküldve Február5, 2010 C14NZ, C16NZ, C14SE tartókonzolja gyakorlatilag ugyanaz...főtengely ékszíjtárcsánál lehet még eltérés. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február5, 2010 Megoszt Elküldve Február5, 2010 C14NZ, C16NZ, C14SE tartókonzolja gyakorlatilag ugyanaz...főtengely ékszíjtárcsánál lehet még eltérés. :rolleyes: C16NZ-ről akarunk átrakni szervót C14SE-be. ahogy kiveszem a szavaidból simán passzol majdnem minden... a C16NZ széles szíjas volt, a C14SE meg vékony, de cserélnie kell a generátort is, azt is örökli az 1.6-osból... úgy gondoltuk, akkor csak a főtengelyre kell átrakjuk az 1.6-os szíjtárcsáját, és akkor passzol majd minden :D a vékony szíjtárcsás főtengelyére (14SE) ugye felmegy a vastag szíjtárcsás (16NZ) tárcsája ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február5, 2010 Megoszt Elküldve Február5, 2010 C16NZ-ről akarunk átrakni szervót C14SE-be. ahogy kiveszem a szavaidból simán passzol majdnem minden... a C16NZ széles szíjas volt, a C14SE meg vékony, de cserélnie kell a generátort is, azt is örökli az 1.6-osból... úgy gondoltuk, akkor csak a főtengelyre kell átrakjuk az 1.6-os szíjtárcsáját, és akkor passzol majd minden :rolleyes: a vékony szíjtárcsás főtengelyére (14SE) ugye felmegy a vastag szíjtárcsás (16NZ) tárcsája ?? Nem fog működni, mert az SE-nek a főtengely ékszíjtárcsán van egy fogazott része, ugyanis ott a főtengely-jeladója, ami az NZ-ken nincs. Úgyhogy szerezned kell hozzá egy olyan hosszbordás szíjtárcsát, amin megvannak ezek a "fogak". Ha EPC közelében leszek, megmondom mi a száma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február5, 2010 Megoszt Elküldve Február5, 2010 Nem fog működni, mert az SE-nek a főtengely ékszíjtárcsán van egy fogazott része, ugyanis ott a főtengely-jeladója, ami az NZ-ken nincs. Úgyhogy szerezned kell hozzá egy olyan hosszbordás szíjtárcsát, amin megvannak ezek a "fogak". Ha EPC közelében leszek, megmondom mi a száma. :P hát ezt szomorúan hallom :rolleyes: épp az lett volna a tervünk lényege, hogy megvan minden... szívás :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február6, 2010 Megoszt Elküldve Február6, 2010 :P hát ezt szomorúan hallom :rolleyes: épp az lett volna a tervünk lényege, hogy megvan minden... szívás :D A tárcsa száma: 90409974, 6 14 627. Újonnan 23e Ft. Ugyanez a tárcsa van X16SZ, X16SZR, és C16SE motorokon is. Irány a bontó! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astrásgyerek Elküldve Február6, 2010 Megoszt Elküldve Február6, 2010 A tárcsa száma: 90409974, 6 14 627. Újonnan 23e Ft. Ugyanez a tárcsa van X16SZ, X16SZR, és C16SE motorokon is. Irány a bontó! :rolleyes: köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve Február9, 2010 Megoszt Elküldve Február9, 2010 Nekem ez is normál ékszíjas. Nem tűnik simán szétszedhetőnek. A kihívásokról meg inkább ne mondj semmit, mert nehogy aztán kerékcsapágy cserével kezdje a bulit. :D :rolleyes: Szétszedhető. A kerékcsapágy méretét még nem tudom,viszont a szervó szivattyúba 6203 rs csapágy,19*36*7 es szimering található és 1 tűgörgő méretét nem néztem. A szétszedéshez kell egy kovácsüllő (neki van kellő húzása) egy kiütő alu vagy bronz, seeger gyűrű fogó. Össze már egyszerűbb,csak kell a meleg az ékszijtárcsa felrakásához. üdv: nagyonkezdő Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Február17, 2010 Megoszt Elküldve Február17, 2010 Nemrég vettem észre, hogy valami a kormányműben vagy a szervóban kopog vagy kattog miközben tekerem a kormányt. Elég hangos és zavar, de maga a szervo is meg minden működik. És érdekes, hogy a nagy mínuszokban nem csinálta, csak amikor enyhült az idő. Ez mitől van? A másik gondom a kormánnyal, hogy nagyon imbolyog az úton főleg 80-100 körül, vagy akár felette is. Előzésnél, sávváltásnál mintha hirtelen félre akarna húzni, vagy leesni az útról, aztán hol balra hol jobbra kell korrigálnom. Közben, ha rámegyek egy kis úthibára azonnal mozogni kezd a kormány a kezemben, nem tudom stabilan tartani a kanyarokban. Ez eléggé idegesít már. :lol: A kocsi ültetve van, toronycsapágy és szilent cserélve, új lengéscsillapítókkal, toronymerevítővel, 256-os fékkel új tárcsákkal. A gömbfejek jók, nemrég műszakizott hiba nélkül. Mi a franc baja lehet még?! :( Komoly lehet a gond? Vélemény vki? :lol: Haldoklik a szervó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Szétszedhető. http://kep.ivpicture.hu/303241.jpg A kerékcsapágy méretét még nem tudom,viszont a szervó szivattyúba 6203 rs csapágy,19*36*7 es szimering található és 1 tűgörgő méretét nem néztem. A szétszedéshez kell egy kovácsüllő (neki van kellő húzása) egy kiütő alu vagy bronz, seeger gyűrű fogó. Össze már egyszerűbb,csak kell a meleg az ékszijtárcsa felrakásához. üdv: nagyonkezdő Na akkor mégse lehetsz olyan nagyonkezdő. Nemrég vettem észre, hogy valami a kormányműben vagy a szervóban kopog vagy kattog miközben tekerem a kormányt. Elég hangos és zavar, de maga a szervo is meg minden működik. És érdekes, hogy a nagy mínuszokban nem csinálta, csak amikor enyhült az idő. Ez mitől van? A másik gondom a kormánnyal, hogy nagyon imbolyog az úton főleg 80-100 körül, vagy akár felette is. Előzésnél, sávváltásnál mintha hirtelen félre akarna húzni, vagy leesni az útról, aztán hol balra hol jobbra kell korrigálnom. Közben, ha rámegyek egy kis úthibára azonnal mozogni kezd a kormány a kezemben, nem tudom stabilan tartani a kanyarokban. Ez eléggé idegesít már. :lol: A kocsi ültetve van, toronycsapágy és szilent cserélve, új lengéscsillapítókkal, toronymerevítővel, 256-os fékkel új tárcsákkal. A gömbfejek jók, nemrég műszakizott hiba nélkül. Mi a franc baja lehet még?! :( Komoly lehet a gond? Vélemény vki? :lol: Haldoklik a szervó? Próbáld ki egy elhagyott enyhén lejtős útszakaszon legurulsz álló motorral, egy-két kormánymozdulat, és egyből kiderül, hogy a szervó, vagy a kormánymű a ludas. Persze kellő óvatosággal, és tényleg legyen üres az útszakasz. Gyujtást adjál, nehogy a kormányzár bekattanjon. A félrehúzás matt meg meg kellene nézni a kerékösszetartást. Amúgy nekem a középdob egyik gumibakjának elszakadása okozott kanyarban kopogást a jobb keréknél. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Február18, 2010 Megoszt Elküldve Február18, 2010 Nemrég vettem észre, hogy valami a kormányműben vagy a szervóban kopog vagy kattog miközben tekerem a kormányt. Elég hangos és zavar, de maga a szervo is meg minden működik. És érdekes, hogy a nagy mínuszokban nem csinálta, csak amikor enyhült az idő. Ez mitől van? A másik gondom a kormánnyal, hogy nagyon imbolyog az úton főleg 80-100 körül, vagy akár felette is. Előzésnél, sávváltásnál mintha hirtelen félre akarna húzni, vagy leesni az útról, aztán hol balra hol jobbra kell korrigálnom. Közben, ha rámegyek egy kis úthibára azonnal mozogni kezd a kormány a kezemben, nem tudom stabilan tartani a kanyarokban. Ez eléggé idegesít már. :lol: A kocsi ültetve van, toronycsapágy és szilent cserélve, új lengéscsillapítókkal, toronymerevítővel, 256-os fékkel új tárcsákkal. A gömbfejek jók, nemrég műszakizott hiba nélkül. Mi a franc baja lehet még?! :( Komoly lehet a gond? Vélemény vki? :lol: Haldoklik a szervó? Sztem nem a szervó lesz a ludas. Gömbfejek cserélve lettek azt írtad. Ez igaz a kormány összekötő gömbfejekre is vagy csak a lengőkarokban lettek a talpasok cserélve. A kormány gömbcsukló magyarázná az úttartási problémád is. Persze az is lehet, hogy tényleg rosszul van beállítva a futómű. Én a helyedben elvinném egy futómű vizsgálatra. Pár ezer forintból meg lehet úszni és akkor rögtön kiderül mi a gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
a_lajos Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Üdv!!! A tegnapi nagy motorcsere utánn, ma feltöltöttem a szervó berendezést olajjal. Müködik, legalábbis állohelyzetbe mert még nem probáltam ki menet közben. A kilevegőztetést úgy csináltam ahogy a könyv irta. Arra lettem figyelmes, hogy mikor kitekerem a kormányt egésszen, bármelyik irányba (megakadásig), a motor úgy viselkedik mintha valami lefogná és az egyik gumitömlő is megmozdul. (megemelkedik). Valaki sejti, hogy mi lehet a probléma??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Breki Elküldve Február19, 2010 Megoszt Elküldve Február19, 2010 Üdv!!! A tegnapi nagy motorcsere utánn, ma feltöltöttem a szervó berendezést olajjal. Müködik, legalábbis állohelyzetbe mert még nem probáltam ki menet közben. A kilevegőztetést úgy csináltam ahogy a könyv irta. Arra lettem figyelmes, hogy mikor kitekerem a kormányt egésszen, bármelyik irányba (megakadásig), a motor úgy viselkedik mintha valami lefogná és az egyik gumitömlő is megmozdul. (megemelkedik). Valaki sejti, hogy mi lehet a probléma??? Semmi....ez ilyen. A ménes számától függ mennyire fogja a motort. Nálam nem venni annyira észre, de a céges 206-os majdnem lefullad....igaz az csak 1.2-es és a klíma is nagyon megviseli ha be van kapcsolva :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Bosco87 Elküldve Február24, 2010 Megoszt Elküldve Február24, 2010 Sziaztok, Próbáltam keresgélni ezzel kapcsolatos információt ha esetleg mégis van válasz a kérdésemre ne haragudjatok újonc vagyok még! Szóval a gondom, hogy kormányösszekötőt kellene cserélnem 92-es C16NZ astrában, van 2 könyvem ehhez a tipushoz, de egyikben sem találom ennek a cseréját, a kérdésem az lenne, hogy nagyon bonyolult múvelet ezt kicserélni, vagy meg tudom otthon is csinálni, nem vagyok teljesen analfabéta, de nem nevezném magamat profinak sem, valaki esetleg cserélt már ilyet?Vagy van valami leirásotok, hogy hogyan kellene? Köszi a választ előre is! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február24, 2010 Megoszt Elküldve Február24, 2010 Sziaztok, Próbáltam keresgélni ezzel kapcsolatos információt ha esetleg mégis van válasz a kérdésemre ne haragudjatok újonc vagyok még! Szóval a gondom, hogy kormányösszekötőt kellene cserélnem 92-es C16NZ astrában, van 2 könyvem ehhez a tipushoz, de egyikben sem találom ennek a cseréját, a kérdésem az lenne, hogy nagyon bonyolult múvelet ezt kicserélni, vagy meg tudom otthon is csinálni, nem vagyok teljesen analfabéta, de nem nevezném magamat profinak sem, valaki esetleg cserélt már ilyet?Vagy van valami leirásotok, hogy hogyan kellene? Köszi a választ előre is! Arra gondolsz amelyik kint van a keréknél a rugó mellett? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts