kole Elküldve Október5, 2005 Megoszt Elküldve Október5, 2005 Semmi baj! Név módosítást megtörtént a régit lehet törölni... Remélem majd 1x én is 100 éves barát leszek. :wink: Addig is zaklatlak titeket az esetleges kérdéseimmel. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október5, 2005 Megoszt Elküldve Október5, 2005 Semmi baj! Név módosítást megtörtént a régit lehet törölni... Remélem majd 1x én is 100 éves barát leszek. :wink: Addig is zaklatlak titeket az esetleges kérdéseimmel. :D Akkor először is vegyél egy jobbkormányos Omegát, és sűrűn látogasd meg Uhut, és igyatok KV-t! :( :D :D :D Ja, de elég az is, ha majd belépsz a klubba! :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október5, 2005 Megoszt Elküldve Október5, 2005 :smt023 ez a beszéd! megkaptad az emailomat is! ugye? tessék átfáradni a ki kicsoda topikba is!!! http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?t=4 Link to comment Megosztás: More sharing options...
kole Elküldve Október5, 2005 Megoszt Elküldve Október5, 2005 Jaja megkaptam a mailed! Köszi. Tehát tud valaki ajánlani bontót miskolcon vagy környékén? Egyáltalán van itt miskolci? :( Bár lenne még pár kérdésem de azokat majd a megfelelő topityokban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október6, 2005 Megoszt Elküldve Október6, 2005 Warwolf! Sikerült a szervó olajcsere? Tippek trükkök tanácsok? Jövő nyáron lehet én is lecserélem. Kezd feketedni. Megszültett a szervóolaj csere. A művelet csak 70%-os, mert 3dl olaj benne maradt valszeg a kormányműben, és összekente a szééép új és tiszta olajamat.A művelet úgy zajlott, mint azt már korábban Tobiás cartárs említette volt, én a szivattyú alsó csövét szedtem le, mert az bilincses volt, és úgy ítéltem meg, hogy az a legalsó pontja a rendszernek, olaj lereszt, cső vissza, aztán feltölt, aztán szárazon indítás nélkül kormány tekerget jobbra, és balra is 2X, aztán beindít, leállít, kormány újra tekerget jobbra és balra 2X, aztán utána járó motornál ugyanez, aztán szint ellenőriz, feltölt, és kész.Kb. olyan 20sec volt max, de lényeges változás állt be, mert újra van normális rásegítése a kormánynak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve Október6, 2005 Megoszt Elküldve Október6, 2005 Megszültett a szervóolaj csere. Warwolf ! A tanácsokat wzsolt_1.6_16v adta neked, nekik köszönd!!! (a világért sem ékeskednék más tollával) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október6, 2005 Megoszt Elküldve Október6, 2005 Sikeresen megoldottuk a problémát, most már működik a szervokormány! :( Akit érdekel képek és rövid leírás itt található: http://www.kep.tar.hu/udi Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tóbiás Elküldve Október6, 2005 Megoszt Elküldve Október6, 2005 Udi ! Nem okozott gondot a plussz lemezvastagság a meghajtószíjnál? Egyébbként nagyon profi munkát végeztetek !! Gratula!! (a leírást nem találtam csak a képeket,de bizti megint béna vagyok és azér) Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Október7, 2005 Megoszt Elküldve Október7, 2005 Warwolf ! A tanácsokat wzsolt_1.6_16v adta neked, nekik köszönd!!! (a világért sem ékeskednék más tollával) Sem'baj! :( Akkor köszönöm a technikai helpet wzsoltnak, Laci4-nek is! Szeretlek benneteket! :D :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Október7, 2005 Megoszt Elküldve Október7, 2005 Udi ! Nem okozott gondot a plussz lemezvastagság a meghajtószíjnál? Egyébbként nagyon profi munkát végeztetek !! Gratula!! (a leírást nem találtam csak a képeket,de bizti megint béna vagyok és azér) A plussz lemezvastagságot természetesen lemartuk a feszítő aljából és így pontosan síkban van. A leírás az oldal alján található a hozzászólásoknál. Mégegyszer köszönöm Warwolf-nak, hogy figyelmembe ajánlotta a kecskeméti Opel bontót (Csóka utca), ott sikerült találni olyan motorblokkot amiről mintát tudtunk venni a furatok elhelyezkedéséről. :headbang: Link to comment Megosztás: More sharing options...
wzsolt_1.6_16V Elküldve Október7, 2005 Megoszt Elküldve Október7, 2005 Sem'baj! :D Akkor köszönöm a technikai helpet wzsoltnak, Laci4-nek is! Szeretlek benneteket! :D :D :D Szívesen. Tavasszal én is megejtem a cserét. Én majd megpróbálom azt a maradék 30%-ot is kitornászni belőle. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Létezett F Astrában állítható magasságú kormány? Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Október23, 2005 Megoszt Elküldve Október23, 2005 Létezett F Astrában állítható magasságú kormány? Állítólag létezett, én is ilyen kormányoszlopra vadászok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október24, 2005 Megoszt Elküldve Október24, 2005 Állítólag létezett, én is ilyen kormányoszlopra vadászok! Ha véletlen 2-t találsz ne felejts el szólni. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Sziasztok! Összejött a szervó beépítés a C14NZ-be. Szerencsémre találtam egy komplett cuccot, kormánymű nélkül, de meglett az is. Egyedül nem kis kihívás a kormányművet feltenni,Hardy-tárcsát összeakasztani, de kb 1.5 órás tökölés alatt meglett, rámesteledett. Este ezzel a csupasz kormányművel jártam, nagyjából olyan, mint a sima,legfeljebb a hidraulika miatt érezhető némi ellenállás. Ma befejeztem és MŰKÖDIK. A bontóból megkaptam a generátor hosszbordás tárcsáját, a főtengelyre a tárcsát, a szivattyút,tartályt,csöveket,csőtartók,szíj,meg egy másik gépről a kormányművet.Jelen voltam a szétszedésnél. A generátorral volt gond, mert a én generátoromra(bosch made in spain) felment ugyan a kapott tárcsa, de kb 5mm-rel kijjebb állt, így leszedtem belőle a hasznos fútófelületen kívüli 5 mm-t. Mindenkit bíztatok rá,megéri. Olajjal együtt 36.5eFt-ból megvolt, így, hogy én szereltem 2délután. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Sziasztok! Összejött a szervó beépítés a C14NZ-be. Szerencsémre találtam egy komplett cuccot, kormánymű nélkül, de meglett az is. Egyedül nem kis kihívás a kormányművet feltenni,Hardy-tárcsát összeakasztani, de kb 1.5 órás tökölés alatt meglett, rámesteledett. Este ezzel a csupasz kormányművel jártam, nagyjából olyan, mint a sima,legfeljebb a hidraulika miatt érezhető némi ellenállás. Ma befejeztem és MŰKÖDIK. A bontóból megkaptam a generátor hosszbordás tárcsáját, a főtengelyre a tárcsát, a szivattyút,tartályt,csöveket,csőtartók,szíj,meg egy másik gépről a kormányművet.Jelen voltam a szétszedésnél. A generátorral volt gond, mert a én generátoromra(bosch made in spain) felment ugyan a kapott tárcsa, de kb 5mm-rel kijjebb állt, így leszedtem belőle a hasznos fútófelületen kívüli 5 mm-t. Mindenkit bíztatok rá,megéri. Olajjal együtt 36.5eFt-ból megvolt, így, hogy én szereltem 2délután. Nekem 20ba volt genrátorral tárcsákkal minden szarral de tényleg nagyon megérte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November8, 2005 Megoszt Elküldve November8, 2005 Sziasztok! Összejött a szervó beépítés a C14NZ-be. Szerencsémre találtam egy komplett cuccot, kormánymű nélkül, de meglett az is. Egyedül nem kis kihívás a kormányművet feltenni,Hardy-tárcsát összeakasztani, de kb 1.5 órás tökölés alatt meglett, rámesteledett. Este ezzel a csupasz kormányművel jártam, nagyjából olyan, mint a sima,legfeljebb a hidraulika miatt érezhető némi ellenállás. Ma befejeztem és MŰKÖDIK. A bontóból megkaptam a generátor hosszbordás tárcsáját, a főtengelyre a tárcsát, a szivattyút,tartályt,csöveket,csőtartók,szíj,meg egy másik gépről a kormányművet.Jelen voltam a szétszedésnél. A generátorral volt gond, mert a én generátoromra(bosch made in spain) felment ugyan a kapott tárcsa, de kb 5mm-rel kijjebb állt, így leszedtem belőle a hasznos fútófelületen kívüli 5 mm-t. Mindenkit bíztatok rá,megéri. Olajjal együtt 36.5eFt-ból megvolt, így, hogy én szereltem 2délután. most lehet nagy faxság amit kérdezek, de a szervósitástól változik a direktsége a kormánynak(faltól falig neked mennyit lehet tekerni előtte/utána?) Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 4előtte 3 utána. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 4előtte 3 utána. :D :D :P :D :D akkor nekem is kell ilyen! még direktebbre nem lehet venni? :P leirnád, hogy milyen alkatrész kell hozzá(lista), meg hogy kb mennyiből jön ki. és a szerelés milyen bonyolult!? jöhet privátban is. és amúgy mennyit segit rá a szervó? mondjuk Gastrához viszonyitva. az nekem már túl könnyü. esetleg meg lehet oldani máshogy is hogy kevesebbet forduljon a kormány faltól falig szervó beszerelés nélkül is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Már egyszer leírtam valahová a menetét, de nem tudom hová. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 http://www.opelforum.hu/viewtopic.php?p=80...ighlight=#80566 Itten van vagy mittom éjn :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 ....még direktebbre nem lehet venni? :D.... Még direktebbre ? Azt szeretnéd, hogy 120nál ha rátüsszentesz a kormányra, akkor 1ből 2 sávval arébb találd magad ? :P :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
aranykard Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Ahogy "16DA" leírásából és néhány oldallal előbbi "UDI" képeinek láttán arra gondoltam, hogy Ők nem az eredeti, rávaló szervórendszert találták meg, ezért kellett a sok átalakítás. Ahol nekik a feszítőjük van , nekem ott van a szivattyúm, az eredeti helyén(csak a menetek voltak bepunnyadva a blokkon). Természetesen nekem is váltanom kellett a v-szíjról a hosszbordásra, a tárcsáival együtt. Így nem kellett motortartó bakkal,feszítővel bíbelődni, hiszen a feszíthető generátor megoldotta a kérdést. .A tárcsa futófelület mögötti Kb 8mm-ét le kellet szednem, mert annyival kijjebb állt a generátoromon a szíj futási síkjától. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Andris22 Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Még direktebbre ? Azt szeretnéd, hogy 120nál ha rátüsszentesz a kormányra, akkor 1ből 2 sávval arébb találd magad ? :P :D igen :!: alfákban van olyan kormány ha jól tudom ami 3 alatt forog. gokart feeling rulez :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
redline Elküldve November10, 2005 Megoszt Elküldve November10, 2005 igen :!: alfákban van olyan kormány ha jól tudom ami 3 alatt forog. gokart feeling rulez :P a szervó könnyűségének mi köze van ahhoz, hogy hány tekerés kell a 2 végpont között?? :shock: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts