Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Kormánymű


lacikiru

Recommended Posts

Jaja, tudom, a tartókonzollal együtt, meg a főtengelyre a tárcsát.

De csak az erre való 5-bordás szíjas verzió érdekelne.

De miért ragaszkodsz ehhez a ritka verzióhoz?Csináld meg 6-bordásra,az + egy ékszíjfeszítő meg egy motortartóbak oszt jóvan. :(

Link to comment
Megosztás:

+ 20000 Ft :(

Persze.Újonnan.

Nekem a szervós cucc mindenestől 25 volt,(kormánymű,tartóbak,szivattyú,feszítő,tárcsa).Ehhez jött a másik generátor 10 -ért,konzolja 2-ért,egy gumitömítés 1500-ért,olaj 1000-ért,ékszíj kb:3000,feszítő görgő újonnan kb:3000.Munkadíj az nem volt,mert spanok csinálták.Itt a spórolással csak sz@patja magát az ember,ez a tapsztalat. :P

Link to comment
Megosztás:

Persze.Újonnan.

Nekem a szervós cucc mindenestől 25 volt,(kormánymű,tartóbak,szivattyú,feszítő,tárcsa).Ehhez jött a másik generátor 10 -ért,konzolja 2-ért,egy gumitömítés 1500-ért,olaj 1000-ért,ékszíj kb:3000,feszítő görgő újonnan kb:3000.Munkadíj az nem volt,mert spanok csinálták.Itt a spórolással csak sz@patja magát az ember,ez a tapsztalat. :P

Viszont ahhoz a másikhoz tudtommal nem kellenek ilyen feszítő meg vezető görgők, ott asszem a generátorral lehet feszíteni a szíjat, és az is gyári megoldás... :(

Link to comment
Megosztás:

  • 5 weeks later...

Nyomozásom alapján azt a ritka 5-bordás szíjas szervót, amit keresek csak 1992/08-ig használták C14NZ, C16NZ. C14SE, C16SE motorokon.

Aki még rajtam kívül ilyet keres, az ezeken a legrégebbi autókon találhat ilyet.

A vége lehet, hogy az lesz, hogy az elterjedtebb 6-bordás szíjasra átépítem az egészet (ha elég olcsón találok cuccokat hozzá, lehet el kéne látogatnom Győrbe Powerup cartárshoz), már csak azért is, mert ilyenkor télen nem valami előnyös ez a hagyományos ékszíjas verzió, mínuszokban elég jól megállapítható, melyik autóban van még ilyen, mert az nyikorog rendesen általában.

Link to comment
Megosztás:

C14NZ-re is fel lehet rakni a 6-os hosszbordás verziót de a feszítőnél kell egy kicsit variálni.

Szükséged lesz egy ilyen saját gyártmányú konzolra: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16836603#2

93-as C14NZ-n máshol vannak a rögzítési pontok: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647891#2

Egy kis lakatos munka és a feszítőből 4 mm-t kell leszedni és kész: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647906#2 http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647904#2

A többi már gyerekjáték... :(

Link to comment
Megosztás:

Köszi, írtam nekik :)

Válaszoltak, 55e Ft lenne a cucc kormánymű nélkül ;)

Asszem ez a projekt most szüneteltetve lesz egy ideig... :(

Vicces fiúk ezek,remélem mondtad nekik,hogy annyiért húzzák a f###ukra.

Ha gondolod,(és biztos vagy benne,hogy jó hozzá )szívesen megkérdezem a srácot,akitől én vettem,hogy mennyi az annyi.De azt már említettem,sokkal praktikusabb megvenni az egész cuccot(generátor,konzolja ,csavarok stb.)

Biztosan van neki,mikor legutóbb ott jártam,tele volt az udvar vasakkal.

Link to comment
Megosztás:

...De azt már említettem,sokkal praktikusabb megvenni az egész cuccot(generátor,konzolja ,csavarok stb.)...

Igen, így gondoltam, kompletten mindenestől: generátor a konzoljával, feszítő, főtengelyre a tárcsa, szervoszivattyú. Köszi, ha megkérded.

Egyébként ennél a verziónál hová van rögzítve a szervoszivattyú?

Link to comment
Megosztás:

Igen, így gondoltam, kompletten mindenestől: generátor a konzoljával, feszítő, főtengelyre a tárcsa, szervoszivattyú. Köszi, ha megkérded.

Egyébként ennél a verziónál hová van rögzítve a szervoszivattyú?

Beszéltem a sráccal,elintéztem neked,40-ért odaadja tokkal-vonóval. :( (tehát generátor konzolostól-feszítő -tárcsa-kormánymű-szivattyú-motortartóbak+a csavarjai)

A szivattyút a motortartó bakhoz kell rögzíteni,tehát az is cserés.

Link to comment
Megosztás:

Beszéltem a sráccal,elintéztem neked,40-ért odaadja tokkal-vonóval. :( (tehát generátor konzolostól-feszítő -tárcsa-kormánymű-szivattyú-motortartóbak+a csavarjai)

A szivattyút a motortartó bakhoz kell rögzíteni,tehát az is cserés.

Wow, Te nagyon rendes vagy :(

El kell látogatnom Győrbe :)

Még úgysem voltam ott (legalábbis nem rémlik). ;)

Link to comment
Megosztás:

Nem vagy olyan messze,140 km.Szólj,ha aktuális a dolog.

Annyi nincs, Fehérvár - Mór - Kisbér - Pannonhalma útvonalon 105km, ha jól emléxem.

A vezérlést látom muszáj lebontani hozzá, pedig nemrég volt cserélve. 5e km-es vezérműszíjat vissza lehet rakni, vagy inkább cseréljem?

Link to comment
Megosztás:

Annyi nincs, Fehérvár - Mór - Kisbér - Pannonhalma útvonalon 105km, ha jól emléxem.

A vezérlést látom muszáj lebontani hozzá, pedig nemrég volt cserélve. 5e km-es vezérműszíjat vissza lehet rakni, vagy inkább cseréljem?

Nem kell a vezérlést lebontani.

Link to comment
Megosztás:

  • 1 month later...
Naja...de ilyet nem találsz..de ahogy érzed... :huh:

C14NZ-re is fel lehet rakni a 6-os hosszbordás verziót de a feszítőnél kell egy kicsit variálni.

Szükséged lesz egy ilyen saját gyártmányú konzolra: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16836603#2

93-as C14NZ-n máshol vannak a rögzítési pontok: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647891#2

Egy kis lakatos munka és a feszítőből 4 mm-t kell leszedni és kész: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647906#2 http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647904#2

A többi már gyerekjáték... :lol:

Mit szóltok srácok, szerintetek ez nem az a ritka verzió, amit keresek?

Link to comment
Megosztás:

Az a lényeg, az a bizonyos ritka fajta az hosszbordásszíjas. :huh:

Van hozzávaló tárcsád a generátoron, meg a főtengőn, vagy az is kell hozzá? Azért kérdem, mert ha ez egyben van nem biztos, hogy odaadja róla, főleg a főtengőset. Meg ha jól látom ez 1,6-os, ugyanott vannak a szivattyú felfogató furatok a blokkon, mint az 1,4-en?

Link to comment
Megosztás:

Van hozzávaló tárcsád a generátoron, meg a főtengőn, vagy az is kell hozzá? Azért kérdem, mert ha ez egyben van nem biztos, hogy odaadja róla, főleg a főtengőset.

Úgy kéne, mert eléggé speciális, 5 bordás szíja van, nem a mostanság használatos 6 bordás. Esetleg elcserélem vele a sima ékszíjashoz való tárcsára, meg generátorra. :huh: EPC szerint ez a fajta szervó előfordult az 1.4NZ-n és az 1.6NZ-n is, ugyanazzal a cikkszámmal.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.