schneke Elküldve November23, 2015 Elküldve November23, 2015 (edited) Sziasztok! Meghalt az autómban a szervószivattyú, a kérdésem az lenne, hogy erről a szivattyúról tud mondani bárki bármit? Megérné megvenni (tekintve, hogy egy bontott szivattyú 10e, a mostani is bontott volt és kb. 3 hetet bírt)? https://alkatreszek.hu/szervoszivattyu_dhl/09_48_026_k Módosítva November23, 2015 : schneke
daykiller Elküldve November23, 2015 Elküldve November23, 2015 3 hours ago, schneke írta: Sziasztok! Meghalt az autómban a szervószivattyú, a kérdésem az lenne, hogy erről a szivattyúról tud mondani bárki bármit? Megérné megvenni (tekintve, hogy egy bontott szivattyú 10e, a mostani is bontott volt és kb. 3 hetet bírt)? https://alkatreszek.hu/szervoszivattyu_dhl/09_48_026_k Vagy felújíttatod és akkor lesz egy garanciás, jó szervószivattyúd.
schneke Elküldve November23, 2015 Elküldve November23, 2015 2 hours ago, daykiller írta: Vagy felújíttatod és akkor lesz egy garanciás, jó szervószivattyúd. szerelő megnézte és aztmondta hogy szétment a belseje meg letört a belső perem a házból ezért gondolkozok újon
bmrk Elküldve November24, 2015 Elküldve November24, 2015 (edited) hello! F astraban cserélnék kormányt, de nem találom a kormány mögött a csavarokat amivel a burkolatát le tudnám szedni. Valaki tudna segíteni, hogy merre induljak, mihez kéne nyúlnom? Előre is köszi a válaszokat :) Módosítva November24, 2015 : bmrk
zotya975 Elküldve November24, 2015 Elküldve November24, 2015 7 hours ago, bmrk írta: hello! F astraban cserélnék kormányt, de nem találom a kormány mögött a csavarokat amivel a burkolatát le tudnám szedni. Valaki tudna segíteni, hogy merre induljak, mihez kéne nyúlnom? Előre is köszi a válaszokat :) Ha sima légzsák nélküli kormány, akkor a középső mozgó része ami ugye a duda, simán csak rá van pattintva. Alá kell nyúlni , és le kell húzni, mivel nem mai darab, és hideg is van előfordul hogy törni fog. Ha lejön akkor a középső csavart ne tekerd le teljesen mert orrba tud vágni a kormány amikor eljön. Azt mondják a csavar fallazítása után a kormány élét lefelé kell ütni tenyérrel, de én még nem szedtem le. 1
bmrk Elküldve November24, 2015 Elküldve November24, 2015 (edited) köszönöm, hétvégén valszeg kipróbálom, mar csak egy másik kormanyt kell szereznem Módosítva November24, 2015 : bmrk
wookie Elküldve November24, 2015 Elküldve November24, 2015 Én még mindig nem tudtam kézzel leszedni az előtte már sokszor leszedett kormányt sem.
zotya975 Elküldve November24, 2015 Elküldve November24, 2015 1 hour ago, bmrk írta: köszönöm, hétvégén valszeg kipróbálom, mar csak egy másik kormanyt kell szereznem Amúgy miért akarod cserélni? 2 minutes ago, wookie írta: Én még mindig nem tudtam kézzel leszedni az előtte már sokszor leszedett kormányt sem. Tolódott a műszerfal cserém, akkor kell majd levennem a kormányt, vmi lehúzatót szerkesztek majd hozzá.
schneke Elküldve November26, 2015 Elküldve November26, 2015 On 2015. 11. 23., schneke írta: Sziasztok! Meghalt az autómban a szervószivattyú, a kérdésem az lenne, hogy erről a szivattyúról tud mondani bárki bármit? Megérné megvenni (tekintve, hogy egy bontott szivattyú 10e, a mostani is bontott volt és kb. 3 hetet bírt)? https://alkatreszek.hu/szervoszivattyu_dhl/09_48_026_k Közben rájöttem, hogy nem ezt a szivattyút akartam linkelni hanem ezt: https://alkatreszek.hu/szervoszivattyu_dhl/09_48_031_k Valaki tud róla esetleg valamit? Megbízható és megérné az árát? (A régi menthetetlen, tehát csak új jöhet szóba)
Astra F Caravan Elküldve November28, 2015 Elküldve November28, 2015 Bontott nem lenne jobb? A szervószivattyú annyira ritkán megy tönkre, hogy sok tapasztalatot ezzel kapcsolatban szerintem nem nagyon fogsz kapni. Én keresnék egy olyan bontandó autót ahol a szivattyú még be van szerelve az autóba és amikor kéred akkor szerelik ki. Olyan szivattyút szerintem ne vegyél ami kiszerelve porosodik a szabad levegőn ki tudja mi óta és a csővégek nincsenek ledugózva. Egy nagynyomású hidraulikai rendszerben mint a szervó a legkisebb kosz is hamar kifejti hatását és nem is tudom hogy ki lehet-e egyáltalán mosni ha valami nem oda való bekerült a rendszerbe.
schneke Elküldve November28, 2015 Elküldve November28, 2015 9 hours ago, Astra F Caravan írta: Bontott nem lenne jobb? A szervószivattyú annyira ritkán megy tönkre, hogy sok tapasztalatot ezzel kapcsolatban szerintem nem nagyon fogsz kapni. Én keresnék egy olyan bontandó autót ahol a szivattyú még be van szerelve az autóba és amikor kéred akkor szerelik ki. Olyan szivattyút szerintem ne vegyél ami kiszerelve porosodik a szabad levegőn ki tudja mi óta és a csővégek nincsenek ledugózva. Egy nagynyomású hidraulikai rendszerben mint a szervó a legkisebb kosz is hamar kifejti hatását és nem is tudom hogy ki lehet-e egyáltalán mosni ha valami nem oda való bekerült a rendszerbe. Már megrendeltem de azért köszönöm a segítséget Bontottal nincsenek jó tapasztalataim, meg hát annak nem is lehet ismerni az előéletét, mennyire vigyáztak rá, milyen olajat kapott stb. Inkább vettem egy 0 km-est, hátha jobban fogja bírni mint az előző bontott
Astra F Caravan Elküldve November28, 2015 Elküldve November28, 2015 Elvileg a szervó karbantartásmentes így nem nagyon kell/lehet rá vigyázni. A bontottal az a legnagyobb baj, hogy szerintem nem szakszerűen tárolják elbontás után, nem töltik fel olajjal, nem zárják le aztán egy idő után belemegy a kosz és az egész berohad, azért írtam, hogy milyet próbálj meg keresni. Aztán meg azért javasoltam a bontottat mert az talán jóval olcsóbb. Nem látom át igazán, hogy miért ment tönkre az előző két szivattyúd, nincs-e ebben valami más külső tényező ami okozhatta a meghibásodást vagy csak egyszerűen elkopott a szivattyú. Reméljük, hogy nincs más gond és az új szivattyúval jó lesz.
schneke Elküldve November28, 2015 Elküldve November28, 2015 Az egyik a leírtak alapján szinte 100%, hogy a tárolása miatt, mivel már úgy vettem a bontóból, hogy a polcon állt és nem volt feltöltve, csak rongyot dugtak a csövekbe. A másik az egy igen jó rejtély, hogy hogyan ment tönkre, menet közben csattanás, azt hittem, hogy ékszíj aztán mikor megálltam láttam, hogy ömlik a szervóolaj. Annyira nem értek hozzá, ugyhogy fogalmam sincs mi lett vele.
daykiller Elküldve November29, 2015 Elküldve November29, 2015 Lehet a hidraulikus kormánymű vágja haza a pumpát. Megnézném a hidraulika olajat, hogy nincsenek-e benne bronzdarabkák.
balogh922 Elküldve December2, 2015 Elküldve December2, 2015 Hali Ha hagyományos a szervó szivattyú akkor bakra kell tenni vagy az m8al becsavarható helyre? 1,6 kadettröl lenne szó.Köszi a válaszokat
joecockroach Elküldve Április3, 2016 Elküldve Április3, 2016 (edited) Sziasztok! A kormányszervó olaja grafitszürke, gondolom nem ilyen színűnek kellene lennie. Speciális olaj kell bele? update: Dexron 2 ATF Módosítva Április3, 2016 : joecockroach
zotya975 Elküldve November19, 2016 Elküldve November19, 2016 Vajon melyik alkatrész kopása okozhat olyan kormány holtjátékot amikor kormány mozgatásra még az összekötök sem mozdulnak? Közben középről koppanó hang hallatszik. Mondjuk a közepe alapból lóg, fel-le lehet mozgatni.
aholy Elküldve November19, 2016 Elküldve November19, 2016 15 perce, zotya975 írta: Vajon melyik alkatrész kopása okozhat olyan kormány holtjátékot amikor kormány mozgatásra még az összekötök sem mozdulnak? Közben középről koppanó hang hallatszik. Mondjuk a közepe alapból lóg, fel-le lehet mozgatni. kormánykardán, vagy maga a kormánymű?
zotya975 Elküldve November19, 2016 Elküldve November19, 2016 3 perce, aholy írta: kormánykardán, vagy maga a kormánymű? A kardánra rálátni ha jól emlékszem ha befekszem a lábtérbe. Ha nem ott akkor a kormányrúd-fogasléc találkozásánál. Vagy valami persely kopott meg.
zotya975 Elküldve November19, 2016 Elküldve November19, 2016 10 perce, wookie írta: kormánymű csere. Na ezt akartam utoljára hallani...
Pingvin Elküldve November20, 2016 Elküldve November20, 2016 Jó az ha benne van, de az Astrának szervó nélkül is nagyon kúltúrált a kormánya. Anno a seregben mikor lehalt az Uralon a szervó, az veszett volt nagyon. Mentem vele még muszályból 50 KM-t hegyi szerpentinen, utána éreztem a kis kezeim, egy hétig meggondoltam azt is, hogy mikor gyújtsak rá!
hening Elküldve November20, 2016 Elküldve November20, 2016 (edited) 14 perce, Pingvin írta: Jó az ha benne van, de az Astrának szervó nélkül is nagyon kúltúrált a kormánya. Anno a seregben mikor lehalt az Uralon a szervó, az veszett volt nagyon. Mentem vele még muszályból 50 KM-t hegyi szerpentinen, utána éreztem a kis kezeim, egy hétig meggondoltam azt is, hogy mikor gyújtsak rá! Na igen, az Ural szervó nélkül...halál. Én anno Csepellel is mentem terepen. Na az még a csuklódat is eltörhette a buckákon, ha nem fogtad elég erősen. Módosítva November20, 2016 : hening
zotya975 Elküldve November20, 2016 Elküldve November20, 2016 5 órája, hening írta: Eljött az ideje a szervósításnak. Ez volt a második dolog amit nem akartam hallani, közvetlenül a csere után. De szerintem átvészelem vele a telet. Bár ma jó idő van, nem akarok már kocsit szerelni.
Recommended Posts