hening Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Én is utólag tettem bele, és jól tettem. Generátort én sem bántottam, csak a szíjtárcsáját. A feszítő csavarjai is általános csavarok, volt a garázsban, elvágtam méretre és kész. Egy ideig úgy jártam, h semmi nem volt rögzítve a kasznihoz. A tartály is csak gyors kötözővel. Most sincs teljesen kész. Apránként szépül. Na azt azért nem hagytam ki.
Peti85 Elküldve Február24, 2009 Elküldve Február24, 2009 Köszi a válaszokat...akkor ezt még jól meggondolom :blush:
lucabrazi Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Sziasztok! Tennap kikoszorálódott a kormány szervó tömlője,bontó nincs közelbe,új megrendelős 20on 30 ezer:( Megfelelő megoldás a tömlőt kivágni és pl rézcsővel megpatkolni? Mekkora nyomás van ezekbe a tömlőkbe? Ha valaki tudja akkor köszi.
opel16v Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Tennap kikoszorálódott a kormány szervó tömlője,bontó nincs közelbe,új megrendelős 20on 30 ezer:( Megfelelő megoldás a tömlőt kivágni és pl rézcsővel megpatkolni? Mekkora nyomás van ezekbe a tömlőkbe? Ha valaki tudja akkor köszi. Meg lehet oldani úgy is, de lehetőleg peremes legyen a rézcső, és erős bilinccsel rögzítsétek, akár kettővel is. (ha visszatérő ágban van, akkor ott lazábbak az elvárások :huh: )
conquistador Elküldve Március11, 2009 Elküldve Március11, 2009 Köszi a válaszokat...akkor ezt még jól meggondolom :huh: Szia Peti! Ez a srác nagyon jó fej és pontos, már vásároltam tőle én is! Csak ne vacilálj sokat, mert hamar elkel ennyiért a cucc!
lucabrazi Elküldve Március13, 2009 Elküldve Március13, 2009 Meg lehet oldani úgy is, de lehetőleg peremes legyen a rézcső, és erős bilinccsel rögzítsétek, akár kettővel is. (ha visszatérő ágban van, akkor ott lazábbak az elvárások :huh: ) Sajna az autó szerelő ezt nem így gondolta,cső meg 1-1 bilincs, hát nem bírta, 1 Y fordulás aztán lelőtte. Én kételkedtem,de ő magabiztos volt:( Szóval a mostani "szakembergárda"alacsonyan kvalifikált,de már a ######om ki van mert a villanyszereléstől az asztalos melóig mindent én csinálok az autószerelgetéshez semmi kedvem. Azért köszönöm a segítséget ,de addigra"megcsinálta".
conquistador Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Sziasztok! Kérdésem csak annyi lenne, hogy kb időben mennyi egy ilyen szervós szett beszerelése? 20-ért kaptam ajánlatot egy komlett szettre amiben a szivatyú sima ékszijjas lenne és a kormánymű egy 97-es kocsiból valló! Ez mennyire jó ajánlat? Milyen hibák adódhatnak esetleg egy ilyen bontott cuccnál? Köszi BB
FPepe Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Sziasztok! Kérdésem csak annyi lenne, hogy kb időben mennyi egy ilyen szervós szett beszerelése? 20-ért kaptam ajánlatot egy komlett szettre amiben a szivatyú sima ékszijjas lenne és a kormánymű egy 97-es kocsiból valló! Ez mennyire jó ajánlat? Milyen hibák adódhatnak esetleg egy ilyen bontott cuccnál? Köszi BB Sima ékszíjas szervó tudtommal nem volt C14NZ/SE motoros autóban. Bele lehet applikálni gondolom, de kell hozzá gépészkedni kicsit. Kell a szivattyú tartóbakja, ami gondolom a jobb első motortartó bak is egyben, az viszont nem biztos, hogy passzolni fog a C14NZ blokkra. Ha valami csoda folytán passzolna a blokkra, és még a szivattyú szíjtárcsája is egyvonalban futna a generátoréval és a főtengelyével, akkor keresni kell egy ékszíjat, aminek a hossza szabványos, nem biztos, hogy éppen lesz olyan hosszú. Ha ezeket a problémákat megoldod, tulajdonképpen nyert ügyed van.
daykiller Elküldve Március26, 2009 Elküldve Március26, 2009 Sima ékszíjas szervó tudtommal nem volt C14NZ/SE motoros autóban. Bele lehet applikálni gondolom, de kell hozzá gépészkedni kicsit. Kell a szivattyú tartóbakja, ami gondolom a jobb első motortartó bak is egyben, az viszont nem biztos, hogy passzolni fog a C14NZ blokkra. Ha valami csoda folytán passzolna a blokkra, és még a szivattyú szíjtárcsája is egyvonalban futna a generátoréval és a főtengelyével, akkor keresni kell egy ékszíjat, aminek a hossza szabványos, nem biztos, hogy éppen lesz olyan hosszú. Ha ezeket a problémákat megoldod, tulajdonképpen nyert ügyed van. Ezen agyaltam én is. Úgy tudom, hogy szervónál már hosszbordás szíj van. Nálam a jobb első motortartóbak is egyben a szivattyú tartóbak.
Tiv. Elküldve Április13, 2009 Elküldve Április13, 2009 Ezen agyaltam én is. Úgy tudom, hogy szervónál már hosszbordás szíj van. Nálam a jobb első motortartóbak is egyben a szivattyú tartóbak. Nekem is sima ékszíjas a szervó.
FPepe Elküldve Június27, 2009 Elküldve Június27, 2009 Karcsi (vagy valaki, akinek C/X14NZ motorú az autója és szervós) arra lennék kíváncsi, hogy elöl a hűtő alatti kereszttartón hány helyen vannak rögzítve a szervócsövek? 1 vagy 2 tartófül van, mert nekem a kereszttartón 2 lyuk van, viszont az EPC csak 1 tartólemezt ír. Sajna a képeken, amit múltkor küldtél nem látszik. Köszi!
hening Elküldve Június28, 2009 Elküldve Június28, 2009 Karcsi (vagy valaki, akinek C/X14NZ motorú az autója és szervós) arra lennék kíváncsi, hogy elöl a hűtő alatti kereszttartón hány helyen vannak rögzítve a szervócsövek? 1 vagy 2 tartófül van, mert nekem a kereszttartón 2 lyuk van, viszont az EPC csak 1 tartólemezt ír. Sajna a képeken, amit múltkor küldtél nem látszik. Köszi! 2 van elől, a kereszttartón, és van még 1 ugyanolyan, és még egy bilincsszerű a bal nyúlványon.
FPepe Elküldve Július3, 2009 Elküldve Július3, 2009 Az lenne a kérdésem a cartársakhoz, hogy a szervóhoz Dexron II vagy Dexron III olaj kell-e? Köszi!
daykiller Elküldve Július4, 2009 Elküldve Július4, 2009 Az lenne a kérdésem a cartársakhoz, hogy a szervóhoz Dexron II vagy Dexron III olaj kell-e? Köszi! Úgy tudom, hogy 2.
Reeckatee Elküldve Július8, 2009 Elküldve Július8, 2009 Az lenne a kérdésem a cartársakhoz, hogy a szervóhoz Dexron II vagy Dexron III olaj kell-e? Köszi! II-es.
opel16v Elküldve Július9, 2009 Elküldve Július9, 2009 Nem mindegy! 2-es kell bele. A 3-as elvileg tönkreteheti a szivattyút, azt mondták a tőlem okosabbak :)
Udi Elküldve Július9, 2009 Elküldve Július9, 2009 Opel Tormási márkaszerviztől kaptam ezt a választ anno....nem volt II-es csak III-as náluk. Szerencsére a másik telephelyen volt II-es így az került bele.
opel16v Elküldve Július9, 2009 Elküldve Július9, 2009 Opel Tormási márkaszerviztől kaptam ezt a választ anno....nem volt II-es csak III-as náluk. Szerencsére a másik telephelyen volt II-es így az került bele. No komment :) Ha nincs raktáron II-es, akkor éppen jó náluk a III-as is :(
webshark Elküldve Július9, 2009 Elküldve Július9, 2009 A másik verdában (Daihatsu Applause) van szervó és persze szervófolyadék is, doksi viszont piszok kevés. Kénytelen vagyok itt (is) érdeklődni: -Az átlagos Astrában mennyi a feltöltési mennyiség szervófolyadékból? (Mivel kb 5-6 év biztos nem volt cserélve sőt talán még előtte sem!) -Mivel lehet átmosni a szervókört? mert ugye biztos marad benne kis cuccos, és így keveredik egy kevés az újjal? vagy kicsit rá kell indítani és járatni hogy menjen le mint ahogy a motorolajjalszokták, hogy egy fél indítózás kilöki a maradékot? (Szerk: ezt úgy kell kihajtzani, hogy a kiegyenlítőről a csvet lekötni -Azt felfogtam ,hogy a DexronII és III nem kompatibilis egymással, de az olyan biztos belerakható ami mindkettőnek megfelelő minősítésű. (Shell DEX II,III at kaptam és vette egy lityit)...Szerk: annyit tudok hpgy mindkettő (II és III is!)jó a géphez . ELŐRE IS köszönöm a válaszokat.
Reeckatee Elküldve Július9, 2009 Elküldve Július9, 2009 -Az átlagos Astrában mennyi a feltöltési mennyiség szervófolyadékból? -Mivel lehet átmosni a szervókört? mert ugye biztos marad benne kis cuccos, és így keveredik egy kevés az újjal? vagy kicsit rá kell indítani és járatni hogy menjen le mint ahogy a motorolajjalszokták, hogy egy fél indítózás kilöki a maradékot? -Azt felfogtam ,hogy a DexronII és III nem kompatibilis egymással, de az olyan biztos belerakható ami mindkettőnek megfelelő minősítésű. (Shell DEX II,III at kaptam és vette egy lityit)...Szerk: annyit tudok hpgy mindkettő (II és III is!)jó a géphez . F Astrában 1 liter a teljes feltöltési mennyiség, bár nekem majdnem 800 ml ment bele a felsô jelölésig töltve. Nem kell semmivel kimosni csak ha D II-es volt benne akkor azt tölts bele. Ha a legalacsonyabb ponton engeded le az olajat, akkor megfelelôen távozik. Indítani és 1x-2x ütközésig járatni majd a feltöltés után kell a légtelenítés céljábol. (természetesen jó ha addig nem teszed vissza a tartályra a dugót). Nagyvonalakban ennyi :)
webshark Elküldve Július9, 2009 Elküldve Július9, 2009 Köszönöm. A japánnál is valami ilyen van a német nyelvű szerelési útmutatóban. 1 liter meg azért lényeges, mert blinkre nem akarok halom cuccot otthon tartni, elfogy, oszt a maradék meg eláll amíg bele nem töltögetem. (Ezen olyan manuális váltó van ahol 2,2 lityi a feltöltési mennyiség....sok kedvem és pénzem sincsen 3 liter ilyent venni) ha D II-es volt benne akkor azt tölts bele nem tudom...gőzöm sincsen.Amit kaptam az mindkettőt alapból teljesíti.
Reeckatee Elküldve Július9, 2009 Elküldve Július9, 2009 Köszönöm. A japánnál is valami ilyen van a német nyelvű szerelési útmutatóban. 1 liter meg azért lényeges, mert blinkre nem akarok halom cuccot otthon tartni, elfogy, oszt a maradék meg eláll amíg bele nem töltögetem. (Ezen olyan manuális váltó van ahol 2,2 lityi a feltöltési mennyiség....sok kedvem és pénzem sincsen 3 liter [url="http://olajshop.hu/termekek/valvoline/hajtomuolajok/durablend_gear_oil_gl_5_ls ilyent venni) Nekem ha jól emlékszem 1,7 liter körül ment bele de ugyis meg kellett vennem a 2L-et. Sztem neked is vigan elmegy 2L-el viszont amit muszáj azt kénytelen leszel megvenni :)
wzsolt_1.6_16V Elküldve Július10, 2009 Elküldve Július10, 2009 (Mivel kb 5-6 év biztos nem volt cserélve sőt talán még előtte sem!) Van erre valami csereperiódus előírva? Mert nekem 13 éves a kocsi és még a gyári van menne, de semmi gondom a szervóval.
Reeckatee Elküldve Július10, 2009 Elküldve Július10, 2009 Van erre valami csereperiódus előírva? Mert nekem 13 éves a kocsi és még a gyári van menne, de semmi gondom a szervóval. Elméletileg nem kéne soha cserélni de sztem annyi ráfordítást megérdemel az az autó ha másért nem is a lélek megnyugvásáért. :)
Recommended Posts