powerup Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Netán tudsz konkrétan is eredeti 5bordás kivitelt? Akkor a generátort is meg kell venned,ha hosszbordásat akarsz... Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Akkor a generátort is meg kell venned,ha hosszbordásat akarsz... Jaja, tudom, a tartókonzollal együtt, meg a főtengelyre a tárcsát. De csak az erre való 5-bordás szíjas verzió érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 PWM szabályozó MOSFET végfokkal ;) Jah :( Csak ne felejts hozzá megfelelő tápot is készíteni, különben meglepetés ér :P És a hűtését is meg kell oldani. De azért nem olyan vészes meló ez egy sebességfüggő szervóért :cry: :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve November2, 2007 Megoszt Elküldve November2, 2007 Jaja, tudom, a tartókonzollal együtt, meg a főtengelyre a tárcsát. De csak az erre való 5-bordás szíjas verzió érdekelne. De miért ragaszkodsz ehhez a ritka verzióhoz?Csináld meg 6-bordásra,az + egy ékszíjfeszítő meg egy motortartóbak oszt jóvan. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 ...+ egy ékszíjfeszítő... + 20000 Ft :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 + 20000 Ft :( Persze.Újonnan. Nekem a szervós cucc mindenestől 25 volt,(kormánymű,tartóbak,szivattyú,feszítő,tárcsa).Ehhez jött a másik generátor 10 -ért,konzolja 2-ért,egy gumitömítés 1500-ért,olaj 1000-ért,ékszíj kb:3000,feszítő görgő újonnan kb:3000.Munkadíj az nem volt,mert spanok csinálták.Itt a spórolással csak sz@patja magát az ember,ez a tapsztalat. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Persze.Újonnan. Nekem a szervós cucc mindenestől 25 volt,(kormánymű,tartóbak,szivattyú,feszítő,tárcsa).Ehhez jött a másik generátor 10 -ért,konzolja 2-ért,egy gumitömítés 1500-ért,olaj 1000-ért,ékszíj kb:3000,feszítő görgő újonnan kb:3000.Munkadíj az nem volt,mert spanok csinálták.Itt a spórolással csak sz@patja magát az ember,ez a tapsztalat. :P Viszont ahhoz a másikhoz tudtommal nem kellenek ilyen feszítő meg vezető görgők, ott asszem a generátorral lehet feszíteni a szíjat, és az is gyári megoldás... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Viszont ahhoz a másikhoz nem kellenek ilyen feszítő meg vezető görgők, ott asszem a generátorral lehet feszíteni a szíjat, és az is gyári megoldás... :( Naja...de ilyet nem találsz..de ahogy érzed... :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Naja...de ilyet nem találsz..de ahogy érzed... :( Sőt, ahhoz lehet, hogy még a generátort se kell cserélni, csak a tárcsát... nálatok Győrben nincs olyan bontó, ahol előfordulhat ilyesmi? Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Sőt, ahhoz lehet, hogy még a generátort se kell cserélni, csak a tárcsát... nálatok Győrben nincs olyan bontó, ahol előfordulhat ilyesmi? Nem tudok róla.A hosszbordás van raklapszámra.Esetleg ITT kérdezd meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve November3, 2007 Megoszt Elküldve November3, 2007 Nem tudok róla.A hosszbordás van raklapszámra.Esetleg ITT kérdezd meg. Köszi, írtam nekik :cry: Válaszoltak, 55e Ft lenne a cucc kormánymű nélkül :P Asszem ez a projekt most szüneteltetve lesz egy ideig... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December3, 2007 Megoszt Elküldve December3, 2007 Nyomozásom alapján azt a ritka 5-bordás szíjas szervót, amit keresek csak 1992/08-ig használták C14NZ, C16NZ. C14SE, C16SE motorokon. Aki még rajtam kívül ilyet keres, az ezeken a legrégebbi autókon találhat ilyet. A vége lehet, hogy az lesz, hogy az elterjedtebb 6-bordás szíjasra átépítem az egészet (ha elég olcsón találok cuccokat hozzá, lehet el kéne látogatnom Győrbe Powerup cartárshoz), már csak azért is, mert ilyenkor télen nem valami előnyös ez a hagyományos ékszíjas verzió, mínuszokban elég jól megállapítható, melyik autóban van még ilyen, mert az nyikorog rendesen általában. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve December3, 2007 Megoszt Elküldve December3, 2007 C14NZ-re is fel lehet rakni a 6-os hosszbordás verziót de a feszítőnél kell egy kicsit variálni. Szükséged lesz egy ilyen saját gyártmányú konzolra: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16836603#2 93-as C14NZ-n máshol vannak a rögzítési pontok: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647891#2 Egy kis lakatos munka és a feszítőből 4 mm-t kell leszedni és kész: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647906#2 http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647904#2 A többi már gyerekjáték... :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve December3, 2007 Megoszt Elküldve December3, 2007 Köszi, írtam nekik :) Válaszoltak, 55e Ft lenne a cucc kormánymű nélkül ;) Asszem ez a projekt most szüneteltetve lesz egy ideig... :( Vicces fiúk ezek,remélem mondtad nekik,hogy annyiért húzzák a f###ukra. Ha gondolod,(és biztos vagy benne,hogy jó hozzá )szívesen megkérdezem a srácot,akitől én vettem,hogy mennyi az annyi.De azt már említettem,sokkal praktikusabb megvenni az egész cuccot(generátor,konzolja ,csavarok stb.) Biztosan van neki,mikor legutóbb ott jártam,tele volt az udvar vasakkal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December3, 2007 Megoszt Elküldve December3, 2007 ...De azt már említettem,sokkal praktikusabb megvenni az egész cuccot(generátor,konzolja ,csavarok stb.)... Igen, így gondoltam, kompletten mindenestől: generátor a konzoljával, feszítő, főtengelyre a tárcsa, szervoszivattyú. Köszi, ha megkérded. Egyébként ennél a verziónál hová van rögzítve a szervoszivattyú? Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve December3, 2007 Megoszt Elküldve December3, 2007 Igen, így gondoltam, kompletten mindenestől: generátor a konzoljával, feszítő, főtengelyre a tárcsa, szervoszivattyú. Köszi, ha megkérded. Egyébként ennél a verziónál hová van rögzítve a szervoszivattyú? Beszéltem a sráccal,elintéztem neked,40-ért odaadja tokkal-vonóval. :( (tehát generátor konzolostól-feszítő -tárcsa-kormánymű-szivattyú-motortartóbak+a csavarjai) A szivattyút a motortartó bakhoz kell rögzíteni,tehát az is cserés. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December3, 2007 Megoszt Elküldve December3, 2007 Beszéltem a sráccal,elintéztem neked,40-ért odaadja tokkal-vonóval. :( (tehát generátor konzolostól-feszítő -tárcsa-kormánymű-szivattyú-motortartóbak+a csavarjai) A szivattyút a motortartó bakhoz kell rögzíteni,tehát az is cserés. Wow, Te nagyon rendes vagy :( El kell látogatnom Győrbe :) Még úgysem voltam ott (legalábbis nem rémlik). ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve December3, 2007 Megoszt Elküldve December3, 2007 Wow, Te nagyon rendes vagy :( El kell látogatnom Győrbe :) Még úgysem voltam ott (legalábbis nem rémlik). ;) Nem vagy olyan messze,140 km.Szólj,ha aktuális a dolog. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December3, 2007 Megoszt Elküldve December3, 2007 Nem vagy olyan messze,140 km.Szólj,ha aktuális a dolog. Annyi nincs, Fehérvár - Mór - Kisbér - Pannonhalma útvonalon 105km, ha jól emléxem. A vezérlést látom muszáj lebontani hozzá, pedig nemrég volt cserélve. 5e km-es vezérműszíjat vissza lehet rakni, vagy inkább cseréljem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
powerup Elküldve December4, 2007 Megoszt Elküldve December4, 2007 Annyi nincs, Fehérvár - Mór - Kisbér - Pannonhalma útvonalon 105km, ha jól emléxem. A vezérlést látom muszáj lebontani hozzá, pedig nemrég volt cserélve. 5e km-es vezérműszíjat vissza lehet rakni, vagy inkább cseréljem? Nem kell a vezérlést lebontani. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 Naja...de ilyet nem találsz..de ahogy érzed... :huh: C14NZ-re is fel lehet rakni a 6-os hosszbordás verziót de a feszítőnél kell egy kicsit variálni. Szükséged lesz egy ilyen saját gyártmányú konzolra: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16836603#2 93-as C14NZ-n máshol vannak a rögzítési pontok: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647891#2 Egy kis lakatos munka és a feszítőből 4 mm-t kell leszedni és kész: http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647906#2 http://www.kep.tar.hu/udi/50150762/16647904#2 A többi már gyerekjáték... :lol: Mit szóltok srácok, szerintetek ez nem az a ritka verzió, amit keresek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 Mit szóltok srácok, szerintetek ez nem az a ritka verzió, amit keresek? Lehet, de mitha szélesebb lenne a szíj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 Lehet, de mitha szélesebb lenne a szíj. Az a lényeg, az a bizonyos ritka fajta az hosszbordásszíjas. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 Az a lényeg, az a bizonyos ritka fajta az hosszbordásszíjas. :huh: Van hozzávaló tárcsád a generátoron, meg a főtengőn, vagy az is kell hozzá? Azért kérdem, mert ha ez egyben van nem biztos, hogy odaadja róla, főleg a főtengőset. Meg ha jól látom ez 1,6-os, ugyanott vannak a szivattyú felfogató furatok a blokkon, mint az 1,4-en? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január7, 2008 Megoszt Elküldve Január7, 2008 Van hozzávaló tárcsád a generátoron, meg a főtengőn, vagy az is kell hozzá? Azért kérdem, mert ha ez egyben van nem biztos, hogy odaadja róla, főleg a főtengőset. Úgy kéne, mert eléggé speciális, 5 bordás szíja van, nem a mostanság használatos 6 bordás. Esetleg elcserélem vele a sima ékszíjashoz való tárcsára, meg generátorra. :huh: EPC szerint ez a fajta szervó előfordult az 1.4NZ-n és az 1.6NZ-n is, ugyanazzal a cikkszámmal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts