powerup Elküldve Január20, 2007 Elküldve Január20, 2007 Egy komplett kormánymű 10-15E szokott lenni,de ez csak maga a kormánymű,minden sallang nélkül!Igen.Anno az enyémbe 25 -volt a kormánymű és a szivattyú együtt.
Traptor Elküldve Június11, 2007 Elküldve Június11, 2007 Sziasztok! El tudná magyarázni valaki, hogy a légzsák átvezetőt hogyan lehet kioperálni? Köszönettel: Traptor
powerup Elküldve Június11, 2007 Elküldve Június11, 2007 Sziasztok! El tudná magyarázni valaki, hogy a légzsák átvezetőt hogyan lehet kioperálni? Köszönettel: Traptor Csak óvatosan! : http://www.opelforum.hu/index.php?s=&s...st&p=162543
Traptor Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Oké, túlvagyok a légzsákon -> T30 torx kulcs volt a megoldás. Most már csak a kormányt kéne lehúznom... Valaki javasolta, hogy szedjem ki a szélvédőt és akkor páros lábbal le tudom rúgni a kormányt a tengelyről :rolleyes:
Tom Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Oké, túlvagyok a légzsákon -> T30 torx kulcs volt a megoldás. Most már csak a kormányt kéne lehúznom... Valaki javasolta, hogy szedjem ki a szélvédőt és akkor páros lábbal le tudom rúgni a kormányt a tengelyről ;) Az is megoldás, ha kikötöd egy arra alkalmas dologhoz (pl. egy fához, vagy oszlophoz) a kormánynál fogva, nyitott hátsó ajtón keresztül az autót, majd finoman elindulsz. :rolleyes: Láttam már ilyen módszerrel történő kormány levételt. <_< :D
Tápiószecső Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Most már csak a kormányt kéne lehúznom... Valaki javasolta, hogy szedjem ki a szélvédőt és akkor páros lábbal le tudom rúgni a kormányt a tengelyről :rolleyes: Azért azt nem kell, de tény hogy iszonyat nehezen jön le bizonyos esetekben. Az enyémmel anno 10-20 percet küzdöttünk, de meg sem mozdult. Haverom hívott valakit aki állítólag sok ilyet csinált már, ő is feladta 10 perc múlva, majd még 10 percet szenvedtünk de lejött.
Tom Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Azért azt nem kell, de tény hogy iszonyat nehezen jön le bizonyos esetekben. Az enyémmel anno 10-20 percet küzdöttünk, de meg sem mozdult. Haverom hívott valakit aki állítólag sok ilyet csinált már, ő is feladta 10 perc múlva, majd még 10 percet szenvedtünk de lejött. Ennél sokkal gyorsabb volt az Anti féle módszer... ;) :rolleyes: <_<
mackosajt Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Az is megoldás, ha kikötöd egy arra alkalmas dologhoz (pl. egy fához, vagy oszlophoz) a kormánynál fogva, nyitott hátsó ajtón keresztül az autót, majd finoman elindulsz. :rolleyes: Láttam már ilyen módszerrel történő kormány levételt. <_< :D Ennél sokkal gyorsabb volt az Anti féle módszer... :lol: :P :lol: csak nem ő csinálta úgy? ;) amúgy javaslom, ha kézi erővel próbálja valaki levenni, hogy az anyát ne csavarja le teljesen, ha nem akarja saját magát arcon csapni egy kormánnyal.
Tápiószecső Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Ennél sokkal gyorsabb volt az Anti féle módszer... :D <_< ;) De a kormány is megmaradt? :rolleyes:
Tom Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 De a kormány is megmaradt? :rolleyes: Igen. De mondjuk az igaz, hogy nem volt előfeltétel a túlélése.
opel16v Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 A pécsi szerelőm egy perc alatt lekapta. Az ő módszere az volt, hogy lelazította a csavart (nem szed le teljesen, mert tényleg arcbaépülős történet lesz), majd egy istentelen nagyon ráb@szott két tenyérrel a kormányra, ami mindjárt le is ugrott az eredeti helyéről, és így csavar leszedése után már levehető volt :rolleyes:
ivannorbi Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Itt aztán vannak ötletek! Hiába, találékony nép ez a magyar! Nem semmi az ablakkiszedős :rolleyes: módszer se, de ez a fához kötözős :P :lol: :lol: <_< ! Ennél már csak az lehetne jobb, ha a kormányoszlopot (rúdat) kellene a motortér felől kihúzni a kormányból, nyilván a motortér teljes kiszerelése után :D . Ui: Ezt a kikötözős módszert megnéztem volna! Az elindulás hogy történt? Mert a vezetőülésben ülni nem lehetett túl biztonságos ;)
powerup Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Nem árt összejelölni mielőtt leszedi az ember,én ezt elfelejtettem,nagy sz.pás volt visszarakni úgy,hogy ne legyen ferde...
Traptor Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Nem árt összejelölni mielőtt leszedi az ember,én ezt elfelejtettem,nagy sz.pás volt visszarakni úgy,hogy ne legyen ferde... Jaja, összejelöltem, aztán persze visszarakáskor a fene se figyelte... Szedhettem szét megint. Már rutinos vagyok kormány szétszedésből :rolleyes: A hibakód törlésére nincs más mód a szervízes-drága-műszeres megoldáson kívül?
warwolf Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Jaja, összejelöltem, aztán persze visszarakáskor a fene se figyelte... Szedhettem szét megint. Már rutinos vagyok kormány szétszedésből :rolleyes: A hibakód törlésére nincs más mód a szervízes-drága-műszeres megoldáson kívül? Hosszabb áramszünetnél, ill. min. 20 indítás után a tárolt hibakód törlődik.Ha jól tudom.
J0hnny Elküldve Június12, 2007 Elküldve Június12, 2007 Hosszabb áramszünetnél, ill. min. 20 indítás után a tárolt hibakód törlődik.Ha jól tudom. Losi!Neked nem ismerős ez a kormáynthogyvegyük le story? :rolleyes: Corsa? <_<
Gepard Elküldve Június17, 2007 Elküldve Június17, 2007 A pécsi szerelőm egy perc alatt lekapta. Az ő módszere az volt, hogy lelazította a csavart (nem szed le teljesen, mert tényleg arcbaépülős történet lesz), majd egy istentelen nagyon ráb@szott két tenyérrel a kormányra, ami mindjárt le is ugrott az eredeti helyéről, és így csavar leszedése után már levehető volt <_< A kormánybőrözős srác is hasonló módszert alkalmazott, ő sem szarozott vele sokáig. Anti módszere meg tuti egyedi... :rolleyes:
FPepe Elküldve Július1, 2007 Elküldve Július1, 2007 Az lenne a kérdésem a cartársakhoz, hogy van-e valakinek fényképe olyan C14NZ motoros Astra motorteréről, amiben van szervókormány, mégpedig a hagyományos ékszíjas fajta. Láttam néhány képet, bár csak távolit, amin úgy látszik, hogy a szervószivattyú elég magasan van a blokk első oldalán, és az ékszíj 3szög alakban fut a generátor, a szervószivattyú és a főtengely tárcsája között. Így lehet ez, vagy rosszul láttam? <_< Az a gyanúm támadt, hogy amit én láttam a képeken, az a hosszbordás szíjas verzió lehet, és C14NZ nem is létezett hagyományos ékszíjas kivitelben szervóval. Ezt alátámasztja az is, hogy motortípus alapján nem találtam egyik üzletben sem ékszíjat a szervó hajtásához, se olyan hosszút, ami esetleg a fentebb írt 3szög alakzatú megoldáshoz kellhetne. Úgyhogy, ha belehekkelem a szervót a kocsiba, az egyedi megoldás lesz :rolleyes:
J0hnny Elküldve Július2, 2007 Elküldve Július2, 2007 Az lenne a kérdésem a cartársakhoz, hogy van-e valakinek fényképe olyan C14NZ motoros Astra motorteréről, amiben van szervókormány, mégpedig a hagyományos ékszíjas fajta. Láttam néhány képet, bár csak távolit, amin úgy látszik, hogy a szervószivattyú elég magasan van a blokk első oldalán, és az ékszíj 3szög alakban fut a generátor, a szervószivattyú és a főtengely tárcsája között. Így lehet ez, vagy rosszul láttam? <_< Az a gyanúm támadt, hogy amit én láttam a képeken, az a hosszbordás szíjas verzió lehet, és C14NZ nem is létezett hagyományos ékszíjas kivitelben szervóval. Ezt alátámasztja az is, hogy motortípus alapján nem találtam egyik üzletben sem ékszíjat a szervó hajtásához, se olyan hosszút, ami esetleg a fentebb írt 3szög alakzatú megoldáshoz kellhetne. Úgyhogy, ha belehekkelem a szervót a kocsiba, az egyedi megoldás lesz :rolleyes: Keresd meg ez ügyben Udit pü-ben! Neki C14NZ-re van szervó utólag felrakva!
FPepe Elküldve Július2, 2007 Elküldve Július2, 2007 Keresd meg ez ügyben Udit pü-ben! Neki C14NZ-re van szervó utólag felrakva! Igen, de neki is a hosszbordás szíjas fajta van.
powerup Elküldve Július2, 2007 Elküldve Július2, 2007 Igen, de neki is a hosszbordás szíjas fajta van. Jobban járnál a hosszbordás szíjas megoldással....
FPepe Elküldve Július2, 2007 Elküldve Július2, 2007 Jobban járnál a hosszbordás szíjas megoldással.... A fene tudja, cserélhetném a generátort a tartókonzollal, a szíjtárcsát a főtengelyen, kellene egy feszítőgörgő is... ennyit nem ér az egész. Többe kerülne, mint a szervócucc volt. Inkább megpróbálom ezt beleapplikálni. Ellesem a dieselből a technikát. :rolleyes:
J0hnny Elküldve Július2, 2007 Elküldve Július2, 2007 Ellesem a dieselből a technikát. :rolleyes: Eheh,mindig visszatértek a traktorhoz! <_<
16DA Elküldve Július23, 2007 Elküldve Július23, 2007 A fene tudja, cserélhetném a generátort a tartókonzollal, a szíjtárcsát a főtengelyen, kellene egy feszítőgörgő is... ennyit nem ér az egész. Többe kerülne, mint a szervócucc volt. Inkább megpróbálom ezt beleapplikálni. Ellesem a dieselből a technikát. :) Meg motortartó bakot is cserélhetsz. Amúgy a sima ékszijashoz is cserélni kell a főtengőn a tárcsát, mert ahogy én emlékszem ott 2db szij van. Van a hagyományos a generátornak, és egy a szervónak. Bár én c18nz-n láttam. Én kicseréltem mindent ahogy kell, hosszbordásra.(bár az utolsó csavarig még a szijat is megkaptam egy 20-asért, csak olajat kellett venni bele)
Recommended Posts