Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Corsa A - Általános -


tourist

Recommended Posts

Sajnos minden jónak vége szakad egyszer.

Ismerősök szóltak hogy a volt téli autóm (leánykori nevén Tombola Corsa) körbebólyázva, magára hagyva áll valahol az A1-es autópálya leállósávjában Bécs és Linz között már napok óta. :(

Így múlik el a világ dicsősége... ég veled IEW-860, nem ilyen véget szántam neki... :cry:

Az a türkizkék?

Link to comment
Megosztás:

El kell hozni, vagy megmenteni vagy nem tudom :(

Mivel nem tudom mi miatt hagyták ott (azaz mi a baja), induljunk ki abból hogy csak trélerrel jönne vissza (illetve biztos hogy csak azzal, mivel kulcs híján a kormányzár is elég komoly akadálya lenne a kötélen vontatásnak). Ha ennek a költségét (ami azért nem kevés olyan távról) szembeállítjuk azzal hogy ezért még egy papír nélküli autód lenne itthon, akkor máris látható hogy érzelmek ide vagy oda, ez még akkor is csúnya bukta lenne ha egyébként egy kitűnő műszaki állapotú autót találnál... :(

Link to comment
Megosztás:

Ha már úgysem lehet papíros, akkor meg lehetne drag-ra csinálni :)

Amúgy jó lenne tudni mi van. Nem tudod a mostani tulaj elérhetőségét? Lehet, hogy gombokért el lehetne hozni (papírosan is) és lehet, hogy nincs is nagy baja, csak egy döglött AC vagy ilyesmi.

Akkor nem is lenne annyira reménytelen és akár a trélerezés is megérné, főleg ha mondjuk valami határ közeli Opelesnél le lehetne rakni (akkor nem lenne para a tréler Km ára sem sztem) :icon9:

Link to comment
Megosztás:

Hogy valami vidámabb történet is legyen. Kicsit a Spider szőnyege alá nézegettem a hétvégén, hogy lássam mire számíthatok a téli kasztnizáskor.

378321_411552302215934_1810798187_n.jpg

375602_411552315549266_806084872_n.jpg

A motortér jól néz ki, de az akksi tálcánál is vannak már határesetnek számító dolgok (ez még korábbi kép):

319436_411556238882207_988633654_n.jpg

Viszont nagyon praktikus, hogy nincs tető, pikk-pakk lehet ülést csereberélni :D

304803_411552242215940_1770513568_n.jpg

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy motoros topikba kéne és hülye kérdés, de egy 13NB-nek (vagy gondolom akármelyik 'kisblokkos' 8 szelepesre igaz lehet) mennyi az üzemi olajhőfoka? Szereztem egy VDO olajhőmérőt ami 150C fokig van skálázva. Elég lesz neki? :)

Elvileg 100C fok körül kéne lennie szerintem, meg ahogy keresgéltem pl. itt is ezt említik, de én már céltopikokban nem is merek kérdezni, mert ahány felhasználó, annyi féle válasz lesz. Inkább Corsásokat kérdezek :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy motoros topikba kéne és hülye kérdés, de egy 13NB-nek (vagy gondolom akármelyik 'kisblokkos' 8 szelepesre igaz lehet) mennyi az üzemi olajhőfoka? Szereztem egy VDO olajhőmérőt ami 150C fokig van skálázva. Elég lesz neki? :)

Elvileg 100C fok körül kéne lennie szerintem, meg ahogy keresgéltem pl. itt is ezt említik, de én már céltopikokban nem is merek kérdezni, mert ahány felhasználó, annyi féle válasz lesz. Inkább Corsásokat kérdezek :D

110fok kb az egészséges határ.

Link to comment
Megosztás:

És igen ! Beszart a corsa is :D Szar úton mentem és egy keresztbordánál elkezdett rángatni és erölködni az autó, majd egyfolytában leállt. Naponta járok arra :D Most semmi alapjárat csak gyengeség és hasonlók. Valami lecsúszhatott....remélem csak egy vákumcső vagy ilyesmi...

Szóval van két üzemképtelen autóm :D

Link to comment
Megosztás:

És igen ! Beszart a corsa is :D Szar úton mentem és egy keresztbordánál elkezdett rángatni és erölködni az autó, majd egyfolytában leállt. Naponta járok arra :D Most semmi alapjárat csak gyengeség és hasonlók. Valami lecsúszhatott....remélem csak egy vákumcső vagy ilyesmi...

Szóval van két üzemképtelen autóm :D

Neked egy bicajt se adnék kölcsön! :D

Link to comment
Megosztás:

Hogy ne csak off legyen: van 2 garnitúra gyári GSi kagylóm, az egyik darabokban, ami azért jó, mert tudom próbálgatni anélkül, hogy a háttámlával küzdeni kellene. Vannak problémák... ugye a Spider küszöb kicsit szélesebb a megerősítés miatt, úgyhogy az ülésnek kicsit keskenyebb a hely és kagyló sínjénél már ez is számít. Belemegy ugyan, de konkrétan nem lehetne hátratolni, csak csontig előre állítva (ez nekem problémát okozna :D ). Ami benne volt, annak teljesen más az alja, hegesztgetni nincs kedvem, viszont úgy néz ki, hogy az öv alsó csuszka-tartója a legszűkebb keresztmetszet, úgyhogy kicsit alakítottam rajta. Ahogy néztem így már el fog férni, de az egyik oldalon már eléggé fáradt volt, azt sikerült eltörni, hétvégén lesz másik, majd kiderül :)

483334_414478808589950_1766341368_n.jpg

Átalakítás után:

526396_414478868589944_641096871_n.jpg

481046_414477945256703_1198123733_n.jpg

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Keresek 3 ajtós A2-es Corsat megvételre, papír nélkül vagy ha papíros kivonatom végleg a forgalomból, de átiratni nem szeretném, donor kasztninak kellene, állapot szinte mind1 csak menthető legyen azért. Hiányos is érdekel (motor és váltó hiányozhat, illetve a belseje sem fontos nekem).

Ha valaki tud ilyet reális áron. kérem ossza meg velem!

Köszönöm a segítséget.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok Sracok!

Tegnap a kezem ugyebe kerult egy E16SE vel szerelt corsa... Es egy furcsasagot veltem felfedezni amiben a segitsegeteket kernem.

http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/540390_415910891779101_712580439_n.jpg

Adott a kep kozepen levo alkatresz! Amit nem tudom,hogy micsoda o.O

Mielott nekialltam volna szet szedni:

kep baloldalan levo vastagabb cso a hengerfej kartergaz visszavezetojere volt radugva. De az kiderult hogy nem oda valo, de akkor hova o.O

A vekonyabbik a jobboldalon, meg a levegoben logott.

Illetve a Szivosor masik oldalan van egy csonk. ami le van dugozva. (kb az E betu vonalaban )

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.