Demó Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Az A és a B Corsa motortartóiban elég sok a különbség, viszont a C20NE, XE és LET tartójával beszerelhető az XEV is, mivel ugyanaz a blokk. Nekem van polcon A és B Corsához is nagyblokkos motortartóm. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január2, 2012 Megoszt Elküldve Január2, 2012 Az A és a B Corsa motortartóiban elég sok a különbség, viszont a C20NE, XE és LET tartójával beszerelhető az XEV is, mivel ugyanaz a blokk. Nekem van polcon A és B Corsához is nagyblokkos motortartóm. :lol: Akkó nem szótam... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Akkó nem szótam... :D Neked még jól jöhet J0hnny! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Az A és a B Corsa motortartóiban elég sok a különbség, viszont a C20NE, XE és LET tartójával beszerelhető az XEV is, mivel ugyanaz a blokk. Nekem van polcon A és B Corsához is nagyblokkos motortartóm. :D Kedves j0hnny ez való B corsához. A corsa motortartói mások. Ebbe az esetben te beszéltél hülyeséget. :lol: Most én is nevessek rajtad? A corsa... Senkit nem akartam kioktatni egyébként. Csak segíteni akartam, hogy kell egyedi féltengely meg egyedi kerékagy. Nem kell csonkállvány meg ilyenek. De ugyan ezt írta Demo. A féket ő jobban tudja. De ezt egyedi konzollal szokták megoldani tehát nem lehetetlen. Előre meg szerintem teljesen mindegy, hogy 4 vagy 5 csavaros kerékagyat kell esztergáltatni.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 http://www.kephost.com/images4/2012/1/3/mk...kvbp9996icx.jpg Ismerős nekem ez a szett! :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
warwolf Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Demó? Igaz ez csak 8v :lol: Hehe! :D Jóó kis pééztemető projekt! :devlish: Ismerős! :devlish: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Ismerős nekem ez a szett! :devlish: :D :icon13: Lehet csak beleképzeled nem?:devlish: Haha Legközelebb majd odabiggyesztek egy Köszi demó feliratot is. :icon13: Sima ékszíjas verzió hmmmm. :lol: Még arra is rá kell segíteni kalapáccsal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Sima ékszíjas verzió hmmmm. :lol: Még arra is rá kell segíteni kalapáccsal. http://www.corsa-novatuning.nl/images/cors...ynamoruimte.jpg http://www.corsa-novatuning.nl/images/cors...namoruimte1.jpg Igen, azért mondtam, hogy a hosszbordás teljesen felejtős. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január3, 2012 Megoszt Elküldve Január3, 2012 Igen, azért mondtam, hogy a hosszbordás teljesen felejtős. Egyébként, még anno megfogalmazódott bennem 1 kérdés. Ha sima ékszíjjas nem hosszbordás, szervós a kocsi az most számít valamit? Mert szerintem semmi különbség nem hinném, hogy ettől pl könnyebb tekerni a kormányt... Erről tud valaki valamit? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Egyébként, még anno megfogalmazódott bennem 1 kérdés. Ha sima ékszíjjas nem hosszbordás, szervós a kocsi az most számít valamit? Mert szerintem semmi különbség nem hinném, hogy ettől pl könnyebb tekerni a kormányt... Erről tud valaki valamit? Jó dolog tud lenni a szervó, amikor felszabadulnak az erők és tekergetni kell a kormányt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Igen, azért mondtam, hogy a hosszbordás teljesen felejtős. Megoldható az is, leglábbis láttam már rá megoldást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Kedves j0hnny ez való B corsához. A corsa motortartói mások. Ebbe az esetben te beszéltél hülyeséget. :D Most én is nevessek rajtad? Kedves vagy, szeretlek! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Megoldható az is, leglábbis láttam már rá megoldást. A Corsában nagyblokkos motort PK-s szíjjal? Nem hinném, még az ékszíjashoz is meg kell dolgozni a nyúlványt. B Corsánál még megoldható. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 A Corsában nagyblokkos motort PK-s szíjjal? Nem hinném, még az ékszíjashoz is meg kell dolgozni a nyúlványt. B Corsánál még megoldható. Na ugye, hogy meglehet... :lol: A nyúlványban alakítanak ki mélyedést, vágnak és egy U profilt illesztenek be. Jó heggesztőnek nem téma. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Na ugye, hogy meglehet... :D Beleszoktak darabolni a nyúlványba. ÉKSZÍJASHOZ (!!!) kell megdolgozni a nyúlványt! A PK-s generátorhoz még legalább 3 cm helyet kellene csinálni, plusz oldd meg a feszítését. Tényleg semmi értelme. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Jó dolog tud lenni a szervó, amikor felszabadulnak az erők és tekergetni kell a kormányt :lol: Bocsánat bután tettem fel a kérdést. Szóval szervós a kocsim de most hosszbordás.. Viszont át lesz alakítva tavasszal sima ékszíjra. Na ezen agyaltam, hogy lesz e különbség... Mert szerintem ugyan olyan könnyű lesz tekerni a kormány. Ez lett volna a kérdés. :D Egyébként miért jobb a hosszbordás? Nem értem ezeket a dolgokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 ÉKSZÍJASHOZ (!!!) kell megdolgozni a nyúlványt! A PK-s generátorhoz még legalább 3 cm helyet kellene csinálni, plusz oldd meg a feszítését. Tényleg semmi értelme. :lol: Szerintem j0hnny megint a B corsával próbálta összehasonlítani mert ott picit nagyobb a hely de ott is kell okosítani. De A corsánál felejtő. Egyáltalán van szervós A corsa? :D Egyszerűbb visszaalakítani ha olyan motort szerez az ember sokkal könyebb mint ezzel szórakozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Szerintem j0hnny megint a B corsával próbálta összehasonlítani mert ott picit nagyobb a hely de ott is kell okosítani. De A corsánál felejtő. Egyáltalán van szervós A corsa? :lol: Egyszerűbb visszaalakítani ha olyan motort szerez az ember sokkal könyebb mint ezzel szórakozni. Mindkettő megoldható, lusta vagyok most a képeket előkeríteni... Demónak igaza van abban, hogy egyszerűbb az ékszíjas, de akkor is megoldható a hosszbordás is, csak a nyúlványba elég "mélyen" bele kell nyúlni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
corsica_atlanta Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Mindkettő megoldható, lusta vagyok most a képeket előkeríteni... Demónak igaza van abban, hogy egyszerűbb az ékszíjas, de akkor is megoldható a hosszbordás is, csak a nyúlványba elég "mélyen" bele kell nyúlni. Persze de jó ez így simán. Ezért szétvágni sok felesleges meló és jobb sem lesz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január4, 2012 Megoszt Elküldve Január4, 2012 Persze de jó ez így simán. Ezért szétvágni sok felesleges meló és jobb sem lesz. Corsásan kell csinálni: kalapács...ha az nem segít, elővenni a nagyobb kalapácsot! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Akkorát tuti nem vágnék bele abba a vacak kis váznyúlványba, maradok a flex és hegesztésmentes megoldásnál azon a helyen. :lol: Gyárilag nem volt szervós A Corsa, de utólag megoldható, létezik már pl. 2000-es, szervós A Corsa is. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január5, 2012 Megoszt Elküldve Január5, 2012 Akkorát tuti nem vágnék bele abba a vacak kis váznyúlványba, maradok a flex és hegesztésmentes megoldásnál azon a helyen. :lol: Gyárilag nem volt szervós A Corsa, de utólag megoldható, létezik már pl. 2000-es, szervós A Corsa is. :D Angoloknál láttam elektronyos szervóval szerelt pályagépet is... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Demó Elküldve Január6, 2012 Megoszt Elküldve Január6, 2012 Angoloknál láttam elektronyos szervóval szerelt pályagépet is... Be lehet szerelni a B Corsa elektromos szervós kormányoszlopot, sőt, meg lehet oldani a G Astra elektromos szervószivattyús hidraulikus szervót is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
billáden Elküldve Január7, 2012 Megoszt Elküldve Január7, 2012 Üdv,Billáden vagyok. Gépem,A Corsa 1991 C14 NZ. Problémám adódott vele,mégpedig,hogy néha alapjáraton kigyullad a check lámpa. Kivillogtattam,hibakód:magas CO. annyit venni csak észre,hogy ilyenkor nem jár tökéletesen a motor. Megmértem a kompressziót,és kiderült,hogy melegen kevesebb(!)mint hidegen. Megmértem a CO-t is,valós a hibakód,mert tényleg magas a CO mikor kigyullad a lámpa. Mindent cseréltem már próbaképp,mindent meg is mértem(minden jó)ellenállásokat stb. Mi lehet a probléma? Légyszi segítsetek! Link to comment Megosztás: More sharing options...
wasquez Elküldve Január8, 2012 Megoszt Elküldve Január8, 2012 Sziasztok A corsa termosztátja hol található? Jól érzem, hogy 4 km 80-as tempó után ilyen időben azért már legalább 60-80 C° körül kéne járnia, a termosztátom lehet szar, ha csak a kék mező alján jár? Másik kérdés! Csinált régebben olyat a kocsim, hogy egyszer csak elerőtlenedett, és nem akart menni, mindent átnéztem, a gyújtáson, de nem találtam látható sérülést, vagy hibát, gyújtó kábelek jók, elosztófedél nem repedt, nincs nagyon elégve. A gyújtásvezérlő elektronikát kivettem, leszedtem a fedelét, és mivel láttam, hogy abban sokat nem tudok okoskodni, mert egy zselés kocsonya állagú áttetsző anyagba van, ezért visszaszereltem, és ezek után elmúlt a hiba! Viszont most elvitték vizsgáztatni, és most elkezdte azt csinálni, hogy időnként mintha három hengerezne, erőtlen és vissza kell kapcsolni, ahol eddig nem kelett! Ha felpörög a motor, akkor érezhető, hogy megindul az a henger is ami edigg nem ment. Vagy a hall elemre gyanakszom, vagy a gyújtásvezérlőre. Viszont a hall egységet még nem szedtem ki, azt hogyan kell kivenni? Üdv Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts