Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Úgy kéne, mert eléggé speciális, 5 bordás szíja van, nem a mostanság használatos 6 bordás. Esetleg elcserélem vele a sima ékszíjashoz való tárcsára, meg generátorra. :huh: EPC szerint ez a fajta szervó előfordult az 1.4NZ-n és az 1.6NZ-n is, ugyanazzal a cikkszámmal.

Az jó lenne :lol: . Neked műxik az EPC? Nézz már át az ált. prob. topicba.

Elküldve

Sziasztok!

Szerintem az 5bordás szíjat nem nehéz kapni, én itt Győrben az opelos boltban vettem az enyémhez. Ez egy ritka példány, egyben találtam és én bontottam le. A gépemre(95' C14NZ) némi menetigazítással ráment. Sajna a blokk oldalában lévő M8 furatok a kihasználatlanság miatt kicsit kirohadtak. Nálam a szíj simán háromszög alakban fut, és a generátorral feszítem.A csövek helye, felfogatása, minden stimmelt, mindennek megvolt a helye.Természetesen a főtrengely tárcsával együtt hoztam, hiszen nekem szervó nélkül V-szíjas volt a rendszer,

Megjegyzem ez ritkaság, én még még rajtam kívül nem láttam ilyet. :lol:

Összedobtam egy kis "mórickaeccerű" :huh: képes Flash-t( 3 lényeges képpel), nézzétek meg. Pár hétig biztosan fenn hagyom.

http://w3.enternet.hu/kismacko/

Karesz

Elküldve
Sziasztok!

Szerintem az 5bordás szíjat nem nehéz kapni, én itt Győrben az opelos boltban vettem az enyémhez. Ez egy ritka példány, egyben találtam és én bontottam le. A gépemre(95' C14NZ) némi menetigazítással ráment. Sajna a blokk oldalában lévő M8 furatok a kihasználatlanság miatt kicsit kirohadtak. Nálam a szíj simán háromszög alakban fut, és a generátorral feszítem.A csövek helye, felfogatása, minden stimmelt, mindennek megvolt a helye.Természetesen a főtrengely tárcsával együtt hoztam, hiszen nekem szervó nélkül V-szíjas volt a rendszer,

Megjegyzem ez ritkaság, én még még rajtam kívül nem láttam ilyet. :lol:

Összedobtam egy kis "mórickaeccerű" :huh: képes Flash-t( 3 lényeges képpel), nézzétek meg. Pár hétig biztosan fenn hagyom.

http://w3.enternet.hu/kismacko/

Karesz

Köszi Karesz!

Sztem ez látható az általam talált autóban, nincs is messze, holnap felhívom az illetőt.

Elküldve
Sziasztok!

Szerintem az 5bordás szíjat nem nehéz kapni, én itt Győrben az opelos boltban vettem az enyémhez. Ez egy ritka példány, egyben találtam és én bontottam le. A gépemre(95' C14NZ) némi menetigazítással ráment. Sajna a blokk oldalában lévő M8 furatok a kihasználatlanság miatt kicsit kirohadtak. Nálam a szíj simán háromszög alakban fut, és a generátorral feszítem.A csövek helye, felfogatása, minden stimmelt, mindennek megvolt a helye.Természetesen a főtrengely tárcsával együtt hoztam, hiszen nekem szervó nélkül V-szíjas volt a rendszer,

Megjegyzem ez ritkaság, én még még rajtam kívül nem láttam ilyet. :lol:

Összedobtam egy kis "mórickaeccerű" :huh: képes Flash-t( 3 lényeges képpel), nézzétek meg. Pár hétig biztosan fenn hagyom.

http://w3.enternet.hu/kismacko/

Karesz

Szia Karesz!

Off Nézz már át néha a nyugati régió topicba is. Szeretnénk néhányan amolyan talikat szervezni, azon opeles forumozókkal, akik ebben a régióban tartózkodnak. On

Karesz (én is)

Elküldve
Köszi Karesz!

Sztem ez látható az általam talált autóban, nincs is messze, holnap felhívom az illetőt.

Ilyenkor bírnék felrobbanni! Eladta az egész motort a szervoszivattyúval együtt 30e Ft-ért, a generátor meg ottmaradt nála. Gondolom nagyon érthetett hozzá az is, aki megvette, mert másmilyen generátorral nem tudja használni :huh:

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Elküldve

Sziasztok

92-es C16NZ astrámhoz keresek bontott jó állapotban lévő szervó kormányművet.

Ha valaki tud segíteni kérem írjon egy mailt.

Köszönöm

  • 2 weeks later...
Elküldve

Talán itt jobb helyen lesz a kérdésem, mint a karosszéria topikban. Ugyanis nem tudom, hogy hogyan lehet levenni a régi kétküllős kormánykereket:

IMG_7896_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Addig eljutok, hogy leveszem a közepén lévő "fedelet", de onnantól kezdve semmi megbonthatót nem látok:

IMG_7897_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

(Eléggé bemozdult a kép, de remélem azért a lényeg kivehető.)

Elküldve
C4 ? :)

Már megvettem, de előbb valami finomabb módszert is kipróbálnék.

Csak egy tipp, a kormány másik oldalán nincs vmi csavar, ami tarthatja?

Ott még nem néztem, de holnap megtekintem, bár elég franciás megoldás lenne, ha már a c4-eknél tartunk.:)

Elküldve
Ott még nem néztem, de holnap megtekintem, bár elég franciás megoldás lenne, ha már a c4-eknél tartunk.:)

A lufit pl onnan fogja pár csavar, bár még én sem szedtem le sose.

Elküldve

ha nem lufis, akkor tudok segíteni

a kürt érintkezőjét ki lehet pattintani, egy kicsit feszítve

utána már ott is az anya, 24-es vagy 27-es talán, azt lecsavarod és megütöd a kormányt

csak puszta kézzel, mert egyébbként be tud csúszni és gázos kihúzni (állítólag)

Elküldve
ha nem lufis, akkor tudok segíteni

a kürt érintkezőjét ki lehet pattintani, egy kicsit feszítve

utána már ott is az anya, 24-es vagy 27-es talán, azt lecsavarod és megütöd a kormányt

csak puszta kézzel, mert egyébbként be tud csúszni és gázos kihúzni (állítólag)

Ez a kerék nem lufis, és valóban a kürt érintkezőit kell kiszedni. Az anyát viszont érdemes csak meglazítani első körben, mert a kormány nagyon tud ragaszkodni a pozíciójához, :) és ha hirtelen leszalad, még orba talál vlakit.

Elküldve
Annyit tennék még hozzá a dologhoz,hogy mielőtt leveszed,jelöld össze,mert különben sose rakod vissza ugyanoda,és ferde lesz. :)

Hehe,én nem raktam vissza az anyát,mentem vele egy kört úgy,aztán korigáltam! :)

Elküldve
Köszöntem a tanácsokat, holnapután remélhetőleg nekifeszülhetek.:)

Megkérdezhetem,miért akarod levenni? Csak mert az enyémben is ilyen van,de majd akarok helyette egy sportkormányt.Ezt egy kicsit nagynak találom,és a küllők is eléggé lent vannak,így nem jó fogni. Nekem is sokat segítettek a válaszok,THX :)

Elküldve
ha nem lufis, akkor tudok segíteni

a kürt érintkezőjét ki lehet pattintani, egy kicsit feszítve

utána már ott is az anya, 24-es vagy 27-es talán, azt lecsavarod és megütöd a kormányt

csak puszta kézzel, mert egyébbként be tud csúszni és gázos kihúzni (állítólag)

22-es :)

Elküldve
Megkérdezhetem,miért akarod levenni? Csak mert az enyémben is ilyen van,de majd akarok helyette egy sportkormányt.Ezt egy kicsit nagynak találom,és a küllők is eléggé lent vannak,így nem jó fogni. Nekem is sokat segítettek a válaszok,THX :)

Egy GSi kormány kerül a kocsiba a hozzá tartozó Recaro ülésekkel remélhetőleg holnapután. :) (Mondjuk az ülésektől kicsit félek, mert a mostaniakat úgy vadászta össze az előző tulaj, nagyon kényelmes gyári Recaro-k, de már sajnos eléggé szét van ülve a vezetőülés.)

Elküldve
Hehe,én nem raktam vissza az anyát,mentem vele egy kört úgy,aztán korigáltam! :)

Én sajna több kört is mentem vele,mire sikerült egyenesre visszarakni... :) :)

Elküldve
Egy GSi kormány kerül a kocsiba a hozzá tartozó Recaro ülésekkel remélhetőleg holnapután. :) (Mondjuk az ülésektől kicsit félek, mert a mostaniakat úgy vadászta össze az előző tulaj, nagyon kényelmes gyári Recaro-k, de már sajnos eléggé szét van ülve a vezetőülés.)

Megjött minden, de sajnos a kormánnyal nem boldogulok (igen, mérnök vagyok :) ). Gondolom a duda érintkezőit tartalmazó műanyagot kellene valahogyan kipattintani, de minden feszegetési kísérletnek ellenállt eddig, nagy erőt alkalmazni meg nem merek, mert biztosan van valami trükkje. (A második képen látható a duda érintkezőivel a műanyag lap: kormány)

Elküldve

Indítványoznám a topikot átnevezni "Kormánymű" -re vagy valami hasonlóra. Jobban ki lehetne használni, és amúgy is hülyeség astra f topik alatt altopikot úgy elnevezni, hogy mégegyszer szerepel benne az f astra. Persze ezzel egyidejűleg a dízelt is át lehetne keresztelni, ugyanilyen megfontolások alapján.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.